Uz tiltiem par 38 000 auto vairāk nekā 2001. gadā 7

27.decembris 2007 9:46

Pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta (RDSD) apkopotiem datiem 2007.gadā tiltus pār Daugavu vidēji diennaktī šķērso par 38 000 transportlīdzekļu vairāk nekā 2001.gadā. Ja 2001. gadā tiltus pār Daugavu vidēji diennaktī šķērsoja 171 tūkstotis transportlīdzekļu, tad 2007.gadā - jau 209 tūkstoši.

Kopš 2001.gada satiksmes intensitāte visvairāk ir palielinājusies uz Vanšu tilta. Ja 2001.gadā to vidēji diennaktī šķērsoja 51 tūkstotis transportlīdzekļu, tad 2007.gadā - jau gandrīz 66 tūkstoši transportlīdzekļu.

Taču kopumā visaugstākā satiksmes intensitāte ir pār Salu tiltu. 2001.gadā to vidēji diennaktī šķērsoja aptuveni 75 tūkstoši transportlīdzekļu, savukārt 2007.gadā - gandrīz 89 tūkstoši transportlīdzekļu diennaktī.

Akmens tiltu 2001.gadā vidēji diennaktī šķērsoja 45 tūkstoši transportlīdzekļu, 2007.gadā tas pieaudzis līdz gandrīz 55 tūkstošiem transportlīdzekļu diennaktī.
 
Visi komentāri
 
249682. viesis 27.decembris 2007 11:12
0 0 Atbildēt

Nu un...

A kur rīcības plāns sastrēgumu likvidēšanai!!!!???

249687. viesis 27.decembris 2007 11:23
0 0 Atbildēt

vairāk vienkāŗsi nav iespējams šķērsot tos tiltus, korķus neļauj!

249696. viesis 27.decembris 2007 12:14
0 0 Atbildēt

derētu ar nodoklīšiem piespiest vēlēties gan uzņēmējiem, gan darba ņēmējiem darba vietas adresi salāgot ar dzīves vietas adresi...

Visi gudri - dzīvo ikšķilēs, ogrēs, iecavās, ķekavās bet uz darbu brauc uz Rīgu - dzīvo pa lēto, bet brauc peļņā - lielo rubli pelnīt uz Rīgu. Nodokļus ieskaita pēc dzīves vietas, ne pēc darba vietas. Vot i līdzekļu Rīgai nepietiek...

Interesanti - kurp katru rītu braukt peļņā rīdziniekiem? a?

249732. viesis 27.decembris 2007 18:35
0 0 Atbildēt

A interesanti ir vēl kas... Kad būvēja Vanšu tiltu, kāds paredzēja tādu auto pieplūdumu? Jebšu vienā jauka brīdī braucot pār Vanšu tiltu, vari pārvērsties par zemūdeni....

249735. viesis 27.decembris 2007 19:26
0 0 Atbildēt

vantinieks ticamāk, ka ir mierīgi ir spējīgs izturēt pilnu tiltu ar granti piekrautiem kraviniekiem...

249771. viesis 28.decembris 2007 19:21
0 0 Atbildēt

Tātad, mierīgi var izdarīt secinājumu, ka, ja gada laikā par 10-20% pieaug satiksme par tiltu, tad tas ir TIEšAIS CELONIS sastrēgumiem, ne tikai amatpersonu neizdarība. Un šo pieaugumu var novērst tikai tas, ka katrs braucējs reizi nedēļā vai reizi 2 nedēļās tomēr brauks kopā ar kaimiņu vai sabtransu un viss. Vēl jau pastāv iespēja trešdaļu Rīgas nojaukt un uztaisīt maģistrāles cauri centram, kur visiem tā vajag.

249776. viesis 28.decembris 2007 21:56
0 0 Atbildēt

Visi brauc cauri tam centram, jo apkārt centram ceļa īsti nau. Nedz ir iekšējais loks, nedz pagaidām tilti tā neesošā loka vidū Daugavas šķērsošanai, visi esošie tilti iet sākās centrā... Sabtrans ziepniekkalna uz Imantu iet gar Vecrīgu.

Tas, murgs, kas ir ap Rīgu par apvedceļu sen vairs nav nosaucams - veselas divas joslas, kas labajā daugavas krastā prilnai laimei aprīkotas ar nu jau pāris luksaforiem.

Civēciņi, kas dzīvo Juglā, un katru rītu ved bērnu uz Āgenskalna ģimnāziju, lai vēlāk nonāktu darbā Sarkandaugavā vai Ķengaragā.

Uz Rīgu atbrauc katru rītu bars ar gudriniekiem, kas iekārtojušies uz dzīvi Rīgas priekšpilsētās, bet nezkāpēc nestrādā tajās... (uz kurieni braukt peļņā Rīdziniekiem?)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vidzemes policistam par darba radara "aizņemšanos" un kukuļņemšanu piespriež nosacītu cietumsodu

Vidzemes rajona tiesa ir piespriedusi nosacītu cietumsodu un piespiedu darbu kādam ceļu policistam, kurš, izmantojot no darba "aizlienētu" radaru, neatļauti ķēris šoferus, noformējis viņiem viltotus protokolus un pieņēmis arī kukuli, liecina publiski pieejamais spriedums. Lasīt vairāk

 

Lems par strīdīgi vērtēto automašīnas riteņu bloķētāju izmantošanu Rīgas ielās 3

Neraugoties uz uzraugošo iestāžu ieteikumiem, Rīgas pašvaldība nolēmusi pilsētas ielās atjaunot automašīnu riteņu bloķētāju izmantošanu, liecina domes sēdes darba kārtība. Lasīt vairāk

 

Superauto ar hibrīda dvēseli (+ VIDEO)

Astoņdesmito gadu leģenda NSX atdzimst jaunā veidolā, TAVS AUTO TV komanda dodas izmēģināt kā dzīvē uzvedas Honda superautomobilis, kuru uz priekšu dzen četri motori. Lasīt vairāk

 

Nīderlandes studentu auto no liniem un cukura (+ FOTO) 3

Nīderlandes Eindhovenas Tehniskās universitātes studenti prezentējuši savu jaunāko projektu – gandrīz pilnībā pārstrādājamu automobili Noah, kas izgatavots no dabīgiem materiāliem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti