Kapēc uz Viļņas bāņa 120km/h atļauts un menti pa tiem, kas uz 150/160 nepiesienas, a? Tas bānis kaut gramu labāks par Jūrmaleni, Pleskaveni vai Saulkrastu šosi???
Zini JEBKURŠ Lietuvas bānis IR LABĀKS par Pleskaveni, Jūrmaleni (par šo varbūī ne tik būtiski), bet kur uz Saulkrastu šosejas redzi sadalošo joslu
Salīdzini ceļa segumu, kā tiek risinātas apgriešanās vietas utt.
arheos rakstīja:a ja palīdzēsi aiziet kādam, kas tur "ņipričom"?
aktīvā satiksme es negonkoju!
Var pilnīgi pasīvi uzbraukt virsū kādam, kam no zemāk esoša lauku ceļa (kas ir aiz krūma) pēkšņi ir jāšķērso perpendikulāri šoseja, jams Tevi nepamana, vai pieņem, ka arī Tu ievēro satiksmes noteikumus un nepārsniedz ātrumu...
Vai kāds bezatstarotāju bojāgājējs izsmērēs smadzenes pa Tavu salonu, jo nebija atstarotājs, kā arī pie mazāka ātruma, iespējams būtu paguvis to bojāgājēju apbraukt
Situāciju ir miljons...
Ja ej bojā pret koku nevienlīzīģā cīņā - tad RIP, bet ne vienmēr var blakus atrasties kāds koks, kas aizstāvēs citu, kas būu izglābies, ja ātrums būtu saprātīgs...
Kapēc uz Viļņas bāņa 120km/h atļauts un menti pa tiem, kas uz 150/160 nepiesienas, a? Tas bānis kaut gramu labāks par Jūrmaleni, Pleskaveni vai Saulkrastu šosi???
Zini JEBKURŠ Lietuvas bānis IR LABĀKS par Pleskaveni, Jūrmaleni (par šo varbūī ne tik būtiski), bet kur uz Saulkrastu šosejas redzi sadalošo joslu
Salīdzini ceļa segumu, kā tiek risinātas apgriešanās vietas utt.
Pleskavene vēl nu so so (un tikai dēļ asfalta seguma), bet neredzu vajadzību pēc sadalošās un Saulkrastenes. Cik man tur nācies braukt, apdzenamie vienmēr patinās malā un pie apdzīšanas arī pretīmbraucošie. Gluži normāla šose. Jebšu tev ir kāda īpaša statistika pieejama par Saulkrasteni, kas liktu ātrākajiem un steidzīgākajiem pārdomāt savu braukšanas stilu un manieres
Pleskavene vēl nu so so (un tikai dēļ asfalta seguma), bet neredzu vajadzību pēc sadalošās un Saulkrastenes. Cik man tur nācies braukt, apdzenamie vienmēr patinās malā un pie apdzīšanas arī pretīmbraucošie. Gluži normāla šose. Jebšu tev ir kāda īpaša statistika pieejama par Saulkrasteni, kas liktu ātrākajiem un steidzīgākajiem pārdomāt savu braukšanas stilu un manieres
Tieši plesenes ceļa segums ir bēdīgs, lai tur ātri brauktu. Pie tik nelīdzena un risām izvagota ceļa mums TIKAI LIEKAS, ka mēs pilnībā kontrolējam auto...
Ja nav sadalošās, tas nozīmē, ka pastāv risks purns purnā. Līdz ar to 100 km/h būu pieņemams ātruma ierobežojums ar noteikumu, ka atstarotāji ir kā Igaunijā - ik pa 50 metriem, nevis ik pa 100 metriem un viduslīnijā arī lai ir iestrādāti atstarotāji...
Kapēc uz Viļņas bāņa 120km/h atļauts un menti pa tiem, kas uz 150/160 nepiesienas, a? Tas bānis kaut gramu labāks par Jūrmaleni, Pleskaveni vai Saulkrastu šosi???
Zini JEBKURŠ Lietuvas bānis IR LABĀKS par Pleskaveni, Jūrmaleni (par šo varbūī ne tik būtiski), bet kur uz Saulkrastu šosejas redzi sadalošo joslu
Salīdzini ceļa segumu, kā tiek risinātas apgriešanās vietas utt.
Pleskavene vēl nu so so (un tikai dēļ asfalta seguma), bet neredzu vajadzību pēc sadalošās un Saulkrastenes. Cik man tur nācies braukt, apdzenamie vienmēr patinās malā un pie apdzīšanas arī pretīmbraucošie. Gluži normāla šose. Jebšu tev ir kāda īpaša statistika pieejama par Saulkrasteni, kas liktu ātrākajiem un steidzīgākajiem pārdomāt savu braukšanas stilu un manieres
Vārdu "vienmēr" nomaini ar "parasti". Tad būs ticamaks variants.
Ir viena daļa, kuri nerubī, kā tas ceļš jāizmanto...
Nu par šito tēmu te atkal var pieklabināt 100 lapas un tāpat jēgā netikt.
Es uzskatu, ka katram pašam ir savs znajs, katrs pac ir liels un gudrs un var izlemt kā braukt. Tikai vienīgais vajadzētu atcerēties par atbildību. Mēs tak neatstājam savus bērnus vienus virtuvē, kad tur katls ar verdošu zupu, jo mēs negribam viņus apdraudēt. Tāpat nevajadzētu šo pašu bērnu apdraudēt nesoties uz 180 pa šoseju
Protams, nekur jau nav teikts, ka tas bērns sev zupu uzlies, vai ceļā tas bērns gadīsies, bet JA NU tā notiek...paši saprotat kas būs.
Sh*t happens, tāpēc likteni nevajag izaicināt. Uz ceļa ir pietiekami daudz bīstamu faktoru, kurus vadītājs pat gribot nevar kontrolēt.
Palaidniex rakstīja:Tā arī neatbildēji - Vācijā pa bāni esi braucis?
Pa Vācijas nē, pa Autrijas jā. Un tad?!
Austrijā tādi bānīši vien ir un tur ja pārkāpj tur noteiktos Ātruma ierobežojumus (tici man tos neizzīda no pirksta) nākas šķirties no VISAI PRĀVĀM naudas summām.
Pat ja esi braucis tikai pa Austrijas bāņiem tad - nerodas sajūa, ka tos bāņus ar Latvijas bāņiem ior salīdzināt kā ... (nu tu saproti ko) ar tizlu distrofiķa pirkstu.
Ceļa seguma kvalitāte, marķējumi, zīmes, atstarotāji, joslu platums, pretapžilbijnāšanas barjeras ar pretējo joslu, barjetas, lai nevarētu nemaz iebraukt pretējā joslā, simtiem km žogu, lai nevar uz ceļa nejauži izskrtiet nedz cilvēki, nedz zvēri, uz ceļa aizliegti gājēji, velosipēdisti, traktori utt un tad tur ir atļauts 120-140 km/h. Un par 160 km/h TUR DRĀŽ! Bez vazelīna un pamatoti.
Pie mums - risas, līkas līnijas, ielāpu plankumi, nav žogui, pievadceļu un apgriešanās vietu miljons, bērni, vietēji iedzīvotāji, iereibuši ļoļiki, no meža pēkšņi izlecoši ATV, nparedzami braucēji, neadekvātas reakcijas uz ceļa...
Protams, ka mums nav TIK kruti ceļi, bet nejau arī tik slikti, lai uz 90 km/h brauktu... Pat Igaunijā daudzās vietās 100 un 110 atļauts. A Latvijā Kādreiz uz Pleskavenes sotaks bij, tad aizvāca. Tagad uz Jūrmales sotaks karājas.... Nu baigais skidoniņš
nakujators rakstīja: Protams, ka mums nav TIK kruti ceļi, bet nejau arī tik slikti, lai uz 90 km/h brauktu... Pat Igaunijā daudzās vietās 100 un 110 atļauts. A Latvijā Kādreiz uz Pleskavenes sotaks bij, tad aizvāca. Tagad uz Jūrmales sotaks karājas.... Nu baigais skidoniņš
100 km/h karājās Latvijā TIKAI uz ceļiem ar sadalošo joslu un TIKAI vasaras sezonā.
Kāpēc igaunijā ir 100 km/h, piemēram No Ainaži/Ikla līdz Tallinai?
Atbilde vienkārša esi kādreiz naktī tur braucis, vēlams naktī un lietainā laikā? Vislabāk to kontrastu saprast, kad naktī un lietū tu iebrauc no Igaunijas Latvijā. Ja neesi pavisam akls un stulbs - tad atbildēt varēsi sev pats, bez manas palīdzības - kāpēc konservatīvajā Igaunijā IR atļauts 100 km/h un kāpēc mums nav atļauts 100 km/h uz ceļiem bez sadalošās joslas.
nakujators rakstīja: Protams, ka mums nav TIK kruti ceļi, bet nejau arī tik slikti, lai uz 90 km/h brauktu... Pat Igaunijā daudzās vietās 100 un 110 atļauts. A Latvijā Kādreiz uz Pleskavenes sotaks bij, tad aizvāca. Tagad uz Jūrmales sotaks karājas.... Nu baigais skidoniņš
100 km/h karājās Latvijā TIKAI uz ceļiem ar sadalošo joslu un TIKAI vasaras sezonā.
Kāpēc igaunijā ir 100 km/h, piemēram No Ainaži/Ikla līdz Tallinai?
Atbilde vienkārša esi kādreiz naktī tur braucis, vēlams naktī un lietainā laikā? Vislabāk to kontrastu saprast, kad naktī un lietū tu iebrauc no Igaunijas Latvijā. Ja neesi pavisam akls un stulbs - tad atbildēt varēsi sev pats, bez manas palīdzības - kāpēc konservatīvajā Igaunijā IR atļauts 100 km/h un kāpēc mums nav atļauts 100 km/h uz ceļiem bez sadalošās joslas.
Nekā TĀDA tur nav - segums labāks un VARBŪT (precīzi neatceros vairs, jo vismaz pusgadu tur neesmu braucis) ceļa malā stabiņi ar atstarotājiem. Latvijā BTW arī ļoti daudz posmi ir gan ar tikko uzlietu asfaltu, gan šiem stabiņiem. BTW2 - tikai Latvijā laikam sataisa ceļu un zīmes (30km/h) vēl mēnesi nenovāc Tad sanāk, ka esmu +140km/h braucis Laikam jāiet uz baznīcu grēkus izsūdzēt
nakujators rakstīja: Protams, ka mums nav TIK kruti ceļi, bet nejau arī tik slikti, lai uz 90 km/h brauktu... Pat Igaunijā daudzās vietās 100 un 110 atļauts. A Latvijā Kādreiz uz Pleskavenes sotaks bij, tad aizvāca. Tagad uz Jūrmales sotaks karājas.... Nu baigais skidoniņš
100 km/h karājās Latvijā TIKAI uz ceļiem ar sadalošo joslu un TIKAI vasaras sezonā.
Kāpēc igaunijā ir 100 km/h, piemēram No Ainaži/Ikla līdz Tallinai?
Atbilde vienkārša esi kādreiz naktī tur braucis, vēlams naktī un lietainā laikā? Vislabāk to kontrastu saprast, kad naktī un lietū tu iebrauc no Igaunijas Latvijā. Ja neesi pavisam akls un stulbs - tad atbildēt varēsi sev pats, bez manas palīdzības - kāpēc konservatīvajā Igaunijā IR atļauts 100 km/h un kāpēc mums nav atļauts 100 km/h uz ceļiem bez sadalošās joslas.
Nekā TĀDA tur nav - segums labāks un VARBŪT (precīzi neatceros vairs, jo vismaz pusgadu tur neesmu braucis) ceļa malā stabiņi ar atstarotājiem. Latvijā BTW arī ļoti daudz posmi ir gan ar tikko uzlietu asfaltu, gan šiem stabiņiem. BTW2 - tikai Latvijā laikam sataisa ceļu un zīmes (30km/h) vēl mēnesi nenovāc Tad sanāk, ka esmu +140km/h braucis Laikam jāiet uz baznīcu grēkus izsūdzēt
Par neadekvātām zīmēm piekrītu, par aizmirstiem 30 km/h, bet iet runa par to CIK DRAMATISKI ATŠĶIRAS Via Baltica igaunijā no tā, kas ir Latvijā. nu dažos posmos ir mazāka tā atšķirība, bet visumā pie mums tu iebrauc kā nēģera pakaļā salīdzinoši ar saprotamu, pārskatāmu (dēļ tāda ne dārga sīkuma kā pietiekams atstarotāju skaits), dēl tā, ka ceļa profils ir pareizs un nav peļķes uz tā, ka nav risu, ka ceļš ir paredzams... Taisni tie ir tie sīkumi, kas drošu, pārskatāmu ceļu atšķir no tā ko pie mums sauc par ceļu, un, ko piemums, būvē pa nenormāli sadārdzinātām cenām...
Mani daudz vairāk satrauc posms Baložu pagrieziens-Ķekava (vārti uz Eiropu) - pazors visai Latvijai un sava veida "bumba ar laika degli" - pat godīgi braucot pa to galapunkts var būt "kastē"
nakujators rakstīja: Mani daudz vairāk satrauc posms Baložu pagrieziens-Ķekava (vārti uz Eiropu) - pazors visai Latvijai un sava veida "bumba ar laika degli" - pat godīgi braucot pa to galapunkts var būt "kastē"
nakujators rakstīja: Mani daudz vairāk satrauc posms Baložu pagrieziens-Ķekava (vārti uz Eiropu) - pazors visai Latvijai un sava veida "bumba ar laika degli" - pat godīgi braucot pa to galapunkts var būt "kastē"
A bļāuj, ka pie mums nelieši ātri braukt neļauj...
a no cik tad saakas tie bargie sodi par aatrumu??? pa pilseetu parasti paarvietojos liidz 85km/h...liidz!!! un reizeem!! luudzu nepataisiit mani par noziedznieku vienreiz gan apdziivotaa vietaa mani nokjeera uz 110, izdevaas vienoties, taa arii neuzzinaaju , cik buutu patiesais sods...
nakujators rakstīja: Mani daudz vairāk satrauc posms Baložu pagrieziens-Ķekava (vārti uz Eiropu) - pazors visai Latvijai un sava veida "bumba ar laika degli" - pat godīgi braucot pa to galapunkts var būt "kastē"
Tu laikam latgalē nesi bijis...
Dafiga esmu. Bez atsevišķiem izņēmumiem (posmiem) tādi paši kā visur citur LV. Rīga-Ķekava laikam neesi bijis - ceļš kā Latgalē, bet satiksmes intensitāte kā gaišā dienas laikā Rīgas centrā
Tur kāreiz drīzāk jābrauc +60 un ātrāk prom no turienes, a citādi kolonā kāds pēķšņi izdomā kreiso uztaisīt vai fiksi pamīzt vai kāds slimāks bembists ar 316`to pārvārtējot savas "tehnikas" spējas izdomā 3 fūres apdzīt
shmurger rakstīja: a no cik tad saakas tie bargie sodi par aatrumu??? pa pilseetu parasti paarvietojos liidz 85km/h...liidz!!! un reizeem!! luudzu nepataisiit mani par noziedznieku vienreiz gan apdziivotaa vietaa mani nokjeera uz 110, izdevaas vienoties, taa arii neuzzinaaju , cik buutu patiesais sods...
Nu ja par lielajiem sodiem domā, tos, kas ar apliecības atņemšanu, tad pilsētā sākot ar +51 (4 punkti neatkarīgi pilsēta/šoseja) , ārpuis pilsētas sākot ar +61 (5 punkti neatkarīgi pilsēta/šoseja)
Pilsētā no 31-40 ir tikai 2 punkti bet cīpars Ls 80-Ls 100, no +41 km/h gan pilsētā, gan ārpus tās jau ir 3 bonuspunkti, pārājo parēķini pac...
Viktos rakstīja: Te palasot es secinu ka jūs esat baigie pārkāpeji, manuprāt +5 pārkāpums jau ir daudz a jūs te par +60 runājat (OMG)
OMG notiek tad, kad šie te +5 braucēji vizinās pa kreiso joslu un briļļu vietā izmanto priekšējo stiklu.
Liepājniexam nepaveicās.......Kad iznāk strādāt Liepājas pusē,es arī piektdienas vakarā gribu tikt ātrāk mājās,un tas +60 uz A9 ir normāli www.lvceli.lv/... ...Ar redzi tuvumā man uz vecumu tā pašvakāk,bet tālumā vel zaļās vestes spēju laicīgi saskatīt.Vienreiz gan nepaspēju sabremzēties,jo bija labi maskējušies,nu bet pats vainīgs-neraudu,,,,,
Pats vainīgs - atņem tiesības