Tā kā šis jautājums ir kļuvis aktuāls, varbūt kāds varētu padalīties pieredzē. Interesē piemērots auto ģimenei ar 3 bērniem. Prasības - automāts, 'saprotams' patēriņš (max vidēji 10-12l/100km), pietiekoši vietas trīs bērniem (divi bērnu sēdeklīši un paliknītis otrajā rindā, lai lielie var paši piesprādzēties), vieta bagāžai tālākiem braucieniem, vismaz 150Zs (labāk vairāk). Ieteicama pilnpiedziņa.
Voyager un Co, S-max/Gakaxy notestēti, neinteresē...
Lūgums rakstīt tiem, kam ir reāla pieredze, nevis 'kaut kur lasīju' vai tml.... Paldies.
ir ir... pedal to metal rezjiimaa tranziits ar tos pashus L noeediis...
tranziits tipa taa kaa komercnieks vairaak? ne? nu tipa 2as tonnas iestumt un aiztransporteet liidz punktam b...
15L/100 ar 3.0 diizeli nekaadu probleemu dabuut... galvenais bij labu redzi- vai nuujinju andeleetaaji uz tava maka pusi negluun Riiga-Ludza-Riiga ar videejo aatrumu 110... turp 2as tonnas- atpakalj tukshaa
Kindzulis rakstīja: ir ir... pedal to metal rezjiimaa tranziits ar tos pashus L noeediis...
tranziits tipa taa kaa komercnieks vairaak? ne? nu tipa 2as tonnas iestumt un aiztransporteet liidz punktam b...
15L/100 ar 3.0 diizeli nekaadu probleemu dabuut... galvenais bij labu redzi- vai nuujinju andeleetaaji uz tava maka pusi negluun Riiga-Ludza-Riiga ar videejo aatrumu 110... turp 2as tonnas- atpakalj tukshaa
tu tak itkaa neesi padsmitgadiigs mudaks - nafig pedaali paar meeru spaidiit?
kas vinsh tur skaitaas - nevienu nekrata. liela dalja RV vispaar skaitaas lieltonnaazas kravas furgoni / vilceeji. svariigi ir tas, ko tai viresbuuvee var ieriikot, a ieriikot var -ko gribi. un jo lielaaks apjoms - jo vaitraak ko var ieriikot, un augstaaks komforta liimenis imho.
nu i ar videjo 110 pa lv lai viileetu - jaabuut toch debiilam. videejais 110 podrazumevajet, ka lielaakoties tiek viileets minima uz 150 - 160+...
aatraak par rubul septinjdesmit nevareeja... H3 =2.70m
ak jaa... CB pa rokai.. un laiks ar pateiciigs- darbdienas vakars
ar domaashanu viss ir OK ... ja situaacija neljautu- protams nedariitu
nah kautko kraameet veel iekshaa... ja amurikaanii (tajaa pashaa GM produktaa... da kaut Fordaa)- viss jau IR
BTW- par to komfortu tici droshi- 7us gadus vispaar nonahrenizeeju jebkaada veida vieglos.. visur tika braukts ar busu/-iem sprinteri...tranziiti...fiati...hrenji un pegiji un citrons
no visiem mineetajiem- zilais ovaals izceelaas ...hmmm...nebraucamiibu shtolji? piekare suukaa... motori niikulji... ergonomika nekaada
paareejiem gan ar netruuka miinusu... kaadam bundzja ljodziiga.. citam benjkjis sareguleejams normaali tikai peec starpsienas izraveeshanas... kaads atkal skaljsh... utttt
Kindzulis rakstīja: ir ir... pedal to metal rezjiimaa tranziits ar tos pashus L noeediis...
tranziits tipa taa kaa komercnieks vairaak? ne? nu tipa 2as tonnas iestumt un aiztransporteet liidz punktam b...
15L/100 ar 3.0 diizeli nekaadu probleemu dabuut... galvenais bij labu redzi- vai nuujinju andeleetaaji uz tava maka pusi negluun Riiga-Ludza-Riiga ar videejo aatrumu 110... turp 2as tonnas- atpakalj tukshaa
tu tak itkaa neesi padsmitgadiigs ******* - nafig pedaali paar meeru spaidiit?
kas vinsh tur skaitaas - nevienu nekrata. liela dalja RV vispaar skaitaas lieltonnaazas kravas furgoni / vilceeji. svariigi ir tas, ko tai viresbuuvee var ieriikot, a ieriikot var -ko gribi. un jo lielaaks apjoms - jo vaitraak ko var ieriikot, un augstaaks komforta liimenis imho.
nu i ar videjo 110 pa lv lai viileetu - jaabuut toch debiilam. videejais 110 podrazumevajet, ka lielaakoties tiek viileets minima uz 150 - 160+...
Ja domā ar galvu,tad vidējo ātrumu 100km/h var dabūt nemaz neskrienot tavos pieminētajos šausmuskaitļos
Ja domā ar galvu,tad vidējo ātrumu 100km/h var dabūt nemaz neskrienot...
nu nezinu gan...
aizkraukle (ledus halle) rīga (~ tirgus)
braucu praktiski maksimālā iespējamā ātrumā, brīžiem bija pāri 180 pēc gps - vidējo dabūju 106 km/h... un pofig apdzīvota vieta vai nē (izņemot pašu rīgu)... tur diezgan padaudz mašīnu uz ceļa... apdzīt nesanāk. jāvelkas kādu brīdi aiz sēņotājiem
pamazs kroplis, imho. garais tranziits, vai veel labaak - sprinters rullz...
Muhahā, tranzīts Misene ar nosaukumu tranzīts ir domāts vai nu rāceņu/celtniecības materiālu vadāšanai, ja kravinieks, vai strādnieku vadāšanai uz un no darba, ja pasažiernieks. Lai tādu privātais privātiem nolūkiem nopirktu, tur toč jābūt pediņam [fordelis tak orientējas ar saviem produktiem uz pediņu mērķauditoriju ]
mociks rakstīja: Paldies. FRV atkrīt - par maz vietas bagāžai, kā arī ne īpaši tas dizains... Bet nu, tas gaumes jautājums. Multivans tāds autobuss - negribēsies ikdienā braukāt...
Šobrīd esmu apstājies pie Touareg, ML, Q7 vai XC90. Varētu arī GL, bet baigā 'govs'. Kādam ir pieredze ar šiem modeļiem?
Vismaz vienkāršākās apkopes izveikt varēsi atļauties?
Kad pirms kāda pusotra gada pastrādāju servisā, sanāca smiekli par ML sērijas ķīseļkašteles īpašnieku, kas ar mokām kalotkas varēja atļauties. Diski, protams, tika virpoti Diez ko tādi dara kad kaut kas sabojājas - noliek savu dārgo mizu pie žoga?
mociks rakstīja: Paldies. FRV atkrīt - par maz vietas bagāžai, kā arī ne īpaši tas dizains... Bet nu, tas gaumes jautājums. Multivans tāds autobuss - negribēsies ikdienā braukāt...
Šobrīd esmu apstājies pie Touareg, ML, Q7 vai XC90. Varētu arī GL, bet baigā \'\'govs\'\'. Kādam ir pieredze ar šiem modeļiem?
Vismaz vienkāršākās apkopes izveikt varēsi atļauties?
Kad pirms kāda pusotra gada pastrādāju servisā, sanāca smiekli par ML sērijas ķīseļkašteles īpašnieku, kas ar mokām kalotkas varēja atļauties. Diski, protams, tika virpoti Diez ko tādi dara kad kaut kas sabojājas - noliek savu dārgo mizu pie žoga?
Redz kur, piemēram, Slinkais apgalvo, ka ar lietotiem vācu premium auto nekas tāds nevar atgadīties vismaz 5 gadu laikā: www.iauto.lv/...
Slinkais rakstīja:
kas interesanti tajaa auto notik pa 5 gadiem ka emonts parsniegs veertiibu? istiksim bez paranojas un muusdienu debiilaa sauklja ka labs auto ir tikai jauns auto. semaks ir ar 100 reiz lielaaku resusru kaa korejas briinumi un visaadi opelji, neskatot braukshanas baudu. benziina gadijumaa 500ls veerta gaze atrisina ikdienas izmaksu probleemas. kasko nav japeerk, jo tadam auto nevajag liizi, nav jabrauc uz nezkadaam apkopeem peec garantijaam un citi murgi atkriit.
Kindzulis rakstīja: ir ir... pedal to metal rezjiimaa tranziits ar tos pashus L noeediis...
tranziits tipa taa kaa komercnieks vairaak? ne? nu tipa 2as tonnas iestumt un aiztransporteet liidz punktam b...
15L/100 ar 3.0 diizeli nekaadu probleemu dabuut... galvenais bij labu redzi- vai nuujinju andeleetaaji uz tava maka pusi negluun Riiga-Ludza-Riiga ar videejo aatrumu 110... turp 2as tonnas- atpakalj tukshaa
tu tak itkaa neesi padsmitgadiigs ******* - nafig pedaali paar meeru spaidiit?
kas vinsh tur skaitaas - nevienu nekrata. liela dalja RV vispaar skaitaas lieltonnaazas kravas furgoni / vilceeji. svariigi ir tas, ko tai viresbuuvee var ieriikot, a ieriikot var -ko gribi. un jo lielaaks apjoms - jo vaitraak ko var ieriikot, un augstaaks komforta liimenis imho.
nu i ar videjo 110 pa lv lai viileetu - jaabuut toch debiilam. videejais 110 podrazumevajet, ka lielaakoties tiek viileets minima uz 150 - 160+...
Ja domā ar galvu,tad vidējo ātrumu 100km/h var dabūt nemaz neskrienot tavos pieminētajos šausmuskaitļos
www.iauto.lv/...
85 kmh pa apdziivotaam vietaam - taa i "domaashana ar galvu" ? nju-nju.
ja straase ir tiira, un apdziivotas vietas sastaada mazaak par procentu no kopgaruma, tad varbuut to videejo i var dabuut stipri neskrienot. a taados virzienos kaa valmiera -pameegini dabuut videejo virs 80 seviskji nepaarkaapjot...un jo augstaaku videejo gribi dabuut, jo straujaak celjaas aatrums, kuru jaameegina tureet. tb, ja tos pat 80 var dabuut nepaarspringstot, un neviileejot vairaak par 130 - 140, rtad lai taados pat apstaakljos dabuutu 110 - naaksies uz 200 un paari "kurinaat".
visaadas pasmaaju gudriibas tipa "es kontroleeju situaaciju arii uz 290 kmh, bija dfarbdienas vakars, a man cb raacija, a man tas un shitas" - es apspriest negrasos. ibo mazu beernu sljupsti. pareizi krievi saka: кто понял жизнь - тот не спешит. festina lente.
Auto ģimenei ar 3 bērniem. Cik veciem? Ja mazi bērni, tad i Polo var saspiest, ja padsmitnieki, tad kur tu viņus visus reizē vedīsi?
in my humble opinion - jebkurš liels universālis vai minivens derēs. Bet tie Q7 utt - pas jau ir izrādīšanās.
Man sirsniņa alka pēc Mitsubishi Delica 4x4 versijas... Bet nekas, pārcietu, un, ja visu famīliju plus savus vai sievas vecākus kaut kur aizvest vajag labāk izīrēju busiņu.
pamazs kroplis, imho. garais tranziits, vai veel labaak - sprinters rullz...
Muhahā, tranzīts Misene ar nosaukumu tranzīts ir domāts vai nu rāceņu/celtniecības materiālu vadāšanai, ja kravinieks, vai strādnieku vadāšanai uz un no darba, ja pasažiernieks. Lai tādu privātais privātiem nolūkiem nopirktu, tur toč jābūt pediņam [fordelis tak orientējas ar saviem produktiem uz pediņu mērķauditoriju ]
njemot veeraa, ka cilveece galvenokaart sastaav no tevis mineetajiem ( jeb klaa veel meedz teikt -idiotiem, urlaam ) - tev taisniiba. bet liideris shai jomaa nav fords, bet gan VW koncerns un arii audi un bmw markas - paskaties apkaart...
hz, ko te visi pljurkskh par tranziita nekomfortablumu. daudz gan neesmu pabraucis, ar 96 gada garo pasazieri, bet man skiet tiiri ok. tai skaitaa vadiitaaja vieta. saliidzinot ar tiem pat volvo, bmw, un citiem nejauniem uzgrieznju spainjiem.
mociks rakstīja: Paldies. FRV atkrīt - par maz vietas bagāžai, kā arī ne īpaši tas dizains... Bet nu, tas gaumes jautājums. Multivans tāds autobuss - negribēsies ikdienā braukāt...
Šobrīd esmu apstājies pie Touareg, ML, Q7 vai XC90. Varētu arī GL, bet baigā 'govs'. Kādam ir pieredze ar šiem modeļiem?
Vismaz vienkāršākās apkopes izveikt varēsi atļauties?
Kad pirms kāda pusotra gada pastrādāju servisā, sanāca smiekli par ML sērijas ķīseļkašteles īpašnieku, kas ar mokām kalotkas varēja atļauties. Diski, protams, tika virpoti Diez ko tādi dara kad kaut kas sabojājas - noliek savu dārgo mizu pie žoga?
Redz kur, piemēram, Slinkais apgalvo, ka ar lietotiem vācu premium auto nekas tāds nevar atgadīties vismaz 5 gadu laikā: www.iauto.lv/...
Slinkais rakstīja:
kas interesanti tajaa auto notik pa 5 gadiem ka emonts parsniegs veertiibu? istiksim bez paranojas un muusdienu debiilaa sauklja ka labs auto ir tikai jauns auto. semaks ir ar 100 reiz lielaaku resusru kaa korejas briinumi un visaadi opelji, neskatot braukshanas baudu. benziina gadijumaa 500ls veerta gaze atrisina ikdienas izmaksu probleemas. kasko nav japeerk, jo tadam auto nevajag liizi, nav jabrauc uz nezkadaam apkopeem peec garantijaam un citi murgi atkriit.
nevajag jaukt pirkstu ar citiem pirkstiem. tajaa topikaa gaaja runa par normaliem auto, par 5kEur, E38, un D2 ir apkopjami par merenaam naudaam, ja zin ko perk. tas gan bez servisa apmekleejuma, jo nav jau nosleepums ka servii vienmeer samaina arii to ko nevajag... nesen uzcelu garazhu, sievas teevs uzgruuda savas lamatas remontus man, protams par atlidziibu, un brinaas, kapeec peekshji remonti kljuva par 60% letaki par TCmotors apmekleejumiem. un taa ir visur.
draco rakstīja: hz, ko te visi pljurkskh par tranziita nekomfortablumu. daudz gan neesmu pabraucis, ar 96 gada garo pasazieri, bet man skiet tiiri ok. tai skaitaa vadiitaaja vieta. saliidzinot ar tiem pat volvo, bmw, un citiem nejauniem uzgrieznju spainjiem.
Tas ,ka tev tā šķiet,nenozīmē, ka tā IR .
atceros tranziitus kopsh studentu laikiem, kad shamie bija daudz ielaas kaa taksometri, nu jopcik, taa tak nav mashiina privaatiem noluukiem. naglu kaste, tiesa uzticama, stradiiga, bet tomeer kaste.
draco rakstīja: hz, ko te visi pljurkskh par tranziita nekomfortablumu. daudz gan neesmu pabraucis, ar 96 gada garo pasazieri, bet man skiet tiiri ok. tai skaitaa vadiitaaja vieta. saliidzinot ar tiem pat volvo, bmw, un citiem nejauniem uzgrieznju spainjiem.
Tas ,ka tev tā šķiet,nenozīmē, ka tā IR .
katram savs. es taksh tev ar nestaastu, kas tev jaapeerk, un ar ko jaabrauc. man sen jau vairs nav 18, ir pabraukaats ar daudz dazaadaam klaburkasteem, un patlaban esmu nonaacis pie domas, ka peec visu parametru kopuma garais tranziits man vareetu buut optimaals paarvietoshanaas liidzeklis.
ar 'veco' - kāda 1998 gada vai tranzītu nācās no Anglijas līdz Gibraltāram un atpakaļ braukt - tiešām naglu kaste! Nu i nafig tādu, ja būtu bijusi izvēle tad nekad vairs!
Bet jaunais, tas ko tagad taisa, ir par bāzi nereti lietotam kemperim - ir pat ļoooooti ok! Maksimāli nopakotam pasažieru versijā būtu jābūt gana ērtam.
naglu kaste ir trakoti vispaariigs jeedziens. a kkur konkreetika - kas iisti nepatika, kaa, kaapeec?
par "jaunajiem" - no 2000 gada - tranziitiem - neesmu neko labu dzirdeejis.
ja jau gribas kemperi -manaa skatiijumaa RV uz vilceeja / kravas furgona baazes buus daudz labaaka izveele. cenas gan ar citas. redzeeju vienaa forumaa focenes ar usa RVskaam - iekspusee taa sataisiits, ka bikses nost kriit - liidz pat baseinam, un vieglajai mashiinai apaksheejaa nodaliijumaa, lokaaliem braucieniem tieshaam maaja uz ritenjiem....
Auto ģimenei ar 3 bērniem.
Tā kā šis jautājums ir kļuvis aktuāls, varbūt kāds varētu padalīties pieredzē. Interesē piemērots auto ģimenei ar 3 bērniem. Prasības - automāts, 'saprotams' patēriņš (max vidēji 10-12l/100km), pietiekoši vietas trīs bērniem (divi bērnu sēdeklīši un paliknītis otrajā rindā, lai lielie var paši piesprādzēties), vieta bagāžai tālākiem braucieniem, vismaz 150Zs (labāk vairāk). Ieteicama pilnpiedziņa.
Voyager un Co, S-max/Gakaxy notestēti, neinteresē...
Lūgums rakstīt tiem, kam ir reāla pieredze, nevis 'kaut kur lasīju' vai tml.... Paldies.