batka rakstīja: Par to ķedi jums nepieleca ko ar to domaju.Ne jau tas ka eļļa vai slodze,bet ja ķede ir izstiepusies tad tak posmi paliek garaki,vai ne ta???Kadeļ tad jamaina ta ķede???Un tad ari kapj uz zobiem
No kā gan tā ķēde stiepsies,ja ne no slodzes?
nu plaa, domaaju, ka tuy gudraaks
vinja neizstiepjasa, bet izdilst.... atsevishkji kjeedes posmi nepaliek garaaki, bet tajaas vietaas, kur kustaas dilst pa nulle komats shtrunts milimetriem.... kjeedee kopaa ir pietiekoshi daudz posmu, kas kopaa dod tos milimetrus....
ne jau kjeede izstiepjaas par 19mm, tur ir trigonometrija, kjeede izstiepjas par 1 mm, a spriegotaajs ielien par centimetru..... (varu izreekjinaat preciizi, jaazina tikai preciizi izmeeri)
Trigonometrs krenovs... pasaki,ka tev vēl transportieris un collštoks uz pakaljas ietetovets...
Arnijs rakstīja: Un probleema ir tajaa, ka shis spriegotaajs taalaak par 19mm fiziski nav speejiigs izliist, kaut arii Scantech versijaa veel vareetu atljauties piespriegot!
Nu skaidrs,tad ja... Jāpārbūvē spriegotājs,nepastāv tāda iespēja?? Jo tak nav normāli maksāt atkal 800 latus,ja reiz detaļa nomainīta.
Ir redzeeti uzmetinaati uzgrieznji uz taa kaata! Piespriegot jau piespriego, tikai - uz cik ilgu laiku! Jo neviens jau aiz vaaka neredz, kas notiek iisteniibaa! Buutiibaa ir taa! Ja liek, tad visu OE. Citu variantu es neatziistu! Cilveeki, ietautot tos nepilnos 100Ls uz detaljaam (Scantech abi komplekti kopaa maksaa ~ 250-270Ls) buutiibaa nopeerk par ietaupiito naudu probleemas naakotnei! Buutiibaa Scantecham vajadzeetu aizliegt tirgot shos izstraadaajumus, kas neatbilst OE parametriem un viss daudzmaz nostaatos vismaz prognozeejamaas poziicijaas.
Arnijs rakstīja: Buutiibaa Scantecham vajadzeetu aizliegt tirgot shos izstraadaajumus, kas neatbilst OE parametriem un viss daudzmaz nostaatos vismaz prognozeejamaas poziicijaas.
Lūk šis būtu labs variants un ne jau tikai ar saab rezerves daļām. Tas tak notiek visur.
Par to lētuču pielietošanu gan balsojam paši ar saviem makiem.
Bremžu kluči pa 4 lati,stūres pirksti pa 4 ls un kas tik ne vēl...un tad brīnās.
Arnijs rakstīja: Buutiibaa Scantecham vajadzeetu aizliegt tirgot shos izstraadaajumus, kas neatbilst OE parametriem un viss daudzmaz nostaatos vismaz prognozeejamaas poziicijaas.
Lūk šis būtu labs variants un ne jau tikai ar saab rezerves daļām. Tas tak notiek visur.
Par to lētuču pielietošanu gan balsojam paši ar saviem makiem.
Bremžu kluči pa 4 lati,stūres pirksti pa 4 ls un kas tik ne vēl...un tad brīnās.
un SPS plaukst un zelj... tā tu gribēji laikam teikt...
Arnij nekur nav garantets ka tie nebij ķinas kolbensmitz vai mahle.Mums mahlei gredzeni bij tadi ka varej aptit ap pirkstu bez maz.Un ņemti pie itka laba rezerves daļu izplatitaja.
Baisulis rakstīja: Nu vismaz bez sevišķiem uzbraucieniem izdiskutējām vienu problēmu un tapa šis tas skaidrs.
A tā visi tik vaid par to ķēdi.
Nu ja jau ir laiks un veeleeshanaas taa garaak uzrakstiit, tad var arii kko izdiskuteet! Paaris vaardos to pateikt, kaa redzi- nevar!
iipashi arii neesmu centies iedziljinaaties! Lielie cipari jau saskrien ne tikai no kjeedes. kad ir izcelts motors, tad parasti tiek izdariits 2x tik, kaa pie kjeedes mainjas, jo vnk ir VIEGLI to izdariit! Piem. nomainiit aizm. bliivsleegu, biki sulot saakushu uudenssuukni, balstraamja bukses un tmldz. tad veel tosoli, elljas, filtri un - taa tie cipari saskrien!
Tipa - ko`t saremonteeji? Ai - nomainiiju kjeedi! Un cik samaksaaji? Shtuku divsimts.....
Arnijs rakstīja: Buutiibaa Scantecham vajadzeetu aizliegt tirgot shos izstraadaajumus, kas neatbilst OE parametriem un viss daudzmaz nostaatos vismaz prognozeejamaas poziicijaas.
Lūk šis būtu labs variants un ne jau tikai ar saab rezerves daļām. Tas tak notiek visur.
Par to lētuču pielietošanu gan balsojam paši ar saviem makiem.
Bremžu kluči pa 4 lati,stūres pirksti pa 4 ls un kas tik ne vēl...un tad brīnās.
Tieshi taa! Un par tiem 4Ls tie kluchi ir atvesti un nopelniijis juutaas gan razotaajs, gan transporteetaajs, gan vairum un mazumtirgotaaji! tad par KAADU kvalitaati ir iespeejams runaat?
Arnijs rakstīja: Buutiibaa Scantecham vajadzeetu aizliegt tirgot shos izstraadaajumus, kas neatbilst OE parametriem un viss daudzmaz nostaatos vismaz prognozeejamaas poziicijaas.
Lūk šis būtu labs variants un ne jau tikai ar saab rezerves daļām. Tas tak notiek visur.
Par to lētuču pielietošanu gan balsojam paši ar saviem makiem.
Bremžu kluči pa 4 lati,stūres pirksti pa 4 ls un kas tik ne vēl...un tad brīnās.
Ne jau visos gadījumos ražotāja detaļas ir labākās. Kāpēc mainīt visu plauktu par 100, ja problēma ir tikai šarā par 10ls
Tipa - ko`t saremonteeji? Ai - nomainiiju kjeedi! Un cik samaksaaji? Shtuku divsimts.....
Taa jau taas legjendas rodas!
Nu vienalga, man tas cipars nešķiet normāls par ne-ārkārtas remontu. Tas ir paredzams pasākums un ieguldīt tajā pasākumā otru mašīnas cenu.... Ne sevišķi pavelk.
Katram savs,protams. Tik neaprotu tos,kas to dara...kur tam sābam tā fīča...nav tak nekāds poršs vai mustangs.
Tieshi taa! Un par tiem 4Ls tie kluchi ir atvesti un nopelniijis juutaas gan razotaajs, gan transporteetaajs, gan vairum un mazumtirgotaaji! tad par KAADU kvalitaati ir iespeejams runaat?
Nja. Kad tirgojos ar tām lietiņām, redzēju tos peļņas ciparus. Pilnīgs pofigs ko un kā pārdot. Un pērk...pērk tos klučus par tiem 4 ls. Jo tie labie,par 14 esot dārgi. Tas nekas, ka reizi 2 gados jāmaina.
Tas gan attiecas uz noteiktu tautas daļu, bet tomēr.
Arnijs rakstīja: Buutiibaa Scantecham vajadzeetu aizliegt tirgot shos izstraadaajumus, kas neatbilst OE parametriem un viss daudzmaz nostaatos vismaz prognozeejamaas poziicijaas.
Lūk šis būtu labs variants un ne jau tikai ar saab rezerves daļām. Tas tak notiek visur.
Par to lētuču pielietošanu gan balsojam paši ar saviem makiem.
Bremžu kluči pa 4 lati,stūres pirksti pa 4 ls un kas tik ne vēl...un tad brīnās.
Ne jau visos gadījumos ražotāja detaļas ir labākās. Kāpēc mainīt visu plauktu par 100, ja problēma ir tikai šarā par 10ls
Ir tā,ražotājs aprēķinājis slodzes,piekniedējis to šaru. Ķīnas ražotājs Šars Našars izdomā,ka to var nomainīt,kaut kādu metālu dabon,kas bij paredzēts spaiņu ražošanai,uzcepj kaudzi ar šarām, paliek pāri metāls,uzcep dažus zobratus šabiem.
Nu vo, sapako tos šarus kastiņā,iemet skrūves no tās pašas ķerras un aizved uz Latviju.
Tur bāleliņš ieiet veikalā,iepleš acis...saksita piķi...ja uzliek lēto šaru,sanāk veselu mēnesi ko nopirkt no Kazjas šmigu.
Un tad šis mauc pie kaimiņa lielīties par ietaupījumu,nolauž uz izciļņa to šaru ar visām ķīnas skrūvēm kopā un pa taisno dodas pie Pētera, nemaz to šmigu nepabaudījis....
batka rakstīja: Arnij nekur nav garantets ka tie nebij ķinas kolbensmitz vai mahle.Mums mahlei gredzeni bij tadi ka varej aptit ap pirkstu bez maz.Un ņemti pie itka laba rezerves daļu izplatitaja.
Nu redzi! Es jau arii saku, ka probleema jau principaa nav tajaa, ka nevar izdariit, bet gan - ka nav ar ko izdariit! Ja OE izplatiitaajs savu kvalitaati daudzmaz garantee, tad vienalga nav paarlieciibas, ka tas ir pats pats labaakais. pats labaakais aiziet uz konvejeru, peec tam - attieciigi pa liimenjiem - peec vajadziibaam!
Ar Dambi tas bija reaals piemeers! Jo vinjsh togad vieniigais savam Osim atremonteeja motoru. Aazim un Lukstinjam bija jauni, bet visam naudas tobriid nepietika! Un probleemas , elljas esshanas izskataa, saaka paraadiities tieshi ar remonteeto!
Principaa jau "za ruljom" testi man patika! Atceros, kaa bij testeejushi VAZ 01-07 sharu! dazaadus razjotaajus. Tajaa skaitaa Krievijas kooperatiivos. Verdikts bij, ka ar kooperatiivajiem varot nosisties! laikam tureeja iekaartas sharaa bik virs 2aam tonnaam, kameer Toljatnieks - veselas 6as Bija jau laiki, kad tie shari 'izmaucaas" krietnaakaa bedree. pats vienu taadu situaaciju izbaudiiju kaadaa 88ajaa uz Eksportenes.
Arii riepu testi vinjiem ir OK, taapat kaa dazaadu autokjiimiju un degvielas un tmldz. Vismaz nav neviena brenda pasuutiiti!
farruhs rakstīja: A,ar tiem klučiem pa 4ls,var ari nobremzēt?
Paarliecinoshi! Ja brauc uz 5 km/h... Zinu, gadiijumu Siguldaa, kad bremzeejot paarmauca paar sarkano, jo auto vnk nestaajaas! Un tikko bij uzmainiijis kluciishus....
SAAB