Rīgā mainīs kravu transporta satiksmes organizāciju 13

7.novembris 2007 10:24

Satiksmes plūsmas atvieglošanai darba dienu sastrēgumstundu laikā no 1. decembra Rīgas pilsētā stāsies spēkā kravu transporta ar pilnu masu virs 5 t satiksmes organizācijas izmaiņas.

Pār vairākiem tiltiem, pārvadiem un ielām, kas ved uz tiem, kravu transporta satiksme ar pilnu masu virs 5t darba dienās tiks atļauta tikai ārpus sastrēgumstundu laika.

Sakarā ar nepieciešamību atvieglot transportlīdzekļu plūsmu pilsētas maģistrālajās ielās un uz tiltiem ir sagatavots Rīgas pilsētas izpilddirektora rīkojums. Rīkojumā noteikts, ka no 1.decembra tiks slēgta kravas transportlīdzekļu (ar pilnu masu virs 5 tonnām) satiksme darba dienās no plkst. 7.00 līdz plkst. 10.00 un no plkst. 16.00 līdz plkst. 19.00:

• uz Salu tilta abos virzienos;
• uz Akmens tilta abos virzienos;
• Krasta ielas posmā no Slāvu ielas līdz 13.Janvāra ielai;
• 11.Novembra krastmalā;
• Eksporta ielas posmā no Muitas ielas līdz Rīgas pasažieru ostai;
• Mūkusalas ielas posmā no Kārļa Ulmaņa gatves līdz Akmeņu ielai;
• Akmeņu ielas posmā no Mūkusalas ielas līdz Jelgavas ielai;
• Jelgavas ielas posmā no Akmeņu ielas līdz Vienības gatvei;
• Vienības gatves posmā no Jelgavas ielas līdz Kārļa Ulmaņa gatvei;
• Valguma ielas posmā no Akmeņu ielas līdz Uzvaras bulvārim;
• Uzvaras bulvāra posmā no Akmens tilta līdz Raņķa dambim;
• Raņķa dambī;
• Daugavgrīvas ielas posmā no Raņķa dambja līdz Lidoņu ielai;
• Maskavas ielas posmā no Prūšu ielas līdz Slāvu ielai;
• uz Slāvu satiksmes pārvada pār dzelzceļu abos virzienos;
• uz Augusta Deglava satiksmes pārvada pār dzelzceļu virzienā uz pilsētas centru;
• uz Zemitānu satiksmes pārvada pār dzelzceļu virzienā uz pilsētas centru.

Šīs kravu transporta satiksmes organizācijas izmaiņas ir viens no nepieciešamajiem īstermiņa risinājumiem straujās satiksmes intensitātes pieauguma radīto problēmu mazināšanai pār minētajiem tiltiem un pārvadiem. Paralēli tam tiek turpināts darbs pie kravas transporta satiksmes un preču piegādes optimizēšanas Rīgas pilsētā kopumā un ilgtermiņa risinājumu realizācijas. Šobrīd Rīgas pilsēta strādā pie Dienvidu tilta un Austrumu maģistrāles izbūves, kas veidos pilsētas centra apbraucamo loku no Pārdaugavas līdz pat ostai un būtiski atvieglos kravu transporta satiksmi.
 
Visi komentāri
 
246641. viesis 7.novembris 2007 11:23
0 0 Atbildēt

beidzot

246644. viesis 7.novembris 2007 11:42
0 0 Atbildēt

Kad pabeigs remontus visās tajās ielās Vanšu tilta virzienā aiz Kalnciema ielas pārvada ,kuras visu vasaru tika raktas,raktas un joprojām tās ir slēgtas???? Un kā ar ļoti ieilgušo remontu Krūzes ielā?? Tās tikai vietas,kurās sanāk biežāk braukt un remontdarbu veicēju gumijas stiepšanas dēļ darbi vienkāršī nenotiek.

Protams,Rīgas atbildīgajām amatpersonām jābraukā pa komandējumiem, nav laika uzraudzīt bardaku savā pilsē'tā. Nu tad tagad atbraukuši atpakaļ,kaut kas jādara, tagad slēgsim satiksmi smagajiem,rīt škodām,parīt žiguļiem un aizparīt džipiem.

Sakārtot satiksmi,veikt kaut nelielus uzlabojumus nevar. Tur ir JĀSTRĀDĀ.

246646. viesis 7.novembris 2007 11:46
0 0 Atbildēt

Satiksme Rīgā ir kā izliets ūdens, kurš nav sasmeļams.

Varēja vēl ierobežot kravas auto plūsmu no Katlakalna līdz Mūkusalas aplim.

246651. viesis 7.novembris 2007 12:14
0 0 Atbildēt

vēl mazliet, RĪGA = kravas transportam iebraukt aizliegts

246665. viesis 7.novembris 2007 13:45
0 0 Atbildēt

Rīgu par gājēju pilsētu! Vecrīgā ričas jau ir - vajag tikai ratiņu stūmējus. Un viss tikai tamdēļ, ka jaunais Rīgas mērs dzīvo netālu no darbavietas un ar auto nebraukā!

246666. viesis 7.novembris 2007 13:45
0 0 Atbildēt

slima sunja murgi kas prasaas peec sabantuja blokjeejot tiltus...:E

P.S. vieglajiem no taa viegl?k nebuus...vnk tagad propkas buus vakaros ar...

246691. viesis 7.novembris 2007 15:53
0 0 Atbildēt

nu blin, ar kuru galu vini doma? tad sanak ka autovaditajiem ir jastrada tikai 6 stundas, interesanti kas lai tiek pec materialiem pakal uz rupnicam, lai aizvestu tos kaut vai rigas robezas? tas pats ari ar to prami? ja godigi tas neko nemainis, tapat brauks, un ja godigi, es pats esmu braucis, smagie biezi vien iekabina vieglajiem, protams ar kravu ir lenak, bet tuksa iet atrak neka vieglie :)

246692. viesis 7.novembris 2007 16:14
0 0 Atbildēt

panikai kaa izraadaas neesot iemeslu :D vecaa labaa narushilovku sisteema straadaajot :O

246698. viesis 7.novembris 2007 17:49
0 0 Atbildēt

Tas nozīmē tikai to, ka sadārdzināsies preču cenas un augs inflācija.

Labi ka Dienvidu tilts palika atvērts abos virzienos :D

246699. viesis 7.novembris 2007 18:01
0 0 Atbildēt

Un vēl. Lai saliktu visu preci no fūres 5-tonnīgajos špļurikos, tos vajadzēs 5 gab., tātad klāt n āk vēl 4-tri, lai ari mazāki auto, korķis izstiepjas vel garāks, piesārņojums lielāks, vajadzīgi vēl papildus šoferi un atkal inflācija aug. Jā un par Rīgas HES, kā jau patreiz bija pierasts, arī pēc remonta varat aizmirst.

246714. viesis 7.novembris 2007 23:07
0 0 Atbildēt

Bil- matemaatikjis no Tevis kaa no manis shoferis :D

fuuree iet iekshaa 24 tonnas...

5 tonniigais smagais ved ap 2,5 T ... attieciigi- nevis 5us bet 10gb vajag...

246752. viesis 8.novembris 2007 11:46
0 0 Atbildēt

Kindzuli, es piemetu palešu skaitu 33 pret 7gab., ne jau vienmēr uz paletes krauj 700 kg

246963. viesis 11.novembris 2007 19:25
0 0 Atbildēt

bet kas notiks no 10 - 16 Tad varbut aizliekt vieglo justibu no 10 - 16

Bet uz tros tilta smagie nebrauc un pa centru KAPEC TAD TUR IR KORKI ARI SMAGIE VAINIGI?????????

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vidzemes policistam par darba radara "aizņemšanos" un kukuļņemšanu piespriež nosacītu cietumsodu

Vidzemes rajona tiesa ir piespriedusi nosacītu cietumsodu un piespiedu darbu kādam ceļu policistam, kurš, izmantojot no darba "aizlienētu" radaru, neatļauti ķēris šoferus, noformējis viņiem viltotus protokolus un pieņēmis arī kukuli, liecina publiski pieejamais spriedums. Lasīt vairāk

 

Lems par strīdīgi vērtēto automašīnas riteņu bloķētāju izmantošanu Rīgas ielās 3

Neraugoties uz uzraugošo iestāžu ieteikumiem, Rīgas pašvaldība nolēmusi pilsētas ielās atjaunot automašīnu riteņu bloķētāju izmantošanu, liecina domes sēdes darba kārtība. Lasīt vairāk

 

Superauto ar hibrīda dvēseli (+ VIDEO)

Astoņdesmito gadu leģenda NSX atdzimst jaunā veidolā, TAVS AUTO TV komanda dodas izmēģināt kā dzīvē uzvedas Honda superautomobilis, kuru uz priekšu dzen četri motori. Lasīt vairāk

 

Nīderlandes studentu auto no liniem un cukura (+ FOTO) 3

Nīderlandes Eindhovenas Tehniskās universitātes studenti prezentējuši savu jaunāko projektu – gandrīz pilnībā pārstrādājamu automobili Noah, kas izgatavots no dabīgiem materiāliem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti