batka rakstīja: Arnij!rodas sajuta ka tu neko no motoriem nejedz.kadi 100tk ar slipetu bloku.Tas ir otrs mužs motoram.Tu vispar zini kas ir honejums????Kad honejums nodilis motors ne tuvu nav vel beigam.Ja benziniekam paceļ pa 30%jaudu tad tikai paceļot turbo spiedienu un neka savadak.Nevis Ja veel pacelj turbiinas spiedienu.Motora resursu tie plus 30% jaudas praktiski neiespaido.Turbinas gan ja,tai mužs saisinas
batka..... Tu tici pasakaam???? Pirmajaa gadaa Dambis ar kapitaali atremonteetu motoru knapi aizbrauca Dakaaraa liidz galam! Peedeejaas dienaas elljas pateerinjsh bija ap 20 litriem.
Jaa - kad honeejums nodilst, taas veel nav beigas! Tas ir beigu saakums! Paceljot turbo spiedienu un nedarot vairaak NEKO, tu ieguusti tikai detonaaciju, liesu degmaisiijumu un izdegushus virzuljus! Tur viss ir jaadara kopsummaa. Sprauslu raziiba, degv spiediens, turbo spiediens un programma. Un 30% ir tuvu griestiem bez iejaukshanaas iepluudee, izpluudee un sadalenees. Pie kam - arii turbiinai ir raziiba (ja nezinaaji)
Un buutiibaa vari domaat par manaam zinaashanaam, ko gribi
batka rakstīja: Nepareizi Faruh.Ja ķede pa daudz izstiepjas viņa sak kapt uz zobratu zobu galiem un pastiprinati dilst.Paskaties kas notiek močiem ar vecu ķedi.Kads izskatas zobrats
Paskaties, kaados apstaakljos straadaa mocha kjeede! Un arii slodzees!
Motoraa viss straadaa praktiski elljas vannaa un arii slodzes ir 10x mazaakas. Taa, ka nekorekti saliidzinaat....
Re kur normāls spriegotājs... tāds princips sastopams netikai auto būvē...
labaakaa "fiicha" tur ir divaas iisaakaas vieniibaas sadaliita kjeede un roteejoshs spriegotaajs. Liidz ar to gan izstiepums mazaaks, gan labaak spriegojaas
batka rakstīja: Nepareizi Faruh.Ja ķede pa daudz izstiepjas viņa sak kapt uz zobratu zobu galiem un pastiprinati dilst.Paskaties kas notiek močiem ar vecu ķedi.Kads izskatas zobrats
Paskaties, kaados apstaakljos straadaa mocha kjeede! Un arii slodzees!
Motoraa viss straadaa praktiski elljas vannaa un arii slodzes ir 10x mazaakas. Taa, ka nekorekti saliidzinaat....
To visu es zinu par detonacijam.Bet tad raxti sakarigak.Tu uzraxti pacel jaudu par 30% un ja vel turbospiedienu paceļ....Itka ar bez turbospiediena pacelšanas varetu pacelt pa 30% jaudu(pacelt var tikai pamatigi uzforsejot motoru)Un nesalidzini te tagad dakaru.Smiekli nak lasot tadus piemerus.Tur ari jaunu motori izbeidzas.Zini ir atremonteti motori kas nogajuši pec tam 500tk un vairak.Smagajiem pat paris miljonus ar tadu var nobraukt.Pasakas ja???
Par to ķedi jums nepieleca ko ar to domaju.Ne jau tas ka eļļa vai slodze,bet ja ķede ir izstiepusies tad tak posmi paliek garaki,vai ne ta???Kadeļ tad jamaina ta ķede???Un tad ari kapj uz zobiem
Baisulis rakstīja: Ja spriegotāja sliede ir uzražota plānāka...tad taču sanāk, ka to vienkārši vajag nospriegot tālāk un miers.
Spriegojumu mēra pēc kaut kāda iebūvēta merītāja vai mēra reāli,kaut kādu spēku ar ko tā ķēde nostiepta?
Jaa! It kaa taa ir! bet - mums ir pieejams Scantech, kas uzrazjo meeslus, cilveeki nopeerk, uzliek un..... aiz vaaka jau neredzeesi, kas katram iekshaa!
Spriegotaajaa ir atsperiite, kas tad arii dod to vajadziigo speeku! Savukaart uz pasha stienja ir zobsektors (atskabargu veidaa), kas neljauj keedes svaarstiibaam atspiest spriegotaaju atpakalj. Un probleema ir tajaa, ka shis spriegotaajs taalaak par 19mm fiziski nav speejiigs izliist, kaut arii Scantech versijaa veel vareetu atljauties piespriegot! Un.... kaa lai nosaka, kas aiz vaaka??? parasti jau pienjem , ka OE!
batka rakstīja: Nu normalam mašinam pie tada noskrejiena vel honejums cilindriem nav nodilis un nekadus gredzenus tur nevajag mainit.Par turbinu piekritišu ta varetu ari but jaremonte.Un tas chiptunings jau nenodara tik lielu kaitejumu ja vien tev nav kadi 500 zs
par `sito gan netirz
vidusmeera audi pie shaada nobraukuma ellu rij vismaz litru uz sotaku
farruhs rakstīja: Man liekas,ka vajadzeja pieturēties pie vecajām vērtibām un izmantot tadu principu ka 900 OG ,ķēdes piedziņu uz kārbu... nu tā štob pa maz neliekas...
batka rakstīja: T.Smagajiem pat paris miljonus ar tadu var nobraukt.Pasakas ja???
Smagajam tas motors apgriezjas 5x kilometraa!
Nu NEVAR ar pieejamaam detaljaam un tehnologijaam atremonteet motoru 1:1 ar jaunu! Pats kaadreiz tiku atskruuveejies A/VW 1.6 diizeljus. izsliipee bloku, saliec visu jaunu un..... pie 100tk saakas elljas eeshana. Atver valjaa - elljas gredzeni pliki!
Kas vainiigs??? Virzulji - Mahle, bliives un bliivsleegi - Elring, shaales - Glyco.... Viss sameeriits, paarbaudiits... Elljas Castrol, Mobil, Esso - kaa nu kuro reizi. Un.... netur! Un - ne jau man vienam taada pieredze!
Tas, ka nesakariigi raxtu.... tad man jaaraksta uz vairaakaam lapaam, lai neko neizlaistu! Un - taapat buus jautaajumi!
batka rakstīja: Par to ķedi jums nepieleca ko ar to domaju.Ne jau tas ka eļļa vai slodze,bet ja ķede ir izstiepusies tad tak posmi paliek garaki,vai ne ta???Kadeļ tad jamaina ta ķede???Un tad ari kapj uz zobiem
batka rakstīja: Par to ķedi jums nepieleca ko ar to domaju.Ne jau tas ka eļļa vai slodze,bet ja ķede ir izstiepusies tad tak posmi paliek garaki,vai ne ta???Kadeļ tad jamaina ta ķede???Un tad ari kapj uz zobiem
Batka.... Ne jau tikai keede stiepjas! Arii zobratiem dilstot, diametrs samazinaas un vinji paliek mazaaki! Buutiibaa - atkaapes uz abaam puseem ! Bet ko tur diskuteet! samaina un uz ~ tiem pashiem 150tk ir miers! Taapeec Amerika nav jaagudro! Arii riepas dilst, elljas izstraadaajas, kraasa izbalee... To tak kaut kaaa pienjemam!
Arnijs rakstīja: Un probleema ir tajaa, ka shis spriegotaajs taalaak par 19mm fiziski nav speejiigs izliist, kaut arii Scantech versijaa veel vareetu atljauties piespriegot!
Nu skaidrs,tad ja... Jāpārbūvē spriegotājs,nepastāv tāda iespēja?? Jo tak nav normāli maksāt atkal 800 latus,ja reiz detaļa nomainīta.
batka rakstīja: Nu normalam mašinam pie tada noskrejiena vel honejums cilindriem nav nodilis un nekadus gredzenus tur nevajag mainit.Par turbinu piekritišu ta varetu ari but jaremonte.Un tas chiptunings jau nenodara tik lielu kaitejumu ja vien tev nav kadi 500 zs
par `sito gan netirz
vidusmeera audi pie shaada nobraukuma ellu rij vismaz litru uz sotaku
Arnijs rakstīja: Un probleema ir tajaa, ka shis spriegotaajs taalaak par 19mm fiziski nav speejiigs izliist, kaut arii Scantech versijaa veel vareetu atljauties piespriegot!
Nu skaidrs,tad ja... Jāpārbūvē spriegotājs,nepastāv tāda iespēja?? Jo tak nav normāli maksāt atkal 800 latus,ja reiz detaļa nomainīta.
Vot man ar nezkapec liekas,ka ja spriegotajs ir savus mm izveicis,tad tā ķēde un zorati vēl ne tuvu nav savai beigu stadijai...
Nu bet tas laikam attiecinams uz tādu gadijumu,kad 100% zini,kas,kur,kad ir mainits...
batka rakstīja: Par to ķedi jums nepieleca ko ar to domaju.Ne jau tas ka eļļa vai slodze,bet ja ķede ir izstiepusies tad tak posmi paliek garaki,vai ne ta???Kadeļ tad jamaina ta ķede???Un tad ari kapj uz zobiem
No kā gan tā ķēde stiepsies,ja ne no slodzes?
nu plaa, domaaju, ka tuy gudraaks
vinja neizstiepjasa, bet izdilst.... atsevishkji kjeedes posmi nepaliek garaaki, bet tajaas vietaas, kur kustaas dilst pa nulle komats shtrunts milimetriem.... kjeedee kopaa ir pietiekoshi daudz posmu, kas kopaa dod tos milimetrus....
ne jau kjeede izstiepjaas par 19mm, tur ir trigonometrija, kjeede izstiepjas par 1 mm, a spriegotaajs ielien par centimetru..... (varu izreekjinaat preciizi, jaazina tikai preciizi izmeeri)
SAAB