Paldies krīzei, jo tā man liedz ar darba auto braukt uz mājām. Braucu ar vilcienu un godīgi sakot mute palika vaļā no tā korķa!!! Sākumā domāju, ka baisā avārija notikusi... Mājās pa radio dzirdēju, ka esot ieradušies zaļie un sākuši regulēt satiksmi ignorējot luksoforu!
es vizinaajos ar savu jauno -cacku-(tofiks -motorolleri-),un biju laimiigs ka nebiju ar AUDI
jo skeersoju,tur kur kadreiz bija paarbrauktuve,kaut motorolleris ir izteikti zems,un vienreiz izmeeginaajis -iiscelju-,vinju izmantoju piespiedu apstaaklju dziits
no garazjas jau braucu ar VELO,un ja jau korkjis bija uz Ezera ielas !!!
nu oki,vajag rakt,bet lai ROK,un STRAADAA.
bet to jau redzeejaat,NEKAS apsoluuti NEKAS nenotiek. un tas jau tur vispaar ir DOLGOSTROJS
izklausās pēc kārtējas Eiropas naudas apgūšanās....
PS. jebkura gadījumā tuvojas visas pazīmes.... drīz lapas kļūs dzeltenas... un bērni atgriezisies no laukiem...
mana objektā vieni frukti arī rīko dolgostroju... pa lēto paķēra nopietnu objektu... bet naudas materiāliem nav.... jo Eiropa maksā 60 dienu laikā no pieteikuma... bet uz kredītu vairs neviens materiālus nedod.. tikai pēc 100% priekšapmaksas....
Kads tam korkim ir sakars ar pagriezienu uz Vecakiem, ja tas ir otraa dz-celja pusee un kaadi 4 km no tilta??? un vispar kas iisti tur bija? es 1x muza tadu korki redzju 5 gadu laikaa kaa dzivoju uz viestura prospekta Vecmilgravja vizienaa... atrie vispar pa preteejo laida rindaa vien! es jau padomajau, ka megaskiiliens... izraadaas remontdarbi???
Nezinātājiem skaidrioju, ka korķis sākās Vecāķu prospekta un Emmas ielas krustojumā (tur, kur Lukoil benzīntanks). Tajākrustojumā visi Vecāķi, Mangaļasala, Vecmilgrāvis brauca caur vienu joslu. Gan uz centru brucošie, gan no centra brošie brauca caur VIENU maiņvirziena joslu, kuras plūsmu regulēja luksafors. Pie tam luksafors bija noregulēts tik anāli, ka uz centru braucošiem bija tukši krustojumi, bet uz Vecmilgrāvi/Mangaļsalu, Vecāķiem braucošie gaidīja zavu 'zaļo', lai gan kristojums bijapilnīgi tukšs.
p.s. latvieeši jau sen zināmi par savu 'prasmi' sabojāt labas lietas - sabiedriskā tranporta pieturas ieskrējiena joslās, uzbraukšana uz apļa pret kalnu no 90 grādu pagrieziena, gājēju luksafori, kas naktīs paši prot ieslēgties u.c. lietas.
Nepietiek jau ar to, ka tur ir debīls pagrieziens/krustojums ar vēl debīlākām sliedēm uz kuģu rūpnīcu, pa kuru neesmu NEKAD redzējis braucam sastāvu, ne naktī ne dienā. Sliedes jau vien ir ko vērtas, ka lai pārbrauktu ir jābrauc vai nu uz 40km/h vai superlēni, jo citādi bez zobiem var palikt. Tā ka bez visa luksofora sastrēgumi rodas katru dienu. Nez Bolderājā pārbrauktuve ir smuki ar gumijas segumu un problēmu nav. Apnikušas jau tās sliedes būs jāizlej pa kluso ar betonu, lai miers..
Fridrihs rakstīja: Nezinātājiem skaidrioju, ka korķis sākās Vecāķu prospekta un Emmas ielas krustojumā (tur, kur Lukoil benzīntanks). Tajākrustojumā visi Vecāķi, Mangaļasala, Vecmilgrāvis brauca caur vienu joslu. Gan uz centru brucošie, gan no centra brošie brauca caur VIENU maiņvirziena joslu, kuras plūsmu regulēja luksafors. Pie tam luksafors bija noregulēts tik anāli, ka uz centru braucošiem bija tukši krustojumi, bet uz Vecmilgrāvi/Mangaļsalu, Vecāķiem braucošie gaidīja zavu 'zaļo', lai gan kristojums bijapilnīgi tukšs.
p.s. latvieeši jau sen zināmi par savu 'prasmi' sabojāt labas lietas - sabiedriskā tranporta pieturas ieskrējiena joslās, uzbraukšana uz apļa pret kalnu no 90 grādu pagrieziena, gājēju luksafori, kas naktīs paši prot ieslēgties u.c. lietas.
no Sarkandaugavas lidz Emmas ielai.... OMG!!!! tas tak ir tiesvedibas verts pasakums!
Fridrihs rakstīja: , gājēju luksafori, kas naktīs paši prot ieslēgties u.c. lietas.
viens taads ir Mangaljos pretim maximai un IKI... neviena cilveka 500m radiusaa, bet nee sarkans.... 2. "nakts hiits" ir Meža Prospekta un ielas kur Krematorijs luksafors, kur normaalaa valstii no 22-06 butu dzeltenais. 3. hiits labais pagrieziens no Gaujas ielas jaunaa paarvada sakuma sarkandaugavaa uz krematorija ielu (taa rakstu jo nezinu kaa iisti sauc tas ielas) ir nevis 90gradi bet kadi 140, jo normali nogriezties NEIEBRAUCOT preteja josla pat vieglais nevar - nerunajot par smagajiem vai nedo dies furai ar pricepu
Kanibaals rakstīja: Nepietiek jau ar to, ka tur ir debīls pagrieziens/krustojums ar vēl debīlākām sliedēm uz kuģu rūpnīcu, pa kuru neesmu NEKAD redzējis braucam sastāvu, ne naktī ne dienā. Sliedes jau vien ir ko vērtas, ka lai pārbrauktu ir jābrauc vai nu uz 40km/h vai superlēni, jo citādi bez zobiem var palikt. Tā ka bez visa luksofora sastrēgumi rodas katru dienu. Nez Bolderājā pārbrauktuve ir smuki ar gumijas segumu un problēmu nav. Apnikušas jau tās sliedes būs jāizlej pa kluso ar betonu, lai miers..
Fridrihs rakstīja: , gājēju luksafori, kas naktīs paši prot ieslēgties u.c. lietas.
viens taads ir Mangaljos pretim maximai un IKI... neviena cilveka 500m radiusaa, bet nee sarkans.... 2. "nakts hiits" ir Meža Prospekta un ielas kur Krematorijs luksafors, kur normaalaa valstii no 22-06 butu dzeltenais. 3. hiits labais pagrieziens no Gaujas ielas jaunaa paarvada sakuma sarkandaugavaa uz krematorija ielu (taa rakstu jo nezinu kaa iisti sauc tas ielas) ir nevis 90gradi bet kadi 140, jo normali nogriezties NEIEBRAUCOT preteja josla pat vieglais nevar - nerunajot par smagajiem vai nedo dies furai ar pricepu
Slesers - kurs gan cits...
tu zini kurš Rīgā par luksoforiem atbild?
un kurš par ielu infrastruktūru?
Šlesers tur pat tuvuma nav bijis... kaut visticamāk tulīt savedīs kārtību... trīs vienības nodarbojas ar ielu jautājumiem un bieži vien neko nezin par otrās struktūras darbību...
pagrieziens uz Vecāķiem Vecmīlgrāvī.
Tas ka neviens NEKO nerok,laikam NORMA. Ka nozogota tikai domaajaa dalja,kur raks,bet NAV NEVIENA,un nekas nav rakts
Luksofors jau protams straadaa... reversaa kustiiba pa vienu joslu...
KORKJIS GRANDIOZS.