Varu nokomentēt savu viedokli par pašu Carnet - savos reklāmas raidījumos pa tv (tipa tv motors u.c.) šie sevi pozicionē kā 'labos' autotirgoņus, kuru uzrādītajam auto nobraukumam var ticēt (pretstatā tiek minēts Koļa, kas pie Vasjas garažā attin zviedru Volvo taxim odometru un pa lētāku cenu nekā pie šiem izliek sludinājumu ss.lv), tad lūk, paskatīju jamo saitu, un galīgi negribas ticēt, ka šim 92. gada 3. golfam ar 1.6 dīzeli ir tikai 120 kkm nobraukums. Vai tomēr man būtu tam jānotic?
Un vēl šķita dīvaini, ka šos reklamēja arī pa "Nākotnes parku", kas tomēr ir citas jomas pārraide.
Neko daudz nepateikšu par Volvo V70 2000-... Bet varu pastāstīt šo to par 97-2000. Tā teikt veco modeli. Mans tēvs ar tādu pa laukiem vizinās.
Nu principā ja jānovērtē auto kopumā tad nezinu ko teikt. Bet ja pa punktiem:
+ liels, ar garu bāzi, smags, stabils. Vismaz man uz grants seguma tikai pie ātruma 160 km/h sāk rasties neliels diskomforts jo auto ir kā pielīmēts ceļam.
- pa to pašu grunteni diezgan izgrabinās salons un aizmugurējais vāks ir sācis ļoti grabēt.
+ samērā izturīga piekare. tika nopirkts ar 330000 pulkstenī. tagad ~390000 un mainīts gultnis, plaukts, zaldātiņi, un dažas bukses. man domāt ka tas nav daudz
?? rezerves daļas cenas? nemāku teikt. salīdzināt ar golfu jau laikam nevar bet dažiem japāņiem cenas tādas pašas ja ne lielākas. Plaukts 50Ls, Priekšas rumba 55Ls
- TDI liekas pietiekami sprigans un arī ne pārāk ēdelīgs priekš auto izmēriem un masas
- dubļos diezgan ātri grib spolēt jo jauda laikam liela un par cik auto smags tad samērā grūti šim auto dubļos
Bracus rakstīja: Neko daudz nepateikšu par Volvo... tikai pie ātruma 160 km/h sāk rasties neliels diskomforts...pa to pašu grunteni diezgan izgrabinās salons...mainīts gultnis, plaukts, zaldātiņi, un dažas bukses...
ja nebrauktu uz 160 tad ne salons grabētu, ne 'zaldātiņi' (nz kas tie tādi) būtu bieži jāmaina
nav jau taa ka 20gadiiga mašīna by default ir ar spidometru otrajā aplī
es paņēmu 15 gadīgu ar 180 000 oriģinālo noskrējienu...
tad jau driizaak ņemtu kantaino (vecā dizaina) , varbuut 850to maksimaali labu (S/V70 liidz 2000 gadam ir tas pats feisliftotais 850), un veel nauda paliktu paari visaadiem "pārsteigumiem" nevis maksimaali jaunu gadu par visu naudu.
LyNx8 rakstīja: Paldies Bracus par Tavu pieredzes izklāstu.
Mjā, nu uz 160 pa granteni braucot ne bagažnieks vien varētu grabēt...
Nu to es jau zināju ka pilsētas un šosejas braucēji pa granteni 100-120 max brauc. Tāpēc arī bijugatavs tādiem komentāriem. Bet principā ja pašiem bail tādā ātrumā braukt tad nevajag domāt ka neviens nevar pabraukt ātrāk. Es piemēram vienmēr tieši nobraucot no asfalta palielinu ātrumu nevis samazinu. Jo braukt pa grants segumu man patīk krietni vien labāk. Un ir arī viens pluss. Uz grants ceļiem nekad neesmu redzējis stāvam mentus ar radaru .
Reiz bija gadījums kad biju laukos un atbrauca pilsētnieki lai brauktu tālāk uz copi. Iedeva man rullēt ar 100 Audi. Pats saka lai nebraucot ātri max 80 jo mašīna baigi mētājot un neturoties uz ceļa. Bet beigās izrādījās ka čalis vienkārši neprot pa granteni braukt. Es vilku uz 120 bez problēmām. Ātrāk nebraucu jo auto īpašniekam bij paniskas bailes ka nesavākšu auto.
Par bagažnieka grabēšanu protams ka skaidrs. Tas visiem auto kas tiek dīdīti pa zemes ceļiem sāk agrāk vai vēlāk grabēt. Bet kā jau rakstīju tas nav mans auto. Tāpēc nevajag iedomāties ka viņš visu laiku tiek dzīts uz 160. Kad es dabonu ar auto izbraukt tad man patīk atvilkt tā kārtīgi. Jo diemžēl ar savu auto tā nevar. Jo auto mazāks un krietni vien nestabilāks uz grant ceļa. Lai gan uz 150 ir vilkts. Bet pie šāda ātruma mans auto ir krietni nestabilāks kā V70 pie lielāka ātruma.
LyNx8 rakstīja: Paldies Bracus par Tavu pieredzes izklāstu.
Mjā, nu uz 160 pa granteni braucot ne bagažnieks vien varētu grabēt...
Nu to es jau zināju ka pilsētas un šosejas braucēji pa granteni 100-120 max brauc. Tāpēc arī bijugatavs tādiem komentāriem. Bet principā ja pašiem bail tādā ātrumā braukt tad nevajag domāt ka neviens nevar pabraukt ātrāk. Es piemēram vienmēr tieši nobraucot no asfalta palielinu ātrumu nevis samazinu. Jo braukt pa grants segumu man patīk krietni vien labāk. Un ir arī viens pluss. Uz grants ceļiem nekad neesmu redzējis stāvam mentus ar radaru .
Reiz bija gadījums kad biju laukos un atbrauca pilsētnieki lai brauktu tālāk uz copi. Iedeva man rullēt ar 100 Audi. Pats saka lai nebraucot ātri max 80 jo mašīna baigi mētājot un neturoties uz ceļa. Bet beigās izrādījās ka čalis vienkārši neprot pa granteni braukt. Es vilku uz 120 bez problēmām. Ātrāk nebraucu jo auto īpašniekam bij paniskas bailes ka nesavākšu auto.
izklausaas peec 16gadnieka kuram reizi meenesii nospiid Laime pavizinaaties
Bracus rakstīja: Neko daudz nepateikšu par Volvo... tikai pie ātruma 160 km/h sāk rasties neliels diskomforts...pa to pašu grunteni diezgan izgrabinās salons...mainīts gultnis, plaukts, zaldātiņi, un dažas bukses...
ja nebrauktu uz 160 tad ne salons grabētu, ne 'zaldātiņi' (nz kas tie tādi) būtu bieži jāmaina
160... jā...
Citiem vārdiem sakot zaldātiņi ir stabilizatora atsaites. Par zaldātiņiem servisa veči viņus man nosauca.
Par cik esmu uzaudzis TUR laukos (kur joprojām dzīvo senči) tad man visi apkārtējie ceļi ir labi pazīstami. Un tādēļ arī nav problēmu pabraukt ar tādu ātrumu.
Piemēram cik ātri jūs esat braukuši ar auto. Gan jau ka vairums vēl ātrāk tikai pa šoseju. Bet es piemēram pa šoseju esmu braucis max 150 km/h. Bet pa grunti pat uz 170.
es pa pļavu vienreiz ar mokiču 180 attiistiju- gan spizdometrs gan tahometrs redlainaa gaaja liidz atdurei!un beigaas veel klanis izliida aaraa, a man nekas...
Būs jāaprasās, kā tur ir ar to Golfu. Kas zin, varbūt pat pirkts LV.
Neaizmirsti par šo:
\"Kāpēc vēl viens auto tirdzniecības portāls?\" carnet.lv/...
\"Jaunai automašīnai ar garantijas jautājumiem, protams, nav problēmu, taču lietotām un mazlietotām automašīnām tikai retais spēj drosmīgi piedāvāt garantiju.
Lūk, tieši tāpēc saules gaismā nācis portāls CarNet...\"
Būs jāaprasās, kā tur ir ar to Golfu. Kas zin, varbūt pat pirkts LV.
Neaizmirsti par šo:
"Kāpēc vēl viens auto tirdzniecības portāls?" carnet.lv/...
"Jaunai automašīnai ar garantijas jautājumiem, protams, nav problēmu, taču lietotām un mazlietotām automašīnām tikai retais spēj drosmīgi piedāvāt garantiju.
Lūk, tieši tāpēc saules gaismā nācis portāls CarNet..."
Vēl neaizmirsti paprasīt "garantijas vēstuli un pārbaudes lapas no sertificēta tirgotāja kārnet".
Jūsu pieredze ar Volvo V70?