ak, tad jau manai Merivai shaadas probleemas vareetu rasties ap 2017.gadu. Apskatiijos lapaa Spritmonitor.de, ka Omegaam ar diizeljmotoru videejais degvielas pateerinsh ir 8,0 litri uz 100 km, bet Vectraam ar diizeljmotoru 6,6 litri uz 100 km.
Vaacijaa ar taadaam komfortablaam, lielaam mashiinaam kaa Opel Omega Diesel parasti diezgan speeciigi atvelk pa baani, un tamdeelj vinjiem tanii www.spritmonitor.de lapaa videeji sanaak 8,0 litru pateerinsh uz 100 km.
VWfans rakstīja: Vaacijaa ar taadaam komfortablaam, lielaam mashiinaam kaa Opel Omega Diesel parasti diezgan speeciigi atvelk pa baani, un tamdeelj vinjiem tanii www.spritmonitor.de lapaa videeji sanaak 8,0 litru pateerinsh uz 100 km.
Vācijā ar jebkādām mašīnām diezgan spēcīgi atvelk pa bāni. Cita lieta, ka ar mazlitrāžu ilgi neatvilksi...
Savukārt Latvijā diezgan spēcīgi atvelk tieši mazlitrāžas. Jo jāparāda, ka man ir JAUNS auto, kaut arī maziņš...
i_edgars rakstīja: Izņemot spamu un citu aptiršanu šajā forumā praktiski nevarēja saskatīt! Ko šeit darīt cilvēkam kas grib pakonsultēties, nevis tukši papļūtīt???
Ar ļoti retiem izņēmumiem kāds pēc kādas nedēļas kaut ko kompetenti atbild, bet nu ļoti reti.
i-edgar, Tu esi viens no pieredzējušākajiem dīzeļu lietotājiem. Saprotams, ka netā kaut ko labot nav daudz jēgas, bet tomēr varbūt ir kāds labs padoms. Mans dīželis raustās pie noteiktiem apgriezieniem, lēni metot nost līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, noraustās pie ~ 1500-1800 rpm. Strauji atmetot nenoraustās. Bet, ja lēni nometot tajā brīdī, kur raustās, pietur gāzes pedāli, noraustās ilgāk. Adams diagnosticēja 2 dienas, un neatrada nekādu elektronisku vainu, t.i. visi datčiki strādā, aizdedze ok u.t.t. Vaina esot tīri mehāniska, vai nu nestrādājot kāda no sprauslām, vai sūknī kaut kas. Bet katrs saprot, ka izņemt sprauslas, lai pārbaudītu es tā vienkarši nevaru. Adams tikai par izņemšanu prasa 200 Ls. Un pie tam nav tieši zināms, kur raustīšanās notiek. Citādi pielec labi, arī lielā aukstumā un siltumā. Opels Omega 2.2 dti. Vai ir kāds sakarīgs koments, vai ieteikums, varbū kāds privāts meistars, kur šito saprot ?
Man dīzels vairs jau nav kādus 15 gadus, par sprauslām neko tev neatklāšu, bet, zin, tam Ādamam es tavā vietā neuzticētos tik ļoti. Tur vnm pārgudreļi bijuši, kas daudz un gudri runā, 3x esmu tur pie šiem gadu gaitā bijis, bet nekad neko viņi nav spējuši noteikt. Bet vispār - atzīts diagnosticētājs ir Ēriks, Avotu ielā.
ak rakstīja: Vai bija domāts, kurš ar 4x4 nodarbojas?
nezinu par četri iks četri - bet tur serviss iraid viņam, vienā sētā ar autogāziniekiem
un tā sēta atrodas apmēram pa vidu starp Stabu un Ģertrūdes ielām, kreisajā pusē. Tur tāda no skata plaša iebraukšana, kad esi iekš, tad līkumo tik uz priekšu, kamēr ieraudzīsi servisus.
Nezinu par švilliju, bet Vadonis ir aizgājis no iauto tikai "uz papīra". Reāli katru dienu datorā ir atvērta iauto lapa, tiek sekots līdzi visam notiekošajam, anonīmi komentējot rakstus.
Gauss rakstīja: Nezinu par švilliju, bet Vadonis ir aizgājis no iauto tikai "uz papīra". Reāli katru dienu datorā ir atvērta iauto lapa, tiek sekots līdzi visam notiekošajam, anonīmi komentējot rakstus.
Neskatoties uz to ,ka samērā bieži ielūkojos iauto , es īsti nezinu kurš ir vadonis un kurš švillijs .
Gauss rakstīja: Nezinu par švilliju, bet Vadonis ir aizgājis no iauto tikai "uz papīra". Reāli katru dienu datorā ir atvērta iauto lapa, tiek sekots līdzi visam notiekošajam, anonīmi komentējot rakstus.
Neskatoties uz to ,ka samērā bieži ielūkojos iauto , es īsti nezinu kurš ir vadonis un kurš švillijs .
Gauss rakstīja: Kirdik te ir tikai tādiem mīkstajiem kā msh, deksters, švillijs...
Nu tādiem, bez rakstura, ar vājiem nerviem un sliktu izglītību.
Eu, cietais, a kāpēc tu mani ierindo pie cilvēkiem "bez rakstura" un "ar vājiem nerviem"? Un manas izglītības labums vai sliktums arī ir ļoti relatīvs jēdziens
Beigas?
kaut kādus pāris mēnešus jau te forumos vairs nekādas dzīvības nav. Viss beidzies? Visi aizbraukuši? vai aizgājuši uz citiem forumiem?