Vācu auto industrija zaudē klientus 10

12.novembris 2007 10:49

Vācijas auto industrija smagi pārdzīvo pievienotās vērtības nodokļa celšanos no 16 līdz 19 %. Jauno auto pārdošanas rādītāji valstī ievērojami pazeminājušies salīdzinājumā ar 2006.gadu. Tiek prognozēta situācijas pasliktināšanās.

Oktobrī vācu auto pārdošanas rādītāj nokritušies par 4%. Gada griezumā šis kritums būs vēl ievērojamāks. Eksperti prognozē jaunu auto pārdošanas samazināšanos no 3,5 miljoniem 2006.gadā līdz 3,2 miljoniem šogad.

Līdztekus pārdošanas kritumam iekšējā tirgū vācu auto eksports rekordātri aug jau piekto gadu pēc kārtas. Oktobrī ārpus Vācijas robežām pārdoti vairāk nekā 370 000 jauni vācu auto, un tas ir par 15% vairāk nekā pagājušā gada oktobrī. Šī gada 10 mēnešu rezultāti liecina, ka vācu auto eksports audzis par 11% salīdzinot ar tādu pašu laika periodu pagājušajā gadā. Āzijas un Austrumeiropas tirgū vācu autokoncerni, neskatoties uz eiro kursa pieaugumu, ir nostiprinājuši savas pozīcijas.
 
Visi komentāri
 
246982. viesis 12.novembris 2007 11:15
0 0 Atbildēt

nu vot ši tā te uzrakstīt. virsraksts vienā virzienā, bet viss teksts otrā.

246985. viesis 12.novembris 2007 11:30
0 0 Atbildēt

Nu baigie eksperti :D Ne jau nu 3% dēļ nepērk.

246987. viesis 12.novembris 2007 11:51
0 0 Atbildēt

"Vācijas robežām pārdoti vairāk nekā 370 00" jocīgs skaitļa izvietojums, un arī pats skaitlis pamazs... varbūt tomēr 370 000, vai arī ja grib uzrakstīt 37 tk, tad jāraksta 37 000 :)

246991. viesis 12.novembris 2007 12:40
0 0 Atbildēt

Nu, bet tā kvalitate tomēr viņiem krīt. Nav vairs ne izturības, ne noturības, ne ilglaicības resursa - agrāk vācu mašinām raksturīgākās pazimes. Man pazīstama meitene brauc ar 2000.gada 4.golfu - tik problemu un galvassāpju, ko tas auto īpašniecei ir nodarījis, izbrīna pat autoservisa specialistus, kuri paši jau lūdz īpašnieci atbrīvoties no tā auto... Šrots kvadrātā. Līdzīgas problemas ir arī daudziem citiem šis tukstošgades vacu auto. Ne velti, paši friči pēdējā laikā arvien vairāk uzticas japaniešiem un korejiešiem, labprāt pērkot so auto. īpaši jau vāciešiem patīkot korejiešu piedāvātie garie garantijas sroki.

247002. viesis 12.novembris 2007 14:53
0 0 Atbildēt

Agrāk mašīnas pie mums nelietoja nejēgas. Tagad lieto,tāpēc arī šķiet,ka lūzt. Visādas ''pazīstamas'' meitenes, visādi opji un Ludzas virpotāji,kuri agrāk ar Ižu brauca,tagad brauc ar 4. golfu,paši remontē kā māk ar cirvi un tad sūdzas,ka netur...

Tas IkdienasViesim.

247006. viesis 12.novembris 2007 15:46
0 0 Atbildēt

90-tajos Vācijas autobūve saprata, ka ar detaļām un servisu var vairāk nopelnīt.

Subjektīvais viedoklis ir, ka nepērk, jo cena vairs nav adekvāta kvalitātei, nevis to 3% dēl.

247008. viesis 12.novembris 2007 16:22
0 0 Atbildēt

Turki skruuvee , taapeec taa ir.

247009. viesis 12.novembris 2007 16:28
0 0 Atbildēt

Baisuli, daleji piekriitu, tacu videji nemot pedejo gadu europas autinjiem ar kvalitati ir kaa ir.

Bet nu cilveeki arii ir lopi reizeem... Man pasham ir jau padsmit gadus vecs latvieshu ieniists vacu autobuves brinums, neluuzt ne velna lai gan es neesmu ari saudziigakais brauceejs, tacu aplami lauzt arii neko nelauzhu- skruveju pats un sirsniigi, braucu arii sirsniigi. :D

247120. viesis 13.novembris 2007 16:15
0 0 Atbildēt

Ikdienas viesim, šķiet, Sonātu pērktot, 500 latu atlaidi iedevuši ar noteikumu, ka katrā komentā iepīs slēpto korejiešu reklāmu :)

247273. viesis 14.novembris 2007 16:55
0 0 Atbildēt

Nu ja viņi garantiju autiņiem dod tikai 2 gadus , tad nav brīnums. Var jau tikai 1 gadu iedot, un vēl vairāk brīnīties.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Internetā nonāk BMW 8.sērijas kabrioleta attēli (+ FOTO)

Globālajā tīmeklī publicēti BMW 8.sērijas kabrioleta attēli, kas uzņemti jaunā modeļa fotosesijas laikā Skotijā. Lasīt vairāk

 

Ķīnas marka Lynk&Co parāda savu pirmo sērijveida sedanu, ko ražos un tirgos Eiropā 13

Ķīnas marka Lynk&Co, kas pieder koncernam Geely parādījusi savu pirmo sērijveida sedanu 03, ko Eiropas tirgum ražos Volvo rūpnīcā Beļģijas pilsētā Ģentē. Lasīt vairāk

 

Lada Xray Cross debitēs augusta beigās 5

AvtoVAZ atklājis jaunu informāciju par Lada Xray Cross – hečbeka Xray modifikācju, kas atšķirsies ar plastikāta virsbūves aizsargiem un paaugstinātu klīrensu. Lasīt vairāk

 

Konkurences padome: Auto tehniskās apskates funkcijas jāuztic arī autoservisiem, nevis tikai CSDD 14

Valsts nepamatoti liedz privātajiem uzņēmumiem iesaistīties transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa kontroles tirgū, uzraudzībā par transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates jomu secinājusi Konkurences padome (KP). Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti