snow rakstīja: jautajums expertiem par lieto disku krasoshanu vai tur izmanto kaukadas specialas krasas vai lakas ?
bez šaubām. Tur vēl kaut kā, kaut ko pulverizēja vai tamlīdzīgi un tikai tad krāsa un laka. man tā tēma ar aktuāla
BET neesmu experts, bet ir problēma, vajag nokrāsot vienu AMG 17`` disku....bet pat Mersistu aprindās ir dzirdēts, ka Rīgā nav kantoru, kas to tiešām kvalitatīvi veiktu. Nav runa par $......
kaa ar atminju? tak Tavaa klaatbuutnee noskaidrojaam par matiisa ielu...
snow rakstīja: jautajums expertiem par lieto disku krasoshanu vai tur izmanto kaukadas specialas krasas vai lakas ?
A Dumbrājs Talsos Tu tak esi no Talsiem Cik esmu redējis, normāla kvalitāte. Savu auto esmu tur krāsojis, nesūdzos. Un diskus ar šamie krāso, nopūtīs ar smiltīm veco krāsu nost un nokrāssos kādus tik gribi.
Es savus Aero diskus krasoju uz Bikernieku ielas. Notiira ar smilsu struuklu un kraaso ar speciaalu karstum-kraasu un tad zaavee pie lielas temperaturas. Nepatika tas, ka nokraasoja tumsaakus nekaa bija runaats, pat nepiezvanot un nepajautaajot. Tipa taa kraase neesot bijusi, tadel paneema tumsaaku. Kalpacinus nenokraasoja, jo nevarot piedziit parasto kraasu. Kalpacini ir no plastmasas un pie lielas temperaturas tie, nu pasi zinat . . .
Bet taa kraasa turaas jau otro gadu, arii braukaajot pa ziemu. Galvenais nebraukt uz apmaliiteem un nenoskraapeet, bet tas jau jebkuram diskam . . .
Es savus Aero diskus krasoju uz Bikernieku ielas. Notiira ar smilsu struuklu un kraaso ar speciaalu karstum-kraasu un tad zaavee pie lielas temperaturas. Nepatika tas, ka nokraasoja tumsaakus nekaa bija runaats, pat nepiezvanot un nepajautaajot. Tipa taa kraase neesot bijusi, tadel paneema tumsaaku. Kalpacinus nenokraasoja, jo nevarot piedziit parasto kraasu. Kalpacini ir no plastmasas un pie lielas temperaturas tie, nu pasi zinat . . .
Bet taa kraasa turaas jau otro gadu, arii braukaajot pa ziemu. Galvenais nebraukt uz apmaliiteem un nenoskraapeet, bet tas jau jebkuram diskam . . .
turbopiile rakstīja: a ko *******i.. tagad vot es, piemeram, gaidu kādu krutāku opli parādāmies, jo tad uzreiz būs cerība arī kādu foršu sābu sgaidīt..
Visticamāk, tiks atjaunota \'Opel Omega\' ražošana:
kamera13 rakstīja: Vai kāds ir pašrocīgi jaucis pečkas radiatoru. svīst nenormāli - ir doma apskatīt to radiatoru. Kāds var iemest aprakstu kā tas darāms.
kamera13 rakstīja: Vai kāds ir pašrocīgi jaucis pečkas radiatoru. svīst nenormāli - ir doma apskatīt to radiatoru. Kāds var iemest aprakstu kā tas darāms.
Ja, masina kada ?
Iespejams, ka var tikt gala vienkarsi nomainot salona gaisa filtru.
snow rakstīja: jautajums expertiem par lieto disku krasoshanu vai tur izmanto kaukadas specialas krasas vai lakas ?
bez šaubām. Tur vēl kaut kā, kaut ko pulverizēja vai tamlīdzīgi un tikai tad krāsa un laka. man tā tēma ar aktuāla
BET neesmu experts, bet ir problēma, vajag nokrāsot vienu AMG 17`` disku....bet pat Mersistu aprindās ir dzirdēts, ka Rīgā nav kantoru, kas to tiešām kvalitatīvi veiktu. Nav runa par $......
He,he... es gan zinu,kur džeki krāso ... par info $$$$$$$$$$$
skirem rakstīja: 1) Vai kondicioniera ventilātors strādā, vai reaģē uz ātruma palielināšanu?
2) Izslēdz "Econ" režīmu, atstāj "Auto" režīmā.
Kāpēc gribi uzreiz ķerties klāt radiatoram?
Nu tā, auto režīmā arī svīst, pat ne svīst pilnīgi noraso, ek no iekšpuses, paklājiņi pagaidām sausi un tosola līmenis arī manāmi nav krities, japalūr rīt būs varbūt ir izmaiņas.
Kas ir domāts ar "kondicioniera ventilators" pečkas vai tas kas zem kapota aiz radiatora?
P.S. vai ir vēl kādam ka 9-5 jam, motora temperatūra baraucot pa trasi nokrīt zem normas. Pa pilsētu korķos saslist normāli, kā močī garo gabalu tā krītās temp.
Kas ir domāts ar \"kondicioniera ventilators\" pečkas vai tas kas zem kapota aiz radiatora?
P.S. vai ir vēl kādam ka 9-5 jam, motora temperatūra baraucot pa trasi nokrīt zem normas. Pa pilsētu korķos saslist normāli, kā močī garo gabalu tā krītās temp.
Tātad jautājums... Saab 9-3 pastāv nakti uz ielas... No rīta pirmos 3-4 km braucot kaut kas piekarē čīkst/krakšķ, kad mašīna iebrauc kādā iedobumā vai uzkalniņā (guļošie policisti, iebrauktās rievas uz Čaka ielas). Tajā pašā laikā ir pilnīgs pofig par bruģi.
Sindroms pastiprinās, ja ārā ir mīnusi... Trokšņi pazūd nobraucot kādus 4-7 km... Tikko servisā apskatīja apakšu, papurināja, saka, ka viss ok...
iRAFAR rakstīja: Tātad jautājums... Saab 9-3 pastāv nakti uz ielas... No rīta pirmos 3-4 km braucot kaut kas piekarē čīkst/krakšķ, kad mašīna iebrauc kādā iedobumā vai uzkalniņā (guļošie policisti, iebrauktās rievas uz Čaka ielas). Tajā pašā laikā ir pilnīgs pofig par bruģi.
Sindroms pastiprinās, ja ārā ir mīnusi... Trokšņi pazūd nobraucot kādus 4-7 km... Tikko servisā apskatīja apakšu, papurināja, saka, ka viss ok...
Uzmini nu, kas tas ir?
Varbūt kādam ir bijis līdzīgi?
oi tas ir SAAB specifiskais krakshkjis nopietni, vasaraas nav, ziemaa ir.
Lūgums pēc expertu viedokļa!
Sveiki!
Diemzžēl laikam atkārtošos ar iepriekšējām tēmām- slinkums rakņāties pa lapām.... sorry.
Jautājums vnk- meklēju SAAB 9-5 ap 2000-o gadu. Kam jāpievērš uzmanība pie pirkšanas- t.i. kas SAAB ir sāpīgākās vietas tehniskajā lauciņā.
Iepiekš no sirds pateicos!!!