Tik nu tagad nesāk stāstīt ka "bezradžu" braucēji pa tiem ceļiem tā normāli uz 90 droši "kutina". K-gan moš ar "kutina", laukos jau var stundām nevienu auto nesatikt šādā laikā.
smaidiigais rakstīja: šodien braucu ar tukšu merša busu pa līdzīgiem amerikāņu kalniņiem Piebalgas pusē, bez radžotām riepām. Esmu visur izbraucis, sēžu ājās pie kamīna, un arī noparkoties šoziem nav bijusi problēma. Tiesa, Rīgas proletariāta guļmgeto rajonos neesmu bijis. Iespējams, tur tiešām vajag radzes. Lai aizbrauktu ap stūri pēc piena.
Nu es jau neko... bet 20 g. atpakaļ pa to pašu ceļu mauca žiki ar universālajām bezradžu riepām un tāpat, kā tu visur nokļuva un gan jau arī tādā pat laikā (varbūt pat kāds, kam kartupeļu maisi bagāžniekā, bija ātrāks)
modena rakstīja: Izskatās, ka bezradžu gudrīši ātri aizmirsa cik kruti bez lāpstās ir viņu auto pārvietošanas spējas... it īpaši pagalmos.
Bet es viņus nenosodīšu un neapcelšu - jo pateicoties viņiem, šoziem bija iztīrīts pagalms un piebraucamais ceļš - kopsummā ap 60 metriem ( jo citādi kuj viņi kur izbrauktu), pie tām tīrīts regulāri, katru dienu
Otrais - ir ļoti labs garastāvoklis katru rītu, un brīvdienas - vairāku stundu garumā šovs - kā bezradžu riepu īpašnieki nodarbojas ar ziemas seksu, bakstot ārā savus megarulzus. Parasti tas notika grupveida.
Trešais - jā līdz stāvvietai vajag 3-5 metrus nobraukt pa slikti notīrītu ceļu, tad ir pilnīga garantija, ka tur neviens no bezradžu sugas nenoparkosies - kas nevar nepriecēt situācijā, kad katastrofāli trūkst vietas, kur novietot auto.
tā kā jo vairāk lošar_u izmantos bezradžu mēslus- jo vieglāka dzīve būs pragmatiskiem cilvēkiem
PS. Šogad labākais draugs, pēc 7 gadiem beidzot atzina radžoto riepu pārākumu
PPS. Ka saka kaimiņi - vse poznajetsja v sravneniji... līdz ar to var tikai ierēkt par "komjaunatni" - kuri tolkom ar normālam radžotam riepām nav braukuši - savukārt viedokli te baigi pauž...
Modena atkal spridzina Līdz šim pat nezināju, ka vaina nav klīrensā, jeb piedziņā, bet tieši šipos, izrādās Pie nākamā sniega aprīkošu savu sēdināto auto ar naglām un stumšu ceļus pagalmos Modena teica, ka ies un nav ne mazākā pamata neticēt!
modena rakstīja: Izskatās, ka bezradžu gudrīši ātri aizmirsa cik kruti bez lāpstās ir viņu auto pārvietošanas spējas... it īpaši pagalmos.
Bet es viņus nenosodīšu un neapcelšu - jo pateicoties viņiem, šoziem bija iztīrīts pagalms un piebraucamais ceļš - kopsummā ap 60 metriem ( jo citādi kuj viņi kur izbrauktu), pie tām tīrīts regulāri, katru dienu
Otrais - ir ļoti labs garastāvoklis katru rītu, un brīvdienas - vairāku stundu garumā šovs - kā bezradžu riepu īpašnieki nodarbojas ar ziemas seksu, bakstot ārā savus megarulzus. Parasti tas notika grupveida.
Trešais - jā līdz stāvvietai vajag 3-5 metrus nobraukt pa slikti notīrītu ceļu, tad ir pilnīga garantija, ka tur neviens no bezradžu sugas nenoparkosies - kas nevar nepriecēt situācijā, kad katastrofāli trūkst vietas, kur novietot auto.
tā kā jo vairāk lošar_u izmantos bezradžu mēslus- jo vieglāka dzīve būs pragmatiskiem cilvēkiem
PS. Šogad labākais draugs, pēc 7 gadiem beidzot atzina radžoto riepu pārākumu
PPS. Ka saka kaimiņi - vse poznajetsja v sravneniji... līdz ar to var tikai ierēkt par "komjaunatni" - kuri tolkom ar normālam radžotam riepām nav braukuši - savukārt viedokli te baigi pauž...
Īsi un kodolīgi - tu esi debīls!!!
tādu īsu un kodolīgu komentāru var dzirdēt tikai no debila.
nu ja, tipiska letiņa garā - priecāties, ka kādam neiet... un šitādi brīnās, ka valstī pakaļa...
Par ko tad man raudāt? Par veselu paaudzi, ar izskalotām smadzenēm, kuri mērķtiecīgi ar saviem mega kredītiem un tēriņiem šo valsti stūma dziļa pakaļā? Kuri ticēja ka viss būs tikai labāk un algas tikai augs, un kā ekonomika balstās uz pakalpojumiem, nevis ražošanu?
Vai varbūt par tiem, kuriem ir normālie autiņi, bet riepas atbilstoši Vācijas nevis Latvijas apstākļiem, kā lai nobrauktu 10 metrus - vajag pus dienu rakties pa sniegu un trīs cilvēku palīdzību stumšanā?
Šīs valsts problēma ir cilvēki, kuri domā ar to pašu vietu, ar kuru pēc tam šiem nākas arī atbildēt... un traģiskākais, ka Valsts neuzskata par vajadzīgu savu tautu izglītot.
WALA rakstīja: Tik nu tagad nesāk stāstīt ka "bezradžu" braucēji pa tiem ceļiem tā normāli uz 90 droši "kutina". K-gan moš ar "kutina", laukos jau var stundām nevienu auto nesatikt šādā laikā.
Svētdienas vakarā pa visu žļuru braucu no Talsiem uz Rīgu. Ātrums - 80-100. Ar bezradžu riepām.
internetā visi varoņi... nobrauc 97% ceļa ar 80km/h - un pēc tam lielās...
es arī braucu vakarā - tikai nevienu ātrāk par 80km/h neredzēju.. ceļš protams nebija ideāls - bet uz 100 varēja mierīgi braukt. tikai visi nez kāpēc brauca 60-80km/h...
Var redzēt, ka daudzi no spečukiem (švillijs, sēne u.t.t.) nemaz nezin kas ir braukšana ar radzēm. Nevajag pat 10mm sporta radzes, ar tām pašām 5-6 mm radzēm ievērojami jūt atšķirību starp riepām bez radzēm. Tur kur ar parastajām ledainu līkumu var paņemt otrajā ar slīdēšanu, ar šipenēm to var izdarīt trešajā, gāzi neatmetot. Tačka turās uz ceļa kā vilciens uz sliedēm.
Protams, pilsētas un svētdienas braucējiem radzes nafig nav vajadzīgas. Bet pietiek nobraukt uz ceļa "bez seguma", kā bez radzēm vienkārši nevar iztikt, ja gribi vilkt kā vasarā, pat ātrāk.
Radzes varbūt palīdzēs tieši tajos 5-7% kas citādi varbūt pietrūks. Jā pirms 15g braucu ar Žiguļa standarta riepu i neraudāju, pēc pāriešanas uz poļu "ziemas navarku" likās ka var vispār kā ar džipu maukt.. Vai tagad tā darītu??
Nē, jo ja ir iespēja izvēlēties starp relatīvi paredzamu un drošu aizbraukšanu galā ar šipotu 4x4, vai opciju sexot jau izbraucot no pagalma ar nešipotu zemu 4x2 es izvēlos pirmo..
Un šeit nu tiešām liekas ka diskusijā piedalās vairums tādi kas principā no tīrīta un kaisīta ceļa nobrauc samērā reti. Un līdz ar to pa tādu īstu ceļu kad tiešām varētu novērtētu radžoto riepu priekšrocības nemaz nav braukuši.
Es piekrītu ka likt uz auto radžotas riepas vai nē paliek katra paša izvēlē. Bet ja šie runātāji tiešām braukātu pa ceļiem kurus klāj kārtīgs ledus vai sniegs tad varbūt arī saprastu tos cilvēkus kuriem pa tādiem ceļiem iznāk bieži braukāt.
Nedēļas nogalē biju laukos. Apstājos lai apskatītos kāds uz ceļa segums. Atkusnis kas bija pagājušajā nedēļā piebraukto sniegu pārvērtis praktiski caurspīdīgā ledū. Un viss tas ledus sīkos punktiņos kas paliek no radžu riepām. Tad nu lūk. Laukos kur tiešām ir nepieciešamība diezgan daudz auto ir aprīkoti ar radžotām riepām.
Vai cilvēkiem kuri nenobrauc no asfalta un neizbrauc no pilsētas kur ceļus lielāko tiesu iztīra un nokaisa vajadzētu aprīkot ar radžu riepām... NEZINU gan.
Svētdien ap 20.30 braucu no Dobeles uz Jelgavu. Dobeles rajonā ceļš bija normāls. Jelgavas zonā bija tīrs ledus. Brauca protams daudz automašīnas. Un droši vien ka visas arī aizbrauca kur vajadzēja. Bet starpību braukšanā varēja redzēt. Es piemēram ar radžu riepām varēju normāli pabraukt uz 70-80 km/h. Ātrāk pat nebija prātā mēģināt. Tajā pašā laikā apdzinu divus vācu vāgenus ar RWD kas vilkās uz 40-50. Jo tie taisnajā posmā no Auces pagrieziena uz Jelgavas pusi ātrāk nevarēja pabraukt.
Pašam lauki uz Ērgļu - Kangarkalnu superštrāses. Nu maķ peremaķ - kad dziļš sniegs kā pagājušo gadu un šogad, tad tā vien ik pa laikam redzams ka viens braucis, braucis, stūmis sev pa priekšu sniega čupu līdz uzbrauc pats uz savas čupas un riteņi tikai gaisu maisa. Pagājušo gadu 2x tādus vilku nost ar Patroli. Šogad pa lielajiem sniegiem nāca mīziens līst uz tās trases, tika izmantoti visi iespējamie asfaltētie posmi. Starp citu laikam jau paspējuši no Taurupes līdz Līčupei aizstiept asfaltu... nav sen bijis iekāriens uz laukiem doties.
Nja, tiešām pilnīgi piekrist. Nav jau , protams, skaisti centimetros mērāmie "izgrauztie" grāvji uz Vanšu tilta,
labi redzami vasaras novakarē pret sauli, bet ...kāpēc
neizmantot likuma atļauto un nenodrošināties par tiem
7-10%.
Vanšu tilta "grāvjiem" ar radžu riepam ir tik pat liels sakars, kā radžotam riepām ar "grāvjiem" uz vācu autobaņa.... vai varbūt radžoto riepu īpašnieki arī sab.tr. pieturās "izgraizīja grāvjus"? Liepājas šosēju arī "izgrauzīja"... tiesa gan ritenu platums ir tāds savāds... nu bet tik un tā pie vainas ir radžotas riepas
PS. Un tieši par šo es visu laiku runāju - jūs esiet nomākti ar stereotipiem, un negribat objektīvi skatīties uz situāciju...
Izgājušo ziemu nobraucu ar ziemas riepām, kurām bija diezgan nojātas radzes. Šoziem nopitu santīmu un iepirku ziemenes, bet bez radzēm.
Man lielākā daļa braukšanas notiek pa Vidzemes šoseju. Un, ko baigi var manīt, ir auto uzvedība labajā joslā, kur tās mazās renītes iebrauktas - nēsā tā ka maz neliekas. Ar apjātām radzēm tās nebija jūtamas vispār.
Crankshaft rakstīja: Nav jau , protams, skaisti centimetros mērāmie "izgrauztie" grāvji uz Vanšu tilta…
Radžu lietotāji īpaši aktīvi tusojas trolejbusu pieturās un uz sūdīgas, apšaubāmas kvalitātes lielceļiem un grantsceļiem. Tie tur tādas risas izgrauž. Da ko jūs? Trolejbuss un fūres tak vieglas kā spalviņas… Pie visa vainīgas naglas…
radzes vajag aizliegt?
pirms pāris gadiem bija priekšlikums no vietējiem birokrātiem. nez kā tad tur ir? Kāds vēl tiešām arī pēc šīs ziemas uzturēs šādu ideju?