Vilcienā un tramvajā turpmāk ar vienu abonementa biļeti 2

 
2.jūnijs 2008 9:54

AS «Pasažieru vilciens» (PV) sadarbībā ar SIA «Rīgas Satiksme» (RS) no svētdienas ievieš vienotu abonementa biļeti braukšanai vilcienā un Rīgas sabiedriskajā transportā.

Jaunā abonementa biļete būs derīga braukšanai PV iekšzemes vilcienos un RS Rīgas pilsētas autobusos, trolejbusos un tramvajos, informēja PV sabiedrisko attiecību speciālists Egons Ālers.

Pasažieriem būs pieejamas abonementa biļetes visām mēneša dienām un visām mēneša darba dienām. Tiks piedāvāti tādi abonementa varianti kā biļete vilcienam un vienam Rīgas sabiedriskā transporta veidam vienā maršrutā, vilcienam un vienam Rīgas sabiedriskā transporta veidam, vilcienam un diviem Rīgas sabiedriskā transporta veidiem vai arī vilcienam un trijiem Rīgas sabiedriskā transporta veidiem.

Vienotā abonementa biļete no šodienas būs nopērkama 27 lielākajās PV biļešu kasēs elektrovilcienu darbības zonā. Tā būs pieejama arī iepriekšpārdošanā desmit dienas iepriekš. Savukārt no 1.jūlija abonementa biļeti varēs iegādāties visās PV biļešu kasēs elektrovilcienu darbības zonā. Vienoto abonementa biļeti varēs iegādāties no jebkura datuma, un tai tiks piemērota 5% atlaide.

Tāpat mainīta braukšanas maksas aprēķināšanas kārtība braucieniem elektrovilcienos un dīzeļvilcienos. Brauciena attālums ar nemainīgu maksu ir palielināts līdz 14 kilometriem līdzšinējo desmit kilometru vietā. Braukšanas maksa par pirmajiem 14 kilometriem vienam braucienam noteikta 40 santīmu apmērā. Brauciena attālums ar nemainīgu maksu tiek pagarināts, un braukšanas maksa tiek mainīta saistībā ar pakāpenisku dzelzceļa satiksmes integrēšanu Rīgas sabiedriskā transporta sistēmā.

Maksa par braucieniem, kas garāki par 14 kilometriem, netiks mainīta.

Izmaiņas brauciena maksas aprēķināšanas kārtībā attiecas arī uz abonementa biļetēm un biļetēm, kurām piemērojamas atlaides. Faktiskais biļešu cenu pieaugums par pirmajiem 14 kilometriem vienam braucienam būs no diviem līdz 10 santīmiem.

PV ir vienīgais iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumu operators Latvijā. Patlaban PV veic pārvadājumus 11 maršrutos, no tiem četri ir elektrovilcienu maršruti un septiņi - dīzeļvilcienu maršruti.
 
Visi komentāri
 
257862. viesis 2.jūnijs 2008 12:28
0 0 Atbildēt

jaatziist- sapraatiigs leemums... ja veel izsleegtu to ideju par 14 km... (manupraat pilseetas robezjaas sanak bik vairaak-bet ja jaatiek no Imantas uz Vecaakjiem- pljurkt) (biju stipri paarsteigts - sastreegumu laicinjaa Zemitaani- Centraalaa stacija= 10 min ar visu izieshanu no maajas :D i stavvietu nemediju)

257894. viesis 2.jūnijs 2008 20:44
0 0 Atbildēt

da nu šitos PV piem--īztos vilcienus... Un kur nu vēl centrālstacijas "tuneļu atmosfēras burvība". Jūtie kā tādā Čeļābinskā vai jaunajos Vasjukos ne Rīgā...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti