Centis_Nuudele rakstīja:...Tu domā ka ir vērts mēģināt pārliecināt inžInieri, kurš nezin kā var nopirkt atslēgu uz 16?
it kā jau nē...
varbūt vienkārši iemācīsies diskutēt, nevis "darba devējs muļķis, forumā visi idioti, es viens pac baltā frakā uz zirga, pārējie neko saldāku par burkānu nav ēduši"... kaut kā tā...
Tiešām neko neesmu dzirdējis par dzinēja relejiem! Cik man zināms, piem dīzelis sāk darboties ja ir sūknis kas dod uz smidzinātājiem nepieciešamo degvielas spiedienu un ja virzuli spēj dot vajadzīgo kompresiju lai degviela uzliesmotu dzinējs ierūksies nu tik staarterīša palīdzību vajag. Kur šai ķēdē ir relejs?
Aizmirsu kā sauc to shēmu kas ir ģenerātorā kopā ar oglītēm, kas regulē lai elektrosistēma ietu 12v, ģenerātors dod vairāk pie lieliem apgriezieniem. Tātad strāvu priekš tām dienas gaismām nevar ņemt pirms tā releja (vai kā to sauc) jo būs strāvas svārstības!!!
muttabor, neprāto! Aizej pie sakarīga elektriķa un tas uztaisīs kā vajag ar pāris montāžas vadiņu palīdzību. Diez vai ir kāds auto (izņemot Žiguli un Moskviču) kuram obligāti nepieciešams pirkt kāru papildus releju. Vienīgi ja diodi pienāksies piepirkt.
Izdevumi - 10 santīmi + darbs.
kamēr Tu te 2 dienas klabini klaviatūru, jau darbinot savu kompi elektrības rēķinā nosvilināji vairāk.
Jau teicu, ka šajā forumā nav vērt meklēt padomu kā uztaisīt - tā pat neatbildēs.
Man laptops tērē 20W, lai notērētu 10 santīmus (1kWh), tas jādarbina 50h, lai vēl notērētu apmaksātu elektriķa darbu - 5 Ls = 2500h, kas kopā sanāk vairāk par 100 diennaktīm, bet, ņemot vērā, ka dators ir ieslēgts mazāk kā 1/3 dienas, tad ar iepriekš minēto daudzumu pietiks gadam. Tas pārdomām "elektriķim", kas, acīmredzami, par saviem vārdiem neatbild.
Man sen tas darbojas uz mašīnas, pie kam ne vienas vien. Atbrauc un apskati, jo es redzu, ka Tu tā pat neesi neko sapratis, jo jau 2 reizes šajā topikā es uzrakstīju kas un kā.
i_edgars rakstīja: Jāatrod dzinēja relejs un no tā izejas uz gaitas lukturu releja ieeju jāsavieno ar vadu. Bet iespējams būs atsaites diode jāliek.
Lielai daļai auto jau ir relejs, kas pēc ģeneratora darbības sākšanās kaut ko atslēdz, vai pieslēdz. Tas ir jāatrod un tad var štukot tālāk. Ja gadījumā nav tāda releja, tad ir jāliek klāt ar vadību no ģeneratora.
Bet būs viena probza.... ja būs vāģis jāpalaiž ar šlipsti, tad tiko dzinējs iesāks griezties, tā iedegsies gaismas un tas kurš velk nodomās, ka dzinējs jau strādā un apstāsies.... Tev negaidītā momentā!
KO Tev vēl paskaidrot??? Pagaidām, ieskaitot Tevi te apgalvo ka nav tāda releja vāģī! Ja jau nav, tad ko Tev parādīt?? Brauc šurp un skaties dabā! Pie reizes parādišu to releju. Man tas ir XI, Fokusam Nr 8, citam vāģim kāds cits numurs.
Kanibaals rakstīja: Nu nav tāda dzinēja releja. Darbojošs motors no nedarbojoša elektriskajā shēmā neatšķiras. Vienkāršoti noteikt vai motors darbojas ir pieslēgties eļļas lampiņai vai ģeneratora "lādēt" vadam/lampiņai. Smalkāk tad jau jāslēdzas pie tahometra vai vadības bloka izvadiem.
Ir, ir relejs... Jeb tev liekas, ka 25A uz piepīpētāju padod smalkā elektronika? Un kaudzi visu elektroierīču, kas darbojas tikai pie ieslēgtas "aizdedzes".
Kanibaals rakstīja: Nu nav tāda dzinēja releja. Darbojošs motors no nedarbojoša elektriskajā shēmā neatšķiras. Vienkāršoti noteikt vai motors darbojas ir pieslēgties eļļas lampiņai vai ģeneratora "lādēt" vadam/lampiņai. Smalkāk tad jau jāslēdzas pie tahometra vai vadības bloka izvadiem.
Ir, ir relejs... Jeb tev liekas, ka 25A uz piepīpētāju padod smalkā elektronika? Un kaudzi visu elektroierīču, kas darbojas tikai pie ieslēgtas "aizdedzes".
Ieslēgta aizdedze un strādājošs ģenerators ir divas dažādas lietas.
Pamēģini saskaitīt tās funkcijas, kuras nestrādā pie ieslēgtas aizdedzes ,neiedarbinot motoru..... nemaz tik daudz nesanāks, kā stāsta inžĪnieris ar bloķēto bagāžnieka vāku.
Centis_Nuudele rakstīja: Pamēģini saskaitīt tās funkcijas, kuras nestrādā pie ieslēgtas aizdedzes ,neiedarbinot motoru..... nemaz tik daudz nesanāks, kā stāsta inžĪnieris ar bloķēto bagāžnieka vāku.
Kanibaals rakstīja: Nu nav tāda dzinēja releja. Darbojošs motors no nedarbojoša elektriskajā shēmā neatšķiras. Vienkāršoti noteikt vai motors darbojas ir pieslēgties eļļas lampiņai vai ģeneratora "lādēt" vadam/lampiņai. Smalkāk tad jau jāslēdzas pie tahometra vai vadības bloka izvadiem.
Ir, ir relejs... Jeb tev liekas, ka 25A uz piepīpētāju padod smalkā elektronika? Un kaudzi visu elektroierīču, kas darbojas tikai pie ieslēgtas "aizdedzes".
Ieslēgta aizdedze un strādājošs ģenerators ir divas dažādas lietas.
Nē nu... Ja kāds vēlas kaut ko tik smalku, tad diez vai vajag ķerties klāt, ja pats nezina, kā paveikt. Neviens autoražotājs pat to netļaujas Visas automātiskās gaismas gana labi iztiek ar "aizdedzi".
Seene rakstīja: Nē nu... Ja kāds vēlas kaut ko tik smalku, tad diez vai vajag ķerties klāt, ja pats nezina, kā paveikt. Neviens autoražotājs pat to netļaujas Visas automātiskās gaismas gana labi iztiek ar "aizdedzi".
Nu tak izlasi topika tēmu - pie strādājoša ģeneratora....tāpēc jau es viņam 1. lapā vaicāju vai viņš tiešām to grib!
DIENAS GAITAS LUKTURI
Vai kāds var pateikt kā pieslēgt dienas gaitas lukturus, lai tie iedegas tad, kad ir iedarbināts dzinējs, un sāk strādāt ģenerators?