Šodien Discovery rādīja, kā taisa 25 kg velosipēdus, ar kuriem var sasniegt 120km/h. Braucējs pusguļus, velo apkārt korpuss, kas samazina gaisa pretestibu, 4 vai 5 ātrumi.
Da nuu kas tur pa brīnumu. Vēl viņiem vajadzētu ieģērbt velosipēdistus skafandrā, un ielikt tunelī no kura izsūknēts gaiss. Vēl visus 300 izspiestu, tikai ar reālo pielietošanu tam visam nav nekāda sakara. Cita starpā ātruma rekords ar velosipēdu pa horizontālu virsmu ir kaut kas ap 215km/h Turklāt tas velo izskatījās kā parasts velo, tikai ar milzīgu zobratu starp pedāļiem. Tikai tas ir braucot aiz speciāli sagatavota auto, kuram piestiprināts "vēja aizkars".
Archijs2 rakstīja: Sildāmā krāsniņa arī nāk līdzi? Ja nē, tad līdz pavasarim šos joks nav aktuāls. Ziemas riepas arī tad vajag, jo ne jau tikai auto mēdz izslīdēt. =)
Kārtējais nūbs, kas velosipēdus redz tikai pa televizoru Redzi, starpība starp velosipēdu un mašīnu ir tāda, ka mašīnai ir jāmin trīs pedāļi, bet no tā silts nepaliek, izņēmot kaut kādus ekstrēmus momentus, velosipēdam ir tikai divi, bet ar tiem pietiek
raimondsm rakstīja: Šodien Discovery rādīja, kā taisa 25 kg velosipēdus, ar kuriem var sasniegt 120km/h. Braucējs pusguļus, velo apkārt korpuss, kas samazina gaisa pretestibu, 4 vai 5 ātrumi.
Kapec tik smags???Domaju ka 9 kg jau sen ka nekas ipašs neskaitas
raimondsm rakstīja: Šodien Discovery rādīja, kā taisa 25 kg velosipēdus, ar kuriem var sasniegt 120km/h. Braucējs pusguļus, velo apkārt korpuss, kas samazina gaisa pretestibu, 4 vai 5 ātrumi.
Kapec tik smags???Domaju ka 9 kg jau sen ka nekas ipašs neskaitas
Taapeec ka notiekti daudz lielaaka virsma un daudz vairaak materialai aiziet nekaa tradiacionalaas konstrukcijas veljukiem !
Pats arii shtatos no kalniem lejaa esmu maucis ar 95km/h ...
It ka ajau to atrumu nejuuti jo pierod diezgan aatri, bet ja iedomajas ka tadaa atrumaa kaut kas notiek un jaakriit tad nu diezien vai savus kaulinjus salasiisi peec tam ...
Vis jau taa kaa baigi forshi, tikai kaada H peec tam aerodinamiskajam meeslam jaasver 25 kg ?!?!? Parastie veljuki sver kaa jau te rakstiija ~ 9 kg, kameer ultra vieglie jau ir pat laikam zem 4 kg. Un 120 km/h, man liekas ka taadu aatrumu ar shosejniekiem meedz sasniegt trekaa. Kameer aerodinamiskajiem veljukiem rekords laikam bija ~130 km/h.
WALA rakstīja: Vis jau taa kaa baigi forshi, tikai kaada H peec tam aerodinamiskajam meeslam jaasver 25 kg ?!?!? Parastie veljuki sver kaa jau te rakstiija ~ 9 kg, kameer ultra vieglie jau ir pat laikam zem 4 kg. Un 120 km/h, man liekas ka taadu aatrumu ar shosejniekiem meedz sasniegt trekaa. Kameer aerodinamiskajiem veljukiem rekords laikam bija ~130 km/h.
pajem normaalu shosejas vello , da kau made in ussr 'ctapt coce ' , ieseedies starppilseetu busam astee un vaalee . buus teu i simc i vairaak dejvuu !!! mstr elektrograamatuvelopulcinj.
9,5 -10 kg mtb tipa velosipēdi kurus izmanto sacensībās ari paši lielākie profi
7 - 9 kg ir šosejas profu velosipēdi
Pats esmu braucis izmantojot automašinas aizvēju, uz 100km/h. Ir darīts tas gan ar 14kg velo, gan ar 9kg velo....starpiibu gan nekaadu lielo neizjutu.
Nju ar labu šosejas velo un attieciigajiem zobratiem vareetu aizveejaa arii 120km/h izspiest. Tik šeit laikam tos smagos velosipēdus ir domaats buuveet pašu braukšanai (bez aizvēja) un tur jau gan buutu maximaali jaapiestraadaa pie aeirodinamikas!
9,5 -10 kg mtb tipa velosipēdi kurus izmanto sacensībās ari paši lielākie profi
7 - 9 kg ir šosejas profu velosipēdi
Pats esmu braucis izmantojot automašinas aizvēju, uz 100km/h. Ir darīts tas gan ar 14kg velo, gan ar 9kg velo....starpiibu gan nekaadu lielo neizjutu.
Nju ar labu šosejas velo un attieciigajiem zobratiem vareetu aizveejaa arii 120km/h izspiest. Tik šeit laikam tos smagos velosipēdus ir domaats buuveet pašu braukšanai (bez aizvēja) un tur jau gan buutu maximaali jaapiestraadaa pie aeirodinamikas!
Archijs2 rakstīja: Sildāmā krāsniņa arī nāk līdzi? Ja nē, tad līdz pavasarim šos joks nav aktuāls. Ziemas riepas arī tad vajag, jo ne jau tikai auto mēdz izslīdēt. =)
Kārtējais nūbs, kas velosipēdus redz tikai pa televizoru Redzi, starpība starp velosipēdu un mašīnu ir tāda, ka mašīnai ir jāmin trīs pedāļi, bet no tā silts nepaliek, izņēmot kaut kādus ekstrēmus momentus, velosipēdam ir tikai divi, bet ar tiem pietiek
Archijs2 rakstīja: Sildāmā krāsniņa arī nāk līdzi? Ja nē, tad līdz pavasarim šos joks nav aktuāls. Ziemas riepas arī tad vajag, jo ne jau tikai auto mēdz izslīdēt. =)
Kārtējais nūbs, kas velosipēdus redz tikai pa televizoru Redzi, starpība starp velosipēdu un mašīnu ir tāda, ka mašīnai ir jāmin trīs pedāļi, bet no tā silts nepaliek, izņēmot kaut kādus ekstrēmus momentus, velosipēdam ir tikai divi, bet ar tiem pietiek
7 gadus atpakaļ man tā bija, tagad ir 4 auto, kuriem kopā ir 8 pedāļi, jauki, bet tev vienkārši mazdūšība, vai pagaidām nav iespēju dabūt vēlamo ar auto, bat tas nebūs ilgi
Velo 100km/h un vairāk !!!
Šodien Discovery rādīja, kā taisa 25 kg velosipēdus, ar kuriem var sasniegt 120km/h. Braucējs pusguļus, velo apkārt korpuss, kas samazina gaisa pretestibu, 4 vai 5 ātrumi.