Krievijas autobūves kompānija UAZ gatavojas svinēt apvidus auto UAZ-452 (2206) 60.gadu jubileju, par godu šim notikumam solot īpašo modeli.
Ražotāja mājaslapā izveidota sadaļa ar interesantākajiem projektiem uz „Buhanka” bāzes, taču par jubilejas modeli zināms vien tas, ka pirmizrādi tas svinēs šī gada pavasarī.
„Buhanka” ir Krievijas autobūves visvecākais modelis, kas tiek ražots kopš 1958.gada. Pirmais modelis – UAZ-450 – tika radīts, izmantojot GAZ-69 tehnisko bāzi, taču apgādāts ar spēcīgāku motoru. UAZ-450 kļuva par Uļjanovskas rūpnīcas pirmo pašu spēkiem izstrādāto modeli.
Apvidus auto mūsdienīgāko modifikāciju UAZ-452 sāka ražot 1965.gadā. Automašīna bija apveltīta ar 205 mm klīrensu, pilnpiedziņu un divpakāpju sadales kārbu ar atslēdzamu priekšējā tilta piedziņu. Motortelpā atradās 2,7 litru 112 Zs (198 Nm) benzīna motors, kas strādāja pārī ar piecu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu.
UAZ-452 tika ražots versijā ar kravas kasti, kā pasažieru vai kravas furgons, piedzīvojot daudz un dažādas modifikācijas, pielietojumu rodot kā medicīnas, ugunsdzēsēju, elektriķu, milicijas un armijas transports.
„Buhanka” cenas sākas no atzīmes 619 990 rubļu (8850 eiro).
saprotu saliks mīnusus, bet buhanka savā nišā (neliels bezceļu mikroautobus līdz 10 vietām) ir ļoti labs aparāts - vienkāršs, lēts, detaļu pieejamība katrā ciemā. konkurenti vienīgi japāņi, bet tie ir daudz dārgāki un sarežģītāki.
Buhanka NAV mašīna tā ir spectehnika kura lielāko daļu mūža pavadīs uz sliktiem ceļiem un bez ceļos. nevis mūsdienu glamūrie džipi kur braukā 99% pa asfalts un pa 1% bezceļu.