Ilgāku laiku viss ir bijis ok, bet nu sāpe atkal iezagusies par autosu. Sākotnēji bija plānots ātri paņemt jaunu līzē un šo notirgot, bet dižķibele ir padarījusi skopas līzinga kompānijas kas prasa daudz avansu... nu lūk.
Jautājums sekojošs, sakarā ar to ka autoss jāpatur kādu laiku, - vai kāds veids (bez spama) kā samazināt degvielas patēriņu (es nezinu noregulēt kompi, vēl kādi varianti)?
Esmu dzirdējis ka esot k-kāda gumija, ko ieliek un ap 10% ēdot mazāk. man tas čalis tolkam nemācēja izskaidrot kas un kā, bet pašam esot uz Volvo uzmontēta uzparikte - apm 25 Ls.
Un uzreiz arī kur to var izdarīt, jo pilsētas 15-16l/100 km sāk nepatikt makam...
gatboom rakstīja: a kur problēma, maini pret ekonomiskāku ar mazāku motru vai dīzelīti un miers.
problēma jau tāda, ka šitas amerikāņu lūznis patreiz pieprasīts tikai tolmetā.
tieshi taa! sito nepaardot! un kamer nevar pardot tikmer nevar citu nopirkt... ar skumjaam atkal no riita iepildiju baku pa 40 Ls un druumi saaku ripinaat sev atveeleetos 300 Km...
gatboom rakstīja: a kur problēma, maini pret ekonomiskāku ar mazāku motru vai dīzelīti un miers.
problēma jau tāda, ka šitas amerikāņu lūznis patreiz pieprasīts tikai tolmetā.
tieshi taa! sito nepaardot! un kamer nevar pardot tikmer nevar citu nopirkt... ar skumjaam atkal no riita iepildiju baku pa 40 Ls un druumi saaku ripinaat sev atveeleetos 300 Km...
1. Izslēdz kondicionieri, +ventilatoru, brauc ar atvērtu logu (tas Tev nemaksās neko, bet savus 1-1,5 l/100km ietaupīsi, ā un vēl izslēdz rādžiņu
Pārējais jau maksās $$$ un diez vai tā benzīna ekonomija ko iegūsi būs pārējo tēriņu vērta. T.i. lieto labu degvielu (kādu nu Latvijā var dabūt), augstas kvalitātes eļļas, saved kārtībā elektroiekārtu, ātrumkābu utt.
Varbūt, tomēr ir vērts pārbaudit/nomainīt lamda zondi - savulaik bija lietošanā kadets 1.3, kuram vienubrīd patēriņš uzkāpa uz 13-14 litriem, vainīga bija lamda, kā dēļ deva pārāk treknu maisījumu, bet gāja gan labāk nekā pirms tam
Ozz rakstīja: Es ar 2.3 motoru par 40 ls varu 600 km nobraukt,un lai cik interesanti tas nebūtu,jo dinamiskāk braucu jo tālāk var aizbraukt.
amiishi peec definiicijas vairaak eed. + automats. bet nu pildiit 40ls prieksh 300km ir vismaz stuulbi. ar steigu ieliek gazi, un jau saak ekonomeet. mans 3.8 amiits ar tomatu apeed 18ls uz 300km ja auto paredzeets lietot vel paris gadu, vispaar nav jabuut shaubu, pie musdienu situacijas, daudzi brauks ar saviem shrotiem arii ilgaak.
Ja ir garāža, esi draugos ar uzgriežņu atslēgam, pie tam esi drosmīgs vīrs, tad gāzi var ielikt pats. Nopērc ss.lv lietotu padarbojies pāris vakarus pa garāžu un duj. Uz tehnisko tik izcel balonu un noskrūvē reduktoru.
BB rakstīja: Priekš Stratusa pa pilsētu patēriņs ir normāls un pat zems. Pa korķiem var būt visi 20. Pērkot šo mašīnu ar to bija jārēķinās.
Var ietekt vienīgi velosipēdu vai izbraukt agri bez korķiem un luksoforiem.
Vēl variants ir pa pāris simt latiem nopirk II golfu vai ko tamlīdzīgu. Pa tādām naudām arī tagad var Stratusu pārdot
diemzel nebiju rekinajies un tagad par to maksaju, jo jaunai nav naudas un sho pardot nevaru
bļēķ
nespēju saprast kā var ieliet zupā 200latus mēnesī un nespēt atrast 200latus sranajam golfiņam....
takpaņem slimības lapu uz mēnesi un paguli tvaicenē
Topika butiba ir KA SAMAZINAT PATERINJU NEVIS PERKU GOLFU!!! TO SUDU ES NEKAD!!!un kas teica ka 200 Ls? pie 100 un ne vairak. Lamda zonde bija pratigakais ko te dzirdeju, nu luk, tad to ari es meginashu nomainit, paldies par to
sleepnis rakstīja: Ja ir garāža, esi draugos ar uzgriežņu atslēgam, pie tam esi drosmīgs vīrs, tad gāzi var ielikt pats. Nopērc ss.lv lietotu padarbojies pāris vakarus pa garāžu un duj. Uz tehnisko tik izcel balonu un noskrūvē reduktoru.
diemzel neesmu, bet ja kads var pateikt kur labu lietotu sistemu var uzlikt esmu gatavs, tikai ne jau jaunu pa 500 LS
Pakat, kādas prasības - golfs ir sūds [jo neēd kā tā miza, par kuru tu te vaimanā] un 200 ls par otro golfu esot dārgi - nu pareizi, vajag pa sotaku filntstonmobīli, kur varēs gan svarkot, gan vaimanāt "kāpēc mans 1.6 ēd 15 litrus zupas?" Un tajā pašā laikā vēlme pēc gāzes iekārtas, bet ne pa pieciem sotiem jaunu - 500 ls par gāzes šprici priekš sešiem katliem tak ir maz, kaut kāds lētais apakšgals
P.N. Lambdas maiņa mainīšanas pēc arī ir interesanta nodarbe
pa 500 var uzlikt labu labo shrpici. polju-italju hibridu. ar letu parastu sistemu var tikai piesmirdinaat pagalmu ar gazes smaku, un neiegaa mainiit gaisa massas meritajus, delj nebeidzamiem spradzieniem kolektoraa
Slinkais rakstīja: pa 500 var uzlikt labu labo shrpici. polju-italju hibridu. ar letu parastu sistemu var tikai piesmirdinaat pagalmu ar gazes smaku, un neiegaa mainiit gaisa massas meritajus, delj nebeidzamiem spradzieniem kolektoraa
Slinkais rakstīja: pa 500 var uzlikt labu labo shrpici. polju-italju hibridu. ar letu parastu sistemu var tikai piesmirdinaat pagalmu ar gazes smaku, un neiegaa mainiit gaisa massas meritajus, delj nebeidzamiem spradzieniem kolektoraa
200 es vel butu gatavs maksat... ne vairak
Nja... Iet uz grunti apdirsināšanas biznesiņš? Citus esi gudrs pamācīt, kā savu naudu tērēt maksājot tev, bet pats ko? Nebūtu visu naudu KASKO notērējis, būtu, ko bākā ieliet
Chrysler Stratus 2.5 aut. 95.g. patēriņš
Sveiki!
Ilgāku laiku viss ir bijis ok, bet nu sāpe atkal iezagusies par autosu. Sākotnēji bija plānots ātri paņemt jaunu līzē un šo notirgot, bet dižķibele ir padarījusi skopas līzinga kompānijas kas prasa daudz avansu... nu lūk.
Jautājums sekojošs, sakarā ar to ka autoss jāpatur kādu laiku, - vai kāds veids (bez spama) kā samazināt degvielas patēriņu (es nezinu noregulēt kompi, vēl kādi varianti)?
Esmu dzirdējis ka esot k-kāda gumija, ko ieliek un ap 10% ēdot mazāk. man tas čalis tolkam nemācēja izskaidrot kas un kā, bet pašam esot uz Volvo uzmontēta uzparikte - apm 25 Ls.
Un uzreiz arī kur to var izdarīt, jo pilsētas 15-16l/100 km sāk nepatikt makam...
Paldies