Interesee shie divi autinji, vai shaadus autinjus pashi pirktu(1999-2000. gads)?Kursh labaaks, latvijaa Lancia Kappa nav redzeeti, vismaz jaunaakie, vai nebuus problemas ar detaljaam? Abi auto super apriikoti, motors 2.5-3.0!!!
Man labāk Alfa 166, reprezentablāks un dizains mūsdienīgāks, bet par salonu - ādas rekaro un navigācija kopā izskatās vienkārši BOMBA. Un galenais par to visu kopā cena 00 gadam tāda pavisam laba.
FordCienitajs rakstīja:Ja doma ir par limuzīna tipa auto, tad priekšroku dotu Lancia, jo FIAT koncernā tiem ir atvēlēta šī niša.
tieshi taa, Alfa, lai arii kura segmenta auto taa nebuutu, ir tendeeta uz sportisku braukshanu, piekare cietaaka, stuure asaaka, seedeklji stingraaki utt. liidziigi buutu saliidzinaat 5xx BMW ar E klases MB.
rezerves daljas 166. ir pieejamas kaadas vien sirds kaaro, par Kappu apgalvot nenjemshos, bet kaa jau visaam itaalju mashiinaam daudzi mezgli ir savstarpeeji aizvietojami Fiat- Lancia- Alfa- Ferarri- u.c. vieniigi peec daljaam jaabrauc pie itaalju remonteetaajiem, "parastajos" auto veikalos un servisos var i nemeegjinaat.
Ja 166, tad dzineejs 3.0 24v, nav ko knapinaaties ar puslitriem labs kompromiss starp jaudu un ekonomiju ir 2.0 V6 Turbo, kursh tika ievietots gan tikai pirmo gadu auto, peecaak ES ekonormas piespieda itaaljus paartraukt izmantot sho dzineeju
man jau tuvāk tās AR, domāju, ka ja kāds labs piedāvājums gadīsies savu 156 mainīšu pret 166, tā ka gada nobraukums man nav liels (15-20000) tad ar 3,0
interesanti kas ir 166 jaunākie brāļi un māsas kuru dizains labāks, pēc viņas ražošanā ienākusi tikai viena AR - GT šogad
Lancia Kappa ir nu jau sameeraa novecojis modelis, tacu tas joprojaam ir pietiekami elegants, lai izveerteetu saada auto iegaades iespeeju. Sai zinaa paraleeles var vilkt ar piemeeram Volvo 850/S70. Auto diezgan rets uz muusu celiem, varbuut kaadi 10 auto buus pa visu Latviju, bet Riigaa peedeejaa laikaa taadus var redzeet un apluukot, ir redzeets pat universaalis, tacu nav maniita coupe, kas vareetu buut loti interesants auto.
Kappa jau sen nonemta no razosanas, tagad taas vietaa naak Thesis, kurs vizuaali ir ir kaut kas starp Jaguar S un Maybach. Ekskluziivs un protams arii daargs auto. Dziivee nav naacies apluukot. Ja nem veeraa ekskluziivo auto staruji pieaugoso invaaziju muuszemee, gan jau driiz arii kaads Thesis ripos pa Riigas ielaam.
Alfa 166 ir krietni jaunaaks modelis par Kappa, modernaaks, taadeelj tas vareetu buut izdeviigaaks pirkums. Auto prieksdalas dizains manupraat ir paarlieku neizteiksmiigs prieks Alfas, bet viss paareejais ir tikai cildinaams.
Abi modelji meedz buut apriikoti labi, loti labi un veel labaak.
Nav dzirdeets, ka siem modeljiem buutu izteikti tehniski defekti (ko piemeeram nevar teikt par analogiem BMW), ekspluataacijaa tie nav paarlieku daargi. Lai gan saada liimenja auto iipasniekiem tas varbuut nav tik svariigi ka videejam Latvijas VW brauceejam.
Starpcitu, esmu L-ja redzejis Thesisu... sudrabotu, bet godigi sakot par Lanciu dizainu nekad neesmu bijis sajusma, Kappa laikam ir labakais kas mana uztvere Lancijai lidz sim bijis....
AR pavisam cita lieta...
ARBA: Ja kas 166 dizains tika izstradats atrak ka 156, bet vinu notureja kaut kadu marketinga apsverumu del un palaida razosana velak par 156...
Tomer neskatoties uz visu, man skiet AR 166 dizains (vienigais, nelielais iebildums neproporcionali mazie prieksejie lukturi) un prestizs ir paraks par Kappu... Nemaz nerunajot par dalu sameklesanu...
Paldies par sho aktiivo diskusiju, a jautaajums, vai Latvijaa vareetu buut daudz shaadu auto interesentu, jo pastaav doma dazhus exemplaarus vest no Germany...cenas ar pilnu apriikojumu vareetu buut starp 10-13 t.eiro, gads 99-00
Nu jaa, vienkaarshi, tur taas cenas ir fantastiskas, un sakam pa 2000. gada BMW 525 vai MB E240 tu samaksaa 18000-25000 ar pilnu apriikojumu, bet taas Alfas un Lancias sheit var paardot ar krietnu uzcenojumu pa 11000-14000, Latvieshiem bail no mashiinaam kas nav razhotas germany vai Japan, jo no korejieshiem arii baidaas, arii vinji ir pa shaadaam cenaam veel leetaak
Tur jau taa lieta ka sheit auto maksaa nuu ljoti leeti, un tas noziimee ka lielaakaa dalja ievesto auto ir bijushi sisti, un man vienkaarshi besii, ka auto sludinaajumaa rakstiits no Vaacijas, cena sakam 5000, bet vaacijaa tu taadu nevari atrast zem 6000, tas ir debiili
11-13k par 166 sheit neviens nemaksaas. Diemzheel. Var vieniigi meeginaat par taadu ciparu kaadu facelift iedziit Latvijaa. Bet par to naudu ubitijs latvietis sameklees 300 000 km noskreejushu diizeljaudi un buus varen prieciigs liidz augstspiediena suuknju, sprauslu un turbiinas mainjai.
Kappa tomeer ir mazliet no 90-to saakuma izkaapis izstraadaajums. Vajadzeetu buut, ka komfortablaaks par 166, bet designs, tehnika un int-/eksterjers ir stipri novecojis. Katraa zinjaa man personiigi ne mirkli nerodas doma apskatiit Kappa kaa variantu, ja vien speeju nopirkt un uztureet 166
Alfa 166 vs. Lancia Kappa
Interesee shie divi autinji, vai shaadus autinjus pashi pirktu(1999-2000. gads)?Kursh labaaks, latvijaa Lancia Kappa nav redzeeti, vismaz jaunaakie, vai nebuus problemas ar detaljaam? Abi auto super apriikoti, motors 2.5-3.0!!!