'Dārgais' Juglas krustojums 38

22.jūlijs 2002 7:00

Bieži vien Juglā pie Statoil stacijas redzamas CP automašīnas. Ja domājat, ka viņi pusdieno McDonaldā - maldāties! Viņi šeit strādā. Kā tas viss notiek - mēs mēģinājām uzzināt un pastāstīt.

Piektdienas vakars. Satiksme - nenormāla. Daļa brauc no darba uz mājām - otra daļa brauc no mājām uz vasarnīcām vai laukiem. Brīvības un Juglas ielas krustojums. Virzienā no Berģiem uz Centru: divas joslas taisni un kreisā ar papildus sekciju - pa kreisi. Kas tad šeit tāds īpašs? Īpašs ir tas, ka zaļā papildsekcija darbojas ļoti ilgi, bet vienmēr atrodas kādas trīs četras mašīnas, kas krustojumu šķērso pēc zaļās sekcijas mirgošanas beigām. Tas jau ir kvalificējams kā krustojuma šķērsošana pie neatļauta signāla - sarkanās gaismas. Par to draud "pieklājīgs" sods: 122.1pants 3.daļa Luksofora aizlieguma signāla vai atbilstoša regulētāja žesta neievērošana. 15 - 25 Ls vai tiesību atņemšana līdz 6 mēnešiem. Un pats interesantākais - šeit vadītāji ir 100% paši vainīgi. Kādas 10-15 minūtes pavērojām šo krustojumu: gandrīz pie katra sarkanā krustojumu neatļauti šķērsoja vairākas mašīnas. Kad tiek pamanīts pārkāpējs, otrs policists (kas mēģināja paslēpties aiz koka, kad ieraudzīja fotografēšanu) to aptur, liek apstāties šķērsielā (jo priekšā ir gara operācija) un aicina pienākt pie policijas auto. Tur tiek sastādīts protokols, arī aizturēta vadītāja apliecība. Lai cik pozitīvi šoreiz bija mūsu nolūki fotografējot šo krustojumu, vienalga no policista saņēmu aizrādījumu, ka bez policijas preses dienesta atļaujas nedrīkstu viņus fotografēt :) Pēc mana paskaidrojuma, ka viņu auto vienkārši "trāpās" mana aparāta redzeslokā, viņi nomierinājās. Paskaidroju viņiem, ka mēs vēlamies izskaidrot vadītājiem, cik "dārgi" ir šeit šķērsot krustojumu "zem sarkanā". Uzmanību: šie paši policisti arī izmanto videokameru, lai fiksētu pārkāpumu. Bet pat ja viņi jums neparādīs šo filmēto materiālu, esiet droši - tas jūs sagaidīs sūdzību daļā - tāpēc par šī pārkāpuma neesamību sūdzēties laikam ir diezgan bezcerīgi. Vienkāršāk ir nepārkāpt. Nesteidzieties! Padomājiet, vai ir vērts šeit "skriet pāri zem sarkanā" un šķirties no ievērojamas naudas vai pat tiesībām? iAuto redaktors
 
Visi komentāri
 
31524. viesis 22.jūlijs 2002 8:14
0 0 Atbildēt

Sen zināma vieta. Pats vienreiz gandrīz iekritu, vēl viens aiz manis brauca, to paņēma.

31536. viesis 22.jūlijs 2002 9:22
0 0 Atbildēt

Kāpēc CP stāv vietās, kur naudas sodus var iekasēt ļoti viegli? Bet vietās kur vajadzētu CP palīdzību (sastrēgumi, utt) viņu nav? Nesaprotami.

31537. viesis 22.jūlijs 2002 9:36
0 0 Atbildēt

Lai gan viņi te visu dara likumīgi, manuprāt šeit CP vajadzēja vairāk uzmanības pievērst nevis šim sarkanajam, bet tiem, kas čammājas un nevar uzsākt braukt pie zaļā, un tiem, kas nevar saprast, ka tur ir 2 joslas taisni, nevis tikai viena. Tie, kas iemet pa kreisi jau tad, kad deg sarkanais (parasti viņi jau sen atrodas krustojumā), traucē stipri mazāk un tikai atbrīvo brauktuvi

31543. viesis 22.jūlijs 2002 9:55
0 0 Atbildēt

Tieši tas pats ir arī Raņķa dambja sākumā. CP mēdz tur stāvēt ar kameru un iekasēt naudiņas. Brauciet uzmanīgi!

31559. viesis 22.jūlijs 2002 10:48
0 0 Atbildēt

Raksts pamācošs, un morāle arī laba, tikai te derēja vēl viena morāle - sastrēgums ir milzīgs, un tādēl CP (ņemot vērā tās uzdevumus) ir jācīnās ar cēloņiem - stiksmes regulēšanu krustojumā, nevis ar sekām. P.S. pie sastrēguma ir vainojami nevis autovadītāji, bet neveiksmīgais krustojums, kur ne tikai ilgstoši nedeg papildsekcija, bet arī ir muļķīgs ceļa zīmējums joslās.

31572. viesis 22.jūlijs 2002 11:15
0 0 Atbildēt

Pirms parbuves bija vel stulbak(tikai 2 joslas, no otras ari pa kreisi). Bet prakse izradas, ka dalijumu 3 joslas vajadzeja sakt vel agrak, gandriz vai kaut kur no tilta, laba puse paliek neizmantota tada stulba puteklaina apmale... Citadi tagad saura vieta veidojas pie iebrauksanas taja autobusu,taxi stavlaukuma, jo pa kreisi gribetaju skaits no ritiem ir lielaks, otra josla noblokejas..

31587. viesis 22.jūlijs 2002 11:48
0 0 Atbildēt

Braucu katru riitu no Bergiem :(

To naudas sodu vajadzeetu uzlikt atbildiigajiem par sho krustojumu... Tie kas savilka taas liinijas un izdomaaja to papildseksciju ir vienkaarshi jaatlaiz no darba... Kapeec mees maksaajam nodoklus nekompetentiem darbiniekiem, kas nevar izdariit savu darbu...

Un lai nesaka ka savaadaak nevareeja izveidot shito krustojumu un vispaar... Tikai negrib neko dariit un viss...

Vislabaak bija tad, kad nebija savilktas liinijas, tad brauceeji pashi daudzmaz sakaartoja shito pasaakumu...

Par papildsekciju... Lai izdomaa luksaforu, kur papildsekcija beidz mirgot kopaa ar dzelteno, vai arii uzliek uz papildsekciju dzelteno (ja savaadaak nemaak) un lai beidz piesieties par mulkiibaam uz cela...

CP sucks

31589. viesis 22.jūlijs 2002 11:53
0 0 Atbildēt

Vēl jau ir redzēta tāda ekstra kā taimeris, kas parāda savlaicīgi, pēc cik sekundēm ieslēgsies vai izbeigs darbību attiecīgais signāls. Tas vadītājam skaidri liks noprast vai ir jēga līst krustojumā un nokļūt konfliktā ar modrajiem sargiem.

Redaktors 22.jūlijs 2002 12:03
0 0 Atbildēt

Šajā krustojumā zaļā papildussekcija deg ļoti ilgi un pirms izslēgšanās vēl pat mirgo. Speciāli skatījāmies - te viss ir OK. Vadītājiem arī vajag nedaudz "piebremzēt"...

31603. viesis 22.jūlijs 2002 12:50
0 0 Atbildēt

Manuprāt tā pati CP ekipāža varēja iet un regulēt krustojumu. Bet par regulēšanu daudz neko nenopelnīsi, labāk lai ir haoss un ir pārkāpēji- vairāk naudiņas var nopelnīt.

Žēl gan kā tā, varbūt ar laiku viss kļūs labāks.

31605. viesis 22.jūlijs 2002 12:51
0 0 Atbildēt

bljaaviens, tapeec jau Riigaa arii ir sastreegumi, ka visaadi brmzes saak bremzeet tad, kad zaljais saak raustiities, ja pabeigtu kustiibu pie dzeltenaa, kaa rakstiits noteikumos, nevis apstaatos, kad saak raustiities, tad satiksmes pluusma buutu daudz aatraaka.

31608. viesis 22.jūlijs 2002 12:53
0 0 Atbildēt

"Nesteidzieties! Padomājiet, vai ir vērts šeit "skriet pāri zem sarkanā" un šķirties no ievērojamas naudas vai pat tiesībām?" - vai tieshaam ir svariigi, ka tiek zaudeeta nauda vai tiesiibas???

Jo patiesiibaa tiek apdraudeeta apkaarteejo vai pat pasha paarkaapeeja dziiviiba!!!!

Labaak , autovadiitaaji, cieniisim vins otru.

31609. viesis 22.jūlijs 2002 12:54
0 0 Atbildēt

vienmeer atrodas kaadi analfabeeti, kas bremzee par aatru un uzsaak par velu, taadus meditaorus nosist

31617. viesis 22.jūlijs 2002 13:17
0 0 Atbildēt

Patiikami bija braukt pa Talinu (ari Vaciju), kur tiek pielietotas nevis papildus sekcija zaljajai gaismai, bet gan papildus luksofors, kuraa atkariibaa no faazes var degt gan zaljaa gaisma, gan dzeltenaa, gan sarkanaa gaisma. Tas ieverojami labaak ljauj orienteties celju situacijaa un noversh t.s. neuzmanibas/apzinaati negribeetaas kljudas. Tiaki papildus sekcijas signaals ne vienmer ir pietiekami labi redzams, un nepietiekamas redzamiibas apstaakljos, kad papildus sekcija nedeg (pagrieziens nav atljauts), taa vietaam vispaar pat nav redzama. Pie kam tas ir pat tad, ja brauc pa zinaamu marshrutu, un zini, ka taa papildus sekcija tur ir... Un tagad iedomajaties, ka tajaa laikaa, kad nedeg zaljaa papildus sekcija, konkreetajai joslai deg SARKANAIS signaals! Neuzmaniibas kljuuda tad buutu pilniibaa izsleegta, un satiksmes organizaacija/droshiiba buutu nevis shkietama, bet reaala. Patiesiibaa vienkaarsh princips - ja nedriikst braukt, IR JAABUUT REDZAMAM AIZLIEGUMA SIGNAALAM!!!

Ieteikumi:

1) arii Latvijaa pakaapeniski pariet uz to, ka joslaam ar atshkiriigaam reguleeshanas faazeem ir ATSEVISHKI LUKSOFORI (var tikt novietoti blakus pamatluksoforam; ir ieziimeeti ar bultinjaam, t.i. taapat kaa tagad papildsekcija, vai kopaa ar attieciigu celjaziimi "Braukshanas organizaacija joslaas")

2) no paarkaapeejiem (vai vienkaarshi neuzmaniigiem brauceejiem) iekaseeto naudinju izmantot papildsekcijas nomainjai ar papildluksoforu

31623. viesis 22.jūlijs 2002 13:50
0 0 Atbildēt

To: viesis 2002-07-22 13:17:54

Pilniigi piekriitu! Pats ar vairaakas reizes esmu izbraucis krustojumu, tikai naakosajaa brauksanas reizee vispaar pamanot papildsekciju. Peedeejoreiz uzkeeros uz CP - lai gan biju braucis tajaa vietaa (krastmalaa starp dzelzcelja un akmens tiltiem), tik un taa bija piemirsies par papildsekcijas esamiibu. Veelreiz atgaadinu - nu nav redzamas / pamanaamas sitaas papildsekcijas, un autovadiitaajs to pamana parasti tikai tad, ja tajaa spid zaljais, jo taa ir vieniigaa reize, kad to var pamaniit.

CP skaidrojums ir taads - papildsekciju var pamaniit, jo paareejaas luksafora sekcijaas ir bultu kontuuras! Tacu parasti brauceejs luksaforu veero ar acs kaktinju, turklaat ne visiem ir pietiekami laba redze, kas paspeej paarfokuseeties 1 sek. laikaa, kas parasti tiek veltiits lai uzmestu acis luksaforam.

Mans ieteikums ir CSDD padomaat par speciaala celja apziimeejuma ieviesanu. Vareetu, piemeeram, tajaa tresajaa kreisajaa joslaa Juglaa uz asfalta uzziimeet lielu luksaforu ar paplidsekciju, vai arii kontuuras L burta veidaa. Vai arii Amerikas stilaa - uzrakstiiit lieliem burtiem "PAPILDSEKCIJA".

Tikai jaagrib, un situaacija uzlabosies!

31632. viesis 22.jūlijs 2002 14:19
0 0 Atbildēt

un kaads tad ir visiem noteikumiem atbilstoshss luxofors? - taads, kam balta apmale apkaart ari visaam papildsekcijaam - taa kaa uz 13.janv. ielas - citaadi tas nav nekaads luxofors, bet visparastaakais veejlukturis

31633. viesis 22.jūlijs 2002 14:27
0 0 Atbildēt

Veel vajadzeetu aizliegt kreiso pagriezienu no riita un vakaraa uz Briiviibenes Juglaa, a to taas probkas deel taa tik ir...

31637. viesis 22.jūlijs 2002 14:48
0 0 Atbildēt

Me to policijas mashiinu bija pamaniijis jau pirms vairaakaam nedeeljaam

Alans

31765. viesis 23.jūlijs 2002 12:02
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-07-22 11:53:33 - doma laba.

Bet rakstiņš tomēr ir labs un pamācošs.

31775. viesis 23.jūlijs 2002 12:46
0 0 Atbildēt

Manuprāt tur pietrūskt elementāras balta metāla plāksnes, uz kuras fona izceltos gan luksofors, gan papildsekcija. Vai tad vairs nevienam nav prātā 80to gadu beigas, kad baltās plāksnes salika visur, kur bija papildsekcijas?

31776. viesis 23.jūlijs 2002 12:54
0 0 Atbildēt

Kaut kā jocīgi skan - nevar pamanīt papildsekciju- ja tu esi autovadītājs, tad arī skaties riņķī un esi uzmanīgs, ja kaut ko nevar pamanīt (vēl jo vairāk lietas, kuras sagaida esam krustojumā - luksoforu), tad pats arī esi vainīgs. Tas krustojums tagad ir visai saprotams un loģisks. Patreizējais risinājums ir optimāls no ieguldījuma/ieguvuma viedokļa. Tam kurš teica ka trešo joslu vajag sākt ātrāk, gribētos atgādināt ka nav vietas, kur to uzbūvēt, jāpaplašina brauktuve. Rakstīsim uz brauktuves PAPILDSEKCIJA, bet kā ziemā to salasīsim? Tautieši pārāk lieli ņaudētāji mēs esam.

31800. viesis 23.jūlijs 2002 14:49
0 0 Atbildēt

Cien Redaktor!

Es gan nebraucu regulaari pa sho krustojumu, bet peedeejaas divaas reizees shovasar, kad braucu (peedeejaa bija sveetdienas vakars, kad Riigaa iepluust daudz mashiinas), mani noveerojumi krasi atshkjiiraas. Pie zaljaas papildsekcijas pa kreisi ir speejiigas nogriezties kaadas 4-5 mashiinas. Es gan to nesauktu par "ljoti ilgu papildsekcijas degshanu". Iespeejams, ka es neveiksmiigaa laikaa patraapiijos... Bet - arii manas domas ir taadas, ka jaasakaarto krustojums, nevis jaapelna nauda aiz koka sleepjoties.

Briizhiem pretiigi paliek, skatoties uz tiem nobarotajiem CP, kuri brauc lepnaas mashiinaas, remontee savus daargos dziivokljus, lej valsts degvielu privaatajaas mashiinaas un suudzaas, ka maza alga un policijai kaa taadai truukst liidzeklju. Ir jau gan arii dazhi sapraatiigi radiijumi, bet tas % ir tik nieciigs, ka bail pat saukt...

Ar cienju,

Viesis

31869. viesis 24.jūlijs 2002 8:45
0 0 Atbildēt

Paši jau mēs tos policistus barojam - dodam piecīti uz ķepas, šie pierod, pēc tam pierod un tad mēs bļaujam sliktie, spiež naudu utt. Bet sākas jau viss ar to, ka autobraucējs ir kaut ko pārkāpis, jautājums vai kāds viņu ir uz to spiedis - nē, pats vienmēr vainīgs - ātrumu pārsniedza, luksofora papildsekciju neieraudzījua, krustojumu nesaprata, iebrauca krustojumā pie dzeltenā utt. Varbūt nedosim iemeslu - nepārkāpsim. Kaitina milzīgā paštaisnība - visi sliktie, es tāds nevainīgais cietējs.

31912. viesis 24.jūlijs 2002 11:21
0 0 Atbildēt

Bet policistiem ari est gribas , es ari veroju sho krustojumu un policistu darbibu, aptureja daudzus , bet kvitis nemaz tik daudz neizrakstija, staveju netalu no policijas mashinas...

Lai vini zina , ka ka tautas modras acis visu redz ...

Vajadzes vienreiz ar mazo kameru to nofilmet , redzes , ko tad shie teiks ...

Ka neka es stradaju firma un neslikti pelnu , bet braucu ar 1990 gada masinu , bet mana maja dzivo cela policists , kas brauc ar 1999 gada fordu un vin sieva, kas nestrada ar 1992 gada BMV.

Vai tik nebus jaiet stardat policijaa?

31934. viesis 24.jūlijs 2002 12:23
0 0 Atbildēt

Vienkarsi Jazeps

nesen man ari bija tas gods iekrists uz so krustojumu, lielakais marazms slepjas tani aspekta ka ja prieksa ir fura tad redzet kas notiek luksafora ir samera problematiski , un godigi varu teikt ka tiku vala ar 4, 50 jo naudas vairak maka nebija un noreikinaties ar kartem ka mes zinam vel nav iespejams . MANS priekslikums visiem gudrajiem celu gudrotajiem butu radikali atrisinat si krustojuma problemu ( nevis gazt naudu ara par mazu ielinu remontu ) un izveidot normalus luksaforus un paplasinat iebrauksanas iespejas riga no juglas puses. Un vel man tads priekslikums butu CP ( iziet kadus kursus lai atbrivotos no bernibas kompleksiem , uzvaret spele ko sauc par paslepem ) lai beigtos ta skraidisana no krumiem uz cela ,

VEL veletos zinot par to ka posma Tuja Ainazi loti bieiz naktis meza puikas slepjas un kad tu pabarauc mierigi tumsa garam peksni aizmuguras iedegas Nakts kluba Laroca disko gaismas un mazuli censas tevi apstadinat , teiksu ka ir , labprat par sadiem jokiem viniem iegastu pa fizanomiju neesmu nekads vecais pagaidam vel tikai skarbie 27, bet par sitadiem jokiem sirds trieku var dabut taks.

Katra gadijuma mazliet jau kulturaraki vini varetu palikt , jo savu lielo krejumu ir jau atsmelusi , aizvien biezak redzam puisus formas , tados padargos normalos auto

ok

ta luk ar to krustojumu un kops tas reizes es uz MCdrive vairs jugla nebraucu negribas man bernu koplektu ar jantarpiniem

32231. viesis 25.jūlijs 2002 16:00
0 0 Atbildēt

"Pietiekami ilgi deg" - tur labi ja 4 mashinas var izbraukt viena reize.

32237. viesis 25.jūlijs 2002 16:18
0 0 Atbildēt

IMHO gan tas zaljais sestdienu/sveetdienu vakaros deg vienkaarshi neadekvaati mazu laiku, 4-5 autinji paspeej izbraukt....a rinda ta kaada, nu i fig, labaak braukt caur Juglas papiireni

32283. viesis 25.jūlijs 2002 18:48
0 0 Atbildēt

Nesapratu raksta jēgu, špferi tiešām paši ir vainīgi.

32337. viesis 26.jūlijs 2002 11:38
0 0 Atbildēt

Lieta ir taada, ka pie zalja mirgojosha luksofora signaala veel var braukt tas tikai briidina, ka driiz beigs degt. Normaali buutu ja peec tam iedegtos dzeltenais un tu vareetu normaali beigt savu manevru vai arii apstaaties pirms sarkanaa - a te ir taa zaljais mirgo un tad bladaac sarkanais maksaa nu.

Es tur ar iekritu. Barucu gandriiz katru sveetdienu no laukiem un tad kad tas zaljais iedegas visi saaak kusteeties un tu jau arii tuvojies tam krustam a shis saak mirgot izskatiijaas ka paspeeju bet nekaa iekritu uz 15 Ls Tiku arii iefilmeets ieksh vienas krutas Sony minikameras. Vareeju arii apluukot tik tieshaam kameer braucu tas veel mirgoja bet tad kad jau shkeersoju to liiniju tjipa pie kuras jaaapstaajas jau iedegaas sarkanais.

Bet manupraat vinju uzmaniibu pieveersa mans BMW, kaa par nelaimi bija uz to bridi izdedzis caurumelis izpuuteejaa nu un tad jau izklausiijaas it kaa es tur gonkodams paarlidoju paari.

Un veel, filmeetaajs pie statoila seedeeja nevis trafareetaa mashiinaa bet gan melnaa AUDI 100 kas izskatiijaas pavisam nevainiigi pusdienojam savu McBacon

Tagad tur vienmeer uzmanos :-(

32452. viesis 26.jūlijs 2002 21:16
0 0 Atbildēt

to laiku cik taa papildsekcija deg noteikti par ILGU nosaukt nevar - 3..4 mashiinas var izbraukt (4. jau pie mirgojosha)

32476. viesis 28.jūlijs 2002 17:02
0 0 Atbildēt

CP ir tas pac kas CCCP....

32514. viesis 29.jūlijs 2002 10:16
0 0 Atbildēt

32517. viesis 29.jūlijs 2002 10:26
0 0 Atbildēt

Ir pulstens 22.30 svētdienas vakarā, iebraucot Rīgā ir gara rinda, bet tai pašā laikā ārā no Rīgas nebūt nebrauc tik daudz. Un šajā laikā CP ir vieglāk stāvēt un ķert šajā krustojumā tos, kas nogriežas pa kreisi, jo tas zaļais papildus sekcijā nebūt nav tik ilgs:(. Daudz vērtīgāka būtu CP darbība, ja viņi krustojumā regulētu satiksmi, lai nebūtu pusstundu jāstāv otrajā joslā, lai nogrieztos pa kreisi. (pārbaudījām - pa to laiku ar kājām var aiziet gana tālu) Diemžēl Regulējot satiksmi neko nevar nopelnīt:(

32520. viesis 29.jūlijs 2002 10:39
0 0 Atbildēt

Viss jau ir pareizi. Tur tiešām bieži autovadītāji šmauc pa sarkano. Cilvēcīgi jau viņus var saprast, bet likums paliek likums. Tomēr ir viens bet... Reizēm policisti liek auto iebraukt šķērsielā, lai tālāk veiktu visus savus uzdevumus, tomēr auto tiek novietots tā, ka tiem, kas vēlas izbraukt no šīs šķērsieliņas, rodas galvassāpes, jo jārēķinās, ka kāds tikpat labi var griezties iekšā šķērsielā. Vietas, kur palikt nav. Te nu paši policisti bez maz rada avārijas situāciju. Tā kā es dzīvoju uz tās šķērsieliņas, tad ar tādām galvassāpēm man sanāk noņemties diezgan bieži.

32632. viesis 30.jūlijs 2002 9:13
0 0 Atbildēt

Vajadzetu to papildsekciju tur novakt, jo svetdienas vakaros pretimbrauceju (lauka no centra) ir loti maz, bet braucejs, kam jagada uz papildsekcijas iedegsanos, stav ka mulkis. Labak butu, ja svetdienas vakaros virziena no centra atrak iedegtos sarkanais un viss. Darba dienu vakaros varetu but otradi.

32771. viesis 31.jūlijs 2002 9:50
0 0 Atbildēt

Tam luksoforam taču ir balta apmale riņķī (skatīt rakstā ievietotos attēlus). Veltījums tiem kas satraucās ka vajadzētu tādu.

32863. viesis 31.jūlijs 2002 20:30
0 0 Atbildēt

Taadaa pashaa stilaa vinju koleegas meedz straadaat pie Stahanchika Daugavas puses aplja, kur naak iekshaa pluusma no Kjengaraga un pedeejos, kas skrien pakalj pluusmai pie dzeltenaa eleganti izbirstee. Labums taads ka kameru bija pazaudeejushi un neko nevareeja pieraadiit, kaa arii tas ka lietu paarsuutiija uz dzimto pilseetu, kur pirmoreiz ejot peec tiesiibaam dod "nelielas" atlaides(iznaakumaa tiku cauri bez jebkaada soda)!

36929. viesis 4.septembris 2002 17:39
0 0 Atbildēt

Žubīc:

Es ar iekritu, sekcijas svetdienas vakara tiesam deg LOTI ISU laiku. Kamer mani "formeja", skatijos, ka no katras partijas pedejo nema ciet jau automatiski un lika ti rindina. Uzfilmeto materialu ari neviens nerada, bet kad komisija prasiju, jaraksta iesniegums uz arhivu, tad jaiet uz citu adresi (gaujas ielu), tad jaraksta iesniegums uz izskatisanu, utt, utt. Atsit visu velesanos kaut ko meginat izcinit, kaut ari es biju (vel aizvien esmu) parliecinats, ka zalais vel mirgoja (starp citu - mirgo tik 2 reizes!!) Protams, vieglak visus drazt, nevis regulet krustojumu, pa kuru svetdienas vakara nak ieksa 50000 masinas, bet ara no Rigas labi ja 50... Ta ka nejutu nekadu prieku un milestibu uz CP. DRAZEJI VINI IR UN ARI PALIKS!!!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sadursme ar sniega tīrīšanas tehniku (+ video) 19

"Lexus 350" vadītājs nav gatavs sniega tīrītāja manevram, tādēļ piedzīvo smagu avāriju. Lasīt vairāk

 

papildināts: Jūrmalā autovadītājs uz regulējamas pārejas uzbrauca bērnam, par luksofora gaismu nav 100% informācijas (+ VIDEO) 31

Šodien (22.11.2017) Jūrmalā, Dubultos, uz regulējamas gājēju pārejas vadītājs ar "Lexus" markas spēkratu uzbraucis 13 gadus vecam (pēc nepārbaudītas informācijas) bērnam. Lasīt vairāk

 

Bremzēšana ar pārnesumiem: par un pret (+ video) 24

Bremzēšana ar pārnesumiem: TV raidījums "Zebra" eksperimentē, pārbauda šī paņēmiena efektivitāti un secina kad un vai vispār to ir vērts pielietot. Lasīt vairāk

 

Fantastika! - "Tesla" kravinieka iespaidīgais ieskrējiens uzņemts video (+ video) 5

"Tesla" kravas auto (no 2019.g.) apveltīts ar iespaidīgu dinamiku. Ja kāds šaubās, lai noskatās video! Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti