Parasti mashiinas staavoklis peec gada Latvijaa ir labaaks, nekaa tikko pirktai no Vaacijas. Vismaz man taa ir bijis vienmeer. Taada vecuma mashiinai peec nopirkshanas parasti ir liidz min 500ls jaaieliek, lai droshi brauktu. Ja tas nav izdariits, tad cenai 1000 nost droshi!
Chankaishi rakstīja: Parasti mashiinas staavoklis peec gada Latvijaa ir labaaks, nekaa tikko pirktai no Vaacijas. Vismaz man taa ir bijis vienmeer. Taada vecuma mashiinai peec nopirkshanas parasti ir liidz min 500ls jaaieliek, lai droshi brauktu. Ja tas nav izdariits, tad cenai 1000 nost droshi!
Manai no de atdzītam 3gadīgam auto vajadzēja iegrūst 270 Ls, g.k. zobsiksnas maiņai. Pēc gada un 30k km neparedzētos remontos (ritošajai) aizgāja 50 Ls. Nav jau tik traki. Vecākam auto varētu arī tā būt, kā saki.
Seene rakstīja: Reta eļļas maiņa ir standarta netikums turienes autoīpašniekiem. Pārdošana pirms lielās apkopes (parasti ~150 000 nobraukums) - labais tonis.
ak Dies, kādas muļķības tu gvelz.... eskperts ibio
sorry, bet lūdzu iepazīsties ar NORMALIEM vāciešiem, ne turku un krievu salašņām.
Turku un krievu salašņas perk šādus auto no normālajiem vāciešie, kas šos faktus nebūt nemēģina slēpt, un "uzlabo" ar nepieciešamajām apkopem servisa gramatiņā. Un tad jau piedāvā tev, kā pilnīgā kārtībā esošu auto ar vienu īpašieku. Pēc tam pats brīnies, kā atri vien nobrūk kaut kas, kas ir tikko kā nomainīts
Seene rakstīja: Reta eļļas maiņa ir standarta netikums turienes autoīpašniekiem. Pārdošana pirms lielās apkopes (parasti ~150 000 nobraukums) - labais tonis.
ak Dies, kādas muļķības tu gvelz.... eskperts ibio
sorry, bet lūdzu iepazīsties ar NORMALIEM vāciešiem, ne turku un krievu salašņām.
Ņemsim par piemēru SZ benceli, kurš pirkts ļoti mazlietots no ļoti normāla vācieša un ir vienkārši ļoti labā stāvoklī (jo nebija un joprojām nav lēts..)
Nu pastāsti ,Zigi, kā tam labajam bencelim gadījās noplēst tavas pakaļējās riepas? Pats izļurkāji ģeometriju? Ja bukses izdilušas, tad takš nebūtu vērts regulēt, vispirms būtu bukses jānomaina.... Kas tad tur ir izstiepts vai saspiests tik izturīgam auto kāds ir MB?
Kopš austrumu robežas atvēršanas Rietumvācija ir stipri izmainījusies.....diemžēl.
Un lielākā daļa viņi tāpat kā mūsu blondīnes ir galīgi lohi, kas no auto sajēdz tikai spiest pedāli un grozīt stūri. Reizi gadā aizbrauc uz inspekcion un cik godprātīgi darbinieki tur patrāpās, tik godprātīgi to vāgenu arī uztur.
Paskaties friču TV par auto remontu tēmu - slēptās kameras utt.
Un tie servismeņi kas klaji sprauž batonu klientam nemaz nav melnīgsnēji, drīzāk gan atbilst kvalifikācijas normatīvam "isķinnij arijec".
Pirms n-tiem gadiem pirkām eskortu no friča tieši viņa pagalmā. Auto itkā OK, tikai motors strādā tā psik - psik - psik....sakām - motoršāden, vāciets piekrīt - jājā, fīlleiht...taisīs mums rabatt, atlaidīs no cenas pāris simtus.
OK, pērkam nost. iebraucām pirmajā tankštellē, nopirkām svečatslēgu, pievilkām vaļīgo sveci un viss motoršadens bij novērsts....
Urlans_Cinga rakstīja: 2.2 Dalanā Māris konstatēja, ka iepriekšējā savirze (Basse Motors) ir uztaisīta ļoti nepareizi, tāpēc aizmugures riepas tika noēstas. Pats esmu losis un laicīgi nepamanīju.
Kakova hrena iepriekš bija jāregulē savirze ja mašīnai nemaina nekādas piekares detaļas? Tev tādas mazohisma lēkmes uznāk? visu ko vien var regulēt - to arī regulēt
Kaksis rakstīja: Kā ir jābrauc, lai sajātu savirzi
Nu, piemēram, iebraucot kādā jaukā bedrē, kas pat riepu un disku atstāj veselu, bet kaut ko piekarē saliec tik nemanāmi, ka vainīgo detaļu identificēt nav iespējams, bet stūre taisni braucot sagriežas par kādiem 30 grādiem.
Vai arī vienkārši no vecuma ir nosēdušās atsperes un auto kļūst dabiski sēdināts, nemainot nevienu piekares detaļu.
Seene rakstīja: Nu, piemēram, iebraucot kādā jaukā bedrē, kas pat riepu un disku atstāj veselu, bet kaut ko piekarē saliec tik nemanāmi, ka vainīgo detaļu identificēt nav iespējams, bet stūre taisni braucot sagriežas par kādiem 30 grādiem.
Vai arī vienkārši no vecuma ir nosēdušās atsperes un auto kļūst dabiski sēdināts, nemainot nevienu piekares detaļu.
Vot, ierunājās znatoks!
Pēc tavas teorijas sanāk, ka katrreiz kad mašīnā iesēžas resnākas pakaļas jeb kad mašīna nošūpojas bedrēs, mainās savirze Braucot pa nelīdzenu ceļu visu laiku mainās savirze
Seene rakstīja: Nu, piemēram, iebraucot kādā jaukā bedrē, kas pat riepu un disku atstāj veselu, bet kaut ko piekarē saliec tik nemanāmi, ka vainīgo detaļu identificēt nav iespējams, bet stūre taisni braucot sagriežas par kādiem 30 grādiem.
Vai arī vienkārši no vecuma ir nosēdušās atsperes un auto kļūst dabiski sēdināts, nemainot nevienu piekares detaļu.
Vot, ierunājās znatoks!
Pēc tavas teorijas sanāk, ka katrreiz kad mašīnā iesēžas resnākas pakaļas jeb kad mašīna nošūpojas bedrēs, mainās savirze Braucot pa nelīdzenu ceļu visu laiku mainās savirze
Tak padomā, ko raksti...
Padomā pats - tā arī ir. Ja nu tevi kads tomēr riskē pielaist savirzes kompim tuvāk par 100 metriem, tad paskaties, kā mainās cipariņi, kad meistars pēc darba pārbaudot sašūpo auto...
Ja būtu skolā mācījies ģeometriju, saprastu, ka, piemēram, priekšējiem riteņiem piekares kustības ass nav turpat, kur stūres stieņa kustības ass. Attiecīgi, braucot pa nelīdzenu ceļu visu laiku patiešām mainās savirze. Aizmugurējam tiltam protam izmaiņas ir daudz niecīgākas - ne velti ļoti daudziem auto tas vispār nav regulējams.
Kā kaut kādiem citiem, nezinu, vecajiem audi modeļiem ar pareizo piedziņu pakaļas piekare ir diezgan tuva priekšas piekares kopija, galvenā šķirba - "stūres" ķegas ir īsākas un ar tām nestūrē Kamēr bezpiedziņai viss tilts ir sametināts brīnums, kas kustās tikai pa savām divām buksēm...
msh rakstīja: Kā kaut kādiem citiem, nezinu, vecajiem audi modeļiem ar pareizo piedziņu pakaļas piekare ir diezgan tuva priekšas piekares kopija, galvenā šķirba - "stūres" ķegas ir īsākas un ar tām nestūrē Kamēr bezpiedziņai viss tilts ir sametināts brīnums, kas kustās tikai pa savām divām buksēm...
Tās ir ne tikai īsākas, bet gan tieši tāda paša garuma kā pārējās (nu vai vismaz ļoti tuva) līdz ar to arī veidojas trapece, kas attiecigi riteni notur praktiski nemainīgā leņķī pret automašīnu.
Pārdodu BMW 320i Touring 97\'