kameer es taa ciitiigi sagaidiiju ziemau pirtinjaa, lidoniitii speleeja raadzinjsh, nu un no riita nenotiek nekas, izpeeleejis akji tukshu.
atklaajaas, ka signalizaacijai nav autonomas baroshanas, laikam jaabrauc lamaaties, kas taa par shtelli. stingri biju paarliecinaats, ka signalizzacijai ir savs akjis!
nu ne ko, palaadeeju akji un viss atkal rulle, shoriit arii ieteerpos naglaas, nu tomeer kaut kaa droshaak juutos uz celja
Ziemas riepas uzmetu jau sestdien bez jebkāda iepriekšēja nodoma un kāds prieks par to bija svētdien pamostoties. Radzes gan pēc 4 ziemām labi ja 1/4 daļa palikušās. Rīgā viņas nevajag, bet ja ziemas laikā jādodas ārpus Rīgas tad bez tām iztikt nevar. Protams ir arī bez radžu riepas kuras konkurē ar radzenēm tikai cena gan tām griestos.
Manam 9k ja piesklij aukstu un darbina nebraucot pat peec 5 minuteem salonaa nav iipashi silts - ja nobraucu kadus 500m kaut vai nesildot dzineeju atinsh silts. vai tas ir normali vai arii man jaadomaa ka termostats pa pieskari?[addsig]
Nu tā jau tas laikam SAABam ir - ja kaartiigi motoru neuzruucinaasi, pie siltuma netiksi! (Nu man ir tā pat. Tātad, secinājums viens - tukšgaitā kaut kā nesilst...)
P.S. Prasu trešo un pēdējo reizi - kur "iekšas"/"āras" flapa motoram vadi atrodas ???????
Tur jau ta lieta, ka tukshgaitaa nesilst - man sievai ir veca quattro bundzele - pat pie -20 gradiem paaris minutes salona ir tashkenta - a manaa SAABaa tikai skujas un ziepes![addsig]
To visu padarīšanu regulē 1 motoriņš. Izskrūvējot cimdu nodalījumu to var redzēt. Ja diagnostika ir OK, tad vaina varētu būt tajā visā plastmasas zobratu padarīšanā. Silutma vārsts ir zem kapota, zem plastmasas kura pie stikla, bet par konkrēto iekšas/āra vārsta dislokāciju grūti spriest. Visticamāk ka tas ir zem paneļa.
Izrādās ka vēl kādam tās pašas problēmas ar silšanu !!!
Varu nomierināt - nekas nelīdz ! Nomainīju tosolu , izmazgāju dzeses sitēmu , nomainiju radiatoru , termostatu , ūdens sūkni , vēl kautkādu tur drošības vārstu - kā nesilst tukšgaitā - tā nesilst .
Auto ir 900 93g .Galvenais , ka ar SAAB braucu sen , man ir bijuši daudzi vecāki SAAB - nevienam tāda problēma nebija .
Man šķiet ka šī problēma varētu būt saistīta nevis ar tosola beg gaisa padevi. Tas ir stavôt nav pietiekoša gaisa cirkulacija bet kad brauc tiek spiests iekša gaiss. Varbūt ka kļudos...Un vaina varētu būt piesērējis filtrs vai kāda probza ar ventilatoru.
Jā. Man laikam ir palaimējies, ka ir papildus pečka, kas palīdz uzsildīt dzinēju un salonu. Siltais gais nāk pec minutes un mašīna uzsilst ļoti ātri. Kad iedarbini mašīnu viņa dūc, kā lidmašīnai turbīna, iekšā vispār neko nedzird.
Kam vēl ir tāda papildus krāsns. Kad pirku mašīnu, biju aizdzinis uz diagnostiku un prasīju, kas tas par otru izpūtēju tur vidū beidzas. Viņi teica, tūlīt noskaidrosim, izrādās papildus krāsns, ko uzstāda ziemeļu tirgum paredzētām mašīnām.
Par ziemas riepām runājot, mans viedoklis, ka SAABam nu gan radzes nevajag - izlido nafig ārā un paliek stipri viduvējas (pēc saķeres īpašībām) sniega riepas. Bez tam radzes beidz veikt savas funkcijas pie apm. 70kmph. Tā kā īpašu jēgu neredzu. Vislabākās riepiņas uz doto brīdi ir, manuprāt, Michelin Maxi Ice 2, arī Kleber ledus ripuļiem pagājušā gada modelītim ir vērā ņemamas priekšrocības. Ir izmēģināts - super. Protams, jāskatās arī pēc maciņa biezuma, bet var arī smagi nokaulēt cenas. Piemēram, vasarenes Kleber Dynaxer caur pazīšanos dabūju par Ls 43, bet tā veikalā viņas maksāja ~ 70Ls.
Par to nesilšanu - man bija pavisam otrādi. Kamēr stāvēju uz vietas, ātri sasila, braucot temperatūra turējās pie zilās atzīmes. Protams, ka vainīgs bija termostats. Nezinu, jūsu gadījumā varbūt ir kāds gaisa burbulis dzes. sistēmā, kurš braucot, pie lielākiem apgriezieniem aizlien kaut kur tālāk, bet apstājoties nostājas atpakaļ (Varbūt arī stulba versija - nezinu).[addsig]
Man šogad parādijusies tā pati problēma. Citus gadus mans 900 uzsila pa to laiku kamēr tīriju sniegu no jumta nost, tagad nekā. Nevaru saprast, kas par iemeslu. iesilst tikai tad, kad sāk braukt.
Lai gan astronomiski vēl ir rudens, tomēr priecē fakts, ka Ziema nostiprina pozīcijas Droši, ka priecājās arī Volvo īpašnieki. Kvatras gaida sniegu Pārējie...[addsig]
uuuuuu nu i nafig shaadu ziemu! pusstundu ciiniijos ar puscentimetriigo ledus prezi, kuraa pa nakti iebaazts mans SAAB, tad neskatoties uz shipiem slidinaajos pa, paldies Dievam, tukshajaam Riigas ielaam un.... tas viss prieksh kakjiem, SAAB akal ir leduu
ir jau arii labaa fiicha, ar atsleegu neviens tagad nevar shviiku uzvilkt uz saaniem[addsig]
shodien no rita braucu Talsi -Riga. Nesapratu vai celus maz kads tira ar vispar. Tirs ledus dazhas vietas sniegs virsu bet no gaisa krit lietus kas piesalst. Talsos vispar cela malas apstaties nevar nogrimst uzreiz.
Ziema
Nu ko kolēģi ziema sākusies. Manuprāt SAAB kā īstenam ziemeļu autiņam ar jaudīgu apsildes sistēmu tā ir stihija.