Top Gear kronē Jaguar XK par 2006.gada labāko auto 22

17.janvāris 2007 12:35

Pagājušā gada nogalē Londonā notika “Top Gear 2006” apbalvošanas ceremonija, kuras laikā automašīnas Jaguar modelim XK tika piešķirti divi tituli: “Gada auto” un “Gada GT”.



Tā ir pirmā reize Jaguar vēsturē, kad modelis saņem Lielbritānijā pirktākā auto nozares žurnāla augsto novērtējumu. Balvas uzvarētājiem pasniedza BBC izveidotā TV raidījuma “Top Gear” vadītājs Džeremijs Klārksons.

Pamatojot savu izvēli, žurnāla “Top Gear” redaktors Maikls Hārvejs paskaidroja: ”Uzskatām, ka brīnišķais spēkrats savu godalgu ir godam nopelnījis. Tā skaistumu tagad jau atzīst katrs, pie tam Grand Tourismo automašīnām tas palīdzējis atgūt agrāko slavu. Mēs pat domājam, ir pierādījies - neviens tā saukto luksusa automašīnu ražotājs nevar iztikt bez prasmes sabalansēt piekares īpašības un vadāmību.”

Savukārt “Top Gear” ASV izdevuma redaktors Džeimijs Kitmens norādīja: “Tas ir labākais Jaguar auto pēdējo 40 gadu laikā. Ar modeli XK marka Jaguar ir pārliecinoši pierādījusi, ka tās automašīnu konstrukcija ir ārkārtīgi moderna, tomēr izstrādāšanas gaitā tā nezaudē ne kripatiņas no agrākās pieredzes, kas padarījusi Jaguar automašīnas tik lieliskas.”



Saņemot titulu “Gada auto”, Jaguar dizaina nodaļas vadītājs Īens Kalems sacīja: “Man kā vienam no Jaguar pārstāvjiem ir liels gods saņemt šo apbalvojumu par modeļa XK augstajiem panākumiem. Visa mūsu komanda to uztveram kā augstu atzinību no īsteniem šīs nozares entuziastiem, un lepojos ar ikvienu no Jaguar darbiniekiem, kuri pielikuši pūles šī unikālā modeļa panākumu kaldināšanā.”



Par titula “Gada GT” iegūšanu Jaguar Lielbritānijas izpilddirektors Džefs Kazinss izteicās: “Esam pagodināti un priecīgi, ka “Top Gear” par “Gada GT” un “Gada auto” izraudzījies automašīnu Jaguar XK, jo īpaši tāpēc, ka šie tituli pauž BBC TV pārraides “Top Gear” un tāda paša nosaukuma žurnāla žūrijas dalībnieku viedokli. Viņu vērtējums apliecina to, cik lielisks ir šis auto, savukārt mūsu veiktās atskaites par pārdošanas apjomiem apstiprina, ka tieši tāpat domā arī šī auto pircēji.”



2006.gadā Lielbritānijā jaunu Jaguar modeli XK iegādājušies vairāk kā 2000 cilvēku, bet dīleri jau saņēmuši pāri par 800 pasūtījumiem no pircējiem, kuri vēlas iegādāties modeli XKR ar turbopūti, kas pārdošanas salonos parādījās tikai pagājušā gada novembra beigās. Visā pasaulē firma Jaguar kopš modeļa XK prezentācijas pirmās dienas pārdevusi vairāk kā 10000 šo auto eksemplāru un saņēmusi jau 1500 modeļa XKR pasūtījumu.

2006. gadā automašīna Jaguar XK ir ieguvusi vairākus izcilus titulus, piemēram: "Aizraujošākais 2006. gadā prezentētais auto", žurnāla What Car? tituls “Gada auto”, Auto Express New Car Honours 2006 piešķirtais tituls ”Labākā kupeja”, kā arī “Scottish Car of the Year 2006” un ”UK TV People’s Car of the Year 2006”.

Auto augstu novērtēts ir arī pārējā Eiropā, piemēram, kabrioleta versija ieguvusi titulu “Austrijas Gada auto”, savukārt Spānijas populārākais sieviešu žurnāls “Telva” nosaukusi automašīnu par “Elegantāko gada auto”. Vēl citas uzslavas spēkratam tikušas par izcilu drošības aprīkojumu un par sasniegumiem satiksmes drošībā, kas piešķirts autobūvētāju kategorijā, tādējādi iegūstot prinča Maikla balvu par drošību un Pasaules satiksmes drošības simpozija apbalvojumu.


Citi fakti

2006. gadā Jaguar XK jau saņēmis trīs titulus "Gada auto":
”Scottish Car of the Year 2006”
Auto Express ”Car of the Year 2006”
UK TV People’s ”Car of the Year 2006”

Jaguar XK tiek ražots Jaguar modernākajā rūpnīcā Kāslbromvičā (Birmingemā). Modelis XK ir projektēts un izstrādāts Vitlijas Produktu izstrādes centrā.

Jaguar dizaina nodaļas vadītājs Īens Kalems (Ian Callum) nesen saņēma Karaliskā rūpniecības dizainera titulu, kas ir augstākā atzinība kādu Lielbritānijā var izpelnīties dizainers par saviem sasniegumiem. Šo atzinību dizaineriem piešķir par ”izciliem sasniegumiem estētiska un efektīva industriālā dizaina jomā” un pasniedz Karaliskās mākslas, rūpniecības un tirdzniecības veicināšanas biedrība RSA (Royal Society for the encouragement of Arts, Manufacturers and Commerce).
 
Visi komentāri
 
223135. viesis 17.janvāris 2007 12:37
0 0 Atbildēt

ir jau ar smuks pec vella!!!!!!!!!!!!!

223140. viesis 17.janvāris 2007 12:46
0 0 Atbildēt

Hmm, diivaini, briti pieshkjir jaguaaram balvu par gada auto :)

Tie, kas skataas Top Gear noteikti ir pamaniijushi, ka tie chalji nekautreejaas no autopatriotisma.

223142. viesis 17.janvāris 2007 12:48
0 0 Atbildēt

Man visvairāk patīk ka Klarksons izsmēja šī auto vadāmību virs 210km/h,kad dēļ eiropas kādiem tur standartiem novietotai trešai bremžugunij,jāatrodas tādā un tādā attiecībā pret aizmugures stiklu un tāpēc tā iebūvēta tajā spoilerī,kas spiež auto aizmuguri pie zemes,tā "palīdzot"celt auto priekšu gaisā pēc 210 km/h kas tad arī apgrūtina "izcilo"vadāmību.Un tagad iedod vēl balvu.:)briti,ibio:)

223145. viesis 17.janvāris 2007 12:55
0 0 Atbildēt

toties atlautaja atruma iet varen labi:)...

223147. viesis 17.janvāris 2007 13:03
0 0 Atbildēt
223165. viesis 17.janvāris 2007 14:40
0 0 Atbildēt

ir labs

223175. viesis 17.janvāris 2007 15:38
0 0 Atbildēt

Tas jau sen skaidri redzams, ka Top Gear un Whatcar ļoti atklāti lobē angļu ražojumus. Lai gan auto nav slikts, nekāds uber jau nu arī nav..

223179. viesis 17.janvāris 2007 15:51
0 0 Atbildēt

demagogi.... GT- pēc būtības ir klase kura paredz ka tu bez lieliem saspringumiem mierīgi ar autobana 140-160 km/h maksimāli komfortabli varētu pārvietoties no punkta A uz punktu B...

Par spoileru - kosjaki visiem gad;ās... kaut vai tam pašam Audi TT... pie tam atļaušos jums atgadināt Jaguar devizi - Gentlemen conected, but never in hurry.... ( ja pareizi atceros - Džentlmens ir lietā, bet nekad nesteidzas ).... nafig braukt virs 200.... Jaguar nav BMW... Jaguar jābauda uz normālām robēžam - nevis uz maksimālam... pie tam kads tolks ja tu ātri paskriesi - un tavu auto pat riktīgi neviens nepagus apskatīt.... ;) :P

2 KukUUputnis - viņi ir briti un viņiem ir savs dzīves veids un tam atbilstošas automašīnas... un ja runāt par Jaguariem un Bentley - tad nu širpotrebs no Vācijas, elegances ziņā pat blakus tiem nestāv..

223191. viesis 17.janvāris 2007 16:39
0 0 Atbildēt

Ir regulāra saskarsme gan ar BMW gan jaguāru (šī gadsimta). Grūti salīdzināt. BMW nedaudz kvalitatīvāks (abi auto jauni maksāja virs 100k). Ar Jaguāru negribas skriet. Tā laikam arī ir tā būtiskākā atšķirība. Izskatās arī klasiski un grezni.

223204. viesis 17.janvāris 2007 17:19
0 0 Atbildēt

2 edzulis - cik plāno ka tev jaguars izmaksās gadā no tehniskā viedoklā...? Ir avantūra ideja par XJ8 4.0... trūkst info par to kādas problemas var rasties ekspluatācijā... vai precizāk cik tas izmaksās... ;) :D

223206. viesis 17.janvāris 2007 17:26
0 0 Atbildēt

Aizbrauc uz RA autocentru kur restaurē Jaguārus, tur tev visu izskaidros. Galvenais nopirkt labu auto. Nekā dārgāka par BMW vai MB tur nav uzturēšanā. Eļļas maiņa maksāja ~ 2x lētāk nekā BMW M5 :)

223218. viesis 17.janvāris 2007 18:34
0 0 Atbildēt

neDemagog,GT klases spečuk:

Pats arī izsklausies pēc vēl lielāka demagoga,ja kas.To spoileri viņi tādu ustādīja piespiedu kārtā.Nevienam neinteresē Jaguar devīze ja paši briti to auto salīdzīna ar tiem pašiem vācu širpotrebiem.Un Jaguar gan Bentley piederība sen jau zināma kā ford un vw.Jā,piekrītu,ka tas auto ir labs,bet tikai un vienīgi līdz 210km/h.Balvas piešķiršana pašiem sev.Grezni.

223220. viesis 17.janvāris 2007 19:01
0 0 Atbildēt

Nesaskatat viņā līdzību ar Ford Coguar ?

223236. viesis 17.janvāris 2007 20:52
0 0 Atbildēt

Jaguars vienmer ir bijis pensionaru auto rietumos,ar $o modeli Briti ir pievilinaju$i daudz vairak jaunaku gadu pircejus,ko ari pierada jaunais modelis,kur$ tika izradits Detroita,tas bus uz pusi letaks, ari coupe un niknakaja versija pat ar 400+zirdzinjiem! Zinot kad XK ir dizainejis viens un tas pats dzeks,kur$ dizaine Aston Martin un kura cena ir 20K mazaka par letako Martinu,Jaguaru varetu nosaukt par bargain! Dzeremiju Klarkssonu gan liekat miera,jo vinj$ $obrid ir viens no sakarigakajiem autozurnalistiem pasaule,butu vairak tadu,butu dzive daudz jautraka un neviens vismaz nepirktu Korejas,letas plastmasas brinumus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):)

223245. viesis 17.janvāris 2007 22:59
0 0 Atbildēt

Ir ir penšu auto tādēļ izvairos sēdēt viņam pie stūres. Vislabāk perpendikulāri šoferim :D :D :D

223251. viesis 18.janvāris 2007 8:53
0 0 Atbildēt

to modena

Tad jau labāk XJR ;) Pats braukāju ar tādu gandrīz gadu, ļoti elegants auto. It kā nekādu īpašu, nopietnu problēmu nav. Bija, protams, dažas lietas, kas bija jāsataisa, jo auto bija ļoti ilgi nostāvējis, bet pārējā ziņā esmu ļoti apmierināts.

223255. viesis 18.janvāris 2007 11:03
0 0 Atbildēt

2 protams....

jau izsen Jaguariem bija prikols kā pie lielājiem ātrumiem šiem priekša paceļas - lai vieglāka vadamība ( palasi par leģendāro XK120) ..

tava demagogija par 210 km/h... kāda atšķiribā no pārējiem automobiļiem, kuriem pārsvārā ir ierobežotaji uz 250 km/h.... pie tam auto tika testēts vienīgā vietā UK kur nav ātrumu ierobežojumu... pie tam Klarkson neteica cik lielā mērā tas ir slikti.... ja viņš to salidzina ar BMW vadamību - tad muļķīgi gaidīt no Jaguāra BMW vadamību...

Pie tam kad par gada auto kļuva Ford Mondeo vai Ford Fokuss - visiem bija poh par to vadamību virs 200 km/h... ;) gada auto - ir sabalansētu īpašību auto... koroče atkāl demagogi kuri paši virs 200 nebrauc - toties baigi te spriedele par auto īpašību kuru viņiem visticamāk tuvāko 5-10 gadu ;laikā nespīd nopirkt...

223256. viesis 18.janvāris 2007 11:12
0 0 Atbildēt

Nu vadāmību tiešām ar BMW nav ko salīdzināt. Ļoti viegla un neinformatīva stūre viņam. BMW vadāmība ir etalons pārējiem lai arī visas šitās jaunās gudrās stūres iekārtas ir neizturīgas...

223257. viesis 18.janvāris 2007 11:14
0 0 Atbildēt

2 223251. viesis 18.01.2007 08:53

nu man ideja bija iegadāties brīvdienu auto... lai varētu kā balts cilvēks mierīgi izbraukt kaut kur kopā ar ģimeni... ar skaisto harmonisko auto... XJR ir bišķītr citiem mērķiem.. pie tam negribās lieku problēmu ar kompressoru... ;)

223259. viesis 18.janvāris 2007 11:20
0 0 Atbildēt

Kur tu esi dzirdējis par problēmām ar kompresoru? Viņiem galvenais regulāri mainīt eļļu, filtrus, nepārkarsēt vasarā. Vismaz pie 70k noskrējiena motors darbojas kā bitīte. Netā ar nekas nav lasīts. Tad jau drīzāk kārba nobirs pie 150k kas ir aizgūta no E55 AMG.

223266. viesis 18.janvāris 2007 11:55
0 0 Atbildēt

Kas tie par krāniem kas nevar normāli ielogoties un parunāt?!Par priekšas celšanos tiešām prikols,normāliem auto tā nekad nenotiek.

Īsumā,man nav vajadzīgs auto ar kuru skaidri zināms,ka var nosisties ātrāk nekā ar labāku,lētāku,ātrāku.Tam XK nekā vairāk par iskatu nav.

223267. viesis 18.janvāris 2007 11:57
0 0 Atbildēt

Manuprāt šis ir tas retais autiņš (XJR), kuram problēmu ar kompresoru nepastāv vispār. Cik esmu lasījies pa visādiem forumiem, tāds jautājums, ka kāds būtu sūdzējies par kompresoru, nav. Cēliens viņam gan ir iespaidīgs. No personīgajiem iespaidiem - faktiski automašīna diviem. Vadītājam un blakussēdētājam. Neskatoties uz automašīnas iespaidīgo garumu, aizmugurē var justies ērti tikai neliela auguma cilvēki. Nezinu kā pēc 220 :) , bet līdz 200 vadāmība ir izcila. Vienīgais mīnuss ir mūsu "sakoptie un izcilie" ceļi. Standartā autiņam nāk 18' ripuļi, braucot pa ielāpiem, bedrēm un plaisām sajūta ir tāda, it kā katrs sitiens atbalsotos sirdī.... :) Labākai sajūtai (ja pašmērķis nav ātruma rekorda stādīšana) ieteiktu uzlikt 16' diskus un 65% riepas. Skrūvju vietas viens pret vienu ar, laikam, 7 BMW. Elegants izskats, kvalitatīva salona apdare un ne ar ko nesajaucams izskats, ko vēl vajag?! Personīgi patīk tas, ka autiņš nav pārbāzts ar visādiem perenavarotiem. Tur nav nekā lieka! Tikai viss nepieciešamais lai varētu normāli braukt. It kā mašīna pati teiktu - gribi navarotus nevis mašīnu, pērc Lexus ;)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No paradīzes cauri peklei - Honda vadītājs izglābj ģimeni no nāves liesmās (+ VIDEO) 7

Kāds Honda Ridgeline vadītājs publicējis paša uzņemto video, kas atspoguļo bēgšanu no liesmu pārņemtās Kalifornijas (ASV) štata pilsētas Paradaizas. Lasīt vairāk

 

Verstapens pagrūstās ar Okonu un tiek sodīts ar sabiedriskajiem darbiem

Pirmās formulas (F-1) komandas "Red Bull" nīderlandiešu pilotam Maksam Verstapenam par grūstīšanos ar citu šī čempionāta braucēju Estebanu Okonu no Francijas ("Force India") piespriesti sabiedriskie darbi. Lasīt vairāk

 

Saulkrastos avārijā gājis bojā gājējs; policija lūdz atsaukties aculieciniekus

Vakar Latvijā reģistrēti 92 ceļu satiksmes negadījumi, kuros gāga bojā viens, bet cieta vēl 13 cilvēki, aģentūru LETA informēja Valsts policija. Lasīt vairāk

 

Lokālās "atombumbas" - kad auto gāzes iekārta nav kārtībā (+ VIDEO) 13

Kad auto gāzes iekārta nav kārtībā, tad nepatikšanas ir garantētas. Video apkopoti gadījumi, kad šāda nolaidība vai īpašnieka nevērība noved pie visnepatīkamākajām sekām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti