Tev drīzāk vienkārši nepaveicās... Lietotai automašīnai nevar tik vienkārši noteikt, ko un kā iepriekšējais saimnieks tajā ir sacūkojis... Piemēram manam tas beļģu āksts bija slinks uz eļļas maiņām, kādēļ pēc trīs mēnešiem nācās remontēt turbīnu... bet tur jau auto nav vainīgs...
Bet tas, ka 9-5 līdz 2001.g. nav tas uzticamākais auto, tas jau ir vispārzināms fakts... tādēļ es uz tādu nemaz neskatījos...
Savukārt čomaks mans tikko paņēma 99.g. Griffin... uhhh... Lai viņam laimes māte stāv klāt...
Nu iespējams ka 9-3 naf tik traki, bet nu tam 9-5 tas "vājo" vietu saraksts ir gaužām plašš...
Teiksim ja Saab 900 OG vājā vieta bij priekšējo amīšu bukses, priekšējie suprti un korozija,
Saab 9000 "vājās" vietas prieksējo plauktu aizmugures bukses un Indukcijas spoļu bloks,
tad nu tam 9-5 ir jau vesels saraksts ar tiem vājumiem...
Žēl gan sviestc ka Tev nav paveicies. Manuprāt domāt ka pie visa ir vainīga tikai viena blīve - starp sēdekli un stūri. Viss ko minēji ir absolūts bulšits - tas tā pēc pieredzes. Nevienu personīgi neapvainoju. Miers vairo....
a mosh Tev taads pavaajsh vienkaarshi traapiijies
nu es nesaku ka mans ir konfekte, es viņu ņēmu lēti, un rēkinājos ka vajadzēs ieguldīties...
bet vienkārši katru reizi uzzinu, ka tieši šī lūk ir
Saab 9-5 vājā vieta,
un kā jau minējo, to vājo vietu ir krietni vairāk par ieprieksējiem Saab modeļiem
varu dažas minēt
1.turbīna ( parasti tā 5-7 gadus vecam 9-5 jau ir jāmaina )
vai ar Saab 900 OG un Saab 9000 tā bija
nebija!!!
2.indukcijas spoļu bloks..
nu o.k. labi 900 tāds nebija, un arī 9000 bij vājā vieta ( a napig tad turpināt tādu vājumu ražot, un neieviest ko savādāk )
3. prieksēja plaukta aizmugures bukses, tik dīvani izkonstruētas ka maksā ap 50 Ls gabalā , un jūk samērā bieži..
4.amortizātori, vecākiem Saab šis mezgls nebij no vājajiem..
5.gāzes vārpstas bloks....
arī jauninājums vājumu sarakstā...
6. salona info paneļa "gļuki"....
un kas tur vēll...
nu par pārējo pagaidām vēll infas naf, bet izskatās ka turpinājums sekos...
Zēl gan sviestc ka Tev nav paveicies - manuprāt domāt ka vis lielākā vaina ir blīvē starp sēdekli un stūri. Viss ko rakstīji ir absolūts bulšits - tas tā pēc pieredzes. Miers vairo...
Tam klāt nāk tāds nopietns apsvērums, kā - priekš kam auto, kas vairāk remontējas nekā tiek normāli lietots... turklāt, ja tas lūzt tā, ka atstāj braucošos ceļa vidū... brrrrrr....
Bet kā mēs zinām - lietots auto ir laimes spēle... un tas attiecas arī uz BMW 5 (E39) un X5, MB E klasi (tie kas nāca pēc W124) u.c. Turklāt, ja iegrābjas ar pēdējiem, Saab sāpe liksies tāds nieks vien...
Tak šī zona demonstrē cilvēciņa kompleksu lielo ietekmi. Tiek drebēts par to, ka tik kāds ko nelaagu nepasaka, uzreiz tiek revidēts
Ņirdzīgi izskatās. Hammer, pieņem tak, ka ne tikai tavs viedoklis uz pasaules pastāv. Joprojam uzskatu, ka tas ir stulbi dot tādam ķeizariņam moderatora tiesības. Kas, trūkst saab zonā normālu cilvēku, ar objektīvu uztveri, kuriem iedot to moderēšanu?
nekā personīga, bet tad, kad nolēmu pasmelties ko saka viedajie par 9-5 iegādi un atvēru šo topiku www.iauto.lv/... biju ļoti vīlies, maigi sakot. Viena vienīga h u j e t a.
Es par demokrātiju, bet tad taču var atvērt SAAB zonā topiku, no sērijas \"es nesaabists uzdir š u saabam\" vai nu kaut kā tā. Bet kad ir iztērēts laiks &u lapu izlasīšanai un tad nosecināts, ka topiks ir viena klauna izrāde (vai divu, neatceros)...tad pārņem nesamākslotas dusmas...
Zēl gan sviestc ka Tev nav paveicies - manuprāt domāt ka vis lielākā vaina ir blīvē starp sēdekli un stūri. Viss ko rakstīji ir absolūts bulšits - tas tā pēc pieredzes. Miers vairo...
nu cik es atceros no Taviem tekstiem, tad Tu vismaz 50% no tiem mezgliem, kuru vājumu es minēju, biji savam Auto jau nomainījis , nu ja nekļūdos, nu tāpēc loģiski, ka tie kādus pāris gadus nebirs....
un piebilde, Yonasam, ja Tu lasi, tad izlasi līdz galam, un ja vaig, tad vēlreiz... nu lai saprastu pamatdomu...
mani teksti naf anti-Saabiski, tās ir tikai pārdomas, jeb mans viedoklis par konkrētu Saab 9-5 modeli.....
un tās mokas ar viņu nebūt nenozīmē ka es pārtraukšu Tev sūtīt SMS ar tekstu "Saab Rullē"....
Nu iespējams ka 9-3 naf tik traki, bet nu tam 9-5 tas "vājo" vietu saraksts ir gaužām plašš...
Teiksim ja Saab 900 OG vājā vieta bij priekšējo amīšu bukses, priekšējie suprti un korozija,
Saab 9000 "vājās" vietas prieksējo plauktu aizmugures bukses un Indukcijas spoļu bloks,
tad nu tam 9-5 ir jau vesels saraksts ar tiem vājumiem...
a mosh Tev taads pavaajsh vienkaarshi traapiijies
nu es nesaku ka mans ir konfekte, es viņu ņēmu lēti, un rēkinājos ka vajadzēs ieguldīties...
bet vienkārši katru reizi uzzinu, ka tieši šī lūk ir
Saab 9-5 vājā vieta,
un kā jau minējo, to vājo vietu ir krietni vairāk par ieprieksējiem Saab modeļiem
varu dažas minēt
1.turbīna ( parasti tā 5-7 gadus vecam 9-5 jau ir jāmaina )
vai ar Saab 900 OG un Saab 9000 tā bija
nebija!!!
2.indukcijas spoļu bloks..
nu o.k. labi 900 tāds nebija, un arī 9000 bij vājā vieta ( a napig tad turpināt tādu vājumu ražot, un neieviest ko savādāk )
3. prieksēja plaukta aizmugures bukses, tik dīvani izkonstruētas ka maksā ap 50 Ls gabalā , un jūk samērā bieži..
4.amortizātori, vecākiem Saab šis mezgls nebij no vājajiem..
5.gāzes vārpstas bloks....
arī jauninājums vājumu sarakstā...
6. salona info paneļa "gļuki"....
un kas tur vēll...
nu par pārējo pagaidām vēll infas naf, bet izskatās ka turpinājums sekos...
Gluži manas domas un varu papildināt par vājām vietām:
1) Salona ventilators vājā vieta ...nevienam citam autiņam tāda problēma nav dzirdēta kā vājā vieta. Ventilators maksā 200 Ls + 60 Ls nomaiņa
2) Lukturu tīrītāju motoriņš/mehānisms katram otrajam 9-5 tīrītāji stāv šķībi greizi - 150 Ls gab.
3) Kloķvārpstas apgriezienu devējs - 70 Ls
4) Arī citu marku auto ir ķēde, bet nav dzirdēts ka tā tik ātri stiepjas un jāmaina - 1000 Ls.
5) Eļļas tecēšana pa visām malām - lai novērstu tecēšanu jāceļ ārā motors
6) info displeja izdegšana - 200 Ls gab.
nu tu lej gan:
Bija viens saab 9-5 kuram nobeidzaas ventilators ja nemaldos autoapruupe piedaavaaja sataisiit par 60LVL un alfamotors atrestaureet par 100LVL un viking motors nopirkt par 170LVL
Info displeju alfa motors piedaavaa atrestaureet par 40LVL
ķēdes maiņa dīlerservisā 700LVL ja labi pamekleetu gan jau citur buutu leetaak bet 1000LVL pirmo reizi dzirdu.
Nu ja lukturu tiiriitaaja motoriņs maksaa 150LVL tad es viņu labaak izraveetu vispaar aaraa, mierigi var iztikt bez.
Ar visiem autiņimie +/- ir taa ka ja gribeesi 1000LVL izgruust remontos tad izgruudiis vajag tik atrast "pareizos" servisus un veikalus kur detaļas pirkt
Veel viens prikols ko man staastiija gan ne par saabu bet ford Taurus.
Priekšējais lukturis ford centrā 600LVL parastaa veikalaa laikam autoplus 170LVL ebay ar visu piegaadi 54 LVL !!!
principā, lieta obligāta, lai neiegrābtos nebeidzamā investīciju objektā, bet tas jau kā jebkuram auto... tā publicētā cena gan ir stipri simboliska, jo man sanāca vairāk...
bulcinja rakstīja: Ko sakāt par šo? www.alfamotors.lv/...
Nekādi nevaru sabriest . Gribu mainīt autiņu, gribu 95 aero. Taču inetā esmu lasījis diametrāli pretējus viedokļus. Bottomlains tāds, ka ja iegrābsies, tad pēc pilnas programmas līdz pat striķim un ziepēm. Bet atkal, tāds gads un kas ir 100 štukas bāņa noskrējiens....vo dilemma...
Veel joprojaam neesmu atradis savu 95 aero...iznteres peec iechekoju sho, ko biju skatiities pirms 2.5 meeneshi un kaa par briinumu tas veel nav paardots. Un veel viens 95 aero tur staav jau meeneshi 3 toch. Par paareejiem neatceros. Vai nu vai nu....vai nu mashiinas suudiigas, vai nu otraadi - labas un cilveeki netic ka labas, domaa ka jaatas/sistas/krukjiitas, turklaat pa baigo pikji...Kaads nav pa sho laiku sho konkreeto SAABu bijis skatiities? Mosh pat dzinis uz Vikingu ?
Pa lielam jus visi aizmirstat, ka 9-5 nav tas pats, kas 9-5. Pilns ar problemam tas auto bija lidz pirmajam feisliftam. Mans ieteikums ir nepirkt 9-5, ja tas nav vismaz MY2002.
Bulciņa, iegrābties var jebkurā vietā, vai tā būtu LV vai "sūtot pa taisno no Vācijas, odometrus sakruķīt prot gan vācijā, gan vietējie bāleliņi, pie tam nav arī tā, ka 2001 gada 9-5 ir defaultā sūdīgāks par 2002 modeli. Man pašam ir 2001, sencim 2002 un īpašu būtisku atšķirību nav. Ja cena apmierina un patīk komplektācija, Tavā vietā aizdzītu uz Vikingu pārbaudīt, bet kopumā anyway laimes spēle ar tiem lietotajiem auto, vai tas būtu getz, saab vai bmw vai cits.
Yukki rakstīja: Bulciņa, iegrābties var jebkurā vietā, vai tā būtu LV vai "sūtot pa taisno no Vācijas, odometrus sakruķīt prot gan vācijā, gan vietējie bāleliņi, pie tam nav arī tā, ka 2001 gada 9-5 ir defaultā sūdīgāks par 2002 modeli. Man pašam ir 2001, sencim 2002 un īpašu būtisku atšķirību nav. Ja cena apmierina un patīk komplektācija, Tavā vietā aizdzītu uz Vikingu pārbaudīt, bet kopumā anyway laimes spēle ar tiem lietotajiem auto, vai tas būtu getz, saab vai bmw vai cits.
Tev ir 2001 gada razojums vai modelis? MY2002 saka razot 2001 gada. Pats ar tadu braucu.
SAAB 9- to- 5 iegaade!