šeku reku 2001 gada 1.6zetec`s visu tehnisko izgāja pa 0, bet vienīgi kaut kāds HC (neesmu spēcīgs ķīmijā) virs normas. norma - 100, faktiskais - 254. diezgan krietni virs normas. uz vietas neko nepaskaidroja, teica lai dzenot uz servi. turpat aizdzina uz servisu, arī neko nepateica, sak, dzen slēgt pie datora.
īsāk jautājumi divi - ar ko varētu būt saistīts HC palielinājums. moš tā vaina ir pašrocīgi novēršama - filtri/sensori/etc.
ja tomēr nav pašrocīgi novēršama (vai konstatējama) tad uz kuru servisu vislabāk dzīties pie datora? zinu, ka Rolis veic šādu diagnostiku, bet ir dzirdēts pietiekami daudz sliktu atsauksmju, lai meklētu kaut ko sakarīgāku varbūt BalticMotors ir uzlabojis savu darba kvalitāti? vismaz pirms pāris gadiem remontēt tur auto bija bezjēdzīgi - cenas palielas pret to kas tika un netika izdarīts
Nu nevis HC, bet CH. Lai gan mūsdienu izglītotajai jaunatnei vienalga Benzīndzinējiem mēra divus kaitīgos izmešus - CO (tā pati tvana gāze) un CH (ogļūdeņražu atliekas). Tad lūk, "karburācijas" (tas pats iesmidzināšanas) regulācijas procesā nogriežot nost maximāli CO (kaut vai cenšoties izspiest ekonomiskumu), CH aiziet "debesīs". Šo kaiti novērš regulējot dzinēja barošanas sistēmu. Laikam mūsdienu autiņiem bez kompa tas nav izdarāms.
ar katalizatoru ir tāds joks, ka pirms gadiem diviem beigts benzīna filtrs to katalizatoru iznīcināja. tad arī ielika kkādu nez kādu katalizatoru, bet kko lētu, jo oriģinālais vilka uz 500 vietējiem tugrikiem. kā jau minēju, pagājušogad viss ar izplūdi bija normāli.
man arī likās ka lambda vai gaisinieks pedāļus atmetis, bet nu jāpārbauda.
Ugga - tur gadijumā nepārbauda tikai gāzes affto? man tik benzīns.
Nekur nav teikts ka csdd aparāts negļuko. Man tā bija pagājšgad - viss kārtībā, tikai HC bija 2.5 reizes pārsniegts. Es tad ievēroju ka puiši to savu aparātu pārstartēja, stāvēja apkārt brinijās un tikai pašās beigās pateica, ka HC virs normas. Neko nedariju, izgāju atkārtoto un tad bija kārtībā.
HC (ogļūdeņraži) virs normas - tas nozīme ka degviela nesadeg cilindros, bet pa taisno iet uz izpūtēju. Degviela pat netiek aizdedzināta. Ja degmaisījums par treknu, bet viņš mēģina degt - tad arī CO ir auģšā. Tā kā CO normas robežās, tad vainīga varētu būt aizdedzes sistēma.
Viens no banālākajiem iemesliem var būt aizdedzes sveces - sūdīga dzirkstele. Vai svečavdi. Aizdedzes sveces arī šad un tad jāmaina. Sveces var pārbaudīt vizuāli - izskrūvējam un paskatamies atstarpi starp elektrodiem. Parasti jābūt apmēram 1 mm. Svečvadus - tumsā, mitrā laikā apskatot viņus vizuāli pie strādājoša motora - vai nedzirksteļo. Mazohisti var pačamdīt svečvadus ar roku - no bojātiem var atrauties diezgan labi....
Es savējam auto biju aizdzīvojies līdz apmēram 3mm lielai škirbai starp sveču elektrodiem. Pats interesāntākais bija tas ka efekti (raustīšanās un slāpšana) tika novēroti tikai aukstam motoram un brīvgaitā. Kā uzsila tā viss bija ideāli.
arba - skujuzinu. servisā tā teica un pēc loģikas arī itkā sanāk.
grabēja katalizators.. tāda keramiska skaņa. pēc laika motorīts sāk mirt nost, izrādās piekakāts benzīna filtrs tā normāli (ko BalticMotors nejēdza nomainīt 4 gadus, pa kuriem tika mašīna vesta uz regulārajām apkopēm). servisā visi brīnijās, ka 4gadus vecai/jaunai mašīnai katalizators galīgi miris. tieši varbūt arī nav saistīts.. kaut vai benzīna padeve gļuko, datčiki cenšas uzturēt kko tur, gāž virsū vairāk viena vai otra un attiecīgi katalizatoram kirdik. tā kaut kā.
automehāniķis neesmu tāpēc piesmiet mani nav vērts
Nudien neticēju, ka kaut kas tāds iespējams, pārskatīju "autodatā", "esitronicā" AR benzīnniekus virs 2000 gada - nu neatrodu šiem auto benzīna filtrus. Traki, kas tādus auto pērk!
Focus HC virs normas
Sveiki,
šeku reku 2001 gada 1.6zetec`s visu tehnisko izgāja pa 0, bet vienīgi kaut kāds HC (neesmu spēcīgs ķīmijā) virs normas. norma - 100, faktiskais - 254. diezgan krietni virs normas. uz vietas neko nepaskaidroja, teica lai dzenot uz servi. turpat aizdzina uz servisu, arī neko nepateica, sak, dzen slēgt pie datora.
īsāk jautājumi divi - ar ko varētu būt saistīts HC palielinājums. moš tā vaina ir pašrocīgi novēršama - filtri/sensori/etc.
ja tomēr nav pašrocīgi novēršama (vai konstatējama) tad uz kuru servisu vislabāk dzīties pie datora? zinu, ka Rolis veic šādu diagnostiku, bet ir dzirdēts pietiekami daudz sliktu atsauksmju, lai meklētu kaut ko sakarīgāku varbūt BalticMotors ir uzlabojis savu darba kvalitāti? vismaz pirms pāris gadiem remontēt tur auto bija bezjēdzīgi - cenas palielas pret to kas tika un netika izdarīts
paldies