Komandas paziņojums sakarā ar incidentu Somijā 57

9.augusts 2004 8:23

Kā jau ziņojām, “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ekipāžai Māris Neikšāns/Edgars Utāns pasaules čempionāta posms rallijā ir beidzies ar nepielaišanu pie 16. ātrumposma starta ātruma pārkāpuma dēļ pārbraucienā.

Sakarā ar daudzajiem jautājumiem, kuri radušies komandas atbalstītājiem Latvijā, “Latvijas Mobilā telefona rallija komanda” vēlas izskaidrot radušos situāciju.

Somijas policija ātruma pārkāpumu fiksējusi uzreiz pēc 12. ātrumposma, kad Māra Neikšāna/Edgara Utāna ekipāža devās uz servisa parku, lai salabotu mašīnu pēc kūleņa un turpinātu sacensības. Šajā gadījumā ātruma pārkāpums bija apstākļu diktēta nepieciešamība – ja komanda nebūtu paspējusi laikā uz servisa parku, tā nevarētu sacensības turpināt.

“Ir nepatīkami klausīties nosodošus komentārus par to, ka esam pārkāpuši ātrumu. Vai bija kādi citi varianti? Vienīgais, ko varējām vēl izdarīt, bija nostāšanās ceļa malā un paziņošana par izstāšanos. Vai to vairāki tūkstoši klātesošo Latvijas fanu vēlējās no mums sagaidīt? Manuprāt, tomēr nē. Viņi gribēja mūs redzēt finišā. Un arī mēs paši bijām nolēmuši cīnīties līdz galam. Iepriekš uz ceļa ātrumu nebijām pārkāpuši ne reizi, kas liecina par to, ka incidents pēc 12. ātrumposma bija apstākļu diktēta nepieciešamība,” saka komandas pilots Māris Neikšāns.

Savukārt komandas treneris un menedžeris Pēteris Neikšāns atzīst, ka viņam nav, par ko nosodīt ekipāžu: “Viņi darīja to, kas būtu jādara jebkuram sevi cienošam sportistam – mēģināja tikt līdz finišam. Ja ekipāža būtu padevusies, viņi būtu pelnījuši daudz vairāk pārmetumu. Sāpīgi apzināties, ka Latvijā dažs labs publiski nopeļ komandu tikai par to, ka sportisti cīnījās. Vai mēs drīkstējām pievilt tos daudzos tūkstošus, kuri juta mums līdzi šeit, Somijā, kā arī Latvijā? Viennozīmīgi – nē. Galu galā mēs cenšamies nest Latvijas vārdu pasaulē un tas vien, ka esam bijuši šeit un nebūt nebijām tie vājākie, ir liels ieguvums ne tikai mums, bet arī visiem rallija atbalstītājiem. Liels notikums ir nevis ziņa par ātruma pārsniegšanu, kuru daudzi lētas sensācijas tīkotāji uzreiz pataisa par “topa” ziņu, bet gan tas, ka pirmoreiz neatkarīgās Latvijas sportisti vispār brauc pasaules grūtākajā autorallijā – “Neste Rally Finland”. Gandarījums ir par to, ka visi klātesošie mūsu atbalstītāji saprot komandas rīcību un atbalsta mūs. Viņi ir bijuši šeit un saprot, cik ļoti ekipāža vēlējās tikt līdz finišam.”

Uzvaru Somijas rallijā izcīnīja vietējais braucējs Markuss Gronholms, bet pasaules junioru čempionāta ieskaitē labākais bija zviedrs Pērs Gunārs Andersons. Visi sacensību rezultāti – www.wrc.com. Latvijas sportistu komentāri internetā – www.neiksans.lv (sadaļā FORUMS).

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” 2004. gadā atbalsta arī būvfirma “LEC”, kā arī “Gros Auto”, “Uzvara lauks”, “Bosch”, “Agip” un “Neste”.

 
Visi komentāri
 
135067. viesis 9.augusts 2004 8:39
0 0 Atbildēt

blablabla...spilgts apliecinaajums muusu izpratnei par likumiem, pie zinaamiem apstaakljiem un vajadziibas tos driikst paarkaapt. sekas ir veerojamas ikdienaa uz muusu mazaas un plaukstoshaas republikas celjiem. tik redz somijaa to veel neviens nav sapratis, ka latvju baalelinji driikst uzvilkt betmena ieteerpu un doties glaabt pasauli (mashiinu), paarsniedzot atljauto aatruma limitu, jo redz, taa vajadzeeja.

135075. viesis 9.augusts 2004 9:25
0 0 Atbildēt

nu tik traki jau nav. Anglijā pagājušogad liekas gandrīz visiem toppilotiem atņēma tiesības. Kaut kā šie tur vienojās.

Bet vispār jau taisnība - uzvarēt par katru cenu nav sportista cienīgi.

135077. viesis 9.augusts 2004 9:49
0 0 Atbildēt

Ekipāža izdarīja savu izvēli - pārkāpt un tūkstotim fanu demonstrēt sevi.

Tautai, kura nebija šajā izredzētajā tūkstotī, atliek tikai nosodīt...

Par ekipāžas pārkāpumu ir atbildīgs komandas vadītājs un stratēģis, kas atļava to darīt.

Ja pārkāpums ir izdarīts bez saskaņošanas ar komandas stratēģisko vadītāju, tad tā ir "atmazgāšanās pēc padarītā nedarba". Par to ekipāža ir jāsoda.

Saņemot informāciju par nepieciešamo pārkāpšanu, atgiežoties parkā, stratēģis pieņem lēmumu ekipāžai steigties vai izstāties, un prasa apstiprinājumu komandas vadītājam. Viņš nosaka turpmāko ekipāžas rīcību.

Bljoda, bālēliņi, jūs ko? sētmalē aizbraucāt padragāties pa lielcelju?

135079. viesis 9.augusts 2004 9:57
0 0 Atbildēt

Bālēliņš ar zirgu jāja,

Sēžamvietu kustinot,

Jamam samisējās kāja

Iesvied bāliņ kākienā...:p)

135082. viesis 9.augusts 2004 10:04
0 0 Atbildēt

Tātad šitie rallisti gan Somijā, gan mājās pārkāpj ātrumu ārpus sporta trases. Potenciālie avāriju izraisītāji no CSN viedokļa. Nekādi attaisnojumi par faniem šeit ir nevietā. Gribot tikt līdz finišam notrieks kādu somu, govi un vēl velosipēdistu un teiks to pašu. Likums ir vienāds visiem, arī Somijā

135084. viesis 9.augusts 2004 10:11
0 0 Atbildēt

Priecaajushies buutu ka neikshaans vismaz tik taalu ticis, juusu zinaashanai neikshaans kuleeni tajaa atrumposmaa kuru visi rallisti ir atzinushi lpar gruutaako pasaulee, tur ar shogad ir vairaaki daudz pieredzeejushaaki ralisti nolikushi uz mutes. Un ja vajadzeeja peec tam paspeet uz servisa parku tad vajadzeeja arii vilkt un 127 kmh rallija mashiinai nav nemaz tik biistams aatrums. Un arii cik atceros anglijaa toreiz tie wrc piloti bija uzraavushies ar aatrumu kaut kur ap 200kmh.

135091. viesis 9.augusts 2004 10:27
0 0 Atbildēt

Somu govi...lapais... :-p

135093. viesis 9.augusts 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Tipiski latviesji. Ka tik kaadu noriet. Ja komanda buutu noleemusi netrupinaat saciikstes, bet teoreetiski buutu iespeejas aizvilkt uz servisu un salbot, tad teiktu:"Nu ja muusejie neko nevar, kaapeec nebrauca uz servisu un nelaboja, miikstie!" Vai tad taa neteiktu! Vienkaarsji, riebjas komentus lasiit. :E

135103. viesis 9.augusts 2004 11:00
0 0 Atbildēt

piekriitu Vaivilkam :). Buutu labaak vienreiz atraavushies no datora klavieres un pashi aizbraukushi uz ralliju un paskatiijushies kaa puika velk, tad saprastu par ko ir runa..

135108. viesis 9.augusts 2004 11:18
0 0 Atbildēt

Es teiktu ka tik skaisti ka Maris gaja, neviens no mazajiem nespēja un arī tramplīnos lidojot vins salika dazam labam wrc. Ejot pa dopiem igaunji, itali, spanji, somi vardu sakot daudzi redzot ka mes Latviesi priecaajas par lidojosho pumu un apvaicajas ka tad nu musejam klajas.

A par to atruma parsniegsanu zel protams - bet tas nav tas par ko butu verts kapt uz galvas. Zel ka Latvieshi tik sikumaina tauta un nevar vien sagadit kad kadam par kautko varetu iedzelt :(

135111. viesis 9.augusts 2004 11:22
0 0 Atbildēt

viena lieta ir vālēt ar pedāli grīdā, pavisam cita ir aizbraukt līdz finišam! Pirmo māk jebkurš lohs, ar otro tā nepārāk sanāca ...

135112. viesis 9.augusts 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Sportisti nedrīkst pakļaut riskam Somijas iedzīvotājus. Ja brauktu kādus 20 km/h ātrāk par atļauto, neviens viņus neaiztiktu.

135113. viesis 9.augusts 2004 11:26
0 0 Atbildēt

ralija mašīnai 127 nav bīstami , piekrītu, un ne jau par to viņu soda, bet par to, ka somu govij tas ir bīsta

135115. viesis 9.augusts 2004 11:29
0 0 Atbildēt

Mēs šeit esam pieraduši, ka likumi ir rakstīti tikai dažiem, un var ar dažādiem iemesliem tos pārkāpt - prezidente, ministri, policisti, sportisti u.t.t., citur pasaulē tā nav.

135116. viesis 9.augusts 2004 11:38
0 0 Atbildēt

a vot pareizi ir ka sodīja... škrobīgi, protams, bet ko darīt... sodīt vajadzēja un basta.

135118. viesis 9.augusts 2004 11:47
0 0 Atbildēt

pareizi, sodiit vajadzeja un vajag!

Ja LV faniem patiks kaa rallija auto kuuleni met tad LMT to arii mums demonstrees??? vot loshi!

135119. viesis 9.augusts 2004 11:48
0 0 Atbildēt

liekas, ka lielākajai daļai nav īsti skaidrs, ka koplietošanas ceļos nav svarīgi vai ātrums ir bīstams rallija mašinai un tās pilotam, bet bīstami tas ir apkārtējiem!!!

Par māra taktiku - ja reiz bīstamākais dops, tad varbūt to varēja veikt nedaudz prātīgāk, lai "skatītāju tūkstoši" šo ekipāžu varētu vērot ilgāk? Nedaudz lēnāk braucot zaudētu 2-5sek, nevis 17 minutes. Un lielāks gods ir finišēt, nevis skaisti novākot.

Par to , ka komanda, nevis pilots, pieņēma lēmumu pārkāpt CSN - atbildība jekurā gadījumā ir tikai un veienīgi pilotam. Ko tad tur varēja iegūt? Dažas sekundes ko noskrūvēt riteni?

Vienkārši vajag domāt un rēķināt, nevis ļaut valdīt širmim, kurš jau sen aizkritis.

135121. viesis 9.augusts 2004 12:05
0 0 Atbildēt

To: vzinis

Viedi vārdi...

tā nu tas ir...

135125. viesis 9.augusts 2004 12:09
0 0 Atbildēt

Vispār oriģināli. Cik es saprotu, cieņa un apbrīns jāizjūt par šo "sportistu attieksmi preti līdzjutējiem". Nākošreiz varbūt Latvijā būs vēl vairāk jāsteidzās, nobrauks kādu tantuku uz pārejas, bet nekas, nepievils "tūkstošiem līdzjutēju". Vispār brīnos kā tādas muļķības var runāt, ātruma ierobežojumi ir likums un tie ir ieviesti nevis pašu idiņu pie stūres drošibai, bet visu satiksmes dalībnieku drošībai (piemēram šķērsojot ceļu, gājējs, vismaz Somijā, var rēķināties, ka autovadītājs brauks uz 90 un attiecīgi arī izvēlas, vai šķērsot brauktuvi vai nē).

135136. viesis 9.augusts 2004 13:03
0 0 Atbildēt

Ko nu rejat, parakaapa un sanjeema sodu. Viss - nav par ko vaariities. Mees varam vienigi zheeloties par to pie mums polcija straadaa taa kaa taads Kolchozs, ljish bi savam veederam, a paareejais poh....

135141. viesis 9.augusts 2004 13:31
0 0 Atbildēt

Latviessi paliek latviessi,ja jau tik gudri,tad passi buutu nneemussi un paraadiijussi kaa var nogaazt taa lai bez vaakiem un aatruma paarkaapumiem var kaapt uz pjedestaala un sannemt godalgotas vietas.A taa tukssa dirssana ,pie tam nevis Neikssaaniem aciis bet aiz klavieres stuuriitii.

135155. viesis 9.augusts 2004 14:34
0 0 Atbildēt

Arii es paarliecionos, ka Latvieshi ir iisti latvieshi!!!!

Buutu priecaajushies ka dzeki brauc PC, ciinaas, priecee fanus ne tikai Latvijaa , bet arii Somijaa!!!!

Bet te seez lieli gudrinieki, kas spriez un aprej... Pretiigi vienkaarshi!!

Sakot ar Lielo rallija specu Avotinju rallija apskataa:(((

135165. viesis 9.augusts 2004 15:24
0 0 Atbildēt

"Šajā gadījumā ātruma pārkāpums bija apstākļu diktēta nepieciešamība – ja komanda nebūtu paspējusi laikā uz servisa parku, tā nevarētu sacensības turpināt.

“Ir nepatīkami klausīties nosodošus komentārus par to, ka esam pārkāpuši ātrumu."

***

Nepatīkami ir klausīties tādas 'atmazkas', vot kas ir tiešām nepatīkami. Apmēram kad sīkais apēdis šokolādi pa kluso, un pēc tam piņņā - jo viņu ir pieķēruši un neļauj ēst kūkas pēc tam...

135166. viesis 9.augusts 2004 15:28
0 0 Atbildēt

sports nav cīņa uz dzīvību un nāvi, kur jāuzvar par katru cenu.

135167. viesis 9.augusts 2004 15:28
0 0 Atbildēt

Vai komanda varēja sacensības turpināt ???

Nevarēja!

Tātad kāds bija stulbs. Daļa domā, ka stulbi ir tādi komentētāji kā es.

Lai domā. Manis tur nebija un es neietekmēju to, ka no sacīkstes viņi izstājās.

135171. viesis 9.augusts 2004 15:35
0 0 Atbildēt

To jasmine:

Apstākļi neko nediktē...nepļāpā aplamības.

Ir komandas stratēģija, kas paredz, kā rīkoties attiecīgā situācijā.

Ja par stratēģiju niviens neatbild. tad jamajiem nav ko meklēt tur, kur neko viņi nejēdz no sacensību organizācijas un politikas: gan drošības, gan imidža, gan finansiālās šai joma.

Rullzzeet un vilkt prot daudzi, bet ir jāsaprot, ka mazās valstiņas pārstāvis nevar izsisties, velkot kā traks, kā drosmīgs vecis, kam sava un citu drošība ir pie kājas (tikai 1000 fanu intereses liek to darīt).

Tā arī pret šo valstiņu izturas, attiecas un tāpēc nākošajā reizē vienalga kuram būs daudz grūtāk nonākt tur, kur ne katris ar avarējušu automobili centīsies pārkāpt, lai vēl ļaunāk nenodarītu pāri sev un citiem, kaut arī tikai kaimiņvalstī Somijā.

135172. viesis 9.augusts 2004 15:38
0 0 Atbildēt

To jasmine:

sory, tavais labais teksts bija peedinjaas...

135173. viesis 9.augusts 2004 15:40
0 0 Atbildēt

To jasmine:

piekrītu, ka "sīkā" ekipāža no Latvijas ir pieķerta "atmazkās"un nu "piņņā"...

135174. viesis 9.augusts 2004 15:46
0 0 Atbildēt

Kas ir komandas treneris un menedžeris Māris Neikšāns? Cerams viņš vairs nav ne treneris, vēl mazāk - ne menedžeris. Viņš vienkārši sačakarēja PS organizatoru viedokli par Latvijas sportistiem visaugstākā līmenī pasaulē.

135175. viesis 9.augusts 2004 15:50
0 0 Atbildēt

Ja "Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda” izvirzīja mērķi "par katru cenu, neskatoties ne uz ko", tad jau ekipāža uzdevumu izpildīja.

135176. viesis 9.augusts 2004 15:55
0 0 Atbildēt

Pilnīgi lohi jūs te esat! Jums vispār ir kautkāda nojēga par ko iet runa???

Māris nokresoja un zaudēja daudz laika! Uz laika kontroli nedrīkst nokavēt vairāk kā 20 minūtes! Ja viņš nokavē vairāk kā 20 minūtes tad viņu automātiski nelaiž sacīkstes turpināt! Līdz ar to viņam bija jāizvēlas ko iesākt - likt mašīnu malā un braukt mājās, vai riskēt un pārkāpt ātrumu, lai paspētu uz laika kontroli.

Tagad pasakiet memļaki,burta kalpi, ko jūs izvēlētos? Sponsori un viņi paši ir ieguldījuši milzum laika un naudas, lai piedalītos šajā wrc posmā, un jūs gribat teikt, ka atmestu visam ar roku un nemaz nemēģinātu glābt kas vēl glābjams?

135178. viesis 9.augusts 2004 16:05
0 0 Atbildēt

Lasu un brīnos - kādi suņi šeit savākušies.

Lielākā daļa to vien spēj''igi kā tikai apriet...

Skumji...

Puiši centās, brauca uz robežas un kļūdījās- kam negadās...

Par 127 km/h droši vien, ka pārbraucienā vajadzēja braukt lēnāk - nebūtu diskābels. Vai tas ir MILZĪGS ātrums, kas apdraud apkārtējos - nez vai, bet pietiekošs pamats lai saņemtu sodu. Riebīgi klausīties "pareizos", kas laikam savā mūžā nav ne ātrumu pārsnieguši, ne ielu nevietā pārgājuši...

Neticu...

Liekuļi...

Tāpēc jau lielākā daļa muldētāju rakstās kā "viesi", jo paši jau gļēvi lai savā vārdā kaut ko pateiktu...

135180. viesis 9.augusts 2004 16:14
0 0 Atbildēt

mēģināšu paust nesaprasto:

ja reiz Neikšāns pretendē uz Latvijas pārstāvēšanu, tad derētu iemācīties rēķināt - 3 minūtes rezerve bija, lai paspētu uz laika kontroli, jo zaudētas tika 17. Tātad sportiski ir sacensties trasē, nevis uz ielas, piedevām atceroties, ka pārstāvi konkrētu valsti.

CSN pārkāpis esmu un ar to nelepojos

135181. viesis 9.augusts 2004 16:19
0 0 Atbildēt

To: vzinis

Ja jau Tu esi par visu tik zinošs, tad ko pats nebrauci?

No malas muldēt visi gudri...

135183. viesis 9.augusts 2004 16:32
0 0 Atbildēt

1. nav tēta sponsora auto lietās

2. visu nezin neviens

3. pārkāpt vispārpieņemtās normas visi gudri, bet atbildēt par sastrādāto cēli nemāk

135184. viesis 9.augusts 2004 16:36
0 0 Atbildēt

viesi 09.08.2004 15:35,

Tās aplamības ir citāts no raksta, jeb 'Komandas paziņojums'. Mans comments ir zem tā...un doma ir tāda, ka jāprot ar cieņu zaudēt. Nevis meklēt attaisnojumus tik nožēlojamā veidā. Jo iespaidu par komandu sabojā nevis tas ka viņi kļūdījās, bet gan šitādi texti...

135185. viesis 9.augusts 2004 17:05
0 0 Atbildēt

vzinis [?] 09.08.2004 16:14

Var redzēt, ka tu neko nrubī no rallija! Par katru nokavēto minūti nāk klāt vēl soda laiks! Neikšānam bija iespējas atvinnēt nokavēto un tikt līdz laika kontolei nedabūjot kāt vēl soda minūtes! To viņš arī izdarīja daļēji - pēc 12 SS dabūja sodu 1 min un 50 sek. However - menti viņu piefiksēja un līdz ar to rallis beidzās. Ja nebūtu piefiksējuši viss būtu ok. Te neiet runa par ļaunprātīgu ātruma pārkāpšanu ar kādu mēs sastopamies ielās visu laiku! Tā bija apstākļu diktēta nepieciešamība!! Ceru ka jums beidzot pieleks! Neviens sportists nekad nepārkāps ātrumu pārbraucienā bez vajadzības! Laika normas ir sarēķinātas tā lai braucot ar atļauto ātrumu visi iekļautos! Ja dopā esi nokrešojis, kautkas ar tehniku, jāmaina ritenis utt. tad neko nevar darīt - pēc dopa tiek veikts remonts un nokavētais ir jāatgūst! Jūs umņiki ko iedomājaties, ka tas pats Rovanpera pēc sava kreša nepārkāpa ātrumu braucot atpakaļ uz servisu ? Tāds ir rallijs!

135189. viesis 9.augusts 2004 17:24
0 0 Atbildēt

To viesis 09.08.2004 17:05:

sāc mācīties matemātiku - ja avarijā jau ir zaudētas 17 minūtes, tad vēl 2 minūšu sods neglābs no pēdējās vietas jebkurā gadījumā. veiksmi studijās.

Zaudēt ir jāmācās, nevis jāvelk betmena kostīmiņš līdzjutēju (tātad arī manā) vārdā!

135190. viesis 9.augusts 2004 17:55
0 0 Atbildēt

vzinis [?] 09.08.2004 17:24

Nē nu tiešām jāņirdz! :))))))

1. Ja jau tiek izvēlēts nelikt mašīnu malā, bet braukt, tad kāda jēga braukt pēc lielāka soda, ja var aizbraukt un dabūt mazāku?

2. Braukšana ar mašīnu nav matemātika! Ja tu būtu bijis Somijā, tad redzētu kādi sastrēgumi uz ceļiem ir rallija laikā! Pats labi zini, ka reizēm pār vanšu tiltu var pārbraukt 2 minūtēs, reizēm 15 ! Tāpēc tā tava matemātika ir vienkārši smieklīga! :D

P.S.

Pagājušogad Anglijā (laikam) viens no JuniorWRC dalībniekiem dēļ sastrēguma nokavēja uz laika kontroli un no rallija izstājās.

135191. viesis 9.augusts 2004 17:58
0 0 Atbildēt

Gluži vienkārši ir skaidri redzams, ka liela daļa bļāvēju neizprot situāciju, un tikai lamājas! Jebkurš, pasvītroju, jebkurš rallija braucējs, vienalga wrc vai vietējais, šajā situācijā būtu rīkojies tāpat kā Māris!

135193. viesis 9.augusts 2004 18:09
0 0 Atbildēt

šaubos gan, jo vēsture to nepierāda.

un vispār par ko Māris pēc kūleņa cīnījas, ja bija jau +17 minūtes? Joprojām nesaprotu! man liekas, kad šajā gadījumā galvenais uzreiz ir TIKAI finišēt, jo atvinēt 17 minutes .......... sapņot jau nav liegts.

P.S. Nelamājos, bet mēģinu saprast šito loģiku.

135195. viesis 9.augusts 2004 18:35
0 0 Atbildēt

Vēsture nepierāda ko ? Precīzi nepateikšu, bet laikam 2002 g. rudenī bija tiesa anglijā kur izskatīja lietu par ātrumu pārsniegšanu pārbraucienos - tiesāti tika kādi 12 topa braucēji. Un vissmagāko sodu saņēma Freddy Loix - laikam 2000 mārciņas. Bet tiesības ņemot vērā rallija specifiku neatņēma nevienam!

Māris cīnījās par palikšanu rallijā un pēc iespējas mazāku sodu! Laiku viņš zaudēja ātrumposmā, tad ņem vērā ka pēc ātrumposma finiša ir jāsaved kārtībā mašīna lai nekas pārbraucienā nenotiek - mazums kas tur atlocījies, vai salauzts ir. Un tad vēl jāpaspēj uz laika kontroli.

Paņem un izlasi pats ko Māris saka. Man jau apnika rakstīt...

www.neiksans.lv/?node=1&tema=4

135200. viesis 9.augusts 2004 22:00
0 0 Atbildēt

tochno lohi te komenteetaaji biku...

nu dzeki steidzaas uz servisa parku, JUUS NEKAD NEESAT STEIGUSHIES? Neesat NEKAD paarkaapushi aatrumu?

Jums nekad nav jaasteidzas?

Taa tureet muuseejiem un neskatiities uz shitiem stulbajiem komentiem, gan jau mees veel sevi paraadiisim!

135201. viesis 9.augusts 2004 23:21
0 0 Atbildēt

galvenais nav steigties, bet stulbi taisnoties

135209. viesis 10.augusts 2004 8:51
0 0 Atbildēt

To: vzinis

Man nepatīk lamāties publiski, bet Tu tiešām esi kretīns.

Māris atzina savu pārkāpumu un viss.

Ko Tu gribēji, lai viņš uztaisa publisku harakiri?

Tu esi vienkārši pretīgs skauģis...

135232. viesis 10.augusts 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Labpraat zem 4aam aciim parunaatos ar to vzini ! Droshi vien taads punkjains datortaaprs vien ir kursh paraleeli pornofilmu skatiishanai uzskribelee kaadu gauduliigi opaargudru komentaaru I auto lapaa. Vai Tu tieshmaa ar to pashu muti arii eed :)?

135239. viesis 10.augusts 2004 10:52
0 0 Atbildēt

Rekur ir iemesls, kāpēc bija jāsteidzas:

"Pec kuulena pazinoju uz servisa parku lai brauc mums pakal, bet apskatot taalaak masiinu noskaidroju ka tie bojaajumi nav tik lieli kaa pirmaa mirklii likaas( stikli pabirusi, aizmugures lukturi izsisti un plastmasas aprautas). Tad teicu Maarim ka jaameegina braukt taalaak un tas mums izdevaas. Nedaudz peec finissa apstraadaajaam masiinu ar aamuru lai nesagriez riteni ar blekiem un steidzaamies uz servisa parku pa celam veel uzpildoties degvielu naakosiem posmiem. Taa kaa bija daudz kaveets tad braucaam aatri. "

135313. viesis 10.augusts 2004 17:28
0 0 Atbildēt

sports ir sports, atslābstiet, citādi liekas, ka esat gatavi mirt par savu ideju, ka 17 minutes var atvinēt. :D

vienkārši džeki aizmirsa par visu uz pasaules un tik mina. kā savulaik teica Knāķa kungs - tā skaņa, kad širmis nokrīt kā dakstiņu jumts noslīd ir labi dzirdama. :D

Skatamies rezultātu tabulā un beidzam stulbi sapņot - godīga pēdējā vieta ar kārtīgu kavējumu pēc kūleņa.

P.S. Nevienu neapvainoju līdz šim, bet (citi var nelasīt) raimondo - KRETĪNS esi Tu, zaaliitis ēd ar *******, jo tā viņam savienota pa taisno ar muti. Pārējiem sory.

135327. viesis 10.augusts 2004 22:49
0 0 Atbildēt

Biju tur redzēju to! Pat apdzinu Māri tajā pārbraucienā, tur visi tā normāli ap 120 vilka, nevienu policiju nemanīju, nesaprotu kur viņu paņēma, jo viņš nebija vienīgais, kas tur brauca!

135332. viesis 11.augusts 2004 9:37
0 0 Atbildēt

Tak nav ko te ar tiem kretīniem strīdēties. Ne viņi uz Somiju brauca, ne uz kādu LV ralli bijuši. Sēž tik un klabina savas klavas. Parādās raksts ka BMW noteikumus pārkāpa- ieraksta ka BMW su.., parādās raksts ka Neikšāns notreikumus pārkāpa- ieklabina ka Neikšāns su...

Bet Neikšāns malacis, bija par ko Somijā pabļaut un vietējos pelmeņus pārsteigt, jo tur jau neviens nav pieradis ka 80 nummuram var būt tāds atbalsītāju pulks. Pirmajiem 20 neviens pat "vilnīti" netaisīja, atšķirībā no 80. :)

135337. viesis 11.augusts 2004 9:53
0 0 Atbildēt

Pirmajiem 20 neviens nespēja pakustēt no skata, pēdējam ovācijas vienmēr pienākas - otra pirmā vieta taču. :)

viesis 11.08.2004 09:37, uz kuru rally neesmu bijis un ko neesmu redzējis, lai saprastu, ka Māris ar Pumu nav konkurētspējigs, un atšķirībā nu jums kliedzēji, viņš pats to TV atzīst.

135341. viesis 11.augusts 2004 10:02
0 0 Atbildēt

www.tvnet.lv/onlinetv/tv1/...php?id=3118703

re arī "sportisti", kuri visu drīkst ........

135360. viesis 11.augusts 2004 10:24
0 0 Atbildēt

Vzini,nezinu kur tu esi bijis bet Somijaa shogad tu gan laikam nebiji.

Mokiperaa Maris aizleca taalak par lielako dalu WRC.Varbut divi vai tris tik talu aizleca.No mazajiem parejie pat uz pusi tik talu un augstu neleca.Un ne jau tapat mums somi,itali,krievi un citi naca jautat ka Pumai sokas.Vietām ieraugot mūs ar karogu pat saka saukt "NEKSANS LATVIA",jo brauca viņs tiešām skatāmi.

Par konkurenci tev taisniba,Puma tehnoloģiski ir novecojusi,bet vienalga Māris vinubrid bija 12 starp Superiem apm. no kādiem 25-iem.

135364. viesis 11.augusts 2004 10:28
0 0 Atbildēt

Somijā nebiju. Diemžel. Māris brauc skatāmi, kas ir tas ir. Tikai vajag līdz finišam ar ........ bet gan jau. Ar laiku lielākā daļa paliek gudrāki. :)

135419. viesis 11.augusts 2004 11:59
0 0 Atbildēt

Cik saprotu tie lielākie kritizētāji ir tie, kas ralli nav redzējuši klātienē. Bet es tur biju un par mūsu Pumiņu trasē nevajadzēja kaunēties nevienu brīdi. Tas tiesa, ka Māris Mokkiperā izleca iespaidīgi un iespaidīgs tajā vietā bija arī fanu atbalsts! Tāpat jums vajadzēja dzirdēt, kā visa publika par Neikšāna ekipāžu gavilēja Killeru stadionā, kur pēc atsišanās pret betona sienu, Mārim tomēr izdevās "savākt" autiņu un nofinišēt. Lai nu kā mūsu oranžo Pumu visi bija pamanījuši!

Uzskatu, ka diskvalifikācija ir netaisnīga, jo uz šosejas, kur mēs vidēji braucām uz 120-130 km/h rallija mašīnas mums kā stāvošiem gāja garām!

Galvenais novēlu Neikšānam turēties pie sava sapņa, sponsoriem-gādāt jaunu autiņu un visiem nūģiem-sakrāt naudu, lai nākamgad varētu noskatīties šīs klases ralliju klātienē!!!

p.s. apskaužu igauņus, ka viņiem ir tāds Marko, par ko fanot!

135421. viesis 11.augusts 2004 12:01
0 0 Atbildēt

Vēlreiz atkārtošu dļja osoba tupix! :D Tas ko izdarīja Māris bija pilnīgi normāli un pareizi. Jā , jūs nepārklausījāties - pilnīgi normāli! Tāda ir rallija specifika un jebkurš rallists vienalga no kuras valsts un vienalga ar kādu IQ šajā situācijā būtu rīkojies tieši tāpat, varbūt brauktu bišķi ātrāk, varbūt bišķi lēnāk, bet brauktu! Un punkts!

Speciāli priekš īdētājiem par ātrumu - nesaistīti ar topiku! Tādi mīzeles, kas vienmēr un visur velkas tieši tik cik atļauj ceļa zīmes, parasti neiekļaujas auto plūsmā un dēļ tā, ka citiem ir viņi jāapbrauc, arī rodas bīstamas situācijas uz ceļa! Mūsdienu dzīves ritms diktē savus noteikumus, un Rīga ir pilna ar ceļa zīmēm, kas jau sen nepilda savu funkciju! Piem. zīme 50 uz krasta ielas "virzienā uz centru - pa dienu tur nekad, neviens, nebrauc mazāk par 70-80...

135443. viesis 11.augusts 2004 13:09
0 0 Atbildēt

osobo tupoj ir tie, kas nemāk piereģistrēties, lai var atpazīt varoņus .....

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē pavisam jauno "Škoda Karoq" (+ video) 1

Portāls iAuto.lv izmēģina jaunāko "Škoda" modeli - kompakto apvidus auto "Karoq", kas pirmo reizi Latvijā ieradies vien pirms pāris dienām. Testa auto ar jauno 1.5 TSI 150 ZS benzīna dzinēju. Lasīt vairāk

 

UAZ uzsāk komerctransportlīdzekļa “Profi” tirdzniecību 4

Krievijas apvidus auto ražotājs “UAZ” uzsācis komerctransportlīdzekļa “Profi” (ПРОФИ) tirdzniecību. Bāzes versijā automobilis ar 1500 kg kravnesību maksās 649 000 rubļu (9527 eiro). Vēlāk sola hibrīda modeli, kas atbildīs arī ES ekoloģiskajām prasībām. Lasīt vairāk

 

Šī gada Top 12 ātruma pārkāpuma rekordi Latvijā; "Audi", "BMW" un pat "Opel" 5

No kuriem lielākais bija kāds šoferis Ventspilī, kurš apdzīvotā vietā traucies ar 226 kilometru stundā lielu ātrumu. Lasīt vairāk

 

BMW, Audi un Porsche ražo labākos sporta auto 9

Vācijas auto žurnāla „Sport Auto” lasītāju balsojumā par labākajiem atzīti četri BMW, kā arī pa trim Audi un Porsche modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti