Honda Jazz 2017 dzīvē, atsauksmes

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Gribu uztaisīt tēmu līdzīgi kā GB12 par savu Honda-Jazz avatarā redzamajā krāsā.

Pagājušas 12 dienas, kopš nopirku šo ārkārtīgi skaisto auto. Mašīnai ir 1,3 litru četru cilindru benzīna motors ar 102 zirgspēku maksimālo jaudu. Ātrumkārba sešu pakāpju manuālā. Par motora uzvedību vēl pāragri spriest, jo motors nav ,,atvēries,, . Tas notikšot pēc dažiem tūkstošiem nobrauktu kilometru, bet tagad ir nobraukti 772 km.

Viena lieta, kas nav tik laba, kā gaidīts, ir trokšņu līmenis. Ceļa trokšņi šosejas ātrumos ir palieli. Varbūt vaina ziemas riepās Pirelli, kuras aiz neuzmanības nopirku 2014.gada DOT2014? Škoda-Fabia ir klusāka. Lai gan dažādos avotos raksta, ka arī Hondai esot pieņemama skaņas izolācija:

www.carwow.co.uk/news/all-new-honda-jazz-first-drive-0224-2133

Uzmanību piesaistīja šis teikums:

The new Jazz is more refined than the old one, mostly because extra sound deadening behind the engine has reduced the amount of noise transmitted into the cabin. Although Honda believes the Jazz lets less wind and road noise in than any competitor, it doesn’t seem noticeably better than in a Fiesta.

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
26 0 Atbildēt

Sēžu un gaidu pie lielveikala, un borta kompī par pēdējiem 341 km redzu optimistiskus ciparus - braukšanas laiks 10 h 52 min., vidējais ātrums 31 km/h, vidējais benzīna patēriņš 5,6 litri uz 100 km.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
24 0 Atbildēt

Vai Jazz patēriņš ir mazāks kā Fabia?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
27 0 Atbildēt

Noteikti būs mazāks. Fabijai, kamēr bija tikai benzīns, tikmēr vidējais divos gados bija 6,51 litrs uz 100 km.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
22 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: dīlerim ražotājs to visticamāk atteiktu. Tādus darbus bez saskaņošanas ar jumtu neapmaksātu.

Maz tu zini par dīlera biznesu, ka tik paīdēt vissirslikti.lv stilā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
12 0 Atbildēt

To kā Latvijā strādā dīleri labāk tiešām nezināt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
16 0 Atbildēt

Galvenais ka tu zini...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
11 0 Atbildēt

Cik vajag, tik zinu. Jā, jā dīleri Latvijā ir labdari un uz sava rēķina veic garantijas remontus

GB12 Reģ.: 29.03.2011
17 0 Atbildēt

Kur es esmu to apgalvojis? Vispār jau, rakstīju tieši pretējo.

Un varētu padomāt, ka citu valstu dīleri ir labdari un Latvijā, nelieši, redz, neesot.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
20 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Viena lieta, kas iekš Honda-Jazz neliekas laba - Follow Me Home funkcija. Dedzināt āra lampas, ejot prom no auto, šķiet lieki, jo pilnīgā tumsā mežos un purvos tur, kur būtu svarīgi saskatīt taciņu, pa nakti es nebraucu. Tā vietā labāk varēja būt automātiskas gaismas salonā kādu brītiņu pēc apstāšanās, jo tagad sanāk grābstīties pa tumsu, lai savāktu mantas, vai arī pašam ieslēgt un izslēgt salona griestos lampiņu.

Izņem arī maģi ārā. Jo tu taču to nelieto un lieka svara vadāšana palielina degvielas patēriņu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
14 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Divas lietas, kad Hondā Jazz ļoti patīk:

1) lieli logi, sevišķi vējstikls, kas nodrošina teicamu pārredzamību;

2) ļoti akurāta salikšanas kvalitāte - auto salikts Japānā.

"2) ļoti akurāta salikšanas kvalitāte - auto salikts Japānā."

Esi pārliecināts? Iepriekšējo modeli ražoja Indijā. Ar kādiem burtiem sākas šasijas nr.?

Tb., ja sākas ar JH.., tad ir japānis, ja ar SH.., tad brits, ja LU (laikam), tad jau pieminētā austrumu valsts.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
13 0 Atbildēt

Tikko apskatījos - sākas ar JHM...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
12 0 Atbildēt

Ā, nu tad jā - šķībacainie stellējuši kopā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
13 0 Atbildēt

Man arī JHMGK........

nomiks Reģ.: 30.10.2002
14 0 Atbildēt

Ir Japānā. Mans Jazz ar no turienes

GB12 Reģ.: 29.03.2011
14 0 Atbildēt

Pirmo paaudzi ražoja Japānā, par to nav raidījums. Otro sāka Indijā ražot (arī Malaizijā, Indonēzijā un kaut kur vēl)... tāpēc arī tas jautājums tāds radās.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
11 1 Atbildēt

Tāpēc jau arī sāka ražot Indijā, ka japāņi vairs nevarēja salikt akurāti par to pašu algu ko saņēma par pirmo paaudzi. Indieši par pusi no japāņu algas saliek daudz kvalitatīvāk.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
11 1 Atbildēt

Kurš ta Japānā vēl var salikt, Japāna strauji noveco.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
13 0 Atbildēt

Pārdevējs apgalvoja, ka konkrētā partija ir no Japānas. Bet tas negarantē, ka nākamā nebūs no Anglijas, piemēram.

msh Reģ.: 16.04.2007
12 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Hondām, kā jau japāņu "lētajam" galam vienmēr ir bijušas problēmas ar skaņas izolāciju (izņēmums ir nopakotās ASV versijas). Pa grants ceļiem brauc kā ar žiguli, bet nevis ar parastu žiguli, bet stipri sēdinātu. Motori nepateicīgi, daudz jāgriež. Tas tā no pieredzes ar Accord un FRV.

Nu, ja gribas hondu ar motoru un skaņas izolāciju, tad jāpērk honda, kurai virsū rakstīts "acura". Es vispār biju šokā, wikipēdijā apskatoties kas ir atrodams iekš acura - nu, piemēram, iekš CR-V - eiropai divlitrīgs nemotors, jeņķiem 2,4, kurš noteikti nav īpaši labāks - acuras attiecīgajam modelim tur ir 3,5 V6...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
19 0 Atbildēt

Tagad mēs ar VWfanu varēsim divatā te administrēt topiku Arī mans Jazz nu ir garāžā. Skaļš nelikās, jo klausījos mūziku

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
12 0 Atbildēt

Arī apsveicieni

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
10 0 Atbildēt

nomiks

Arī mans Jazz nu ir garāžā. Skaļš nelikās, jo klausījos mūziku

...................

Vai jaunu paņēmi ?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
13 0 Atbildēt

Jā. Vidējā komplektācijā ar CVT.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
17 0 Atbildēt

Gaidam jauna auto iegādes sajūsmas atspoguļojumu, lai var laika gaitā sekot līdzi, kad parādās kādi niķi stiķi, pirmās problēmas utt. un vai nebūs kā kasinsha79 pieredze. Divi forumieši, divi jauni auto teju vienlaicīgi iegādāti- nu i topiks 4x interesantāks.

Interesē, kāda ir VWfans un nomiks vērtību skala par vienu un to pašu lietu, kā vienādi auto kalpojās.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
19 0 Atbildēt

Mūsu vērtību skalas atškiras jau šobrīd. Es no sava auto gaidu lielāku komfortu kā VWfans, ko apliecina tas, ka izvēlējos labāku aprīkojumu. Labprātāk būtu ņēmis ar maksimālo aprīkojumu, bet mazlietotu, taču piedāvājumā šādu auto nav.

Jāņem vērā arī tas, ka VWfans ar savu Jazz vairāk pārvietosies kā es ar savējo, jo ikdienā tam būs cits lietotājs un maršruts ļoti lokāls. Pārsvarā pārvadājot bērnus uz/no skolas un bērnudārza, kā arī uz/no pulciņiem. Līdz ar to informācija par patēriņu mums būs krasi atškirīga, jo mans Jazz pārsvarā pa pilsētu dzīvosies.

Vakar braucu mājās no Nippona un vidējo patēriņu kompis uzrādīja 5,4 l/100 km. Bet es gan baigi apgriezienus negriezu. Šorīt uz darbu atbraucu ar Jazz un braucu daudz dinamiskāk, aptuveni tā, kā ikdienā braucu. Patēriņa rādījums uzauga līdz 7,2 l/100 km.

CVT ir diezgan gauss. Redzēs, kā būs tad, kad motors "atvērsies". Man gan izdevās apgriezienus uzcelt līdz 4000, kas, kā var noprats, VWfanam nebija izdevies.

Par skaļumu salonā man nav pretenziju. Tas nav ne īpaši klusās, ne īpaši skaļāks par citiem maniem auto. Nu par veco Jazz, protams, ir klusāks. Bet es atškirībā no VWfana vienmēr klausos radio vai kādu CD.

Viena lieta man liekas patiešām jocīga - slēdzis, ar ko mainīt gaisa plūsmu no ārējā gaisa uz iekšējo, ir līdzīgs kā VAZ 2101. Ar roku jāpabīda nevis pārslēdz ar pogu. Pat 2005.gada Jazzam ir ar pogu. Tas, protams, dzīvot netraucē, bet vizuālo iespaidu ietekmē. Jazz vislabāk aprīkotajā versijā šāda problēma nav, jo tam ir klimatkontrole.

Tā kā salonā priekšējais panelis ir ļoti līdzīgs CR-V, stūres rats ir pilnīgi tāds pats, kā arī ir diezgan augsta sēdpozīcija, tad sajūtas ir ļoti līdzīgas kā CR-V. Tikai drusku šaurāk.

Ja vadītājs ir 1,90 m garš, domāju, ka viņam kājām vietas varētu būt par maz. Bet mūsu ģimenē tas galīgi nav aktuāli. Aiz manis (1,79 m) apsēžoties, vieta ir pilnībā pietiekama un pat ērta arī pieaugušam cilvēkam.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
15 0 Atbildēt

1. Man nesen viens aiz otra sēdēja kolēģi - vienam 190 cm, otram 194 cm. Viņiem abiem ceļiem vietas pietika, tie panelī vai atzveltnē nedūrās, šo lietu vēl viņiem speciāli noprasīju.

2. Man Jazz nobraukums 1083 km, ir sajūta, ka auto kļūst drusku klusāks, viss it kā piestrādājas.

3. Veicu trešo benzīna uzpildi, starp otro un trešo uzpildi benzīna patēriņš lielāks. Bija arī īsi braucamie gabali diezgan. Kopā 870 km distancē starp pirmo un trešo uzpildi patēriņš 6,13 litri uz 100 km.

msh Reģ.: 16.04.2007
6 0 Atbildēt

Laikam honda beidzot ir iemācījusies ergonomiku. Piecus gadus atpakaļ esot anglijā gadījās vienreiz braukt uz darbu ar četriem leišiem ar deviņdesmito vidus akordu, kas priekš hondas ir liela mašīna - man atvēlēja priekšējā pasažiera vietu - da nu naksuj - tizlās paneļa formas dēļ aizbraucot 40 km attālajā galā kājas bija notirpušas...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
12 0 Atbildēt

Cik tad viņam bāka? Kādi 40l, ka tik bieži jāpildās ar tik mazu patēriņu?

Savulaik kolēģim sievas vecāki atdeva kaut kāda 97. gada Civicu ar automātu, kas patērēja virs 10l, bet bāka kaut kādi 35l laikam bija, bija izbesījies pildīties.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 0 Atbildēt

Bāka ir 40 litrus liela. Patīk degvielas rādītājs - 20 mazi klucīši, kuri, benzīnam tērējoties, viens pēc otra nodziest. Ērti rēķināt: ja atlikuši 10 klucīši, tad vajadzētu būt atlikušiem 20 litriem, ja 5 klucīši, tad 10 litriem. Tomēr izskatās, ka bākas ,,pilnajā,, galā klucīši dziest lēnāk, bet ,,tukšajā,, galā ātrāk. Bet šī ,,novirze,, nav kritiska, jo labi palīdz ,,atlikušo kilometru,, rādītājs, kurš smuki ņem vērā pēdējo pārdesmit kilometru braukšanas apstākļus un stilu. Ja uzpilda benzīnu Rīgas nomalē pilnu bāku un dodas Jelgavas virzienā ar sesto pārnesumu mierīgā stilā, tad ap Olaini-Dalbi atlikušo kilometru rādītājs rāda ap 800 vēl nobraucamos kilometrus ar esošo degvielas daudzumu, kas atbilst patēriņam nepilni 5 litri uz 100 km.

iciks Reģ.: 29.05.2013
11 0 Atbildēt

Savulaik mazliet pabraucu ar Audi, kam bija laikam kādu 40 vai 45 litru bāka - tāda pamaza (tas auto laikam arī bija tālu no oriģināla, bija piedzīvojis nezin kādas pārbūves). Tas 2,5 TDI ar kvatriķi un automātu nebija jau arī super duper ekonomisks un pilnīgi šausmas pārņēma redzot, ka 200km ceļā degvielas indikators mainās uz slikti pusi.

msh Reģ.: 16.04.2007
8 0 Atbildēt

Izklausās drīzāk pēc kaut kā samudrīta vai, ja tas bija C5, nosprāguša pacēlājsūkņa, tik jāprasa kāpēc rādītājs rādīja attiecīgi - vai varbūt tikai rādītājs rādīja nepareizi. Nevienam audī nav tik maza bāciņa - mazākā noteikti būs A3, tā kā tas ir mk4 golfs, zinot ka mk4 bāku var ielikt mk2, tad noteikti tie paši mk2 55 litri būs - īstajiem audī pamatā ir 70-80 litri - B5 varbūt bija bik mazāk - un ar pārbūvētu bāku TA neiziet - ja nu vienīgi kontrabandas paslēptuve ierīkota

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
15 0 Atbildēt

"īstajiem audī"

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Un kas tur smieklīgs? Audī - tā ir mašīna ar motoru garenvirzienā, un līdz ar to pieejama ar pastāvīgo pilnpiedziņu. Golfa un polo bāzes mašīnas ir fofāgena dzelzis uz kura uzlikta bik savādāka virsbūve un savādāks salons, bet tas nemaina faktu, ka tur ir fofāgena dzelžu ierobežojumi.

iciks Reģ.: 29.05.2013
7 0 Atbildēt

Nebija mans auto, precīzi nezinu. Īpašnieks, šķiet, bija arī mērījis un bāka liela nebija.

Kā tā sanāca, nav ne jausmas.

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
13 1 Atbildēt

Kaa bazars par antiikajiem audi, taa msh klaat, kaa saukts

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Sēžu un gaidu pie lielveikala, un borta kompī par pēdējiem 341 km redzu optimistiskus ciparus - braukšanas laiks 10 h 52 min., vidējais ātrums 31 km/h, vidējais benzīna patēriņš 5,6 litri uz 100 km.

Sēžu savā lietotajā pežulI un redzu kad kompis rāda kad pie nobrauktiem 10 000 km vidējais patēriņš ir 5,6l.Sāku aizdomāties,kā tā var būt kad patēriņš ir tāds pats kā manai bijušai fabijai ar 1.4l motoru,kura vēl piedevām ir daudz mazāka par pežuli.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Jāteic, ka Fabija nav ekonomiskuma paraugs. Manējai Fabijai ar 1,2 litru trīscilindru motoru benzīna patēriņš bija 6,51 litrs uz 100 km jauktā ciklā pirmajos divos mūža gados, kamēr nebija uzlikta gāzes iekārta.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
7 0 Atbildēt

Tātad secinājums,1.2l motors nav piemērots tik lielam autiņam, noteikti Smartā viņš izrādītu labākus rezultātus degvielas ekonomijā.Ar manu Fabiju,5 pieaugušie braucām pie radiem uz Latgali, atpakaļ ceļā vēl bagāžnieks pilns ar gaļu,nobraucām 600 km ar vidējo patēriņu 5,6 l.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Ienāca prātā tāda doma, ka Jazz ne ar ko nav sliktāks par Civic hečbeku sākuma komplektācijā. Jazzam pat ir augstāki griesti salonā nekā Civicam, kuram cenas sākas no 17370 EUR. Taču es Jazzu nopirku par 13665 EUR.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
8 0 Atbildēt

Civic smukāks, stilīgāks, ērtāks un, ja pareizi atceros, ne tik plastmasīgs... jā, un panelis vismaz nav kā ar cirvi iztēsts. Bet, nu, tā jau gaumes lieta.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
8 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Jāteic, ka Fabija nav ekonomiskuma paraugs. Manējai Fabijai ar 1,2 litru trīscilindru motoru benzīna patēriņš bija 6,51 litrs uz 100 km jauktā ciklā pirmajos divos mūža gados, kamēr nebija uzlikta gāzes iekārta.

Normāls patēriņš.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Atgriezos ar Honda-Jazz no brauciena uz Budapeštu. Nobraucu apmēram 3000 km. Turp caur Slovakijas austrumiem gar Prešovu un Košici, atpakaļ pa Slovakijas rietumiem gar Bratislavu un pa Čehijas austrumiem gar Brno, Olomoucu un Ostravu. Automobilis patīk aizvien vairāk un jāsecina, ka tik skaļš nemaz nav.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
11 0 Atbildēt

Es augustā pa ceļam uz RO plānoju caur Budapeštu izskriet. Bildēs liekas nekas īpašs, bet, kas ir bijuši, saka, ka dikti forša pilsēta esot. Kur pa ceļam būtu vērts ieskriet, apskatīt?

Moši var kādu aprakstu uzrakstīt un ar saimnieku atļauju nopublicēt?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
7 0 Atbildēt

VWfans

Vai tagad beidzot Jazz ir kļuvis dinamiskāks?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Es augustā pa ceļam uz RO plānoju caur Budapeštu izskriet. Bildēs liekas nekas īpašs, bet, kas ir bijuši, saka, ka dikti forša pilsēta esot. Kur pa ceļam būtu vērts ieskriet, apskatīt?

Moši var kādu aprakstu uzrakstīt un ar saimnieku atļauju nopublicēt?

Daudz neko no tādiem apskates objektiem neaplūkoju, jo bija mācības visu dienu. Tomēr Budapešta kā pilsēta patīk, un mani sajūsmināja skati, kas paveras no augstākām vietām. Daudzos virzienos ir tālumā redzami pakalni un kalni, cauri pilsētai plūst Donava, kura pie Budapeštas ir 300-400 metrus plata.

Man kā apskates objekts patīk cietoksnis Citadella, kas atrodas Donavas kreisajā krastā Gellerta kalnā. Pie tā ir dažādi restorāni, kur baudīt maltīti, sēžot pie galdiņiem ar varenu skatu pāri Donavai pilsētas centra virzienā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: VWfans

Vai tagad beidzot Jazz ir kļuvis dinamiskāks?

Šķiet, ka ir dinamiskāks. Nobraukums tagad 5100 km.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Budapeštas braucienā manas Hondas vidējais benzīna patēriņš fantastiski mazs - tikai 4,73 litri uz 100 km. Faktiski tikpat, cik būtu vidējam vai palielam dīzeļauto - Pasātam, A4, Volvo-V70.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
6 0 Atbildēt

Būtu gan ja ne pat mazāks kad brauktu uz 80 km/h.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
8 0 Atbildēt

Secinājums - priekš kam tad mazauto, ja tādu patēriņu var dabūt ārā un vidēju vai palielu dīzeļauto? :P

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Tā nav auto problēma bet motora,tie mazie benzīna motori rij kā lopi.Godīgi sakot es nevaru saprast kāpēc dīzelis ekonomiskāks par benzīna motoru.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Nu nezinu gan. Izmēģināju maršrutā Daugavpils - Vecumnieki savu 1.4 TSI. Pie 150 km/h patēriņš 7,2 litri. Stipri šaubos vai pēc parametriem līdzīgais 2.0TDI spētu būt ekonomiskāks.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 0 Atbildēt

Kāds būtu patēriņš ar 1,2 litru motoru?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 1 Atbildēt

Bet dīzelim nāk līdzi visas grūtības, neērtības un ierobežojumi saistībā ar kvēpu filtriem. Ar benzīna auto tikai brauc un baudi!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Vajag pētījumu,kurš vinnētājs kurš zaudētājs.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Es noraidu apgalvojumu, ka Honda-Jazz ir mazauto. Jaunajā paaudzē tam salons ir pat plašāks kā daudziem kompaktklases auto, un bagāžnieks ir kompaktklases hečbeka līmenī.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
7 0 Atbildēt

Nevajag salīdzināt krāniņu ar pirkstu,mazauto paliek aiz vien lielāki par saviem priekštečiem bet mēs ar tevi varētu salīdzināt kam vairāk vietas autiņā kaut gan mans auto nemaz tik liels neizskatās salīdzinot ar citiem miniveniem.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
6 0 Atbildēt

Šovakar sanāca izbraukt arī ar savu nesen pirkto Jazz, ar kuru ikdienā mazus attālumus pa Olaini braukā sievasmāte. Vidējais datora uzrādītais patēriņš bija 7,6 l/100 km. Pēc uzpildes aizbraucu uz Rīgas centru un tad atpakaļ. Pa šoseju braucu 105 km/h. Pa Salu tiltu 80, bet citur - 60. Tas pēc spidometra nevis GPS. Braucu nedinamiski, sastrēgumu nebija. Vidējo patēriņu kompis rāda 5,6 l. Droši vien pēc bākas metodes kādi 6 l sanāktu. Motors neliekas skaļš, bet CVT kārba ir lēnīga. Var jau slēgt S režīmā, bet tad patēriņš droši vien x 2 būtu. Kopumā ir nobraukti 670 km. Vēl smaržo pēc jaunas mašīnas. Joprojām patīk. Katrā ziņā jaunā Jazz ar CVT kārbu degvielas patēriņš ir mazāks kā 2005.gada ar manuālo kārbu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Man neviens motors nav bijis skaļš,pat žigulī,tur gan utis nav jāmeklē.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Es pēc Budapeštas brauciena varu teikt, ka borta kompis rāda patēriņu par 8-10% mazāku nekā patiesībā. Tātad, ja Tev rāda 5,6 litrus uz 100 km, tad patiesībā ir 6,0-6,2 litri uz 100 km.

Esmu nomērījis arī kilometru rādītāja kļūdu pēc Lietuvas bāņa kilometru stabiņiem. Nobraucot 20 km pēc stabiņiem, skaitītājs saskaitīja 20,29 km. Tātad skaitītājs rāda par 1,45% vairāk. To visu ņemu vērā, lai aprēķinātu vidējo benzīna patēriņu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Tas jau biku par traku,aitas var skaitīt nevis stabus.Vari mēģināt bākā liet degvielu ar mērtrauka palīdzību,es pat teiktu mēģeni vajag.Bet vel ir citi faktori,pretvējš jeb pa vējam.Piemēram Rīga-Sigulda tu brauc pret kalnu kaut gan tu to nemani.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Kā reiz mērot ar mērtrauku, visdrīzāk izrādītos ka tas borta kompis ir daudzmaz pareizs...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
5 0 Atbildēt

Stabiņi tiek likti pa ideālo līniju, braucot ar mašīnu, tik taisni nekad nenobrauksi, ja vēl gadās kādu apdzīt slaidā līkumā pa ārmalu, tad vispār visa matemātika kaķim zem astes

Ja gribi ideāli precīzus datus par patēriņu, neaizmirsti pierakstīt arī, par cik milimetriem, desmitdaļām, simtdaļām, mikroniem utt. nodilušas riepas, tas arī iespaido odometra rādījumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Pāris gadus atpakaļ, regulāri braucot ar velosipēdu pa klaipēdas šoseju, novēroju interesantu anomāliju - velosipēda spidometrs, kurš ir precīzāks par mašīnas spidometru, jo atšķirībā no mašīnas spidometra, tam var piekasīties un kalibrēt ripuļa apkārtmēru centimetros - braucot regulāri vienu un to pašu maršrutu no nīcas uz liepāju, kaut kas ap 20 km, rādīja ka viens virziens sanāk ~200m garāks par otru - vienīgais loģiskais izskaidrojums - virziens uz liepāju ir lielākoties pa labi, pa iekšmalu, kamēr virziens uz nīcu ir lielākoties pa kreisi, pa ārmalu - nu un ar velosipēdu, protams, tiek braukts pa asfalta malu, tāpēc tam tā atšķirība ir vēl lielāka.

Vairs neatceros kāpēc, bet toreiz izdarīju secinājumu ka laikam tie stabiņi ir tikuši mērīti gar iekšmalu.

sirga Reģ.: 29.10.2002
4 0 Atbildēt

Tev šitā cepoties naktīs miegs nāk?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
4 0 Atbildēt

Kā man patīk plaša profila ,šķibs līks b3 speciālista , viedoklis

Par hondām .

Ak tad jaunajām arī degvielas patēriņa rādītājs irš kā zariņgovs . nekas nau mainījies

Nez kā hondas variātoram ar dzīves ilgumu - man īsti nepatīk ka Honda atsakās no īstiem automātiem .

JUKE 1,6 CVT , ''atvērās'' pēc 10,5kkm un ,kas īpatnēji, AVG iekš tāfeles , neatšķiras no faktiskā . tsk LPG ??!!

Interesanti vai honda paredz CVT apkopes -eļļas un filtra maiņu ? Nissan LV dīlerdibenroķi uzskata ka tur esot lifetime....netā gan var lasīt ka,nekopts CVT , ap/pie 150kkm nobraukuma aiziet pa skuju taku . Es ,savam JūkaCVT, pie 50kkm nomainīju eļļu un filtru . Rekomendēju Jaziem arī to piekopt , ~140eur apkope nau ~3-4keu par jaunu CVT Un noteikti uzsildiet CVT - tur tas ir vēl svarīgāk nekā ''normāliem'' automātiem .

tas tā .

Lai labi ripo .

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Man patīk ka tev patīk. Es vienkārši pārāk labi zinu borta kompja darbības principu - motora vadības bloks izrēķina momentāno cilindros nonākošo degvielas daudzumu, padod attiecīgu signālu borta kompim, kurš tad pieliek klāt laiku un attālumu un sarēķina savus ciparus. Tātad, ja motora vadības bloks sarēķinātu pārāk mazu degvielas daudzumu, sanāk ka šis reāli gāž iekšā vairāk degvielas nekā vajadzētu - bet par brīnumu atgāzēs ierakstās - bet ja borta kompis ir speciāli uztaisīts neprecīzs - kāpēc vēl neviens nav naksuj iesūdzējis vismaz kādu autoražotāju par to tiesā? Amūrikā varētu izdrāzt hoķ to pašu hondu ka maz neliekās...

Tikmēr es neesmu palaidis garām faktu ka pie mums pārbaudes DUSos atrod ka sūkņi pa lielam kļūdās uz atļautās kļūdas robežas - uz mazuma pusi, protams - forumu lielie borta kompju špeciālisti gan nez kāpēc to regulāri piemirst...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Jo mazāka caurplūde, jo lielāka iespēja "atliet" vairāk. Rīgā tantiņas atver aukstā vai karstā ūdens krānu uz minimālu "tecēšanu" un skaitītājs negriežas vispār. Esmu pats pārbaudījis. Var tecināt kaut visu dienu un nemaksāt neko. Līdzīgi varētu būt benzīntankos. Būs kādreiz Nestē japamēģina.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Šaubos, nav jau pārdesmit eiru vērts skaitītājs...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Par apkopēm neesmu interesējies. Domāju, ka par kādiem 100 000 km vairāk es ar šo Jazz nebraukšu. Un tas jau ar lielu rezervi. Plānoju, ka vidējais gada nobraukums būs 5-6 tūkst.km.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Maz taisies braukt... Man jau tagad ir 5252 km.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Ikdienā es braucu ar CR-V vai Zafira. Jazz tikai pa Olaini gandrīz kā taksis. Viena bāka mēnesī vidēji tiek nobraukta.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

TDIOTS

Un noteikti uzsildiet CVT - tur tas ir vēl svarīgāk nekā ''normāliem'' automātiem .

tas tā .

........

Vai sildi CVT stāvot ,ja tā tad cik ilgi . Vai brauc uzriz tikai lēni .

Es vispār nevienu nesildu , reizēm domāju varbūt tas bija viens no iemesliem kapēc tik ātri D4D noklājās . Variatoram jau pie 130 K

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti