Degvielas patēriņa pieaugums - 6% 13

20.decembris 2006 0:01

2006.gada deviņos mēnešos kopējais naftas produktu (degvielas) patēriņš Latvijā bija 906,63 tūkst. tonnas, kas ir par 50,35 tūkst. tonnām jeb par 6 % vairāk kā iepriekšējā gada attiecīgajā laika periodā, liecina VID apkopotie dati.

Kopējā naftas produktu (degvielas) patēriņa struktūrā šā gada deviņos mēnešos 56,5 % veido dīzeļdegviela, tai skaitā arī marķētā dīzeļdegviela un biodīzeļdegviela (iepriekšējā gada attiecīgajā periodā 56 %), 29 % benzīns, tai skaitā arī biobenzīns 3 % (iepriekšējā gada attiecīgajā periodā 30 %, tai skaitā arī biobenzīns 1 %), 4 % degvieleļļa (iepriekšējā gada attiecīgajā periodā 5 %), 5% petroleja (iepriekšējā gada attiecīgajā periodā 5 %), 3 % autogāze (iepriekšējā gada attiecīgajā periodā 3 %) un 2% gāze kurināmais (t.sk. fasēta).

Uz 2006.gada 30.septembri 205 komersantiem bija spēkā licences naftas produktu (degvielas) mazumtirdzniecībai, kurās deklarētas 790 naftas produktu (degvielas) mazumtirdzniecības vietas.

2006.gada deviņos mēnešos kopumā mazumtirdzniecībā realizētas 566,61 tūkst. tonnas naftas produktu (degvielas), kas ir par 59,54 tūkst. tonnām jeb 12 % vairāk kā pagājušā gada attiecīgajā periodā. Mazumtirdzniecībā vislielākais realizācijas apjoma pieaugums (par 44,12 tūkst. tonnām jeb 18 %) vērojams dīzeļdegvielai.

Mazumtirdzniecībā realizētās degvielas struktūrā šī gada 9 mēnešos 50% veido dīzeļdegviela (pagājušā gada attiecīgajā periodā - 48 %), 46 % veido benzīns (t.sk.biobenzīns) (pagājušā gada attiecīgajā periodā - 48 %) un 4 % autogāze (pagājušā gada attiecīgajā periodā - 4 %).

2006.gada deviņos mēnešos lietotājiem kopumā realizētas 231,61 tūkst. tonnas naftas produktu (degvielas), kas ir par 1,58 tūkst. tonnām jeb par nepilnu procentu mazāk kā pagājušā gada attiecīgajā periodā.

Ievērojami, par 3,63 tūkst.tonnām jeb 11 %, samazinājies lietotājiem realizētās degvieleļļas, bet pieaudzis (par 4,67 tūkst. tonnām jeb 11 %) realizētās petrolejas (t.sk. reaktīvās degvielas) apjoms, kas tiek piegādāta lidmašīnu apgādei.

Lielākie komersanti pēc izlaistā brīvam apgrozījumam (patēriņam) naftas produktu (degvielas) apjoma 2006.gada deviņos mēnešos:

1 LATVIJA STATOIL SIA
2 NESTE LATVIJA SIA
3 LUKOIL BALTIJA R SIA
4 MAŽEIĶU NAFTA TIRDZNIECĪBAS NAMS SIA
5 LATVIJAS DZELZCEĻŠ AS
6 ZIEMEĻU NAFTA SIA
7 VEXOIL SIA
8 GULFSTREAM OIL SIA
9 NAFTA TRADING SIA KOPUZŅĒMUMS
10 EKO PETROLEUM SIA
11 EAST-WEST TRANSIT SIA
12 SUMATA SIA
13 EVIJA SIA
14 KURZEMES DEGVIELA AS
15 VIRŠI-A AS

Lielākie komersanti pēc mazumtirdzniecībā realizētā degvielas apjoma 2006.gada deviņos mēnešos:

1 LATVIJA STATOIL SIA
2 NESTE LATVIJA SIA
3 LUKOIL BALTIJA R SIA
4 VIRŠI-A AS
5 LATVIJAS NAFTA MAKSĀTNESPĒJĪGĀ PRIVATIZĒJAMĀ VALSTS AKCIJU SABIEDRĪBA
6 ALCO SIA
7 ASTARTE-NAFTA SIA
8 APARTS SIA
9 ZIEMEĻU NAFTA SIA
10 RNS-D SIA
11 LIEPIŅŠ SIA
12 SUMATA SIA
13 INGRID A SIA
14 AUGSTCELTNE SIA
15 RUSLATNAFTA SIA
 
Visi komentāri
 
221319. viesis 20.decembris 2006 9:24
0 0 Atbildēt

tante teica: Ka Statoil un Virši ir praktiski viens un tas pats tikai, lai Latvija nekļūtu par Statoilland tad ir tā kā ir tagad.....

Statoilam ir jaizbeidz tas desu un kafijas veikals, tu gribi ieliet degvielu (kas būtu arī loģiski DUS), bet stāvi rindā lai nokļūtu līdz sūknim (jo piebraukšana pie sūkņa tiek izmantota kā Stāvvieta) tad vēl pie kases kamēr izsalkušiem šoferiem tiek pagatavots "Karsatis suns" vai cita extra, rezultātā "pad...tas" 15 minūtes.

BP DUS Eiropā piemēram Karstās kafijas kluba biedriem ir sava kase utt.

Neste viss ir savādāk labāk lētāk atrāk (Neste nav Desu veikals, bet normāls DUS)

221320. viesis 20.decembris 2006 9:33
0 0 Atbildēt

vajag vairak pacelt cenas uz degv, choto par leetu, parak daudz shrotu ielaas. ipashi dizeli taa uz kadiem 1,2Eiro un benzu uz 1,1eiro tochna. plus vajag pacelt celu nodokli un vel kaut ko...peim, OCTA.

nu nereali daudz mashinu Rigaa :O brauc pari vantiniekam, probka un sedi savas 45min pa metram knapi kustoties, vakara uz salineika same story, un galvenais- tur katra auto ir VIENS CILVEEKS! ko tas noziime? tas ka visiem patiek finanses. pat usa pa highweju nedrikst braukt pa atrako joslu, ja auto ir VIENS cilveeks (paradoks bet vini pat lelli liek blakus lai varetu braukt). talak visas tas stavvietas un galvenais- VIETU TAPAT NAV!

:(

nu ko tas noziimee? biezie savakushies ;) iet tachu sabiedriskais, ok, kvalitate butu vel jauzlabo, bet principaa jaizmanto sabiedr, tad arii atgazes un smogs Riga butu mazaaks utt plus varetu tachu uzlikt beidzot to maksu par iebr. Rigas centraa, kaa Stokholmaa. uzreiz tur visa satiksme kluva retaka un situacija uzlabojaas...

wot latvijaa par to butu jasak domat. ta vien izskatas ka baigi bieza valsts ta musu Lv...

221324. viesis 20.decembris 2006 9:44
0 0 Atbildēt

to 221319. viesis

Nu bet ja tev vajag tikai degvielu tad brauc Nestee, UNO-X vai galu galaa ja uzskati ka Statoil degviela ir vislabaakaa tad brauc uz 123.

Neredzu propbleemu...

221325. viesis 20.decembris 2006 9:47
0 0 Atbildēt

es jau ta prakstiski katru dienu izmantoju sab.transp, jo darbs un majas ir uz viena mikrina linijas ;) un pers.auto izmantoju reizes, kad uzreiz pec darba janoklust citviet arpus Rigas (max 1xned).

iesaku citiem rikoties tapat...

221336. viesis 20.decembris 2006 10:33
0 0 Atbildēt

es ar iesaku :)

221343. viesis 20.decembris 2006 10:50
0 0 Atbildēt

citi, riikojieties TAA!!!

221345. viesis 20.decembris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

es jau STATOILaa parasti tikai peec kartajiem sunjiem piestaaju... degvielu citur izdeviigaak sanaak, bet ko lai citu dara, ja eesti gribaas!!!! :)

STATOIL karstie sunji rulllleeeee :) :D

221360. viesis 20.decembris 2006 12:12
0 0 Atbildēt

Jo augstāka vieta jo mazāk māk strādāt (vairāk maksā nodokļus)

221380. viesis 20.decembris 2006 14:51
0 0 Atbildēt

kura tanka labakais diesels ?

221404. viesis 20.decembris 2006 18:26
0 0 Atbildēt

nez, es lejos paarsvaraa NESTEE vai 123, nav ne vainas... braukaajaas tiiri labi... :)

221418. viesis 20.decembris 2006 23:57
0 0 Atbildēt

Ja es varētu pēc 20:50 aizbraukt ar vilcienu Siguldas virzienā, tad es arī rīkotos kā 221325. viesis. Bet tā kā LDZ vilcieni iet reti, bet autobusi ir pilni un kavējas 40 miūtes, tad nav citas izejas.

221492. viesis 21.decembris 2006 13:58
0 0 Atbildēt

Vispaar jau NESTE un STATOIL ir viena iipashnieka uzneemums,un shajaa gadiijumaa taas speeliites ar degvielas cenaam ir looti vienkaarshas-viens uzneemums pacel cenu-klienti brauc pie otra. Taadaa veidaa shis holdings var noteikt praktiski jebkaadu cenu,kopumaa neko nezaudeejot.

Varbuut kaads zin,kam pieder TREST?

221550. viesis 22.decembris 2006 10:58
0 0 Atbildēt

man nepieder,nepiesienies.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pēdējo Bugatti Veyron Super Sport pārdos izsolē par 1,9-2 miljoniem eiro (+ FOTO)

Gūdvudas Ātruma festivālā, kas katru katru jūlija vidū tiek rīkots Lielbritānijā, Bonhams izsolē tiks piedāvāts pēdējais sērijveida Bugatti Veyron Super Sport, par kuru organizatori cer iegūt 1,7-1,8 miljonus mārciņu (1,9-2 miljoni eiro). Lasīt vairāk

 

Volvo S60 jaunās paaudzes pirmizrāde notiks 20. jūnijā (+ VIDEO) 1

Zviedrijas autobūves kompānija Volvo darījusi zināmu jaunās paaudzes sedana S60 pirmizrādes laiku, publicējot arī video, kurā atklāj dažas jaunā modeļa dizaina detaļas. Lasīt vairāk

 

Motocikla un vieglā auto sadursme krustojumā (+ VIDEO) 8

Motociklists ļoti steidzas un saduras ar vieglo automobili, kura šoferis, izpildot kreiso pagriezienu, kā liekas, arī ļoti steidzas. Lasīt vairāk

 

Jūrmalas pašvaldība sievietei piemēro 77 sodus par iebraukšanu pilsētā bez caurlaides, bet tiesa atzīst tikai vienu sodu 16

iAuto jau ilgāku laiku rakstīja par nepārdomāto Jūrmalas iebraukšanas caurlaižu sistēmu. Pašvaldības iestādēm būtu jādarbojas caurspīdīgi un ar skaidriem pamatotiem noteikumiem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti