Melnais caurums uz Carnikavas šosejas 15

19.jūlijs 2005 9:10

Atkal tiek remontēts Tallinas šosejas posms pirms gaujas tilta un atkal ceļinieki šai sakarā taisa avārijas situācijas. Rakstīju par to jau citu gadu:

(lasīt šeit)

Šogad atkārtojas tas pats.

Kas notiek? Ir "Y" veida krustojums, ja auto nāk no Ādažiem uz Carnikavu, tad tam šajā krustojumā jāveic kreisais pagrieziens.

Normāli, tas ir galvenais ceļš. Pa labi aiziet ceļš, kurš aizved atpakaļ uz Tallinas šoseju pie paša gaujas tilta. Kā tiek remontēta šoseja, tā galvenais kļūst pagrieziens pa labi, uz Saulkrastiem, Tallinu.

Nav attaisnojama braucēju nevērība, bet tas ir tikai loģiski, ka cilvēks, kas pa šo ceļu brauc katru dienu, sagaida, ka galvenais ceļš ir turpat, kur tas bija vakar. Šodien tā vairs nebija un rezultātā ir divas pamatīgi sasistas mašīnas. Cik atceros no pagājušās remonta sezonas, tad mainot galvenā ceļa virzienu avārijas tur notika vismaz 3x nedēļā.

Redzēs kā būs šogad. Vai kāds domā par sekām īslaicīgi nomainot ceļa zīmes ne pārāk labi pārskatāmā krustojumā?

eagle19, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
173111. viesis 19.jūlijs 2005 9:33
0 0 Atbildēt

nja. braucu vakar vakarā. 3 reanimācijas mašīnas i vairākas čupiņas ar dzelžiem. tikai pēc letāla iznākuma ceļinieki VARBŪT iedomāsies uzlikt ne tikai ceļa zīmes bet arī BRĪDINĀJUMA ZĪMES!!! lielas un dzeltenas.

tāds pats neprāts ir ar dzirnavu / strēlnieku ielu. kurš p.i.d.a.r.s. izdomāja samainīt vietām, kura i galvenā iela, kura ne. jau pagājis gads, i man reizēm tāpat psiholoģiskā barjēra - saminstinos + apjūku. i ta ik pa brīdim ir džigiti, kuri vienkārši ņem un plēš pofigā uz zīmi 'dodiet ceļu'

vopšem sviests, kas darās!!!

173113. viesis 19.jūlijs 2005 9:37
0 0 Atbildēt

To krustojumu par ne pārāk labi pārredzamu var nosaukt tikai aklais... tas ir plašs un koku arī nav gar ceļu. galu galā braucot jāskatās uz zīmēm nevis "aj da tā te vienmēr ir bijis"

173114. viesis 19.jūlijs 2005 9:47
0 0 Atbildēt

šitie izklausās pēc saucieniem tuksnesī...

173115. viesis 19.jūlijs 2005 9:49
0 0 Atbildēt

tas tik piraada cik Latviessu tauta ir balsttta uz ieradumiem, cik es atceros autoskolas laikus pirms loti daudziem laikiem, tad man maacija ka jaabrauc ir peec ziimeem nevis peec ieraduma

173116. viesis 19.jūlijs 2005 9:52
0 0 Atbildēt

Vo vo, pieradums ibio, kaapeec tam loham vispaar ljau publiceet shitaadu sviestu ?! Ja dziivo laukos kur nav luksoforu tad peec pieraduma Riigaa arii gaazh kaa pagadaas :)?

173117. viesis 19.jūlijs 2005 9:55
0 0 Atbildēt

Ieradumi, ne ieradumi, tak, kad vienu briitinju pavadiiju ieksh GB, Londonaa, tad man patika, ka uz celjiem bija lieli plakaati ar uzrakstiem, ka jaauzmanaas, jo priekshaa ir mainiijusies satiksmes organizaacija, cilveeki tiek pabriidinaati un nevienam no taa gabals nenokriit.

173118. viesis 19.jūlijs 2005 10:00
0 0 Atbildēt

Diemžēl tā notiek mūsu valstī.

173120. viesis 19.jūlijs 2005 10:12
0 0 Atbildēt

ja nesies no ādažu puses ar savu atļauto 90 km/h (+piecīša robežās vēl 20) un krustā kā pierasts pa galveno močī uz carnikavu, a pēkšņi no labās puses izlien kāds kurš tagad arī brauc pa galveno, ta dirsā ar pārredzamību un iespēju izvairīties. it īpaši, ja skatu uz labo pusi piesedz vesela virkne pa labi braucošo mašīnu (ieskaitot fūres)

173128. viesis 19.jūlijs 2005 10:57
0 0 Atbildēt

Tas tikai kaarteejoreiz apliecina ka pie mums par reealu avaariju un avaarijaas cietusho skaita samazinashanu neviens nedomaa. Un attieciigie ministri tik vien arii domaa kaa par budzjeta papildinaajumu !!!!

Starp citu mums Dobelee arii mainiijies galvenais celjsh pie vecaas pienotavas, un godiigi sakot joprojaam negribas tajaa krustaa vilkt paari neskatoties kaut arii maucu pa galveno. Bet tas taadeelj ka es zinu ka tur ir bijushas izmainjas, bet ja es kaada vietaa braucu pirmo reizi un braucu pa galvenu, tad buushu LJOOOOTI paarsteigts par kaadu kursh no mazaak svariiga buus ieraduma peec izliidis neskatoties. Es labpraat arii uz galvenaa celja uzzinaatu par shaadaam izmainjaam, tad vismaz buutu paarsteigumiem gatavs, un iespeejams ja laba reakcija speetu izvairiities arii no "ieraduma apseestajiem".

173155. viesis 19.jūlijs 2005 13:55
0 0 Atbildēt

Shodien paverosim:)

173166. viesis 19.jūlijs 2005 16:04
0 0 Atbildēt

Pievienojos www.traffic.lv domām - DIEMŽĒL.

173172. viesis 19.jūlijs 2005 17:06
0 0 Atbildēt

Heh, bljin pavērosim - vakar man krustojums pie Gaujas tilta bij otrā dimšanas diena...

Pa vasaru dziivojos Saulkrastos, tāpēc katru dienu sanāk braukāt uz Rīgu. Vakar no rīta braucot uz Rīgu, ceļš vēl bij vaļā un nekādus īpašus brīdinājumus, izņemot dzeltenu plakātu pirms Gaujas tilta (neko neizsakošu), nemanīju. Vakarā braucu mājās caur Carnikavu, jo bij vēl jāiebrauc Garciemā. Ap plkst. 19.40 biju pie krusta, kur ceļš sadalās - pa labi uz Ādažiem, pa kreisi uz Gaujas tiltu. Pārsteigts biju ieraugot zīmi, ka nu galvenais ceļš ir pagriezienā no Gaujas tilta puses uz Ādažiem.

No Gaujas tilta puses stāvēja rinda ar mašīnām, kurām bij galvenais ceļš, attiecībā pret mani, bet šīs neparko negribēja braukt. Nospļavos un iegriezu pa kreisi šīm gar degunu. Braucu tālāk un ieraugu, ka pie pagrieziena uz tiltu ir zīme, kas norāda, ka braukt drīkst tikai pa kreisi, tb uz Gaujas tiltu, pa labi stāv "ķieģelis" un uz šosejas izbērtas pāris kravas ar granti pamatīgā augstumā. It kā jau man tur nebija iemesla bremzēt, jo no Ādažu puses neviens braukt nevar, savukārt no tilta puses visi griež pa labi, tādējādi trajektoriju krustošanās ir izslēgta. Bet 6. prāts paldies Dievam man lika piebremzēt un tad uz tilta parādījās fūre ar ātrumu ~ 120km/h, kura sāka bremzēt tikai pie pagrieziena (laikam dzeks bij aizsapnjojies) - pašļjūca man gar pašu degunu ar sabloķētiem riteņiem, izlidoja cauri 1 grants čupai un otrā palika...

Baig pretīgā sajūta - nevienam nenovēlu, jo grūti bij attapties. Ieslēdzu avareikas un vēl ar vienu minivena šoferi aizskrējām līdz smagā kabīnei. Šoferis teica, ka pašam esot viss oki - labi, ka tā. Aizbraucu uz Saulkrastiem - nezinu kā tas viss beidzās...

P.S. Šorīt pirms Gaujas tilta bij zīme 70, kuru vakar tur nemanīju.

-------

Racer, ar sarkanu Prelude vakar.

173190. viesis 20.jūlijs 2005 8:43
0 0 Atbildēt

Nu *******.. šitie debīlie komentētāji sākumā, ja veidojas izmaiņas ceļa remontu dēļ, tad varbūt vajag laicīgi brīdinājumus salikt un ātruma ierobežojumus.

Raiciks.

173194. viesis 20.jūlijs 2005 9:41
0 0 Atbildēt

pie bijušās RD ēkas pirms kāda laika arī bij paradumparadokss.

nepagāja ne 2 mēneši, kad var normāli izbraukt to krustojumu bez riska tikt nostumtam no labās puses joslas.

173217. viesis 20.jūlijs 2005 12:02
0 0 Atbildēt

jāāā.paradumi. 2 mēneši vēl nekas. No salu tilta gala ziepenē pa kreisi bez kādām ceļa zīmju izmaiņām vismaz gadus 10 nav iespējams normāli nogriezties. Nedod ceļu, un viss. katru dienu jāriskē ar savu veselību. Ko tur brīnīties par vietām, kur zīmes mainās katru dienu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 10

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Ko zog Vācijā? – 20 pieprasītāko auto modeļu un 10 marku saraksts 10

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis 2016.gada auto zādzību statistiku un publicējis 20 garnadžu iecienītāko auto modeļu un 10 marku sarakstu. Lasīt vairāk

 

Amerikāņu elektroautobuss nobrauc 1772 km bez papildu uzlādes (+ video; foto) 7

Amerikāņu kompānijas "Proterra" elektriskās piedziņas autobuss "Catalyst E2", neiegriežoties akumulatoru uzlādēšanas stacijās, nobraucis 1772 km, uzstādot jaunu tāldarbības rekordu rekordu elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti