Volvo FE pielāgots sarežģītiem pārvadājumu uzdevumiem pilsētā (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

Volvo Trucks | 15.marts 2018 9:03

Volvo Trucks paplašina Volvo FE zemās iekāpšanas kabīņu klāstu ar vairākām jaunām funkcijām, pielāgojot tās pārvadājumiem pilsētā.

Lielākā daļa funkciju uzlabo gan drošību, gan vadītāja produktivitāti. Turklāt visām Volvo FE kabīnes un šasijas kombinācijām tagad ir pieejami ar gāzi darbināmi dzinēji. Tas padara Volvo FE par labu izvēli piegādēm pilsētā, ņemot vērā konkrētās operatora vajadzības.

Atkritumu apsaimniekošanai, pārvadājumiem pilsētā un būvniecības transportam pilsētas centrā zemās iekāpšanas kabīne piedāvā drošības un produktivitātes priekšrocības, ņemot vērā vissarežģītākos apstākļus pilsētvidē. Pirmkārt, zemā braukšanas sēdpozīcija uzlabo redzamību visapkārt.

„Strādājot burzmainā pilsētvidē, ir svarīgi redzēt, kas notiek apkārt, un izveidot acu kontaktu ar mazāk aizsargātajiem satiksmes dalībniekiem, piemēram, gājējiem un velosipēdistiem. Tagad šo jautājumu mēs varam risināt vēl vairāk pārvadājumu veidos,” saka Anderss Edenholms (Anders Edenholm), Volvo Trucks piegādes segmenta vadītājs.

Otrkārt, zemais pakāpiens ļauj vadītājam strādāt efektīvāk un mazina ceļgalu un potīšu savainojuma risku.
Zemās iekāpšanas kabīnei tagad ir pieejams vadītājam un vienam blakussēdētājam optimizēts variants ar iespēju izvēlēties blakussēdētāja sēdekli ar gaisa amortizāciju. Tas piedāvā tikpat labu redzamību kā pašreizējais modelis, bet zemā braukšanas sēdpozīcija pietuvina kravas automašīnu apkārtējai videi. Turklāt papildu logs blakussēdētāja durvīs vēl vairāk uzlabo redzamību.

Jaunais kabīnes variants papildina pašreizējo zemās iekāpšanas piedāvājumu, kas ļauj pārvadāt līdz trim līdzbraucējiem ar iespēju pārsēsties no vienas kabīnes puses uz otru. Šīs funkcijas ir nepieciešamas dažos pārvadājumu veidos, bet ne visos gadījumos, kad zems iekāpšanas augstums ir priekšrocība.

„Piemēram, pārvadājumos pilsētā vadītājs brauc un piegādā preces vienatnē. Tomēr zemā iekāpšana ir liela priekšrocība ergonomikas ziņā, ja dienas laikā ir jāizkāpj no kabīnes jāiekāpj tajā 50 reizes, bet uzlabotā redzamība paaugstina mazāk aizsargāto satiksmes dalībnieku drošību,” piebilst Anderss Edenholms.

Jaunajam variantam gludās grīdas vietā ir dzinēja tunelis. Paaugstināts komforts blakussēdētājam ar izvēles aprīkojumā pieejamo sēdekli ar gaisa amortizāciju ir obligāts priekšnoteikums sabiedrisko pakalpojumu līgumu noslēgšanai dažos reģionos.

Volvo FE un mazākajam Volvo FL tagad ir pieejama arī adaptīvā kruīza kontrole un regulējamais ātruma ierobežotājs. Šo funkciju uzdevums ir palīdzēt vadītājam ieturēt distanci un pareizu braukšanas ātrumu, kas padara kravas automašīnas vēl piemērotākas pilsētas pārvadājumiem, rūpējoties par cilvēkiem un apkārtējo vidi.
Volvo FE tagad ir pieejami dzinēji, kas atbilst jebkādām veiktspējas un vietējām vides aizsardzības prasībām. Dīzeļa dzinēji ar 250‒350 Zs jaudu spēj darboties ar hidrogenētām augu eļļām (HVO), bet 320 Zs versija arī ar 100 % biodīzeļdegvielu. Papildus tam ar gāzi darbināmais Volvo FE CNG piedāvā zemu izmešu līmeni un darbojas ar biogāzi. Volvo FE CNG tagad ir pieejami visi kabīnes varianti, ieskaitot jauno zemās iekāpšanas kabīni.

Fakti par Volvo FE LEC
Kabīne: Kabīne ar gludu grīdu līdz četrām sēdvietām vai vadītājam un vienam blakussēdētājam optimizēta kabīne. 530 mm iekāpšanas augstums, ar 440 mm aktivētu nolaišanas funkciju (315/70R22.5 riepas). 90 grādu leņķī atveramas durvis.Tiltu konfigurācija: 4 x 2 vai 6 x 2 ar piestūrējamu papildtiltu aiz dzenošā tilta. Dzinējs: Volvo D8K Euro 6 ar 250, 280, 320 vai 350 ZS jaudu vai Volvo G9K Euro 6 ar 320 ZS jaudu.

Transmisijas: Volvo I-Shift vai Allison pilnīgi automātiska transmisija.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti