Vispār vajadzīgs ātrumpārslēga mehānismam shis tas, bet kas tieši - jānočeko, neesmu pāris gadus aizticis. Kjeblis ar nebūtu par skādi, drosivien arī citi sīkumi. Bet nu vinjiem jau ar tie modelji laikam atskīrās, ja nemaldos man ir 50to gadu beigas, bet moska arī 60to sākums, hvz
Man ir dokji, raamis, seedeklim apaksa(zem aabeles staaveejis) ritenji (bez riepaam) aatrumkaarba sabeerta kastee, jo karterus uz alumiiniju izjaucu, bet it kaa viens morors veel ir palicis.dokji vecie, krievu, bet ir.
Atsūti man ar uz edgarsr@inbox.lv , es tā pa gariem vakariem lēnām skrūvēju augšā vienu tādu. Lielākā problēma saprast, kas ir bijis oriģināli, un kas ne.
Antibiotic rakstīja: Atsūti man ar uz edgarsr@inbox.lv , es tā pa gariem vakariem lēnām skrūvēju augšā vienu tādu. Lielākā problēma saprast, kas ir bijis oriģināli, un kas ne.
Oriģinalitate tiek prasīta, ja gribi iestaties AAK. Turklat Motormuzejā šķiet pat veselas divas izstadītas - ej un skaties...
Sitais somugru degjeneraatu izgudrojums bija labs tikai ar to, ka alumiinija daudz vinjaa.
Nu, nu. Parāk skarbi teikts. Var redzēt, ka cienījamais nav motociklists un ir stipri virspusējs savos spriedumos...
Motocikletisc neesmu, bet savi 3 gadi ar taadu nocakareejos.
Karbuuzis? 2 krusteniski sametinaaatas trubas ar droseli viduu.
Aizdedze?Magdino-ne sis , ne tas.It kaa paredzets akumulators, bet dzirkstele ir uz kurbulja arii bez akja.
AAtrumkaarba?Vispaar murgs, paarsleegsanaas mehanisms kaa automasiinaam, robi naak seciigi uz augsu, bez neitraalaa starp pirmo un otro.attieciigi ir sanaacis sliideet pa asfaltu
Rija savi litri 7 uz simtu (250 ccm motors!)
Aizleejaas no vienas niknaakas paskatiisanaas...
Nepatika man vinja, bet daavinaatam zirgam zobus neskaita.
kameer nebija JAWA tas bija labakaais ko vareeja nopirkt,jo vairaak deelj lielajiem ritenjiem.
LABA "panna" izkodas JAWAs,bet kvalitaate nekaada... te aizmirsts patekt ka kaarba bija ljoti mirstosja,tiesa motors taadeelj nebija jaajauc aaraa (kaa IZAM).
bet pievienojos Ozz(ja gribi braukt)... atjaunot ,nolikt garazjaa-laba ideja !
Sitais somugru degjeneraatu izgudrojums bija labs tikai ar to, ka alumiinija daudz vinjaa.
Nu, nu. Parāk skarbi teikts. Var redzēt, ka cienījamais nav motociklists un ir stipri virspusējs savos spriedumos...
Motocikletisc neesmu, bet savi 3 gadi ar taadu nocakareejos.
Karbuuzis? 2 krusteniski sametinaaatas trubas ar droseli viduu.
Aizdedze?Magdino-ne sis , ne tas.It kaa paredzets akumulators, bet dzirkstele ir uz kurbulja arii bez akja.
AAtrumkaarba?Vispaar murgs, paarsleegsanaas mehanisms kaa automasiinaam, robi naak seciigi uz augsu, bez neitraalaa starp pirmo un otro.attieciigi ir sanaacis sliideet pa asfaltu
Rija savi litri 7 uz simtu (250 ccm motors!)
Aizleejaas no vienas niknaakas paskatiisanaas...
Nepatika man vinja, bet daavinaatam zirgam zobus neskaita.
Nu karburators kā visiem, nekā neparasta. Aizdedze - ne tas labakais, bet ja viss noregulēts iet. Un aķītis jau tik signālam vajadzīgs. Un ja bez aķīša neietu, tad šobrīd lielakā daļa pannu jau būtu izmestas. ātrumkarba , ja ir kartībā tad slēdzas .Darbības algoritms - pierašanas vaina. Nokrist ta dēļ jau nu nevar. Katrā zinā ir daudz tehnisku fīču, ne visas ir labas, bet ko var gaidīt no 60-gadu tehnikas?
Pannonia
Ja kādam interesē 60-to gadu pannas rezerves daļu katalogs (bildes ar detaļām), tad man ir pdf failā (sver ~5 MB).