«Autofavorītam» - desmit gadu jubileja! 23

25.oktobris 2004 8:25

Autofavorīts, kas šobrīd piedāvā pilnu auto un moto preču un pakalpojumu klāstu Rīgā un citviet Latvijā, svin 10 gadu jubileju.

Autofavorīts direktors Agris Bārda atzīst, ka panākumus nodrošinājusi spēja attīstīt plašāko piedāvājumu Latvijā, gan nodarbojoties ar tirdzniecību, gan nodrošinot augstas kvalitātes servisa pakalpojumus.

Šobrīd Autofavorīts ir viens no auto tirgus līderiem un nākotnē plāno būtiski izvērst darbību, ceļot jaunu noliktavu un servisa centru Ulmaņa gatvē un paplašinot servisu tīklu visā Latvijā.

Autofavorīts darbību uzsāka 1994.gada oktobrī, kā pirmo piedāvājot automašīnu virsbūves daļu importu un tirdzniecību. Šobrīd Autofavorīts piedāvā ievērojamu autodaļu ražotāju produkciju, nodrošina visu veidu auto apkopes un servisa pakalpojumus, nodarbojas ar Suzuki un Harley-Davidson motociklu un aksesuāru tirdzniecību, kā arī motorolleru tirdzniecību un auto servisa aprīkojumu tirdzniecību. Šogad uzsākta laivu un kuteru tirdzniecība, kuru paplašināt plānots nākamajā gadā.

"Auto tirgus Latvijā visus šos desmit gadus ir bijis ļoti dinamisks, līdz ar to mūsu izaugsme lielā mērā bijusi saistīta ar māku pamanīt jaunas tirgus nišas," desmit gadu pieredzi skaidro Agris Bārda piebilstot, ka šobrīd ejošākā ir autodaļu vairum un mazumtirdzniecība, kam seko servisa pakalpojumi, motociklu tirdzniecība un servisa iekārtu tirdzniecība un konsultācijas.

Kā veiksmīga vērtējama 2002.gadā uzsāktā motociklu Harley-Davidson tirdzniecība. Ne tikai sasniegti plānotie pārdošanas apjomi, bet iegūts oficiālā dīlera statuss un dīlera numurs, kuru saviem dīleriem visā pasaulē piešķir Harley-Davidson. Nākošajā gadā Autofavorīts sāks izplatīt arī Harley-Davidson ražoto ielas motociklu marku Buel, kas būs jaunums Latvijas tirgū.

Autofavorīta nākotnes plānos ietilpst autoservisa tīkla paplašināšana visā Latvijā, kā arī centrālā biroja, 2000 kvadrātmetru plaša rezerves daļu noliktavas un servisa centra būvniecība Ulmaņa gatvē, netālu no lielveikala Sky. Šobrīd Autofavorītam pieder 5 servisa centri - 3 Rīgā, pa vienam Talsos un Ventspilī. Uzņēmumā tiek nodarbināti 120 darbinieki.

 
Visi komentāri
 
145093. viesis 25.oktobris 2004 8:36
0 0 Atbildēt

Daudz laimes jubilejā un klientus turpmākajā darbā!

145098. viesis 25.oktobris 2004 10:02
0 0 Atbildēt

svarīgākā ziņa pa visu vīkendu

145101. viesis 25.oktobris 2004 10:06
0 0 Atbildēt

"nodrošinot augstas kvalitātes servisa pakalpojumus" :))))

145103. viesis 25.oktobris 2004 10:48
0 0 Atbildēt

lai dziivo lielaakais meeslu tirgotaajs urraaa!!!!!!!!

145105. viesis 25.oktobris 2004 11:21
0 0 Atbildēt

Un?

145114. viesis 25.oktobris 2004 12:16
0 0 Atbildēt

Esmu 2x bijis klienta statusaa, peec 2. reizes nosoliijos-vairs nekad, bet nu naacaas deelj siikuma ieskriet pie Doles servisaa......tas bija peedeejais piliens.VAIRS NEKAD! Laikam man neveicas, gan jau ka citi ir ljooti apmierinaati:)

145115. viesis 25.oktobris 2004 12:16
0 0 Atbildēt

NU bet veikals normaals, tikai tas serviss.....:(

145126. viesis 25.oktobris 2004 13:05
0 0 Atbildēt

WOW!

145127. viesis 25.oktobris 2004 13:12
0 0 Atbildēt

Ar shitaadaam atsauksmeem veel 10 gadus... Go, Arabica!

145128. viesis 25.oktobris 2004 13:36
0 0 Atbildēt

Vissirsniigaakie apsveikumi jubilejaa. Ir labs pasaakums, taa tureet.

Sadarbiibas partneris E-Stop.

145129. viesis 25.oktobris 2004 13:38
0 0 Atbildēt

ups. aizmirsu pateikt pie djaģas Vasjas pagalma skjuunii NEAPSHAUBĀMI ir labaak un leetaak un ar garantiju.

145137. viesis 25.oktobris 2004 14:38
0 0 Atbildēt

Es arii paaris reizes biju un nosoliijos tur vairaak nekad nebraukt. Varbuut man vienkarshi nepaveicaas, bet gan attieksme, gan kvalitaate nu nepavisam nebija OK.

145139. viesis 25.oktobris 2004 14:58
0 0 Atbildēt

sailem, jau saku, kaa kuram paveicies, detaljas Autofavoriitaa iepeerku diezgan regulaari, bet ja 2 dienas, 2 mainjas nevar atrast vainu motoriitim, kapeec negriezj virs 4000 apgr/min pie slodzes, lai gan uz stenda griezj, tad atvaino, kaada h)(*&^ peec man bija jaamaksaa vairaak kaa 100Ls par materiaaliem, svechu vadi, vaacinsh un darbu, kursh netika izdariits??? OK, vadi labi NGK un cena arii pa poziicijaam bija sakariiga, iznjemot stundu darbu peec kura NEpaveikshanas vienalga man bija jaamaksaa.

"Djajdja Vasja"... M-motors Bauskaa atrada vainu un nomainiija sadaleni+veel rokerus, aatri, kvalitatiivi un motors smuki griezj paari 6000 :P

Otraa gadiijumaa uz piekares diagnostiku man saraxtiija veselu chupu ar probleemaam un detaljaam kuras jaamaina.Briinijos kaa peec taada saraxta veel vispaar auto bija speejiigs braukt un neizjukt.Eurostopa mehino bijushaas Autokravas, atada apmeeram 50% no mineetaa saraksta un nomainiija samazinot izmaksas vismaz par 60%

Treshais gadiijums vispaar bija unnikaals, kautkur bikinj biju uzseedoties nedaudz aizkjeeris griidu, kaa rezultaataa karaajaas kautkaada sljaucinja.Lai neaizkjertu to veelreiz, iebraucu pie Doles servisaa, visu cienju, paceelaajs bija briivs un nepagaaja ne 10-15 min, kad meistars iebrauca auto garaazjaa.Taa bija benziinbaakas atgaises(ventilaacijas) shljaucinja, nenoziimiigs pasaakums, kuru atpakalj bez speciaalas uzmavas oglju filtraa nebija ieseejams iestiprinaat, nu nekas, ar plastmasas savilceeju taa tika piesieta pie paareejaam tunelii esoshajaam cauruliiteem.Itkaa OK, saprotu ka "darbs" vareetu maksaat 1-2Ls+plastmasas savilceejs 0.02-0.05Ls. Bet ja man veel 10-15 min laikaa nevar piestaadiit reekjinu, prasa teh pasi(saprotu-taada kaartiiba) un tad veel beigaas nevar sanjemt pavadziimi no veikala uz servisu par tiem 0.05 san, lai izraxtiitu man reekjinu, nestraadaa printeris vai veel kautkas, neljauj man bez cheka samaksaat, jo galiigi man nav interese gaidiit, kameer vinji noceersiis savas PC probleemas, tad tas jau ir par traku....Un veel, kad saaku protesteet, kundze nelaipni atbild, labi ka ljauj meistaram izbraukt auto, bet man neljauj doties pie taa, itkaa servisa zona, bet pirms tam apluukot probleemu atljaavam, meistars bez manis nevar izbraukt deelj signalizaacijaam u.c. fiichaam - nosleegtais aplis:) Pats iegaaju, ieseedos un aizbraucu, mans telefons vinjiem ir pierakstiits, teicu lai pazvana, jo straadaaju netaalu un iebraukshu atdot tos santiimus........taa arii nezvaniija....

Taa nav attieksme, vareeja tak pateikt summu, es atstaatu un kad tiktu salabota taa kases systeema, tad pashi arii iesistu kasee, nevis liktu man teereet savu laiku, vismaz 15-20 min, bojaat nervus sev un man, kaa arii to redzeeja citi klienti. Nebija jau n-tie simti:)

145144. viesis 25.oktobris 2004 16:01
0 0 Atbildēt

Bils

Njaa tev gan nepaveicaas.... man taads pats gadiijums ka motors negrieza virs 4000 bija atgadiijies ar manu GSI aadams pus baaku benzju izdedzinaaja testeejot, ruucinot utt, beigaas peec 3 stundaam pasaka ka 15 ls.Me jautaa tad kur ir vaina vinji saka ka nezin.Jautaaju tad par ko man tie 15 ls? Atbilde par diagnostiku. Me saka ka es pats bez diagnostikas noteicu ka negriezjas un neiet. Atbilde bet darbs tika tacju dariits. Es atbildu ka ja divi vecji rok bedri viens rok valjaa bet otrs to ber ciet darba process ir riktiigs, tikai rezultaata nav.... Tad par ko ir jaamaxaa? atbildes nebija.un jaamaxaa nebija.

Par servisa darbiibu pilniigi neko nevaru pateikt, bet par rezerves dalju piegaadi tikai un vieniigi to ka viss ir ok.

Bet par E-stop :)) zinu to kantori diezgan labi.....

145145. viesis 25.oktobris 2004 16:01
0 0 Atbildēt

Kā bijušais vairumklients,nepatīkama firma :(((

145147. viesis 25.oktobris 2004 16:16
0 0 Atbildēt

Man arii apchakareeja pa 12 Ls Autofavoriits.

Lieta taada, ka es iepirku shiis puteklju gumijas Autofavoriitaa pa 12ls abas, kad pasuutiju savam auto aizmugures amortizatorus. Paardeveejs teica, ka "noteikti dereeshot". Peec meenesha, kad atnaaca no japaanas tie amortizatori, un kad servisaa /tajaa pashaa/ tos mainiiju, izraadaas, ka taas gumijas tomeer neder - par iisu.

Bet $ atpakalj neviens neparko nedeva. Paardeveejs /tas pats kursh paardeva,maita /

tikai noteica, "shitaas der golfam II, passatam, un veel kautkam, tipa universalaas".

Taa kaa, diezvai kaadreiz veel braukshu uz to Autofavoriitu /graudu ielaa 68/

145150. viesis 25.oktobris 2004 16:27
0 0 Atbildēt

Visu cienju, Daudz Laimes Jubileja Autofavoriitam! :)

To Bils

kaut kaa neesmu redzeejis pie Doles Autofavoriita Servisu, kaut ko tu jauc...

145154. viesis 25.oktobris 2004 17:40
0 0 Atbildēt

ak tu joooopcik.....

SORSZ Autofavoriitam, tass mans peedeejais gadiijums bija ar Gros Auto....Kaa es shitaa nolohojos.

Veelreiz sorsz Autofavoriitam.....

...fui Gros Auto:)

145158. viesis 25.oktobris 2004 18:27
0 0 Atbildēt

Pārpublicējam preses relīzes? :)

Baigi jau nu medaini - tūliņ kāds pielies darvas karoti.

145159. viesis 25.oktobris 2004 18:38
0 0 Atbildēt

Jā,

Jau sagāza virsū.

P.S. Nekas nenokaitina tā, kā vizīte draņķīgā autoservisā.

145162. viesis 25.oktobris 2004 20:01
0 0 Atbildēt

AF serviss ir viens no retajiem ,manis lietotajiem , servisiem par kuru pat man nav nekaa suudiiga ko teikt .

Sveikinji jubolijaa .

145167. viesis 25.oktobris 2004 20:22
0 0 Atbildēt

Ventspilī laba komanda šiem novākta. Zinoši vīri....

145596. viesis 27.oktobris 2004 22:07
0 0 Atbildēt

tā viš i repsīt - pārdevējs maita. Pats čekiņu izmeti pats krupi rij!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 6

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk