Leap motor

viencexperc Reģ.: 13.02.2017

Kamēr Eiropā lemj, no kura tur mistiska gada beigs ražot dīzeļdzinējus, Ķīnā ir atvērta jauna autokompānija, kura ražos elektro auto.

Informācijai - Ķīnā ir 6322 auto kompānijas. Un tā ir lielākā elektroauto ražotāja pasaulē.

 
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tas ir jaunais Leap Motor LP-S01

Leap apgalvo, ka tas būs gatavs masveida ražošanai 2018. gada augustā un ka LP-S01 sasniegs tirgu tikai 2019. gada martā. Rūpnīcas maksimālā jauda būs 250 000 vienību gadā. Šīs vienības ietver LP-S01 un elektrisko SUV, kas joprojām tiek izstrādāts.

Konkrētajam LP - S01 būs viens elektromotors uz priekšējās ass ar 170 ZS un 250 Nm. lMaksimālais ātrums būs 190 km / h un 0-100 6,9 sekundēs. Diapazons ir 360 kilometri.

Cena būs no 200 000 juaņiem ( 30 160 USD), bet saņemot valsts subsīdijas - tikai 110 000 ( 16 590 USD)

LP-S01 būs aprīkots ar " transportlīdzekļu tīkla tehnoloģijām", automatizētu braukšanas sistēmu, bezvadu WiFi un seju atpazīšanas sistēmu( lai atvērtos durvis, un sāktu braukt). Tiks izveidota lietotne akumulatora uzlādes līmeņu pārbaudei un uzlādes staciju atrašanai, taču tā arī ļaus īpašniekam attālināti piekļūt video plūsmai no automašīnas un dalīties savā automašīnā ar citiem.

Auto būs panorāmas jumts.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Man tikai liekas, ka riteņus gan vajadzēja lielākus...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Drīzāk tie diski autiņam nepiestāv.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Ofiss.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tikai der atcerēties, ka Ķīnā bieži auto reģistrācijas nr maksā dārgāk kā pat šāds auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Kāds kroplis!

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Tikai der atcerēties, ka Ķīnā bieži auto reģistrācijas nr maksā dārgāk kā pat šāds auto.

Man viens ķīnietis stāstīja, ka tur ir limitēts skaits Nr, cik izsniedz gada laikā. Piemēram, šogad 5000. Tu esi 5001, tātad, gaidi nākošo gadu, tad varēsi reģistrēt.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Dīvaini, ka auto tik labs paātrinājums pie tik pieticīga griezes momenta, kāds varētu būt arī 1,4 TSI . Ka tik nav no kalna pa vējam. Arī viens dzinējs uz priekšējās ass ir lētākais iespējamais risinājums.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Noteikti mašīna nav smagāka par to pašu golfu, un neaizmirsti ka šitas to simtu sasniedz bez pārnesumu pārslēgšanas. Starpība starp to 1.4 TSI un šito jau ir tikai bik lielāka par sekundi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti