«Volkswagen Passat» tiek pie sportiskas versijas 16

14.janvāris 2008 11:34

Detroitā publikai pirmo reizi tika demonstrēts Volkswagen Passat СС – populārā vācu sedana sportiskā versija. Kompānijas tirgus speciālisti jauno auto pozicionē kā četrdurvju kupeju, tomēr savāžamā jumta, kā varēt domāt pēc nosaukuma (СС šifrējas kā kupeja-kabriolets), auto nav.



Toties Passat CC aprīkojums un āriene piedzīvojuši ievērojamas izmaiņas. Līdz 4,8 m pieaugušais garums un līdz par 300 Zs jaudīgo dzinēju klāsts ļauj attiecināt šo modeli uz vidējās klases augstāko segmentu.



Pirmo reizi sērijveida automobilim Passat CC aprīkots ar sistēmu, kas seko līdzi savai braukšanas joslai un piekares dinamisko kontroli. Tāpat jaunais Volkswagen modelis ticis pie parktronic un automātiskās distances kontroles sistēmas attiecībā pret priekšā braucošo auto.



Volkswagen Passat CC pārdošana Eiropā sāksies šī gada otrajā ceturksnī, bet uz gada beigām to varēs iegādāties arī ASV, Kanādā un Japānā.
 
Visi komentāri
 
250262. viesis 14.janvāris 2008 11:49
0 0 Atbildēt

re ka BMW piesmēja.... tagad BMW 6 vares dēvēt par Passāta kupeju...

250266. viesis 14.janvāris 2008 12:27
0 0 Atbildēt

sanācis skaists. pavisam cita lieta nekā parastais passat pārpratums.

250270. viesis 14.janvāris 2008 12:45
0 0 Atbildēt

Autors laikam ne liidz gaam sajeedz ko raksta CC - atshifreejas kaa kuram razjotajam ienaak praataa. KOpeja-kabriollets atshifreejusm attiecas uz Pegijiem , un iespeejams Renault attieciigajiem auto arsavaazhamu cieto jumtu. Kaut gan tiiri peec auto klasifikaacijas tie joprojaam ir kabrioleti un ne smakas no kupejas, kaut gan protams strikti njemot zem diezgan valjiigaas kupejas definiicijas palien gandriiz jebkas - taja skaitaa shis te 4 vietiigais sedans un arii MB CLS.

250274. viesis 14.janvāris 2008 13:13
0 0 Atbildēt

Tiešām glīts auto. Izcils dizains, sportiski vāciska pludlinija. Pat salīdzināt nevar ar pašreizējo sedana versiju, kura uzskatāma par visai neglītu un neizdevušos. Domāju, ka šim jaunajam modelim būs milzu piekrišana arī pie mums.

250277. viesis 14.janvāris 2008 13:36
0 0 Atbildēt

izskatas ka VW ir nomainijushi dizaineru varzu :P beidzot pec mashinaam sak izskatiities!

250278. viesis 14.janvāris 2008 13:56
0 0 Atbildēt

Eu ni sitam gan jau stils un dizains sak paradities. Pat salona 80 Beidzot VW darba dizaineri pienemusi .... Vienigi dizainera gada alga drosi vien katra autina cena tiks ierekinata. Tipa: bazes cena 12500, prieksejie sedekli 375, dizains 6000, logu tiritajs blakussedetaja puse 120 ....

250288. viesis 14.janvāris 2008 15:20
0 0 Atbildēt

njaa vislaik uz Pasaatinju skatijos nu taa.. bet shiuatis ir Cmuks :) nez kaa tas izskatiisies dziivee un kaa buus kaa autinsh bet bildees ir varen smuks :)

250291. viesis 14.janvāris 2008 15:35
0 0 Atbildēt

Cena jau noteiks visu...ja tam tiesham bus ap 300 Zs tad tas bus vai nu 4.2 FSI 4 motion vai ari kaut kads 3.2Tsi 4 motion un kopa ar visu aprikojumu ta cena bus ap 50tEUR. Katra zinja daudz uz ielam nes tadus smukulishus nedezesim. Diemzel.

250302. viesis 14.janvāris 2008 18:22
0 0 Atbildēt

Kāpēc domā,ka maz pirks?MB CLS taču pilnas ielas,un tas ir dārgāks.

250306. viesis 14.janvāris 2008 20:03
0 0 Atbildēt

uusa MB CLS nav tas pats ka VW, phaetonu jau ari nav pilnas ielas

250307. viesis 14.janvāris 2008 20:28
0 0 Atbildēt

nu atsauksmes par to phaetonu nav tas labākas.... būtu kvalitatīvāks - būtu daudz... ;)

250311. viesis 14.janvāris 2008 23:01
0 0 Atbildēt

Dizaineris no BMW!!!!???? :D

250312. viesis 14.janvāris 2008 23:04
0 0 Atbildēt

Te rakstiņš un bildītes vēl www.autobild.de/artikel/weltp...cc_519927.html

250313. viesis 14.janvāris 2008 23:14
0 0 Atbildēt

nu atsauksmes par CLS ir vispar graujošas....Tad jau labāk Phaeton

250314. viesis 14.janvāris 2008 23:24
0 0 Atbildēt

NU es pagaidiishu kameer Lexus uzrazhos ko liidziigu, tad arii domaas. Kaut gan manupraat probleema ir nevis automobilii, bet gan autorizeetaja servisaa, kas jamo apkalpo, jo ljoti biezji pasaulee par MB servisu smagi laadaas, un vismaz LV esmu dzirdeejis neglaimojososhus vaardus arii par VW maisteriem.

Ar AMSERV nekad neesmu izjutis probleemas ne attieksmee nedz arii remontu kultuuraa, pat ja auto nav peedejaa modelja.

250318. viesis 15.janvāris 2008 9:06
0 0 Atbildēt

Nu amserva ir laipni, bet nu meistarus slavet nevaru. Ir tadas lazas un pat ielidojieni uz piki ka maz neliekas. Ta ka nev idealu servisu kas nekad nekludas, jo cilveki sad tad medz kludities pat F1 mehi norauj Raini.

A pasats loti smuks. Varetu ielikt 3.0TDi kopa ar 4montion, tas butu kruta.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jelgavā svinīgi atklāta Latvijā jaunākā un modernākā tehniskās apskates stacija; jaunajā stacijā pārbaudīti 304 auto 5

Sestdien, 22.septembrī tika svinīgi atklāta Jelgavas jaunā tehniskās apskates stacija. Pēc stacijas atklāšanas sekoja šī gada noslēdzošais "Tehniskās apskates nakts" pasākums, kurā bezmaksas diagnostika tika veikta 304 auto. Lasīt vairāk

 

Pērn visbiežāk avārijas bez OCTA izraisījuši autovadītāji Latgalē

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk - LTAB) apkopotā statistika liecina, ka pērn autovadītāji Latgalē statistiski daudz biežāk kā citos Latvijas reģionos izraisījuši ceļu satiksmes negadījumus (turpmāk - CSNg) ar neapdrošinātu transportlīdzekli. Lasīt vairāk

 

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 6

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti