Audi V8 - «bandītu auto» 111

30.maijs 2002 0:08

Vācijā Audi V8 sauc nedaudz savādāk - «Fau 8». Tas tāpēc, ka vācu valodā burts V lasās kā fau. Izbraucot ar šo aparātu, tas jums noteikti iepatiksies...



Diemžēl, pie mums ne visi automīļotāji zina, kas ir Audi V8, bieži jaucot to ar Audi A8. Galvenokārt tas ir tāpēc, ka V8 nav nemaz tik daudz. Audi V8 (lietota) cena tirgū ir kaut kur pa vidu starp Audi 100 un Audi A6, bet tomēr tās var uzskatīt par klasi zemākas. V8 ir tīrasiņu limuzīns, kas iekārdina ambiciozus cilvēkus, kuri vēl nevar nopirkt daudz dārgāku auto - Audi A8.

Bandītu imidžs

Pēc Volkswagen un Audi apvienošanās, vadībai vajadzēja stipri piestrādāt pie imidža, lai tas izkļūtu no "tautas auto" pozīcijas. Tika ieviesti daudz novatoriski izgudrojumi - pilna piedziņa Quattro, 5-cilindru dzinējus utt. Bet visvarīgākais solis tomēr bija pirmā limuzīna parādīšanās Audi V8.

Šī modeļa parādīšanās, lika stipri aizdomāties gan Mercedes, gan BMW īpašniekiem, jo Audi V8 bija astoņu cilindru benzīna dzinējs (par ko norāda ar "V8"), pilnpiedziņa, ko neviens vēl limuzīnam nebija piedāvājis. Jāatzīmē, ka šis modelis tomēr nespēja iekarot tik plašu popularitāti, kā S-klases merši un 7-sērijas BMW. Tomēr, šis solīdais un neapšaubāmi dinamiskais limuzīns kļuva par braucamo daudzām kriminālajām autoritātēm... Tas, pērkot šo auto, liek aizdomāties, vai iekārotais V8 ir "tīrs".



Šiks un komforts

Auto salons iespaido ar savu plašumu un bagātību. Sēdekļi un durvis apvilktas ar ādu, priekšējais panelis - ar riekstkoku, uz grīdas - biezs vilnas paklājs. Viss izpildīts kvalitatīvi un bez ekonomijas - kā jau pienākas tādas klases limuzīnam.

No interesantām lietām, šķiet, pieminēšanas vērtas ir tie divi it kā liekie slēdži pie stūres. Tur oriģināli ir novietoti apgaismojuma un avārijas signalizācijas slēdžus. Bez tam pie logu tīrītāja slēdža atrodas vēl viena papildus poga, ar kuras palīdzību var veikt stikla un priekšējo lampu apmazgāšanu ar koncentrētu šķidrumu, kas ieliets atsevišķā bāciņā.

Sēdekļi atšķiras ar optimāli cietu atsperīgumu, bet priekšējiem, pie tam, ir ļoti stingri sāni. Jāatzīmē, ka sēdekļi ir ar "atmiņu" un atceras trīs stāvokļus. Aizmugures sēdekļi ir ne mazāk ērti un komfortabli. Pasažieru ērtībai, starp priekšējiem sēdekļiematrodas nelielies klimata kontroles bloks. Nezinonošam "draiverim" būs grūti šajā mašīnā atrast akumulatoru, kas novietots zem pakaļējā sēdekļa. Pērkot citu "aķi" nāksies pirkt tieši tādu pašu, jo citu tur nevarēs ievietot.

Auto ergonomika un redzamība neizsauc nekādas iebildes. Pat pie lieliem ātrumiem (150km/h) salonā var mierīgi sarunāties, nepaaugstinot balsi.

V8 bāzes komplektācijā vēl ir centrālā atslēga, elektro logu pacēlāji, elektriskie spoguļi, drošības spilvens vadītājam, firmas audio sistēma un klimata kontrole.

Kas attiecas uz virsbūvi, tad tā kvalitatīvais krāsojums saglabājas ļoooti ilgi. Problemātiski būs atrast kādu rūsas pleķīti, jo tas ir pilnībā cinkots. Bagāžas nodalījums arī ir milzīgs (570 litri).

Audi V8 dzinēji

V8 ir aprīkots tikai ar divu modifikāciju 32 vārstu 8 cilindru dzinējiem: viens ir 3,6 litru (250 zs), bet otrs 4,2 litru (280 zs), kas tiek tikai Exclusive variantiem. Ar šādu dzinēju palīdzību 2 tonnu limuzīns kļūst dinamisks, varētu pat teikt - sportisks. No 0 līdz 100 km/h tas ieskrienas 7,9 sekundēs - 3,6 l versija, bet ar 4,2 litru versiju - 6,9 sekundēs. Pie tādas ekstremālas braukšanas apstākļiem jārēķinās, ka auto "rīs" līdz pat 20 litriem degvielas uz 100 km. Tāpēc, iegādājieties šādu auto, nedomājiet par degvielas ekonomiju! Dzinēji ir arī ilgdzīvotāji - normālos apstākļos V8 noripos vismaz pusmiljonu kilometru.

Tikai jāatceras, ka šie agregāti nav paredzēti kapitālajam remontam. Cilindru bloki ir izgatavoti no alumīnija, kā arī sienas, lai samazinātu svaru, ir ļoti plānas, ko remontēt vairs nevar.

Ja spidometrs rāda vairāk kā 250,000 km, tad jābūt gatavam pie dažādām eļļas tecēšanām. Visbiežāk tas notiem ar galvas vāka blīvi sadales vārpstas blīvslēgiem.

Gribas vērst uzmanību uz vēl vienu V8 dzinēju īpašību. Atšķirībā no daudziem 4, 5 un 6 cilindru dzinējiem, tam ir ne tikai siksna, bet arī ķēde, kas paredzēta uz visu motora mūžu. Siksna gan jāmaina ik pēc 100,000 km. Vienmēr jāseko līdzi dzinēja siltuma režīmam, nepieļaut pārkaršanu, kas var novest pie dzinēja priekšlaicīgas "nāves". Bez tam nereti tam sabojājas (sadeg) lambda-zonde, kā rezultātā palielinās jau tā ne mazais benzīna patēriņš.




Galvenais trumpis

Neapšaubāmi, galvenais Audi V8 trumpis ir tā piedziņ - Quattro, kas nodrošināta ar Torsen diferenciāli. Normālos braukšanas apstākļos jauda starp asīm tiek sadalīta 70/30. Buksēšanas gadījumā jauda mainās uz 50/50. Pēdējo gadu V8 bija uzstādīta Haldex transmisija ar elektronisku vadību. Ar to par vissliktākajos apstākļos limuzīna stabilitāte ir garantēta.

Lielai daļai V8 ir uzstādīta 4-pakāpju automātiskā kārba, ko ražo vācu firma ZF. Kārbai ir 3 režīmi - ekonomiskais, kur ātrumi pārslēdzas pie 4000 apgriezieniem, sporta, kur ātrumi pārslēdzas pie 5500-6000 apgr. un rokas, kad pats vadītājs var pārslēgt ātrumus pēc saviem ieskatiem.

Vispārīgi skatoties, V8 transmisija ir pietiekoši droša, tikai atcerieties, ka mūža nodrošināšanai, jāmaina eļļas: ātrumkārbā pēc 70,000km, pārējās kārbās - pēc 100,000 km. Atceries, ka katrā agregātā jālej cita eļļa.

Kas attiecas uz raksturīgākajām problēmām, tad tās nav "mirstamas". Piemēram, var sākt tecēt dažādi transmisijas blīvslēgi, bet to remonts var būt no $20 līdz $120.



Drošība un vadāmība

V8 ritošā daļa ir pietiekoši cieta, bet tai pašā laikā tā nodrošina nepieciešamo komforta līmeni. Limuzīns labi turas uz ceļa ne tikai pa taisnēm, bet arī "ejot" līkumos. Ne velti tas iepaticies tieši tādiem, kam patīk paskriet pa Vācijas autobāņiem. Jāsaka, ka V8 ritošā daļa ir arī pietiekoši droša, nekas bīstams vai "dārgs" šeit notikt nevar.

Stūres pastiprinātāja jauda mainās no mašīnas ātruma. Šāda sistēma īpaši palielina drošību gan lēni parkojoties (liels pastiprinājums), gan ļoti ātri braucot (īpaši zems pastiprinājums).

Bremžu sistēma diezgan droša pateicoties disku bremžu mehāniskam gan uz priekšējiem, gan aizmugurējiem riteņiem. Protams, ka ir arī ABS. Starp citu, bremžu sistēma ir nevis tradicionāli ar vakuumpastiprinātāju, bet gan ar hidropastiprinātāju.

Uzturēšana ne katra kabatai

Pirms sadūšoties uz samērā nedārgā limuzīna V8 pirkšanu, ir vērts aizdomāties, vai spēsiet izpildīt tā prasības. V8 dzinēji ir nežēlīgi benzīna rijēji, kā arī mašīnas apkalpošanas izmaksas būs samērā augstas. Bet ja esat gatavs izpildīt šos noteikumus, tad Audi V8 noteikti atbildēs ar dinamisku braukšanu un augstu komfortu.

iAuto // autocentre.ua
audi-tests

 
Visi komentāri
 
25150. viesis 29.maijs 2002 23:46
0 0 Atbildēt

hm... nav tik traki par to benziinu... 17.1 pilseetaa.

25152. viesis 29.maijs 2002 23:51
0 0 Atbildēt

Kapitāls autiņš!!! Es pat teiktu ka monuments

25157. viesis 30.maijs 2002 3:27
0 0 Atbildēt

Yes!

25168. viesis 30.maijs 2002 8:39
0 0 Atbildēt

Labs labs. Ipasi dzineja skana ir nu ljoti nopietna. 8 cilindri ir 8 cilindri. Bet vai tiesham ir automat, karba ar manualo rezimu?

25170. viesis 30.maijs 2002 8:42
0 0 Atbildēt

Vēl viens raksts, lai "paēstos" savā starpā. Nu šī auto īpašniekam, kas redzams foto ir izteikts gaumes trūkums, varēja ātrumkloķi uzlikt no kamaza.

25179. viesis 30.maijs 2002 8:55
0 0 Atbildēt

Kaarbai jau nu gan nevajadzeetu buut ar rokas paarsleegshanas rezhiimu. Tajaa laikaa taadas nerazhoja!!! Bet citaadi nu visai iespaidiigs un ljoti labs auto. It sevishkji QUATTRO.

Audi quattro

25187. viesis 30.maijs 2002 9:07
0 0 Atbildēt

Shis autinjs noteikti ir labaaks par sapuvushi BMW 315 , vai citu BMW kas ir vecss un izljurkaajies.

25191. viesis 30.maijs 2002 9:12
0 1 Atbildēt

Raxta autors ir pieljaavis dazhas buutiskas kljuudas attieciibaa par dzineeju.......izmantotajiem materiaaliem un remontiem :)

Auto uz bildeem ir nolaists liidz klinkjim !

Iedomajieties, kas ir ar ritosho ja jau bagazhniekaa ir taads bardaks un netiiriiba !

Bet auto visnotalj OK, man taads bija ar 4.2 dzineeju !

Pilseetaa nerija vairaak par 16 litriem.

Prieksheejo kolodku komplekts maxaa 160 Ls, zobsiksnas mainja ar spriegotaajiem 80 Ls un visas paarejaas cenas ir liidziigas, tapeec plaano macinju iipashniekiem nerekomendeeju !

Nolaidiisiet liidz taadam atejas staavoklim kaa bildees :))

Tachu shim auto ir veel viens globaals truukums, proti....tas nav BMW :)))

Tagad braucu ar BMW !

25216. viesis 30.maijs 2002 9:50
0 0 Atbildēt

Jautājums speciem: kas šo auto atšķir no Audi 100 (izņemot V8, lampas un bamperus)

25219. viesis 30.maijs 2002 9:53
0 0 Atbildēt

Ritoshaa dalja , salons un veel milions siikumu, kuri tikai pirmajaa mirklii liekas liidziigi !

Piemeeram prieksheejaas bremzes shim aparaataam ir taadas kaa nevienam :)

Ja nu vieniigi 91'gada Audi 200 turbo 20V, tam ir taadas pashas.

25227. viesis 30.maijs 2002 10:03
0 0 Atbildēt

Nu viesi, gan *******ies! Bremzes tam ir tieši tādas pašas kā 200 20V un kā arī S4 2,2 20V.

25230. viesis 30.maijs 2002 10:07
0 0 Atbildēt

Aizmirsi piebilst ka priekšējie bremžu diski, pēc vienīgā īpašnieka - mācītāja, parasti "sit" pa stūri. Un ja viņus izdomā mainīt, tad "sit" arī pa kabatu. Ja apvirpo, tad līdz uz neilgu laiku, un tas var būt bīstami.

Lai nomainītu to nolāpīto siksnu, jānoārda puse no auto.

25231. viesis 30.maijs 2002 10:11
0 0 Atbildēt

To: aklavins

tā jau var noiet līdz tam, ka prasa: ar ko 316 atšķiras no M5 (tīrasiņu)

25234. viesis 30.maijs 2002 10:13
0 0 Atbildēt

Bremžu diski patiešām iesūkā, bet es izlīdzējos ar stoiku un visu suportu un bremžu disku nomaiņu no 100 2,8 quattro, kas man izmaksāja tikai 100 Ls. Pa 120 Ls varēju dabūt jaunus UFO diskus, bet tas būtu apmēram uz pusgadu, kad atkal būtu jāmaina.

Siksnas esmu mainījis un nemaz nav jaārda puse autiņa, ja zina kā pareizi mainīt!

25238. viesis 30.maijs 2002 10:15
0 0 Atbildēt

P.S. bremžu kluč Maskavas 444A maksāja 30.-ls "Lockheed"

tagad iespējams vēl lētāk.

Un ja tos cipariņus 1 un 2 uzskata par manuālo režīmu kārbai, tad lai nu tā būtu...

25240. viesis 30.maijs 2002 10:19
0 0 Atbildēt

Sveiki Juron!

Padalies ar pieredzi, ka mainiit zobsiksnu. Man tas tieshi stav priekshaa.

25241. viesis 30.maijs 2002 10:19
0 0 Atbildēt

Paarbuuveet mashiinu tapeec ka zheel naudas diskiem ir tipiska vieteejaa domaashana !

Tas suukaa .....

Un pirkt neoriginaalos bremzhu kluchus arii ir stulbums, jo tie shiikst, piikst un dilst aatraak.......

25243. viesis 30.maijs 2002 10:21
0 0 Atbildēt

Par neorginalajiem kluciem taa taisniiba, tie tieshaam cikst uz nebedu. Vienigais, ka salona izolacija tik laba, ka tas taja tik skali nemaz neizliekas.

25245. viesis 30.maijs 2002 10:24
0 0 Atbildēt

viesim 2002-05-30 10:19:03

Tu neproti lasīt jeb esi aprobežots savos uzskatos, ka tikai oriģinālais ir labs un viss pārējais ir nekam nederīgs! UFO diski jauni kalpos tev labi ja gadu, tad atkal jāmaina būs, jo tiem izdiluma norma ir 1 mm katrā pusē. Padomā, pirms tu te stulbi filozofē. Un neoriģinālie bremžu kluči nečīkst un nav nemaz sliktāki par tiem, ko tirgo Audi centrs (saku no savas pieredzes). Atšķirība ir tikai cenā apmēram 3 reizes.

25247. viesis 30.maijs 2002 10:28
0 0 Atbildēt

Nu ja tev zheel naudas, tad klusee :)))

Es peerku to kas labaaks un man pofig cik tas maxaa !

Un veel es esmu paradis uzticeeties razhotaajam un neko nepielaagot no konzervu bundzu vaacinjiem.........

25248. viesis 30.maijs 2002 10:30
0 0 Atbildēt

sorrry paarraxtijos...konservu......

25250. viesis 30.maijs 2002 10:34
0 0 Atbildēt

viesim 2002-05-30 10:28:16,

Te neiet runa par to, vai žēl vai nav žēl naudas! Iet runa par praktiskumu. Ja tie bremžu diski kalpotu normālu laiku, tad būtu gatavs par tiem maksāt arī 300 Ls. Bet tā nav. Audi pats atzina, ka šie bremžu diski nav izdevušies un tādēļ turpmākajiem modeļiem tos neuzstādīja! Vairāk ir jālasa literatūra, tad būsi izglītotāks. Un par tiem konservu bundžu vāciņiem tu pārspīlē. Ja nerubī neko no autiņiem, tad protams nekas cits tev neatliek kā stulbi maksāt un lielīties, ka tev redz viss ir oriģināls, kaut arī tas nav pats labākais!

25254. viesis 30.maijs 2002 10:37
0 0 Atbildēt

To: viesis 2002-05-3010:28:16

Gadus 6 atpakaļ Audi centrā man pateica, ka rezerves daļa kas mani interesē varētu būt 1-dien vai 4-dien. Ja leišos tirgus ir svētdienās un trešdienās... Tā kā droši pērc "oriģinālās" detaļas

25255. viesis 30.maijs 2002 10:38
0 0 Atbildēt

Labi labi. Es neesmu nekaads speciaalists orģinālajās Audi detaļaš, bet domāju ka nav nekāda atšķirība. Man ir VOLVO un ir firma zviedrijaa Scan-Tech, kam Volvo pasuuta lai ssie razzo detallas. Un tad paardot kaa VOLVO orgginaalu, bet ja peer passsu skanteccu tad tas makasaa 3-4 reizes leetaak un iekssaa staav detallinaa ar uzrakstinnu VOLVO. Taa luuk tikai iepakojums ir Scan-Tech. Domaaju ka Audi ir kas liidziigs.

25256. viesis 30.maijs 2002 10:38
0 0 Atbildēt

Redzi, veciit, peerkot visu originaalo tam audi V8 es sapratu , ka taa nav labaakaa mashiina un tapeec arii paardevu to un nopirku BMW 750 , kura patieshaam ir laba mashiina un nesagaadaa nekaadas probleemas !

Arii motorinsh shai konkreetajai ir lielaaks (5,6 litri) un attieciigi arii jauda :)

Audi ir OK mashiina, bet par labu to es driizaak nesauktu.....

25258. viesis 30.maijs 2002 10:40
0 0 Atbildēt

Un veel es kaa iedomaajos 16.1 Litrus pilseetaa. Taa man suudiigi paliek. Pats braucu ar diizeli kas teeree 5l uz 100km arii pilseetaa. Auto naf sligts, bet tikai kaa otrais auto. Man pat visu laiku diida taada doma ka vajadzeetu taadu sveedienas vaaggi nopirkt. V8 buutu tiiri piemeerots.Vai arii BMW 750. Nu kas taads.

25264. viesis 30.maijs 2002 10:45
0 0 Atbildēt

To: Jurons

Mainot stoiku Tu izdarīji to pašu ko Audi koncerns ar 200 T-Q 20v.

Tika atsaukta daļu šo a/m un nomainītas stoikas...

25265. viesis 30.maijs 2002 10:46
0 0 Atbildēt

Nu ir diezgan gruuti peec BMW iekaapt taa saucamajaa ikdienas auto ar kaadu niikuliigaaku dzineeju...

Pirmaa doma ir aatraak iemaukt ar vinju stabaa, lai nav jaamokaas :)

25266. viesis 30.maijs 2002 10:49
0 0 Atbildēt

Redaktor, kur "remzona"? :)

25268. viesis 30.maijs 2002 10:51
0 0 Atbildēt

viesim 2002-05-30 10:38:48,

Katram jau sava gaume protams. BMW 750 varētu būt komfortablāks, piekrītu. Pats arī nepirktu V8, jo patīk sportiskākas mašīnas, tadēļ izvēlējos S4! Bet tas, ka tu visus Audi liec vienā katlā nav pareizi!

25279. viesis 30.maijs 2002 11:26
0 0 Atbildēt

Ja cilvēkam pieder V8 un viņš to apkopj kā pienākas - izvēloties saprātīgi, kur var likt neoriģinālās, kur tikai oriģinālās daļas, tas auto kalpo ļoti labi un ilgi un ir īpaši noturīgs uz ceļa, sevišķi ziemā.

Ja ir nauda to tikai nopirkt, tad tas viss ******* un auto kļūst par šrotu, kādi ir vairums V8 Latvijā. Es tos redzu ik dienas, variet man ticēt, pirmo ir baigi maz.

Pats labāk sēņoju ar 100-nieku.

25298. viesis 30.maijs 2002 12:07
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kaada jeega no rakstiem par ssrotwageniem, tad kautkaads vecs scorpis, tagad fau8, riitdien vajadzeetu rakstu par kautkaadu vecu BMW 750, kurss arii ir taads diezgan neveiksmiigs aparaats IMHO. :-)

25302. viesis 30.maijs 2002 12:17
0 0 Atbildēt

Viesi,

Ar ko ta pats braukā? Ar 2002.g. Daewoo Ibiza? Jeb esi tik biezs un vari atļauties sev jaunu MB? Nelasi, ja nepatīk!

25305. viesis 30.maijs 2002 12:20
0 0 Atbildēt

BMW 750-tais ar 5.o V12 motoru bija sameeraa neveiksmiigs, bet jaunais 5.6 dzineejs ir ok un arii ieprieksheejais 5.4 bija jau gana labs !

25310. viesis 30.maijs 2002 12:32
0 0 Atbildēt

Es savukārt esmu tik plāns, ka braukāju ar padomju laikos ražotu sporta velosipēdu, motors manējais, labs,ja tik pārāk nenokauj ar leišos pildītajiem aliņiem,transmisija-der viss,pat šrots,un bagāžnieku arī uzturēt pie tīrības vieglāk kā kādam tur fau8.

25327. viesis 30.maijs 2002 13:09
0 0 Atbildēt

Juron, nav jau runa par biezumu, bet siekaloties par aizgaajusso godiibu, liekas smiekliigi.

25331. viesis 30.maijs 2002 13:50
0 0 Atbildēt

Njaaa... kārs jau diezgan labs! Vienigais , ja es tadu pirktu, tad pirktu tikai ar manuālo transmisiju! Cik tad tadam gada nodeva - interesanti! Domaju ja izmestu visas tas smagas extras - sanaktu bals sport car!! Dragos jau labi varetu skrieties!

25333. viesis 30.maijs 2002 13:57
0 0 Atbildēt

viesim 2002-05-30 13:09:58,

Neviens jau nesiekalojas! Šāda gada vecuma auto ir lielākais īpatsvars Latvijā, tā ka nebūtu korekti runāt par aizgājušām godībām!

25339. viesis 30.maijs 2002 14:05
0 0 Atbildēt

To Jurons

Tu braukaa ar Audi S4?Nu tas ir tas biturbo ar 265 Zs?Vareetu buut gana interesants exsemplaars,atsjiriibaa no parastiem Audi:)

MG iipasjnieks

25340. viesis 30.maijs 2002 14:09
0 0 Atbildēt

BMW 7er ir viennoziimigi labaax, tur bazara nav!

25346. viesis 30.maijs 2002 14:21
0 0 Atbildēt

tas ir LABS KĀRS! un runa var but tikai par to - patik, vai nepatik, varam vai nevaram to atlauties!

SO atslabstiet un pienemiet to kāru kāds vinsh ir!!

Piemeram man mīļākias kārs ir Subaru impreza WRC / mitsubishi EVO 7!

25349. viesis 30.maijs 2002 14:32
0 0 Atbildēt

A man Mitsubihi Galant VR-4 vai Mazda RX-8:)

MG iipasjnieks

25351. viesis 30.maijs 2002 14:51
0 0 Atbildēt

ko nozime MG?

25352. viesis 30.maijs 2002 14:51
0 0 Atbildēt

Juron, aizgaajusi godiiba ir taapeec, ka V8 kaadreiz bija biznesa klases aparaats, bet tagad taads tiinnu pseido atvelkamais ar saluuzussu aadu no kura lielaakaa dalla iipassnieku grib tikt valaa vien ir. Man jau patiik lieli motori un lielas massiinas, taccu iesaku neinvesteet lietaas, kuras tuvaakaa gada laikaa ir jaabaro, jaaremontee vai jaapaarkraaso. Man liekas, ka vecaakaam par 96.gadu massiinaam jau buus A/C jaapilda, amortinni jaacceko, dzineejs jaadiagnosticee utt.. Nopeerkot leetaak vecu massiinu, starpiibu samaksaasiet remontos un noteereetajaa laikaa, tagad taccu ir visaadi operatiivie un citaadi liizingi un krediiti. Nopeerkot pilniigi jaunu 20% zaudeesiet jau izbraucot no veikala, toties neviens cits tur meitenes miileejis nebuus. :-) Un veel jau ir taas massiinas, kas no 3-5 gadu vecaas.

25357. viesis 30.maijs 2002 15:13
0 0 Atbildēt

To mix

Mitsubishi Galant

25358. viesis 30.maijs 2002 15:14
0 0 Atbildēt

to mix 2002-05-30 14:51:18:

Īstenībā MG ir saīsinājums no Morris Garage (ir tāda angļu autofirma, kas ražo smukus kabrio), bet konkrētajā gadījumā Mitsubishi Galant!

;-)

25359. viesis 30.maijs 2002 15:17
0 0 Atbildēt

Tikai nestasti... '90 gada jags, cupeja divvietiga bus labaka un dargaka par '96!!!

Man patik vecas mashinas - tas var restauret un uztaisit daudz labak neka jaunas!

25360. viesis 30.maijs 2002 15:20
0 0 Atbildēt

ko vari par galanu pateikt - labu sliktu?

man vina cena neliekas pievilciga, bet parejie parametri varetu but OK

25362. viesis 30.maijs 2002 15:23
0 0 Atbildēt

Starp citu - ja man butu jaizvelas starp Galantu un V8 es laiakm nemtu V8 - patikamaks!

25363. viesis 30.maijs 2002 15:23
0 0 Atbildēt

Alus puto, meitenes spiedz, motori rūc, AAiiiii :-)))

25364. viesis 30.maijs 2002 15:29
0 0 Atbildēt

To mix

Esu ljoti apmierinaats,nu jaa,cena saliidzinosji ar Audi vai BMW it kaa ir maza,bet tas tikai taapeec ka TAADS AUDI ir stipri paarveerteets,un starp citu Galants 88.89 gada ir vienaa cenaa ar BMW 520,525 utt,kaa arii ar Audi 90 taa gada taa kaa cenas ir it kaa vienaadas,un es taadu V8 savu muuzju nenjemtu,mosj var padomaat par A8,bet nu noteikti nekaadi ne V8!

Jaa ir arii taads MG,taa ir taada maza anglju firma kas razjo mazmetienu auto.

MG iipasjnieks

25365. viesis 30.maijs 2002 15:29
0 0 Atbildēt

Yo kvatrai,tu par ko tur runaa?

MG

25366. viesis 30.maijs 2002 15:31
0 0 Atbildēt

Nu vasara taksh! Besī ārā te sēdēt, pie dabas gribas :-)

25368. viesis 30.maijs 2002 15:37
0 0 Atbildēt

jags, vette un stila lietas jau ir cits jautaajums. Un kaa zinaams stils ar gadiem mainaas.

25369. viesis 30.maijs 2002 15:46
0 0 Atbildēt
25372. viesis 30.maijs 2002 15:54
0 0 Atbildēt

"Man liekas, ka vecaakaam par 96.gadu massiinaam jau buus A/C jaapilda, amortinni jaacceko, dzineejs jaadiagnosticee utt.."

Tad Tu vecīt esi no tiem braucējiem, kas brauc līdz kliņķim...

25373. viesis 30.maijs 2002 15:54
0 0 Atbildēt

MG jau feins autiitis, tikai man tajaa bishkji pamaz vietas bija kaajaam, kaa arii tajaa, kuraa tupeeju, jociigi bij chamdiit aatrumklokji otraa pusee :(

25374. viesis 30.maijs 2002 15:55
0 0 Atbildēt

kvatra

Naac uz iauto cjatu!

MG

25375. viesis 30.maijs 2002 16:00
0 0 Atbildēt

ahh, aizmirsu piebilst, ka autiitis bij MG MGF, labais cabrio ;)

zjeel, ka ne maneejais :(

25376. viesis 30.maijs 2002 16:02
0 0 Atbildēt

Nu patiesiibaa jau irr taa, ka pats Audi koncerns V8 uzskata par vienu no saviem neveiksmiigaakajiem modeliem. Pats, kad veel nesen straadaaju Auto Riiga, nevienam nerekomendeeju iegaadaat V8, nesameeriigi daargaas ekspluataacijas deel.

Labaak noteikti ir iegaadaaties A100 (C4), ar 2,8 motoriiti un quattro, cena buus tikai nedaudz augstaaka, bet ekspluataacijas izmaksas stipri zemaakas.

Kaut gan braukt ar sho auto tieshaam ir bauda. Ja ir 4,2 motoriitis, tad uz slapja asfalta var ideaalus rinkus ziimeet. Autinsh griezas ap savu asi kaa vilcinsh.

25381. viesis 30.maijs 2002 16:16
0 0 Atbildēt

to MG: Nav laika galiigi!

25388. viesis 30.maijs 2002 16:33
0 0 Atbildēt

to kvatra

Ko tevi vinji taa explutee,kaa nigeru!:)(

MG

25399. viesis 30.maijs 2002 17:12
0 0 Atbildēt

Bikinj jaasarauj ir :-)))

25402. viesis 30.maijs 2002 17:30
0 0 Atbildēt

cool

25409. viesis 30.maijs 2002 18:17
0 0 Atbildēt

Starpcitu kādreiz "bandītu auto" bija vecais BMW un ford sierra.

25419. viesis 30.maijs 2002 19:28
0 0 Atbildēt

vai te kādam ir MB ??? ko klusējat kad te kaut kādu sūdainu audi aplaimo!!!

25432. viesis 30.maijs 2002 22:56
0 0 Atbildēt

kurš lohs teica ka tanī laikā nebija Tiptronic. piemēram 968 vai 911 Porsche bija... ko gribat tas V8 ir no Ukraīnas... viņi no Rietumu mašīnām ne ā ne bē....

25436. viesis 30.maijs 2002 23:51
0 0 Atbildēt

Labs raxts - tiok pat labs cik pats auto. Cienjas un ieveribas veerts... Uzskatu, ka neviens ja nu vienigi riktigi uztjunets 8 BMW ar 4WD kas starp BMW man liekas vispar nav iespejams varetu turet shim lidz. Ja jums te dazjiem kadriem nepatik sho lasiit OK mani tas totali neskar tika nevajag te daudz runat multjibas - jo tas patieshjam spej aizkaitinat. It seviski shitie te baigie BMW fani kas vairusm brauka ar skodam vao ari vecam taurijam un labi ja katram 10mitajam ir vecss saruseis 300 bembis. Paradioet man vel kadu mashinu kuru razoja tad kad sho V8 un kurai bija Quattro v8 motors (pilniibaa) cinkota virsbuuve un veel daudz kas tads?! Nevarat - tas nav nekas traks jo tadas faktiski NAV! Un tad ir vel viens jautajusm kadelj gan kriminalas autoritates nebraukaja un nebrauka pa vaciju ar BMW ja jau shis V8 tik riktiigi ******* un ir baigiais luznois ka dazsh labs te izsakas? Sorry bet es nesaprotu par ko jus te dazs labs te tik kritiski izsakaties par... es vienkarshi nespeju jus saprast.

25444. viesis 31.maijs 2002 7:06
0 0 Atbildēt

Piekritu _viesis_ 2002-05-30 23:51:51

Bet par tiem banditu sieriem gan dzirdu pirmo reizi.... varbut vienigi tikai UK!!! :)

25476. viesis 31.maijs 2002 10:24
0 0 Atbildēt

to Bonza

uzbrauciens pilnīgi stulbs, neviens dīleris neatļautos tirgot leišu daļas. Šāds apgalvojums ir vai nu apzināts, vai neapzināts apmelojums

to Tante.....

labi, ka vairs nestrādā, jo necik lojāls firmai un markai neesi bijis

autoridzinieks

25489. viesis 31.maijs 2002 10:49
0 0 Atbildēt

Nu tik nopietnam autiņam jau jāliek Original Teile.

25588. viesis 31.maijs 2002 19:52
0 0 Atbildēt

To: autoridzinieks

1)Tas nav apmelojums, tā man atbildēja audi centrā Motormuzejā.

Tad man bija Audi 200 TQ20v '90 un es gribēju nomainīt apakšā visas bukses. Neatceros kuras no viņām (buksēm) nebija uz vietas.

P.S. Vēl viens kārtīgs ķieģelis tās pašas organizācijas dārziņā. Ar to pašu 200. Apstājos pie mājām, pēc tam tas auto vairs nebija kustināms, pielaist varēja, bet sajūta bija tāda, ka nestrādā visi stobri un pa izpūtēju lija (mēģinot braukt) ārā benzīns.

Uzlikām to autiņu uz treili un stiepām tos 200km uz galvaspilsētu. Tur gudri vīri, slēdza klāt 200to pie vēl gudrākiem aparātiem. Slēdziens - jāmaina vadības bloks (1037.-Ls) Defektācijas akts vēl joprojām ir saglabājies. Stiepu to auto mājās. Atradu kas noņem vadības bloku, atradu tādu pašu auto, un uzliku tam virsū. Tas auto strādāja kā pulkstenis...

Beigās atradu "garāžu" maisteru, kas secināja, ka zobvainagam izlūzuši 2 zobi. Tāds lietots maksāja 25.- Ls. "Garāžu" maisters man to zobvainagu nomainīja pie mājām, bez(!) pacēlāja. Tā tomēr bija Quattro... Tas prieks man maksāja apmēram 50.- Ls...

2)Dīleris varbūt arī neatļautos tirgot leišu daļas, bet ir tāda lieta kā cilvēciskais faktors...

25594. viesis 31.maijs 2002 20:45
0 0 Atbildēt

25603. viesis 31.maijs 2002 22:48
0 0 Atbildēt

Tas bandiit auto bij Ford Scorpio nevis Sierra!

Iedomaajieties-bandiiti ar cieraam!he,he,ja nu vieniigi taas bij Cosworth!

MG

25641. viesis 2.jūnijs 2002 18:38
0 0 Atbildēt

Nu, sviests jau, patiesībā. Atkal vienam muļķim tačku vajag nopārdot, un ko nu lai dara, ja neviens to lūzni nepērk? Jāreklamē iAuto, iedodot kvartiņu redaktoram :)))

Man čomam tāds bija 1995. gadā (toreiz gadu vecs). Vēl gadu nobrauca un teica, ka tas lūznis piegriezies. Tagad jau vairākus amerikāņus nomainījis un brauc bez problēmām, tāpat kā es.

Redaktors 2.jūnijs 2002 19:06
0 0 Atbildēt

ReVox - sis nav reklamraksts un pat ja butu, tad tas maksatu ap desmit reizem vairak!

25666. viesis 3.jūnijs 2002 8:47
0 0 Atbildēt

To Bonza:

Cilvēciskais faktors. Interesanti, interesanti... Vai vari kādu gadījumu aprakstīt. Gribu salīdzināt ar savu pieredzi:)

25705. viesis 3.jūnijs 2002 10:40
0 0 Atbildēt

it kaa jau kruti, bet jo vairaak visu to navarotu jo vairaak kam sachakareeties, rezultaats ir pilniigs bardaks kas var apeest paarsimts latu meenesii - teiksim, simtu policijai, simtu "siikiem" remontiem..tas, neskaitot degvielu...:))

25939. viesis 4.jūnijs 2002 11:41
0 0 Atbildēt

iAuto vortālā vajag vairāk šādu raxtu - tā lai varētu normali pēc tam apspriest kas auto labs & kas slikts! Butu kruti ka katrs iAuto lasitajs - biedrs uzraxtitu kadu raxtinu par savu auto & atd ari varetu padiskutet!!

Padoma redaktor - ideja tachu diezgan sakariga, teiksim tadu akciju - iAuto lasitaju megarullzi un to apraxti, ka ari diskusijas par tiem!

*mix*

26013. viesis 4.jūnijs 2002 15:27
0 0 Atbildēt

To Bonza. A Tu man pastāsti,kā tev benzīns pa izpūtēju lija,un kā viņš no ieplūdes izplūdes kolektorā tika?A?

26064. viesis 4.jūnijs 2002 18:20
0 0 Atbildēt

pēdējā autoreview ir raksts par lietotiem audi. diezgan lūzīgs. tomēr skaitās prestižs. jocīgi.

26088. viesis 4.jūnijs 2002 22:13
0 0 Atbildēt

To: Viesis 2002-06-04 15:27:42

Mēģinot to autiņu šņorē ievilkt, no sākuma likās, ka kondensāts pil (pilēšanai tas bija par daudz, tecēšanai par maz) ārā, bet kad "gāja vaļā" kārtīgs blīkšķis, tad pielēca kas pa lietu. Un no ieplūdes izplūdes kolektorā tika nesadegušais benzīns, daļa palika karterī, pārēju "pūta ārā...

26089. viesis 4.jūnijs 2002 22:15
0 0 Atbildēt

P.S. Nelija kā no krāna, bet uz asfalta sliede palika

26135. viesis 5.jūnijs 2002 11:46
0 0 Atbildēt

man patīk šī mašina forša .

26671. viesis 8.jūnijs 2002 11:59
0 0 Atbildēt

nezi cik pamatots ir tāds v8 latvijā...benzīnu rij, apkalpošana dārga un ne visur to izdarīs (jēdzīgi)...nakuj.

27034. viesis 12.jūnijs 2002 9:57
0 0 Atbildēt

Viesi nr. peedeejais :)

zini, tas ir liktenis visaam retajaam mashiinaam

kas nu kuram svariigs, vienam ekspluataacijas izmaksas, tas arii brauks ar diizeliiti, citam komforts un tad benziins, rezerves daljas u.t.t. nav kritisks un nemaz vinsh taa neluuzt. daudzi par to daargumu saklausiijushies senos laikos miitus, bet taa pati Auto Riiga ir pamainiijusi vecaakaam mashiinaam rezerves dalju cenas. Kaut vai tie pashi prieksheejie UFO bremzhu diski tieshaam kaadreiz maksaaaja kaut kur ap 200 Ls, tad tagad kaut kur 80 Ls u.t.t., un kaut vai saliidzinot ar to pashu Audi 200 Turbo Quattro detalju cenas jau iipashi neatshkjiras, ja runa iet par origjinaalajaam, nevis kreisajaam, kam biezhi vien suukaa kvalitaate, jaamaina ir biezhaak, liidz ar to prieka nekaada.

pusanoniimais V8 iipashnieks (kaadreiz agraak arii A100, A200T, A200TQ) ;)

34616. viesis 15.augusts 2002 17:47
0 0 Atbildēt

Audi V8 ,ja ieliek gazi tad ir daudz letaka eksplotacija !

44921. viesis 22.oktobris 2002 10:02
0 0 Atbildēt

Nesen nopirku V8 quattro ar 3,6i motoru automaats. Varu pateikt, ka prieksheejie bremzhu sisteema un diski ir galiigi shkeersaam, ritoshaa laba, remonti motortelpaa jaaveic ar akrobaata un ginekologa iemanaam! Vissliktaakais, kas ir visiem AUDI taa ir elektronika BOSCH, taads sviests citaas mashiinaas nav. Tas BOSCH tur viss ir uz punjkjiem, besii aaraa!

Bet pagaidaam ar autinu esmu apmierinaats, uz celja turaas lopiski, iet klusi, degvielu teeree gandriiz kaa peec graamatas-9L pa taisno, pa pilseetu padsmit. Protams ar gaazi buutu ekonomiskaak, bet riebjas gaazes smaka mashiinaa!

Un lai tie kapeiku pi***ji brauc ar saviem diizeljiem!

Es braucu priekam!!!

Autobraucejs

45271. viesis 23.oktobris 2002 13:56
0 0 Atbildēt

Tieshi taa. Nezinu gan iipashi daudz par audi V8 tehnisko dalju, bet sajuuta braucot ir vienkaarshi vienreizeeja.Taa ir mashiina iistam viirietim.

Meitene

49655. viesis 14.novembris 2002 13:18
0 0 Atbildēt

Man arī ir V8 un zinu to, ka nākošais būs A8 es domāju, ka jebkurš V8 īpašnieks piekritīs! Tas viss ir to vērts. Man kādreizējais BMW fans. Pēdējais BMW bija 750IL (m73, 5.4,V12, 326 Zs)!

BMW tas ir labi, bet AUDI ...

50409. viesis 20.novembris 2002 9:41
0 0 Atbildēt

Labs aparaats,...

50497. viesis 20.novembris 2002 13:09
0 0 Atbildēt

Man jau patiik V8 Bet vinji visi ir ljoti nojaati.

Coyotte

57351. viesis 4.janvāris 2003 15:35
0 0 Atbildēt

Shitais arii ljoti labi iet pa bezceljiem - pa sniegu piemeeram.

Ja ir labas riepas un mezhoniigs vadiitaajs, tad var izbraukt pat pa taadaam vietaam, kur sniegs liidz celjiem. Pats esmu redzeejis, ka var!

61462. viesis 27.janvāris 2003 16:27
0 0 Atbildēt

Nu ar tādu laivu pilsētā nav ko darīt.

63579. viesis 10.februāris 2003 20:45
0 0 Atbildēt

Čista zajebis......!

69834. viesis 14.marts 2003 12:33
0 0 Atbildēt

man jau noderētu

78461. viesis 14.maijs 2003 16:44
0 0 Atbildēt

Tanks, vairāk nekas!

89903. viesis 29.jūlijs 2003 19:38
0 0 Atbildēt

dod tik šurp to auto man, audi quattro

140731. viesis 21.septembris 2004 16:28
0 0 Atbildēt

Es vienkaarshi miilu sho 'mazuliiti'

153116. viesis 29.decembris 2004 18:19
0 0 Atbildēt

Lielais motors nu tad naac ziemaa skrieties ar savu lielo motoru, tad redzees kurss kuru ar 2.3 izkapaasu tavu suuda bembi.

155211. viesis 20.janvāris 2005 15:50
0 0 Atbildēt

Super, prieks ka man nav tāda monstra.Esmu pensionārs un mūsu laikos tādu nebija.Ziniet ka mūsu laikos ar to naudiņu ir pagrūti tāpēc es laikam pāriešu no elektriskās apkures uz gāzes apkuri.Tas būs lētāk.

156043. viesis 28.janvāris 2005 22:41
0 0 Atbildēt

Gribeju pirkt V8, bet tagad jaapadomaa vai speeshu pavilkt eksploataaciju...:(((

161075. viesis 19.marts 2005 11:47
0 0 Atbildēt

Es Rēzeknē šad tad manu patīkamu šī modeļa Audi ar milzonīgiem ripuļiem.. Izskatās iespaidīgi. Pamatīgs smagnējs, tumšs un spēcīgi elgants imidžs. Ziniet, es tādu sev labprāt gribētu, bet - ak...kā lai nopērk, ciilvēk, visas tās mašīnas, kas iepatīkas.....

Audi var lepoties ar šo garadarbu!

204844. viesis 23.jūnijs 2006 4:14
0 0 Atbildēt

jaa es ar taadu tiesi braukaju un saku nav no tie letajiem tik liec ieksa un maini,bet ideali ar vinu braukt,komforts prasa savu :)

204845. viesis 23.jūnijs 2006 4:18
0 0 Atbildēt

un sis autins ir ideals ta skana tik ideala kaut vai tos 15 gadus vecs,bet vie nalga kad pilseta uzgaze ta nedaudz taa paskatas visi uz tevi audi V8 ir ideals es nenozeloju ka man tads ir

208770. viesis 15.augusts 2006 0:00
0 0 Atbildēt

hah pa manam pusej te nav pat tiesibu, mazie kuri fantazee kadu vagi pirks kad izaugs.... un bij teikts jau nevienu reizi ka ja gribi braukt ar komfortu tev buus par to jamaksaa... un nevajag te runaat par 5 litrigajiem bmw... vinas eed 2 reiz vairaak par V8... tas ir fakts

217955. viesis 14.novembris 2006 22:06
0 0 Atbildēt

man ir V8........... mīlu......

243417. viesis 20.septembris 2007 23:57
0 0 Atbildēt

Auto loti labs, gadu pabraucu.

Detalas nebut nav dargas un biezi mainamas, salidzinot ar BMW, MB, lielie ta gada fordi kopa pa gadu noed vairak naudas.

Kgan tagad jau tris gadus parvietojos ar 99 gada 300m Chrysler 3,5 l 261 hp/312 nm (stenda radijums) un varu teikt drosi- skrien labak, salons zolidaks, luzt loti, loti, loti reti, brauksana/sedesana tris galvas tiesas ertaka, lieliska originala muzika. Kas nepatika 300m ta bija skanas izolacija/ salona grabesana, bet to par 500 lvl atrisinaju, nu ideals auto. Navarotu bez gala- nosauc kadu un es paradisu ku ir. Neesmu no tiem kas skrienas ar durniem, bet nu kad ir nacies tad visi tie bembuli un tipa FSI un tunetie autopediki bagaznieku vien petija. I togo kapec jamokas ar sadu Audi(ja neesi kolekcionars) vai dazadiem bemeve un tamlidzigiem ja ir 300m, LHS+SAAB 9000, 95????????????

255361. viesis 14.aprīlis 2008 19:29
0 0 Atbildēt

miilu v8...

peerciet savus suuda bembjus ja gribat!

264092. viesis 23.novembris 2008 13:23
0 0 Atbildēt

man arii ir v8 neteiksu ka vins daudz eed degvielas ja normaali brauc 100- 110-120 tad man uz simtu eed 9l bet tas ir parbaudiits psarociigi nevis kompis ko man rada , bet man ir 3.6 l manuaals

264093. viesis 23.novembris 2008 13:26
0 0 Atbildēt

brauc ar v8 un baudi un diizelisti var smirdeet no aizmugures viniem ar savaam diizela dargajaam cenam

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

280 km/h ar “BMW” - vācu policija aptur 18-gadīgu karstgalvi no Šveices 10

Vācijas ceļu policija apturējusi kādu 18 gadus vecu šveicieti, kurš ar savu “BMW” markas spēkratu traucies 280 km/h šosejas posmā, kur atļautais ātrums ir 120 km/h. Lasīt vairāk

 

Hakeri nozaguši 57 miljonu "Uber" klientu un šoferu datus 1

ASV kopbraukšanas pakalpojumu kompānija "Uber" otrdien paziņoja, ka hakeri nozaguši 57 miljonu šīs kompānijas klientu un šoferu personīgos datus, bet šis hakeru uzbrukums vienu gadu ticis slēpts. Lasīt vairāk

 

Pasaulē ātrākais auto "Venom F5" no iekšpuses (+ foto) 3

Amerikāņu kompānija "Hennessey Performance", kas solījusi uzbūvēt pasaulē ātrāko sērijveida automobili, ļāvusi ielūkoties par "Venom F5" nosauktās supermašīnas salonā Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti