Ar šipiem uz Poliju.

osiss Reģ.: 22.12.2003
 
1 2 3 4 5
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nu purns, protams, ir "jaunais".... laikam jau motors nelīdz iekšā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

viņš ir viens no pirmajiem b4.... varētu pat teikt, ka b3, tikai ar 2.8 dzinēju

Audī jauko podziņas opciju izbeidza 1992. gada vidū, neatceros, jūnijā vai jūlijā, pārējo izdomā pats

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

viņš ir viens no pirmajiem b4.... varētu pat teikt, ka b3, tikai ar 2.8 dzinēju

Audī jauko podziņas opciju izbeidza 1992. gada vidū, neatceros, jūnijā vai jūlijā, pārējo izdomā pats

kas man jāizdomā? man tehpase ir mājās, bet es taču zinu, ka tā miskaste ir 92gada sākuma.... ir arī dažas plastmasas, kurām virsū ir 91 gada marķējums...

domā, ka ir baigā starpība vai tas lūznis ir saražots 91 vai 94 gadā?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ir, 1995. modeļa gada B4 ir krutāks salons

P.N. Tantes šrotos stāsta ka pirmajiem B4 esot tāda pati ritošā kā B3 [es gan nezinu kas tad tur tāds B4 atšķiras ]

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

starp citu - es to lūzni pārdodu....

msh ir iespēja viņu atsrādāt nemaksājot naudu

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: starp citu - es to lūzni pārdodu....

msh ir iespēja viņu atsrādāt nemaksājot naudu

Cik gadi pie tevis par tādu jāvergo? Nebūs auto beigās sapuvis jau?

Darbs zipju biznesā?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

tb ziepju

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja: starp citu - es to lūzni pārdodu....

msh ir iespēja viņu atsrādāt nemaksājot naudu

Cik gadi pie tevis par tādu jāvergo? Nebūs auto beigās sapuvis jau?

Darbs zipju biznesā?

a viņš var paņemt tačku un atstrādāt vēlāk

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ir, 1995. modeļa gada B4 ir krutāks salons

P.N. Tantes šrotos stāsta ka pirmajiem B4 esot tāda pati ritošā kā B3 [es gan nezinu kas tad tur tāds B4 atšķiras ]

toč ir 95 gada 2.8 quattro sedani?

un manai kvatrai salons ir apzīmēts ar quattro logučiem.... un sēdekļi ir biki citādāki kā kaimiņa 1.9 dīzelim

un pakaļas logā ir quattro logucis loga kausētājā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

saproti... man ir pilnīgi pokui, kas tur viņam nāk.... es ar to mizu braucu ziemā uz laukiem dēļ piedziņas....

renaults ir daudz komfortablāks

ja vēlies dabūt to mizu savā īpašumā, varam sarunāt kā atstrādāsi

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

tev uz tava Saaba kādreiz vispār bija pieredze ar šipotām riepām? no malas kaut kā izskatās ka tu knigu tomēr nečitāl.... zato mņenije...

par tiem gadījumiem... nu vispār smieklīgi... ja tu brauc kā atsaldenis ( pēc aculiecinieku uzskatiem un ne jau visiem nāk klāt un stāsta ka tie uz ceļa uzvedās kā idioti ) - tas vel nenozīmē kā tajos apstākļos tieši šipotas riepas, nevis autovadītājs bija par iemeslu zemam pārvietošanas ātrumam..

Uz SAABa ne, jo kopš braukāju ar SAAB, daru to arī ārpus LV. Bet pirms tam studiju gados nevarēju atļauties (un nemaz jau arī nevarēja dabūt) labas jaunas ziemenes un arī pats braukāju ar radzēm. Tā ka zinu pietiekami daudz par to, kā radžotai riepai mainās saķere atkarībā no seguma. Ir sanācis pabraukāt arī ar "modernajām" peldošajām radzēm (ar svešu auto), lai zinātu, ka tās zaudē vecajām uz ledus un ne īpaši veiksmīgi mazina diskomfortu pārējā laikā.

Par to, vai radzes vai tomēr vadītājs ir pie vainas neadekvātam pārvietošanās ātrumam, varētu teikt līdzīgi kā par BMW. Ne jau mašīnā vai radzēs ir vaina, bet gan tajā, ka zināma vadītāju kategorija izvēlas mašīnu (riepas) vadoties no stereotipiem. Un dorši vien jūtas neizsakāmi komfortabli, kad nepārtrauktais troksnis atgādina par lielisko izvēli un iedomāto drošību.

bet pa faktu.....

piemērām bremzēšanas ceļš.....

Gislaved šip / X-Ice nord šip. / X-Ice2 nešip.

ledus 54.0 / 53.4 / 61.8m

sniegs 59.8 / 58.8 / 60.9m

mitrais asfalts 35.7 / 36.7 / 37.2m

pēc būtības.... visur šipotas riepas uzrāda tomēr labākus rezultātus. lai cik arī subjektīvi neliktos citādāk. Par akustisko komfortu... normāliem auto ar normālo skaņas izolāciju pofig uz to radžu skaņu... pie tam parasti skaļi skan bojātas radzes, nevis normālas, tas pēc pieredzes.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Par akustisko komfortu... normāliem auto ar normālo skaņas izolāciju pofig uz to radžu skaņu... pie tam parasti skaļi skan bojātas radzes, nevis normālas, tas pēc pieredzes.

vācieši kad aizliedza radzes jau vismazāk rūpējās par braucēja akustisko komfortu, bet par ttiem kas aiz autobāņa sētas mīt

priecājies ka pie mums vēl radzes drīkst lietot un lieto vesels

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nekad neesmu braucis ar riepām,kurās radzes un nesaskatu tajās nekādu jēgu. Ir pieejamas labas riepas bez radzēm, Latvija jau nu nav vieta, kur vajag tādas riepas.

Nu lai gan esmu radžu pretinieks, nepiekritīšu tev. Latvija kā reiz ir vieta, kur tās vajag. Pirmkārt radžu riepas ir lētākas un līdz ar to pieejamākas tiem, kam alternatīva ir tikai kaut kādi ķīniešu mēsli vai b/u. Otrkārt - nedomāju ka ir vēl kaut viena valsts Eiropā, kur ir atrodami tik daudz tīra ledus ceļi - t.i. ziemas apstākļi un nekāda kopšana. Protams truli ir braukāt ar naglenēm tikai pa Rīgu. Un, ja ir finansiālas iespējas, nebraukt ar normālam lameļu riepām.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nekad neesmu braucis ar riepām,kurās radzes un nesaskatu tajās nekādu jēgu. Ir pieejamas labas riepas bez radzēm, Latvija jau nu nav vieta, kur vajag tādas riepas.

Nu lai gan esmu radžu pretinieks, nepiekritīšu tev. Latvija kā reiz ir vieta, kur tās vajag. Pirmkārt radžu riepas ir lētākas un līdz ar to pieejamākas tiem, kam alternatīva ir tikai kaut kādi ķīniešu mēsli vai b/u. Otrkārt - nedomāju ka ir vēl kaut viena valsts Eiropā, kur ir atrodami tik daudz tīra ledus ceļi - t.i. ziemas apstākļi un nekāda kopšana. Protams truli ir braukāt ar naglenēm tikai pa Rīgu. Un, ja ir finansiālas iespējas, nebraukt ar normālam lameļu riepām.

lavijā šipus????? nakui?

lai kāds deksters būtu āzis, bet sitajā razborkā nostājos viņa pusē

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Ir, 1995. modeļa gada B4 ir krutāks salons

P.N. Tantes šrotos stāsta ka pirmajiem B4 esot tāda pati ritošā kā B3 [es gan nezinu kas tad tur tāds B4 atšķiras ]

toč ir 95 gada 2.8 quattro sedani?

un manai kvatrai salons ir apzīmēts ar quattro logučiem.... un sēdekļi ir biki citādāki kā kaimiņa 1.9 dīzelim

un pakaļas logā ir quattro logucis loga kausētājā

Brilles uzliec - modeļa gads sākas septembrī

JJJ Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nekad neesmu braucis ar riepām,kurās radzes un nesaskatu tajās nekādu jēgu. Ir pieejamas labas riepas bez radzēm, Latvija jau nu nav vieta, kur vajag tādas riepas.

tas, ka neredzi jēgu, nenozīmē, ka citiem tas nav vajadzīgs. Ja neesi izbraucis no Rīgas ziemā, tad piekrītu, bet, ja atkušņu laikā jāizbrauc uz lauku ceļu slidotavām, tad šipi ir ļoooti noderīga lieta. Droši vien, ka bez šipiem 95% gadījumos arī izbrauc cilvēki, taču reiz man gadījās uz kaut kāda apbraucamā ceļa pie SIguldas, ka nu nekādi kalnā augšā tikt nevarēja - kur ieskrieties nebija, taču kalns, lai arī neliels, darīja savu. Vot i varēju iepūst savām bezradžu riepām un vairākas reizes vienkārši slīdēt no kalna atpakaļ gaitā, kad līdz paugura augšai kādi metri 2 bija palikuši. Nebiju arī tāds vienīgais.. Kaut kā jau uzkārpijos beigās, bet ekstrēms bišku bija, kad atpakaļgaitā nāc no kalna lejā un aiz muguras nākošais autiņš izdomā forsēt kalnu... Tāpat man ir laukos, kur uz viensētu jāuzbrauc pa pietiekoši stāvu kalnu. Vot i vadāju līdzi smilšu maisiņu. Dzīvotu pastāvīgi laukos, obligāti būtu šipoti ripuļi. Tā kā katram savs, principā šipotiem ripuļiem redzu vairāk + nekā mīnusus, taču manā gadījumā attur tas, ka arī ziemā gribas izbraukt ārpus LR dažkārt.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nekad neesmu braucis ar riepām,kurās radzes un nesaskatu tajās nekādu jēgu. Ir pieejamas labas riepas bez radzēm, Latvija jau nu nav vieta, kur vajag tādas riepas.

Nu lai gan esmu radžu pretinieks, nepiekritīšu tev. Latvija kā reiz ir vieta, kur tās vajag. Pirmkārt radžu riepas ir lētākas un līdz ar to pieejamākas tiem, kam alternatīva ir tikai kaut kādi ķīniešu mēsli vai b/u. Otrkārt - nedomāju ka ir vēl kaut viena valsts Eiropā, kur ir atrodami tik daudz tīra ledus ceļi - t.i. ziemas apstākļi un nekāda kopšana. Protams truli ir braukāt ar naglenēm tikai pa Rīgu. Un, ja ir finansiālas iespējas, nebraukt ar normālam lameļu riepām.

lavijā šipus????? nakui?

lai kāds deksters būtu āzis, bet sitajā razborkā nostājos viņa pusē

aiz viņa?

par tam lameļu riepām... ir divas galējības... vai nu vidējas vai nu skandināvu... universālo nav.... vai nu uz asfalta būs žopa vai uz apledojuša... pie tam šaubos ka tas bezradžu riepas saglabās savas izcilas īpašības ilgāk par gadu... + ar mūsu perfekti frēzējošo līkumu lāpījumiem un manu sezonas nobraukumu, tas nāksies sezonas beigas mest ārā... līdz ar to tīri ekonomiski - nah man katru gadu pirkt jaunas nešipotas, ja pat lietotas Gislaved šipinieces (1-2 gadu vecas) 2 sezonas tur mierīgi?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

JJJ rakstīja: taču reiz man gadījās uz kaut kāda apbraucamā ceļa pie SIguldas, ka nu nekādi kalnā augšā tikt nevarēja - kur ieskrieties nebija, taču kalns, lai arī neliels, darīja savu. Vot i varēju iepūst savām bezradžu riepām un vairākas reizes vienkārši slīdēt no kalna atpakaļ gaitā, kad līdz paugura augšai kādi metri 2 bija palikuši. Nebiju arī tāds vienīgais.. Kaut kā jau uzkārpijos beigās, bet ekstrēms bišku bija, kad atpakaļgaitā nāc no kalna lejā un aiz muguras nākošais autiņš izdomā forsēt kalnu... Tāpat man ir laukos, kur uz viensētu jāuzbrauc pa pietiekoši stāvu kalnu. Vot i vadāju līdzi smilšu maisiņu.

Eu, a kāpēc tev avatarā ir četri riņķi?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

par tam lameļu riepām... ir divas galējības... vai nu vidējas vai nu skandināvu... universālo nav.... vai nu uz asfalta būs žopa vai uz apledojuša... pie tam šaubos ka tas bezradžu riepas saglabās savas izcilas īpašības ilgāk par gadu... + ar mūsu perfekti frēzējošo līkumu lāpījumiem un manu sezonas nobraukumu, tas nāksies sezonas beigas mest ārā... līdz ar to tīri ekonomiski - nah man katru gadu pirkt jaunas nešipotas, ja pat lietotas Gislaved šipinieces (1-2 gadu vecas) 2 sezonas tur mierīgi?

Te nu tu lien lauciņā, kurā acīmredzami neorientējies. Ar labām lameļu riepām žopa nav ne uz asfalta, ne uz ledus. Un dzīvo arī ilgāk par vienu gadu. Katrā gadījuma šobrīd manas 2 sezonās brauktās vasarenes izskatās šaubīgāk vēl viena gada izmantošanai, nekā jau tikpat nokalpojušās ziemenes, kurām sezonas nobraukums parasti sanāk lielāks.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

JJJ rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nekad neesmu braucis ar riepām,kurās radzes un nesaskatu tajās nekādu jēgu. Ir pieejamas labas riepas bez radzēm, Latvija jau nu nav vieta, kur vajag tādas riepas.

tas, ka neredzi jēgu, nenozīmē, ka citiem tas nav vajadzīgs. Ja neesi izbraucis no Rīgas ziemā, tad piekrītu, bet, ja atkušņu laikā jāizbrauc uz lauku ceļu slidotavām, tad šipi ir ļoooti noderīga lieta. Droši vien, ka bez šipiem 95% gadījumos arī izbrauc cilvēki, taču reiz man gadījās uz kaut kāda apbraucamā ceļa pie SIguldas, ka nu nekādi kalnā augšā tikt nevarēja - kur ieskrieties nebija, taču kalns, lai arī neliels, darīja savu. Vot i varēju iepūst savām bezradžu riepām un vairākas reizes vienkārši slīdēt no kalna atpakaļ gaitā, kad līdz paugura augšai kādi metri 2 bija palikuši. Nebiju arī tāds vienīgais.. Kaut kā jau uzkārpijos beigās, bet ekstrēms bišku bija, kad atpakaļgaitā nāc no kalna lejā un aiz muguras nākošais autiņš izdomā forsēt kalnu... Tāpat man ir laukos, kur uz viensētu jāuzbrauc pa pietiekoši stāvu kalnu. Vot i vadāju līdzi smilšu maisiņu. Dzīvotu pastāvīgi laukos, obligāti būtu šipoti ripuļi. Tā kā katram savs, principā šipotiem ripuļiem redzu vairāk + nekā mīnusus, taču manā gadījumā attur tas, ka arī ziemā gribas izbraukt ārpus LR dažkārt.

Man liekas, ka zinu to kalniņu - tas ir kad no Kaķīškalna uz centru gar dzelzceļu brauc, kalna augšpusē iznāk pie bobslejtrases. Tagad tur ir asfalts, bet agrāk (pirms šosejas remonta, kad tur uzlika asfaltu, lai būtu apbraucamais ceļš) tur bija grants, un ziemās tiešām bija interesanti - jābrauc pret lēzenu kalnu aptuveni puskilometru, turklāt ceļa šķērsprofils bija ar slīpumu uz labo pusi (braucot pret kalnu), kas nozīmē, ka atkušņa laikā, kad tur pieblietētais sniegs ir atkusis/sasalis un atkal atkūst plus vēl gadās, ka lietus līst - tad viss slapjums nāk uz tavu pusi un pret kalnu uzbraukt ir diezgan liels izaicinājums.

Pašam reiz gadījās tur tādā pavasara lietainā atkušņa dienā braukt ar opel bulkvāģi - ar pirmo gandrīz līdz augšai uzbraucu, palika pārdesmit metru, sajūta skaidra - uzgāzēsi vairāk, sāks spolēt, negāzēsi, tāpat neuzbrauksi, ātrums par mazu! Tad vēl bija pigori, ka mēģināju pabraukt mazliet atpakaļ un ieskrieties, bet iesākumā šie mēģinājumi beidzās ar to, ka auto vieglo pakaļgalu izstūma šķērsām uz ielas vidu (jo gribēju mazliet pabraukt nost no tās slapjās malas), līdz ar ko bija diezgan neērta situācija, jo pa gabalu jau redzēju, ka pretīm tuvojas auto no otras puses - tad kāpu ārā, pa to lietu uz ledus pats knapi uz kājām turējos, bet ar maziem grūdieniem varēju pats to auto pakaļgalu iestumt šķērsām atpakaļ vietā! Tā vēl pāris reizes paniekojos, līdz sapratu, ka jābrauc atpakaļ līdz kalna apakšai, mēģināju vienreiz - neizdevās, jo kalna galā atkal auto ieslīdēja labajā malā, kas pilna ar ūdeni, tad nu trešo reizi izdomāju, ka pofig- braukšu pa kreiso malu, kur sausāks, vienīgi sanāk drusku riskēt, jo neredz, vai pretī kāds no otras kalna puses nenāk, tā arī uzbraucu. Tas bija pir ms gadiem 7 - Šveices ielā: maps.google.com/... ,24.8382&hl=en&geocode=FfvyZwMd2PR6AQ%3B&mra=dme&mrcr=0&mrsp=1&sz=15&dirflg=w&sll=57.148207,24.839873&sspn=0.010034,0.027595&ie=UTF8&ll=57.14702,24.837899&spn=0.010034,0.027595&z=15

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

par tam lameļu riepām... ir divas galējības... vai nu vidējas vai nu skandināvu... universālo nav.... vai nu uz asfalta būs žopa vai uz apledojuša... pie tam šaubos ka tas bezradžu riepas saglabās savas izcilas īpašības ilgāk par gadu... + ar mūsu perfekti frēzējošo līkumu lāpījumiem un manu sezonas nobraukumu, tas nāksies sezonas beigas mest ārā... līdz ar to tīri ekonomiski - nah man katru gadu pirkt jaunas nešipotas, ja pat lietotas Gislaved šipinieces (1-2 gadu vecas) 2 sezonas tur mierīgi?

Te nu tu lien lauciņā, kurā acīmredzami neorientējies. Ar labām lameļu riepām žopa nav ne uz asfalta, ne uz ledus. Un dzīvo arī ilgāk par vienu gadu. Katrā gadījuma šobrīd manas 2 sezonās brauktās vasarenes izskatās šaubīgāk vēl viena gada izmantošanai, nekā jau tikpat nokalpojušās ziemenes, kurām sezonas nobraukums parasti sanāk lielāks.

nu tas sezonas ir relatīvas... mans nobraukums ir daudz amz vienāds sezonai... līdz ar to, šaubos ka tavs nobraukums ir tik pat liels, līdz ar to jēdzīgās runāt konkrēti par nobrauktiem km... viens nobrauc 5000 km un nevar saprast ka citi var nolietot ziemas riepas, nobraucot pa sezonu piemērām 30 000km...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

par tam lameļu riepām... ir divas galējības... vai nu vidējas vai nu skandināvu... universālo nav.... vai nu uz asfalta būs žopa vai uz apledojuša... pie tam šaubos ka tas bezradžu riepas saglabās savas izcilas īpašības ilgāk par gadu... + ar mūsu perfekti frēzējošo līkumu lāpījumiem un manu sezonas nobraukumu, tas nāksies sezonas beigas mest ārā... līdz ar to tīri ekonomiski - nah man katru gadu pirkt jaunas nešipotas, ja pat lietotas Gislaved šipinieces (1-2 gadu vecas) 2 sezonas tur mierīgi?

Te nu tu lien lauciņā, kurā acīmredzami neorientējies. Ar labām lameļu riepām žopa nav ne uz asfalta, ne uz ledus. Un dzīvo arī ilgāk par vienu gadu. Katrā gadījuma šobrīd manas 2 sezonās brauktās vasarenes izskatās šaubīgāk vēl viena gada izmantošanai, nekā jau tikpat nokalpojušās ziemenes, kurām sezonas nobraukums parasti sanāk lielāks.

nu tas sezonas ir relatīvas... mans nobraukums ir daudz amz vienāds sezonai... līdz ar to, šaubos ka tavs nobraukums ir tik pat liels, līdz ar to jēdzīgās runāt konkrēti par nobrauktiem km... viens nobrauc 5000 km un nevar saprast ka citi var nolietot ziemas riepas, nobraucot pa sezonu piemērām 30 000km...

Absolūtais nobraukums nekādi nemaina dilšanas ātruma attiecību radžotai vai neradžotai riepai. Ja brauksi daudz, nobrauksi vienā ziemā jebkuru. Man gada nobraukums ir ap 20 000, ja tas tev ko vairāk izsaka - auto svars un braukšanas stils spēj ievērojami mainīt riepu nodilumu.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

JJJ rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nekad neesmu braucis ar riepām,kurās radzes un nesaskatu tajās nekādu jēgu. Ir pieejamas labas riepas bez radzēm, Latvija jau nu nav vieta, kur vajag tādas riepas.

tas, ka neredzi jēgu, nenozīmē, ka citiem tas nav vajadzīgs. Ja neesi izbraucis no Rīgas ziemā, tad piekrītu, bet, ja atkušņu laikā jāizbrauc uz lauku ceļu slidotavām, tad šipi ir ļoooti noderīga lieta. Droši vien, ka bez šipiem 95% gadījumos arī izbrauc cilvēki, taču reiz man gadījās uz kaut kāda apbraucamā ceļa pie SIguldas, ka nu nekādi kalnā augšā tikt nevarēja - kur ieskrieties nebija, taču kalns, lai arī neliels, darīja savu. Vot i varēju iepūst savām bezradžu riepām un vairākas reizes vienkārši slīdēt no kalna atpakaļ gaitā, kad līdz paugura augšai kādi metri 2 bija palikuši. Nebiju arī tāds vienīgais.. Kaut kā jau uzkārpijos beigās, bet ekstrēms bišku bija, kad atpakaļgaitā nāc no kalna lejā un aiz muguras nākošais autiņš izdomā forsēt kalnu... Tāpat man ir laukos, kur uz viensētu jāuzbrauc pa pietiekoši stāvu kalnu. Vot i vadāju līdzi smilšu maisiņu. Dzīvotu pastāvīgi laukos, obligāti būtu šipoti ripuļi. Tā kā katram savs, principā šipotiem ripuļiem redzu vairāk + nekā mīnusus, taču manā gadījumā attur tas, ka arī ziemā gribas izbraukt ārpus LR dažkārt.

Pagājušajā ziemā minivens ar pabrauktām ziemenēm, bezšipu, pakaļā 2 asu treileris, tajā muca. Kalnains lauku ceļš Cēsu rajonā. Bija jautri. Viosmaz nav iespēju atrofēties kā braucējam. Un vienas reizes dēļ šipus ???

Ja kāds grib,lai liek, bet man nevajag. Un nevajag domāt, ka uzliekam šipus un nu visas problēmas aiz muguras.

Nu jā, nu ja tas cilvēks dzīvo tajos Cēsu mežos,tad tie šipi noderēs, bet ne jau ārpus mežiem tos vajag.

tev nesaprast... vari necensties.... daži dzīvo daudzdzīvokļu mājas, kur katru rītu, pagalms ir tā meža ceļa miniatūra... pie tam arī vairāk izbrauc ārpus Rīgas... un kaut kādā čuhņā iesēsties uz trim stundām, kaut arī vienu reizi pa ziemu, galīgi negribās...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

tev nesaprast... vari necensties.... daži dzīvo daudzdzīvokļu mājas, kur katru rītu, pagalms ir tā meža ceļa miniatūra... pie tam arī vairāk izbrauc ārpus Rīgas... un kaut kādā čuhņā iesēsties uz trim stundām, kaut arī vienu reizi pa ziemu, galīgi negribās...

Tev laikam arī ne. Radzes, tāpat kā lameles palīdz uz LEDUS. Iesēsties var ar jebkādām riepām un sniegā noderēs tikai pēc iespējas rupjāks protektors.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

par tam lameļu riepām... ir divas galējības... vai nu vidējas vai nu skandināvu... universālo nav.... vai nu uz asfalta būs žopa vai uz apledojuša... pie tam šaubos ka tas bezradžu riepas saglabās savas izcilas īpašības ilgāk par gadu... + ar mūsu perfekti frēzējošo līkumu lāpījumiem un manu sezonas nobraukumu, tas nāksies sezonas beigas mest ārā... līdz ar to tīri ekonomiski - nah man katru gadu pirkt jaunas nešipotas, ja pat lietotas Gislaved šipinieces (1-2 gadu vecas) 2 sezonas tur mierīgi?

Te nu tu lien lauciņā, kurā acīmredzami neorientējies. Ar labām lameļu riepām žopa nav ne uz asfalta, ne uz ledus. Un dzīvo arī ilgāk par vienu gadu. Katrā gadījuma šobrīd manas 2 sezonās brauktās vasarenes izskatās šaubīgāk vēl viena gada izmantošanai, nekā jau tikpat nokalpojušās ziemenes, kurām sezonas nobraukums parasti sanāk lielāks.

nu tas sezonas ir relatīvas... mans nobraukums ir daudz amz vienāds sezonai... līdz ar to, šaubos ka tavs nobraukums ir tik pat liels, līdz ar to jēdzīgās runāt konkrēti par nobrauktiem km... viens nobrauc 5000 km un nevar saprast ka citi var nolietot ziemas riepas, nobraucot pa sezonu piemērām 30 000km...

Absolūtais nobraukums nekādi nemaina dilšanas ātruma attiecību radžotai vai neradžotai riepai. Ja brauksi daudz, nobrauksi vienā ziemā jebkuru. Man gada nobraukums ir ap 20 000, ja tas tev ko vairāk izsaka - auto svars un braukšanas stils spēj ievērojami mainīt riepu nodilumu.

radžotam riepām gumija parasti ir cietāka, līdz ar to tas dilst lēnāk.

Man pa ziemas sezonu vien sanāk vismaz 20 000 km... līdz ar to, praktiski tavas divas sezonas - ir ka man viena... par auto svaru.. tavs ir smagāks par manējo...

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti