Interesēja šitāds te dīzeļauto. It kā tantes runā, ka esot izturīgs un labs un toijotas kvalitāte esot ūber alles, bet interesē tieši praktiskā pieredze - tas pats degvielas patēriņš, stabilitāte uz šosejas utt...
Ar auto bezceļos baukt nav paredzēts, bet ir vajadzīga daudzmaz ērta iekāpšana, un paredzmais maršruts -90 % šoseja.
Interesēja šitāds te dīzeļauto. It kā tantes runā, ka esot izturīgs un labs un toijotas kvalitāte esot ūber alles, bet interesē tieši praktiskā pieredze - tas pats degvielas patēriņš, stabilitāte uz šosejas utt...
Ar auto bezceļos baukt nav paredzēts, bet ir vajadzīga daudzmaz ērta iekāpšana, un paredzmais maršruts -90 % šoseja.
Interesēja šitāds te dīzeļauto. It kā tantes runā, ka esot izturīgs un labs un toijotas kvalitāte esot ūber alles, bet interesē tieši praktiskā pieredze - tas pats degvielas patēriņš, stabilitāte uz šosejas utt...
Ar auto bezceļos baukt nav paredzēts, bet ir vajadzīga daudzmaz ērta iekāpšana, un paredzmais maršruts -90 % šoseja.
Ja brauc pa šoseju, prieš kam džips?
Tad jau var ņemt arī Corollu vai Avensis.
Priekš to, ka tas auto ir vajadzīgs cilvēkam, kam tīri veselībs dēļ ir vieglāk iesēsties mazliet augstākā auto par vieglo...
Normāls auto, un arī piekari remontēsi retāk, nekā Korovai vai citai ielas mašīnai. Vietas viņā ir maz, CRV ir daudz plašāks salons un bagažnieks. Un mans domāt, ka uz dīzeļa šai gadījumā neko daudz neietaupīsi salīdzinot ar 2.0 benzinniekiem, gan par Hondu, gan par šo pašu RAVu runājot. 0.50Ls ekonomija patēriņā uz 100km pāriet lielos izdevumos remonta gadījumā.
Kaneelis rakstīja: Kāds varbūt vēl šo to zin par subjektu?
meklē iekš . parkers . co . uk (angliski) vai ciao . de (vācu) vai autobild . de (vācu) vai .ru lapās, krieviem gan lielākoties paskati un atsauksmes par bendzīna dzinējiem, jo Diesel šie lieto tikai Krazos un Kamazos
cap rakstīja: Normāls auto, un arī piekari remontēsi retāk, nekā Korovai vai citai ielas mašīnai. Vietas viņā ir maz, CRV ir daudz plašāks salons un bagažnieks. Un mans domāt, ka uz dīzeļa šai gadījumā neko daudz neietaupīsi salīdzinot ar 2.0 benzinniekiem, gan par Hondu, gan par šo pašu RAVu runājot. 0.50Ls ekonomija patēriņā uz 100km pāriet lielos izdevumos remonta gadījumā.
tutti nje praff , tie 2,0beziin1/2motoori uzeed stipri vairaak kaa 0,5LVL/100km un kjego , iipashi uz shosejas apgoniem , stipri meergliigaak . Mans diizeljcirvis VS sievas benziintomaatcirvis - 7,5l VS 12,5l/100km . apkopes uz 100kkm 890ZLVL VS 660LVL ( aptuveni , preciizi njepomnju ) taa luuk , taalaak pac vari paskaitljot
Interesēja šitāds te dīzeļauto. It kā tantes runā, ka esot izturīgs un labs un toijotas kvalitāte esot ūber alles, bet interesē tieši praktiskā pieredze - tas pats degvielas patēriņš, stabilitāte uz šosejas utt...
Ar auto bezceļos baukt nav paredzēts, bet ir vajadzīga daudzmaz ērta iekāpšana, un paredzmais maršruts -90 % šoseja.
Ja brauc pa šoseju, prieš kam džips?
Tad jau var ņemt arī Corollu vai Avensis.
Priekš to, ka tas auto ir vajadzīgs cilvēkam, kam tīri veselībs dēļ ir vieglāk iesēsties mazliet augstākā auto par vieglo...
Kašķim, iespējams, nebūtu ne vainas, taču ir nedaudz pa dārgu - vajadzētu iekljauties 16 kEur.. A kā ir ar X-trailu salīdzinot ar RAV4 - kvalitātes ziņā kuram būtu jābūt izturīgākam?
Kaneelis rakstīja: Kašķim, iespējams, nebūtu ne vainas, taču ir nedaudz pa dārgu - vajadzētu iekljauties 16 kEur.. A kā ir ar X-trailu salīdzinot ar RAV4 - kvalitātes ziņā kuram būtu jābūt izturīgākam?
visi vinji + - ir vienliidz izturiigi varianc a) peerc pie diilera lietotajaa placii un pagjeeri 'lifetime waranty' , varianc b) peerc 'kakji maisaa' kaadaa placii 'BN' ( bez njekokgo ) mosh gadaas 'pilnaa looze'
Nu nez, man iekāpjot RAV vietas likās maz, salons kā golpam, īsti nesapratu, par ko tur tas 1X XXX cipars ir ierubīts.
Cirvis vismaz ir liels.
Savukārt ar tiem, lietotajiem dieseļiem tomēr ir baigi jāskatās, citādāk būs te kā tam sakusušo virzuļu pasrātu tirgonim.
Varbūt nepatemu, bet ņemot acordu bencīns vs diesel savāca aš vai 5000 eiro starpība. Sarēķināju, ka 4 gados tādu ciparu benzīnā pat nenobraukšu, nu i nax to diesel.
Skaties cik tev liel'to auto vaig, jo Rav4 točna ir MAZS, bet ēd tas 2.0 benju uz 11 aptuveni - jauktā ciklā.
Vajadzība redz ir pēc auto,neliela, kurš būt ar paaugstinātu sēdpozīciju, un ko ikdienā viens cilvēks dzenās maršrutā Tīraine - Jelgava.... un cenai līdz 15-16kEur.
bija doma par to pašu RAV4 bencīnu, un viņam iegrūst labu gāzes iekārtu, bet kautkas tur tai gāzē nesaista, lai arī pats kādreiz esu lietojis...
Kaneelis rakstīja: Vajadzība redz ir pēc auto,neliela, kurš būt ar paaugstinātu sēdpozīciju, un ko ikdienā viens cilvēks dzenās maršrutā Tīraine - Jelgava.... un cenai līdz 15-16kEur.
vēl jau var apskatīt kādu minivenveidīgo - Touran, Sharan u.c paņem uberekonomisko 1.9TDi un pucē.
Master_D rakstīja: Nu nez, man iekāpjot RAV vietas likās maz, salons kā golpam, īsti nesapratu, par ko tur tas 1X XXX cipars ir ierubīts.
Cirvis vismaz ir liels.
Savukārt ar tiem, lietotajiem dieseļiem tomēr ir baigi jāskatās, citādāk būs te kā tam sakusušo virzuļu pasrātu tirgonim.
Varbūt nepatemu, bet ņemot acordu bencīns vs diesel savāca aš vai 5000 eiro starpība. Sarēķināju, ka 4 gados tādu ciparu benzīnā pat nenobraukšu, nu i nax to diesel.
Skaties cik tev liel'to auto vaig, jo Rav4 točna ir MAZS, bet ēd tas 2.0 benju uz 11 aptuveni - jauktā ciklā.
Kur Tev 5000 euro , man sanāk 1650Ls ja vien bensons mājaslapā nemelo
esot slikti vaacams uz shosejas virs 100km/h ?! xvz waj taa ir , bet taada versija eksistee
Nav tiesa. Pat vecais (kantainais 5durvju) ar pareiza izmēra riepām normāli vilka savus 120 pie vajadzības, kaut gan protams specifiskāks viņš bija par parketnieku (jo tomēr rāmis, atkarīgā piekare un pakaļpiedziņa, jo 4WD part-time). Jaunais ir tagad vairāk parketnieks tomēr, un brauc pa šosi pat ļoti patīkami (ir testets, jo bija doma par tāda iegādi). salons gan nekāds lielais nav, kkur RAVas izmēros arī.
Paldis par atbildēm, un alternatīvām un tā, taču beigās izskatās, ka būs jāaplūko arī kaukas no jaunajiem Seatiem. Glīti viņi ir bezbožna, kaut necik augstāki par ierastajiem auto arī. Ūbertaupīgais 1.9 'tīzels ar ir. Lai gan, ja patēriņa starpība ir kāds 1 litrs starp Setu un Rav 4, tad pēdējais it kā varētu būt kvalitatīvāks, lai arī mazliet nobrauktāks par to cenu....
kad pirku savu vagonu par 12 000 e, lietots vagons ar 2.2 dīzeli maksāja 17 000e
Un viņi bij ar līdzīgu nobraukumu un komplektāciju ?????
abiem ~ 100 000km , diesels kādu gadu vai divus jaunāks. Bendzīniekam, ko paņēmu, pusādas beņķi, custom muzons un k-kāda sportpaka laikam papildus vēl ir, bet tā +/- vienādi pakoti.
kad pirku savu vagonu par 12 000 e, lietots vagons ar 2.2 dīzeli maksāja 17 000e
Un viņi bij ar līdzīgu nobraukumu un komplektāciju ?????
abiem ~ 100 000km , diesels kādu gadu vai divus jaunāks. Bendzīniekam, ko paņēmu, pusādas beņķi, custom muzons un k-kāda sportpaka laikam papildus vēl ir, bet tā +/- vienādi pakoti.
ja paskatās šobrīd ss.lv starpība joprojām ir 4-5 000 e. Nu i nax to dīzeli
RAV 4 02 - 04 dīzeļauto
Sveiki!
Interesēja šitāds te dīzeļauto. It kā tantes runā, ka esot izturīgs un labs un toijotas kvalitāte esot ūber alles, bet interesē tieši praktiskā pieredze - tas pats degvielas patēriņš, stabilitāte uz šosejas utt...
Ar auto bezceļos baukt nav paredzēts, bet ir vajadzīga daudzmaz ērta iekāpšana, un paredzmais maršruts -90 % šoseja.