Jaunā «Toyota Corolla» - kā sniegs uz galvas 21

7.decembris 2006 9:56

Izskatās, ka kompānija Toyota ir noskaņojusies izmest no C-segmenta visus pārējos konkurentus. Jau ilgāku laiku klīda baumas, ka jaunais modelis Auris būšot Corolla turpinājums un tas novērsa uzmanību no tā, ka tapusi Corolla desmitā paaudze.



Jaunums ideāli ierakstās Toyota "ģimenes" koncepcijā un uzreiz redzama radniecība ar Camry, Avensis un Yaris. Pie tam, nesot dzimtas "zīmogu", tomēr Corolla ir kaut kas individuāls. Auto kļuvis par 130 mm garāks, kaut arī riteņu bāze palikusi iepriekšējā. Der atzīmēt, ka pēc kārtējās reinkarnācijas auto ir jūtami "uzbarojies" - tas ir 50 mm platāks par 9.paaudzes Corolla. Priekšējās gaismas, radiatora reste un daļēji arī bamperis atgādina Camry, bet aizmugurējās lampas tomēr ir individuālas.



Jau standarta komplektācijā mašīna būs aprīkota ar lielāku drošības sistēmu klāstu, sākot ar ABS un beidzot ar VSC. Atkarībā no komplektācijas auto var tikt aprīkots ar līdz pat 9 drošības spilveniem.



Desmitās paaudzes salona apdare un iekārtojums mērķēts uz gados jauniem pircējiem. Galvenā salona interjera ideja - izskatīties par klasi augstāk. Ne velti 10.paaudzes Corolla sauklis ir "Auto par klasi augstāks."

Jaunajai Corolla paredzēti četri dažādi dzinēji: divi benzīna un divi dīzeļi - 2,0D-4D (126Zs) un vecais 1,4D-4D. Īpaši der pievērst uzmanību pilnīgi jaunam dzinējam 1,6 VVT-i, par kuru ražotājs stāsta, ka tas esot ļoti ekonomisks, bet tajā pašā laikā dinamisks agregāts - jauda 124 Zs. Otrs benzīnnieks ir 1,4 litru motors - pazīstams jau no iepriekšējās paaudzes Corolla.

Spēku no dzinēja uz riteņiem varēs pārnest daudzos veidos - 5-pakāpju manuālā kārba, 6-pakāpju kārba, kas paredzēta niknajam dīzelim un visbeidzot arī automātiskā transmisija.



Izskatās, ka Toyota nolēmuši sadalīt savu veiksmīgo modeli divās daļās: sedans Corolla un hečbeks Auris. Nu ko, ja viena veca zirga vietā parādās divi jauni - tas ir tikai labi. Atliek vien piebilst, ka jaunās Toyota Corolla tirdzniecība sāksies 2007. gada februārī un ražota tā tiks Japānā.
 
Visi komentāri
 
219987. viesis 7.decembris 2006 10:22
0 0 Atbildēt

Izskatās mazliet labāk par iepriekšējās paaudzes "korollām". Neredzot izmēru proporciju, tiešām rodas iespaids, ka auto ir "klasi augstāks".

219988. viesis 7.decembris 2006 11:24
0 0 Atbildēt

iepriekš jau bija stiliņš, ka korejieši saviem auto idejas savāc no japaniešiem. Skatoties uz šo jauno corollu, daudzas vietiņas liekas atpazīstamas no jaunās Hyundai Sonatas.

219990. viesis 7.decembris 2006 11:33
0 0 Atbildēt

izskataas peec neizdevushaas korejieshu mashiiniites... nu kaut kaads njedodelannij tas designe... var jau buut ka dabaa izskataas labaak, bet uz bildeem izskataas peec leeta korejiehsu pakaljdarinaajuma... a la krustojums starp accord un IS250, tikai uz pusi samazinaats izmeeros :D :D :D

220007. viesis 7.decembris 2006 12:33
0 0 Atbildēt

Aizvien vairāk iAuto atgādina mazu ,tizlu mašīnīšu reklāmas katalogu...

220008. viesis 7.decembris 2006 12:39
0 0 Atbildēt

Domāts bija par rakstu sadaļu..

220010. viesis 7.decembris 2006 12:42
0 0 Atbildēt

Hmm Shito saukt par mazu un tizlu mashiiniiti. Norausies Dex. :D

Priecee kashis joprojaam razjos JAP. Un par dizianu, taa ir nevis lidiziiga korejieshiem, bet pati sev. Durvju ailes atgaadina pat ljoti 9 paudzi, lukturu dizains ir mazliet upgreidots USA tipa Corollas variants. Bet piekriitu tam kas izskats no aarpuses vareeja tomeer buut labaax.

220011. viesis 7.decembris 2006 12:42
0 0 Atbildēt

Laba, beidzot korolla atgriežas no iepriekšējās paaudzes neizskaidrojamās iešļūkšana galīgu mazauto klasē (tāpēc arī nācās nepirkt, apsvēru, bet par mazu vienkārši, vēl paaudzi iepriekš bija labāka). Lai izlaiž universāli, tad varēsim padomāt :) Nu jā, un cena...

220012. viesis 7.decembris 2006 12:44
0 0 Atbildēt

Ražota Japnānā? Ja jau neražo Turcijā, tad Eiropas tirgum nemaz nav paredzēta un maksās vājprātā dārgi...

220078. viesis 7.decembris 2006 16:20
0 0 Atbildēt

Laikam jāiedod Citroen dizaineru numuri:))))

220091. viesis 7.decembris 2006 17:54
0 0 Atbildēt

Forši uzrakstīts raksts.

220101. viesis 7.decembris 2006 18:38
0 0 Atbildēt

Gan šie, gan tie(korejieši) visi projektēti itāļu studijās!

220111. viesis 7.decembris 2006 19:26
0 0 Atbildēt

Patiesiba, lai neapvainojas japanju piekriteji, bet skatoties uz sho un jauno Camry, jasak domat, ka japanju autodizaina ir iestajusies zinama krize, salidzinot ar jaunajiem korejiesiem, shie un honda civic liekas nesaprotami uzburbushi, un ne sevishki gliti. Pats nekad nebutu domajis, ka ta domashu :D Bet izskatas, ka Korejieshi konsekventi savus izstradajumus eiropize, bet japanji turas pie savas austrumu dizaina izpratnes...

220126. viesis 7.decembris 2006 20:35
0 0 Atbildēt

izskataas smagneeja. :( mosh vaidzeeja lielaakus ripuljus uzlikt.

220136. viesis 7.decembris 2006 20:57
0 0 Atbildēt

Bet kapēc Japānā ražotam auto būtu jāizskatās kā eiropas auto ?

Tas taču ir tieši labi, ka ieraugot auto ir skaidrs - tas nāk no Vācijas, tas no Itālijas, tas no Japānas un tas no ASV.

Kāds labums no tā ka GM ražojumi kļūst līdzīgi neatkarīgi no tā kur tiek ražoti ?

220141. viesis 7.decembris 2006 22:15
0 0 Atbildēt

Kau kāds mistrojums sanācis. Purns nepatīkami atgādina jauno Lexus IS. Samazina Lexus estētisko vērtību.

220184. viesis 8.decembris 2006 9:11
0 0 Atbildēt

1) Kad Parīzē prezentēja Auris (Corolla vietā), uzreiz tika ziņots, ka Auris būs hečbeks, turpretī sedans joprojām būs Corolla.

2) Nav noslēpums, ka Corolla sedanu ražo Ķīnā. Pēc visa spriežot, Rietumeiropā to nemaz netirgos, bet tirgos tikai Ziemeļu un Austrumeiropas (t.s. sedanu cienītāju) valstīs.

220304. viesis 8.decembris 2006 16:04
0 0 Atbildēt

Kur ir rauta infa,ka ražo Ķīnā?Pašreizējo sedanu ražo Turcijā,jauno no sākuma ražos Japānā,bet pēc tam turpat Turcijā.

220326. viesis 8.decembris 2006 18:33
0 0 Atbildēt

kad beidzot japāņi apvienos kompaktklases vāģī dīzeli ar automātu?

220380. viesis 9.decembris 2006 12:24
0 0 Atbildēt

Aizmugures dizainā par klasi augstāks tikai jaunā 3 sērija no bavāriešu jēlajiem antidizaineriem. :)

Nu man nepatīk, vecā Corolla nebija tik samocīta.

220384. viesis 9.decembris 2006 16:04
0 0 Atbildēt

Mini-Camry :)

220411. viesis 10.decembris 2006 23:02
0 0 Atbildēt

pats ļoti nesen nopirku devīto corollu, salīdzinot kā bija braukt ar iepriekšējo šīs klases autiņu (francūzi) varu teikt - bauda braukt! ņemot vērā, ka esmu hečbeku piekritējs, pagaidām izskatās, ka 9ā corolla patīk labāk par jauno...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

300 km/h un 3,7 sekundes līdz simtam – atklāti Lamborghini Urus tehniskie dati 5

Britu žurnālistiem izdevies uzzināt jaunu informāciju par Lamborghini krosoveru Urus vēl pirms tā oficiālās debijas, kas gaidāma 4.decembrī. Lasīt vairāk

 

Rekords - 58 indieši uz viena motocikla (+ video)

Indijas armijas apakšvienības "Tornado" karavīri uzstādījuši jaunu Ginesa rekordu pēc cilvēku skaita, kas brauc uz viena motocikla. Lasīt vairāk

 

Taivānas super-elektroauto ar vēl mežonīgāku dinamiku nekā Tesla Roadster (+ foto; video) 4

Taivānas kompānija XING Mobility iepazīstinājudsi ar 1360 Zs jaudīgo super-elektroauto, kas ir vēl ātrāks nekā tikko prezentētais Tesla Roadster (400 km/h; 1,9 sek.100 km/h). Lasīt vairāk

 

280 km/h ar “BMW” - vācu policija aptur 18-gadīgu karstgalvi no Šveices 11

Vācijas ceļu policija apturējusi kādu 18 gadus vecu šveicieti, kurš ar savu “BMW” markas spēkratu traucies 280 km/h šosejas posmā, kur atļautais ātrums ir 120 km/h. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti