Rīgas dome lūdz CSDD viest skaidrību par mopēdiem līdzīgu braucamo lietošanu uz ietvēm 17

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 7.maijs 2024 15:09

Rīgas dome lūgusi Ceļu satiksmes drošības direkcijai (CSDD) viest skaidrību par to, vai pa ietvēm patlaban braucošie mopēdiem līdzīgie braucamie patiešām ir elektrovelosipēdi, par kādiem tie tikuši reģistrēti.

Intervijā Latvijas Televīzijas raidījumā "Rīta panorāma" Rīgas mērs Vilnis Ķirsis (JV) norādīja, ka pašvaldības policijai ticis uzdots vērsties CSDD, lai noskaidrotu, kas pēc saviem tehniskajiem parametriem ir patlaban galvaspilsētā pa ietvēm braucošie transportlīdzekļi, kas izskatās pēc elektromopēdiem, bet noformēti kā elektrovelosipēdi.

Ķirsis skaidroja, ka domei nav kompetences pateikt, vai braucamais ir elektromopēds, vai elektrovelosipēds. Līdz ar to, ja CSDD "skaidri un gaiši atbildēs, ka tie ir mopēdi", tad dome  attiecīgi rīkošoties.

Tikmēr nule ieviestie ierobežojumi elektroskrejriteņu novietošanai Vecrīgā Ķirša ieskatā ir uzlabojusi situāciju. Tomēr, neskatoties uz ierobežojumiem, pašvaldība saskaras ar atsevišķu komersantu mēģinājumiem noteikumus apiet, ļaujot klientiem par noteiktu soda maksu skrejriteni tomēr atstāt, kur ienāk prātā. "Ar šādiem gadījumiem jācīnās, patlaban vācam materiālus," sacīja politiķis, solot ieviest kārtību.

"Ja komersanti paši nebūs sociāli atbildīgi un uzskatīs, ka var rīkoties, kā grib, tad sliktākajā gadījumā nāksies aizliegt šo rūpalu Rīgā," brīdināja Ķirsis, gan atzīstot, ka pagaidām vēloties pabaidīt negodprātīgus uzņēmējus ar to, ka pašvaldības rīcībā ir šāds instruments.
 

 
Visi komentāri
 
Krotow 7.maijs 2024 16:46
3 2 Atbildēt

Šie ir alus nogurdinātās proletariāta jaunatnes galvenais braucamrīks. Tur par reģistrāciju sistēmā vien jāpiespriež 100h sabiedrisko darbu.

Wotork 8.maijs 2024 16:25
1 1 Atbildēt

Ok, ok, bet tad kas ir geimeri?

Līdz galam neattīstījušies embriji?

Krotow 10.maijs 2024 11:59
0 0 Atbildēt

Ja viņiem bez geimerisma dzīvē nekā cita nav tad jā.

Jebal 7.maijs 2024 17:30
4 5 Atbildēt

Piepisās kretīni normāliem braucamiem. Šitie daudz drošāki par skūteriem.

0pis 8.maijs 2024 12:14
3 0 Atbildēt

Drošāki pļēguriem, jo nevar tik viegli noraut uz mutes, tas tiesa. Bet gājējiem daudz bīstamāki, kad šitie drāžas cieši garām.

Bradypus 8.maijs 2024 8:07
10 3 Atbildēt

Un ko palīdzēs CSDD? Izdzīs to parodiju uz brauktuves, paziņojot, ka mopēds?

Kamēr nepieleks, ka jebkura veida masveida divriteņu satiksme ir garantēts haoss, mērķis uz ko tiekties būs šis:

Bradypus 8.maijs 2024 8:08
0 1 Atbildēt
BMW 8.maijs 2024 8:43
12 0 Atbildēt

Pietiek paskatīties uz tiem kritiskās masas neaptēstajiem velosipēdistiem un ir skaidrs, ka ne jau transporta līdzeklis ir slikts, bet braucēji ir stulbi un neaptēsti. Ignorē likumus, mūk no policijas, dzer un brauc, vēl viens aklais ieskrien stāvošai mašīnai pakaļā un ar galvu izsit aizmugurējo stiklu. Visi citi vainīgi, tikai ne paši braucēji.

Ja grib šo jomu sakārtot, tad jāļauj braukt tikai tad, ja ir vadītāja apliecība. Sodiem par pārkāpumiem arī velosipēdistiem un skūteristiem ir jābūt lieliem, nevis smieklīgi maziem. Lai braucējs jūt robu savā maciņā, ja ākstās uz ceļa.

0pis 8.maijs 2024 12:15
1 0 Atbildēt

Apliecību vajag arī gājējiem - iet sazin kā, sazin kur un sazin kāpēc. Ņeporjādok!

uupis 10.maijs 2024 12:43
0 0 Atbildēt

Kur liksi šito kritisko masu?

www.delfi.lv/55304686/retv...sa-labaku-celu

ZZZZ 8.maijs 2024 10:36
0 0 Atbildēt

Tur un ap to reģionu cilvēki nav tik naidīgi. Viņi kaut kā ar to laipnību un sapratni izrullē. Es vispār esmu nedaudz šokēts, pat braucot 2/3 uz viena skūtera naktī tikai pilsētas apgaismojumā vēl telefonu lieto. 🙈 Bet nu ir arī nelaimes gadījumi pietiekoši, bet nez cik tas proporcionāli uz iedz skaitu?

0pis 8.maijs 2024 12:12
1 0 Atbildēt

Pagāja tikai 5 gadi....

650 8.maijs 2024 13:13
2 0 Atbildēt

Protttams, ka/Par! mopēdu (un visu pārējo el.hlamapēdu) novietojumu mums "adbild" visa sabiedrība (nodokļu maksātāji un/vai nemaksātāji) visā tās kopējajā kopumā.Jā.

Biznesa īpašnieka uzdevums ir nodibināt uzņēmumu un gūt peļņu, savukārt nodokļu maksātāju (LOhu) PIENĀKUMS ir (no savas kabatas) nodrošināt šī biznesa veiksmi un izrādīt tam jebkādu iespējamo "pretimnākšanu".

Uzbūvēt pietiekoši platu trotuāru, pacelt nokritušās (izmētātās) tehnikas vienības,izvairīties no iespējamajiem uzbraucējiem(un uzbrucējiem),piesaistīt valsts un pašvaldības policiju un/vai veikt jebkādas citas iespējamās kopdarbības, lai nodrošinātu Biznesa attīstību un tā īpašnieku iespējamo (un arī neiespējamo) Peļņu.

Sergejs 9.maijs 2024 15:20
1 0 Atbildēt

Problēmu ar nomešanu kur pagadās var atrisināt dažu nedēļu laikā:

 Mētājās kur nepienākas - tiek savākts kā atkritums un nodots utilizācijā. Rēķins par utilizācijas izdevumiem Boltam. Loti ātri maģiskā veidā atradīsies risinājums kā panākt lai tie lūžņi pa kājām nemētājās visur.

Sergejs 9.maijs 2024 15:21
0 0 Atbildēt

Jautājums: kā klasificējās elektriskais monoritenis? Nav ļoti plaši izplatīts, bet ja piegriezīs haosu ar divriteņu braucambrīnumiem tad šis būs nākamais.

agijs 14.maijs 2024 10:02
0 0 Atbildēt

Ja tiem Ride mopēdiem tikai šogad parādījās pedāļi, tad pēc pastiprinātas intereses par atbilstību elektrovelosipēda definīcijai varbūt sāks arī ķēdi instalēt. Citādi interesanti ka pedāļi it kā ir, bet nav saistīti ar piedziņu...

0pis 21.maijs 2024 16:31
0 0 Atbildēt

Ceru, ka motociklisti sāks braukt pa ietvi un parkiem, jo ķēde un "pedāļi" uz kuriem turot kājas notiek kustība, arīdzan ir.

Varbūt tad Domes sērdieņiem parādīsies mottivācija sākt interesēties kas ir velosipēds, elektrovelosipēds, skūteris, mopēds, elektromopēds.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nevis elektrība, bet hibrīds: Kenworth parāda nākotnes kravas vilcēju (+ FOTO)

ASV kravas automašīnu ražotājs Kenworth izstrādājis savu nākotnes kravas vilcēja prototipu SuperTruck 2. Vizuāli tas līdzīgs Tesla, taču elektriskās spēka iekārtas vietā izmantos hibrīddzinēju. Lasīt vairāk

 

Eksperts: motociklista riski uz ceļa – ne tikai sadursmes

Kā ierasts, siltajos pavasara un vasaras mēnešos, kad norit aktīvā moto sezona, tiek fiksēts arī lielākais negadījumu skaits. Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) dati rāda, ka katru gadu no maija līdz septembrim notiek pat vairāk nekā 80 negadījumu mēnesī ar motociklu iesaisti. Lasīt vairāk

 

Ko darīs ar vecajiem elektrovilcieniem? (+ VIDEO) 3

“Pasažieru vilcienam” palēnām nomainot vecos elektrovilcienus ar jaunajām “Škodām”, rodas jautājums – kas notiks ar vecajiem? Pagaidām tie vēl stāv depo, un daļa vismaz pārredzamā nākotnē tur arī paliks. Kā rezerve, ja nu saplīst kāds no jaunajiem. Taču daļu varētu arī pārdot. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jaunāko Porsche Taycan (+VIDEO)

Porsche Taycan ir pagaidām vienīgais un arī veiksmīgākais vācu markas elektromobilis. Tā pārdošanas apjomi tuvojas 150 000 automašīnu. Kopš Taycan iznākšanas 2019. gadā fāstbeka virsbūvei pievienojušās arī citas, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Tomēr oriģinālais siluets ir Taycan esence. TV Autoziņu testa auto ir 4S ar visu riteņu piedziņu un krāsu gluži kā Vespai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti