Vernons un distance

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Tātad, kaut kā dažiem sasāpējis jautājums.

Es no ģirtiem un Vernona gribētu paskaidrojumu - kāds ir loģisks pamatojums uz ceļa, kur atļautais ātrums virs 50km/h (par apdzīvotām vietām vēlāk) NEIETURĒT normālu vismaz 50m distanci līdz priekšā braucošajam? Vai īsumā - kāpēc ir jālien citam dibengalā?

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..18
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tu to par saviem auto un nespēju ievērot distanci un/vai par to aizmuguras braucēju - čuģiku ar vojīti?

Kā tur īsti ir - kurš vainīgs CSNg pie gājēju pārejas?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Pie gājēju pārejas vainīgi ir abi divi! Un tā tas ir jānoformē!

Ar 50 metru distanci ir gaužām par maz! Ir vēl apdzinēji, "pakām", un uzrodas vēl priekšā straujš bremzētājs, kurš nogulējis sava ceļa galu. Un tā savāc 5 vai 6 auto čupā un tas straujais bremzētājs netiek saukts pie vainas. Tāda it šodienas policijas politika!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Paskaidrosi kāpēc noteikumus ievērojošs pa priekšu braucējs ir vainīgs?

Bet pakaļā ielicējs tikai pa pusei vainīgs?

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Vernons

.....

Un ne jau visiem ir talants braukt!

***************************************************************************

Tas labi ka vismaz vecuma marazma ietekmē paškritiku neesi zaudējis.....

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Vernons

.....

Pie gājēju pārejas vainīgi ir abi divi! Un tā tas ir jānoformē!

Ar 50 metru distanci ir gaužām par maz! Ir vēl apdzinēji, "pakām", un uzrodas vēl priekšā straujš bremzētājs, kurš nogulējis sava ceļa galu. Un tā savāc 5 vai 6 auto čupā un tas straujais bremzētājs netiek saukts pie vainas. Tāda it šodienas policijas politika!

***************************************************************************

Bet vai nav savādi, ka tie 4-5 kas ielīda priekšā, apdzina, ļauni smejot nogrieza distanci, vernoņa jaunākā modeļa setrai K700 ar garmošku un spiediena slēdzi un nolaistiem bremžu lokiem un saspiestām atsperēm un nedegošiem bremžu lukturiem, tie spēj savlaicīgi apstāties, bet vernoniņam vienmēr vietas pa maz.... vernoniņ ja tavu superduper jauno setru kāds apdzen vai apsteidz, tad jāsamazina ātrums un jāpalielina distance starp tavu setru un apdzinēju.... lai tu spētu to savu kalimagu apstādināt neietešot pakaļā.... to starp citu mācija arī līdz 01.07.1987. ;)

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

50 metru distance? Būs padaudz auto, kas tādā no simta stājās, par 50 nemaz nerunājot... Un kur pilsētā skriet ātrāk par atļauto, ja ar trešdaļu kvartāla priekš stāšanās ir par maz...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Vienīgais attaisnojums, kad var sanākt iebraukt kādam aizmugurē ir tikai divos gadījumos, tad ja kāds nozog distanci un uzreiz bremzē(inscinējums jeb podstava) vai arī priekšā braucošais ietriecas kādā šķērslī. Visos pārējos gadījumos CSN skaidri un gaiši pasaka, ka ir jāietur distance atkarībā no apstākļiem un lūžņa stāvokļa tāda, lai tam bremzējot vari nobremzēt. Nekas priekšā braucošajam nav jāgarantē, ja aizmugurē braucošais ir akls.

CSN: 119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim BREMZĒJOT, būtu iespējams izvairīties no sadursmes

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

Nabaga Vernons atkal pamatīgi "dabūja iekšā" gan šajā sadaļā, gan DELFu "Aculiecinieka" sadaļas komentāros pie attiecīgā raksta. DELFos jau viens no komentētājiem, manuprāt, pareizi bija atzīmējis, ka sadursme notika ~ 2 sekundes pēc tam, kad video autore apstājās pie pārejas, tā ka konkrētajā gadījumā pie vainas būs nevis pārāk maza distance, bet gan savlaicīga nebremzēšana, neizpildot CSN 113. punkta prasības.

P.S. Un Kanibāls ir uzrakstījis pilnīgi pareizi, ja kas!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Nu protams CSN 70., 73. un 77. punktus svītrojam, principā sen svītroti!

CSN 118.4. svītrojam!

Spoguļi, ka stie tādi, varbūt smukumam!

Ir vēl viens gadījums, kad aizmugurē braucošam nav bremžu!

Lai izpildītu CSN 113. punkta prasības, ir jārada apstākļi, bet tas jāmāca auto skolā!

Gājēju un braucēju attiecības ir ļoti kutelīgs jautājums un līdz galam neatrisināts.

Tas tikai Tev tā liekas, k442, par to "iekšā dabūšanu". Medaļai ir divas puses, mēs te aplūkojam tikai vienu medaļas pusi.

Aizmugurē braucošais vispār uz ceļu var neskatīties, jo tam tas glaudāmais telefons ir svarīgāks par braukšanu! Šķiet ka Anglijā nesen bija skarba sadursme ar vēl skarbāku policijas slēdzienu. Pie sadursmēm jāatņem telefons un jāpaņem izdrukas.

Es piekrītu Kanibaals.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Vernons

...............

Aizmugurē braucošais vispār uz ceļu var neskatīties, jo tam tas glaudāmais telefons ir svarīgāks par braukšanu!

****************************************************************

Bet tu marazmātiķi pats tak visu laiku to sludini..... ka viss jāgarantē ir tikai priekšā braucošajam.... aizmugurē braucošais ne pie kā, nekādos apstākļos, nekad nav vainīgs.....

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernonam ir kaut kāda psiholoģiska klizma - brīdī, kad jāatzīst ka ir kā ir - iestājas nespēja to pateikt.

Nu tāds kā komplekss.

Sāk aplinkus kaut ko buldurēt, bet tieši pateikt - NESPĒJ!

visvairāk sāk uzjautrināt, kas notiek ar vernona idealizēto pakaļā braucēju, kad pa priekšu neviena nav? nav pēkšņa vēlme uzvelt vainu kilometru attālumā neko negarantējušajam? neiet bojā no vientulības, ka nav no kā prasīt garantijas, vispār spēj pabraukt?

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Palaidniex

visvairāk sāk uzjautrināt, kas notiek ar vernona idealizēto pakaļā braucēju, kad pa priekšu neviena nav? nav pēkšņa vēlme uzvelt vainu kilometru attālumā neko negarantējušajam? neiet bojā no vientulības, ka nav no kā prasīt garantijas, vispār spēj pabraukt?

*******************************************************************************

Kā ko dara? Ņem pa labi, arī ja ir nepārtrauktā līnija, stāv un gaida, kad kāds parādīsies pie apvāršņa..... un tad izpildās.... Ne vienreiz vien to jau ir stāstījis....

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tikko uz A7 izpoldijās "jaunākā modeļa" setra mainot joslas pie veikala A7 ņemot uz masu... Tīrs vernons solnieks. Pagriezienus ar rokām nerādīja, tik ieslēdza indikatorus, kad jau bija visus izspiedis. Ak, jā - v/n JV 1246... Punkti 4, 10, 70., 73., 81. Uz tiem neattiecas...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Nevis mēs te aplūkojam medaļas vienu pusi, bet kamēr mēs runājam par pirkstu, Tu par krānu.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Paldies! Rīt noskaidrosim situāciju.

Pie veikala A7 ir "izcili" izdomāta satiksmes organizācija!

Tādi kā Palaidnieks to organizē!

Bet Rīga - Bauska autobusa vadītājs risina jautājumu pēc Jūsu, vieglo vadītāju, "pieredzes".

Kaut gan CSN šādā situācijā, kāda valda tur, kustības joslas mainīt aizliegts!

Un Palaidniekam baigā cemme, jāpiekāpjas autobusam, ar 50 pasažieriem tajā!

"Konuss"! CSN nesastāv tikai no ievēro distanci, kaudze punktu uzliek par pienākumu garantēt arī drošību!

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Vernon, arī uz pakaļā braucējiem attiecas virkne punktu, ne tikai 119. atcelšana.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Vai aizmugurē braucošais laicīgi brīdināja priekšā braucošo par saviem nodomiem neapstāties pie gājēju pārejas?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon, man nav grūti palaist autobusu, gabals nost nekrīt nudien, bet pagriezienu parādīt pirms manevra ir ne tikai pieklājīgi, net arī atrakstīts CSN, nevis visus izspiest un tad parādīt pagriezienu

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kolosāls jautājums, žetons Konusam:

"Vai aizmugurē braucošais laicīgi brīdināja priekšā braucošo par saviem nodomiem neapstāties pie gājēju pārejas?"

Kā tur ir vernon, kā tieši aiz muguras braucējs signalizē par savien nodomiem?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Pirmo reizi redzu cilvēkus kuri ar savu muļķību lepojas!

Pirmo zīmogu visi braucēji saņem Tvaika ielā, tātad pieskaitāmi.

CSN 113. punkts aizmugurē braucošam nav izpildāms, ja "priekšā braucošais bremzējot", neieslēdz savlaicīgus brīdinājuma signālus, neskatās spoguļos un strauji bremzē!

Jūsu komentārs ir pamats uzlikt par pienākumu CSDD ielikt CSN grāmatā tabulu par bremzēšanas ceļu atsķirību atkarībā no braukšanas ātruma. Braukšanas ātruma atšķiršanās divas reizes starp braucējiem vienā virzienā bremzējot bremzēšanas ceļa garumi atšķiras četras reizes.

Jūsu "jociņi" neiet nekādos rāmjos kopā ar fizikas likumiem!

CSN 10. punkts: "Katram jārīkojas TĀ, lai kāds neiebrauc "pakaļā"! No šāda redzes lenķa jāatvasina kustības drošība! Pie kam CSN jau ir uzrakstīti tā, kad priekša esošam par savu rīcību ir lielāka atbildība nekā tam aizmugurē braucošam!

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Interesanti, kādēļ tad 113. punkts nav izpildāms? Šo punktu ļoti labi var izpildīt komplektā ar 119. punktu.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Tad izlasi 70.!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon, izstāstīšu ko neiedomājamu, bet strādājošu - lielāka distance un mazāks ātrums stingri palīdz!

Kaut kā nepaģērējot no pa priekšu braucējiem nezkādas tur garantijas ir izdevies nevienam pakaļā neielikt... Ja ir nācies kādreiz mazliet uzraut adrenalīnu tad tikai un vienīgi paša darbību vai bezdarbības rezultātā, pa priekšu beaucēju nekad nav bijis iemesls vainot... Viņu klusībā nolamāt gan reizēm tas nav teaucējis...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon, kā aiz muguras braucējs saskaņā ar 70. nepārprotami signalizē pa priekšu braucējam, ka tas nevēlas pie gājēju pārejas bremzēt? Vai ir iedomājies apstāties tā, ka pa priekšu braucējam nav vietas un apdraudot gājējus 38.4 un pārkāpjot 159. Un 160. Tomēr pāreja jāšķērso?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Piemēram Ulmaņa gatve Jūrmalas virzienā!

Vielajiem un motocikliem 70 km/h, bet smagajiem un autobusiem 50 km/h!

Mazliet tālāk vielajiem un motocikliem 90 km/h, bet smagajiem un autobusiem 70 km/h!

Un kā Tu domā, kādas sekas rada šāda ātrumu starpība?

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..18
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti