Otro reizi dzīvē nolohojos un atkal nopirku slotiņas ilgi nepētot - un atkal trāpijās kaut kāda plastmasas [cenzēts]. Respektīvi gumijotā daļa ir no plastmasas, izdomājat paši cik labi tāda tīra stiklu. Es nesaprotu kā tādu sūdu vispār var ražot un tirgot, kam viņš ir domāts? Ko ar viņu var darīt, izņemot pa taisno izmest miskastē? [cenzēts], šitā bija pēdējā reize, nekad vairs dzīvē nepirkšu neko citu kā bošu.
Pārej labāk uz tēmu kur pa ziemas slotām muldējām.Jā, tie plastmasas suudi tādi ir.Pie tikko mazākiem mīnusiem tev viņi vibrēs un čīkstēs un jebkuri smilšugraudiņi skrāpēs stiklu.Neko jau nekam nepierādīsi, labāk laikus izmet un miers. Cik jau tur tā skāde, iedomājies vnk ka pieredzes gūšanai pāris eur esi ieguldījies.
Nav nozīme brendam, bet cenai. Un vēl jautājums vai tiešām ir no plastmasas. Varbūt tikai cieta gumija. Arī 3x lētāk kā Bosch var nopirkt tīri normālas slotiņas, ja vien nav pārāk garas. Tad var trāpīt nepareizā izliekumā. Tik pat jau jārēķina, ka Bosch kalpos tīri dēļ gumijas kvalitātes ilgāk.
Varbūt nebūs šis gadījums, bet varbūt neesi noņēmis to plastmasas aizsargu? Gumijām mēdz virsū uzlikt plānu uzliku, kas pēc slotiņu uzlikšanas ir jānoņem.
Gan jau ka ir tas gadījums, diez vai tofika autors būs pircis aliexpresā par pārdesmit centiem, un depo lētās slotas ir no ļenganas gumijas, nevis plastmasas...
Man savulaik sanāca šitā nolohoties ar šitādu depo nopērkamu slotu, pēc cenas no pieklājīgā gala - nopirku, uzliku golfam aizmugurē, vēl pabrīnoties par zaļo "gumiju", nehuja netīrīja, nopirku autoveikalā citu slotu, samainīju un tik tad pamanīju ka tas zaļais ir aizsargplastmass...
Šis ir interesant- kad kādam jautā, daudzi saka ka starpības neesot.Tiklīdz kāds "tests", tā uzreiz redzams ka kaut kāda atšķirība tomēr ir.Viens ir,kad garums ir kādi 50cm,tur tīra gandrīz visas.Bet, pie 55cm vai garākām tā starpība labs/netiklabs būs manāmāka.Nu kā piemēram kaut vai šajā piemērā var apgalvot, ka visas pilnīgi vienādas, ja rezultāts uz aci tomēr atšķiras:
Tas ir fiasko, bratan. Laiks apmeklēt okulistu, ja neredz aizsargu.
650
Es vismaz atšķirību neesmu jutis. Esmu arī no aliexpress pircis bezrāmju slotiņas, jo bembim tajā laika uz viņu stiprinājuma vēl tādi brīnumi nepārdevās. Atšķirība tikai bija kalpošanas ilgumā. Ja Bosch var kalpo 2 gadus, tad tās kalpoja tikai 1 gadu. Veikala lētajiem brendiem problēma ir garākām ar piespiediena vienmērīgumu, jo metāla izliekums ir kaut kāds savs un visiem stiklu izliekumiem neder un to kā reiz jūt garākas slotiņas. Esmu pielocījis un atkal gadam der. Bet nu es tomēr par Bosch. Cena ir tā vērta.
Es pats bezrāmja gadīumā pēc ilgas oem lietošanas šoruden ieņēmu boš un tur viss ir skaisti.Taj pat laikā kādreiz parastās konstrukcijas boš bija pasākuši taisīt ar plastmasas rāmi/mehānismu, galīgs suuds, ne labi stiklam piegulēja un ātri iznēsājās.Netikdaudz kā pati gumija, bet tam rāmim sākot pretīgi klakšķēt uz katru vēzienu.Pilnīg pareizi, ka jo garāka, jo labāka jāņem, jo gara pat prastā būs nelēta un nafig tur čakarēties un stiklu lieki bojāt.
Vienam auto Bosch, otram nesen nopirku top-diski kaut kādas, nezinu īsti kas pat par zīmolu īsti, kaut kādas poļu, šķiet. Slotiņas divu kopmplekts, 2x lētāk kā Bosch (nebija uz vietas tam auto, bet bija tās), izrādās, ka nekāda vaina.
Tā kā bošs man riebj kā suga (nelāga pieredze ar visādiem pārcenotiem sūdiem), tad vēsturiski auto slotu jomā izveidojies šāds algoritms: 1)pērku čampionu, lietoju ~gadu
2)nopērku vienu pašu pliku gumiju, bez rāmīša, pats nomainu, pusgadu, citreiz pat to pašu gadu stabili iet
3)kad nobeidzās rāmītis, pērku atkal čampionu
un tā pa riņķi.
Bezrāmju slotas nekad nav bijushas, neko nezinu.
Lētās slotas nepērku, jo rāmīši jau jaunām ļurkājās vai ir tik neizturīgi, ka vējā vien atlokās.
Labākais ir, kad/ja tikai tās gumijas mainot, mainītājs nejēdz kārtīgi aizlocīt to vietu,kuru to gumiju ārāvelkot ir atķimerējis. Vai pašus tos garos metāla spriegotājus, kas gar gumiju iet, nejēdz pareizā virzienā ielikt atpakaļ ,ar abiem tiem robiņiem uz vienu galu, lai to stiprinošo vietu tur rūpīgi ielocītu.Tad var iznākt ,ka tā slota vienā jaukā brīdī izstiepjas uz pusi garāka un atkarībā no puses aizķeras vēl aiz otras slotas.Protams, tas parasti nenotiek uz vietas stāvot un bezvējā un bezlietū skaistā pusdienas laikā.Vēl ir speci, kuri “drošības peec” pieloka netik ka vienīgo to turošo vietu, bet visas 4 vai 8 (atkarībā no smadzeņu potenciāla), tāteikt ,’lai stingrāk un uttt ;p
Nekad līdz šim pašiem slotu korpusiem neko neesmu locījis, ne vaļā, ne ciet. Arī tās metāla sloksnes nav jāvelk ārā, lai nomainītu. Fiksējās ar haizivs spuru, jeb "robiņiem", kā nu kurš sauc. Un tam jābūt vienīgajam punktam, kurš tur, pārējie slīdošie. Nav nekāda raķešzinātne
Ja nebūt dalbajoobs, nomainīt to gumiju var pat bezkorpusa slotai. Bet Galvenais ir ,ja kāds kaut ko uzraksta,tad vismaz iebraukt ko viņš ar to gribēja teikt.Kāda var būt raķešzinātne dalbajoobu un kapeikpiseeju valstībā.Iespējams ka to pastmasas sūdu, ap ko šī profesionāļu dom/apmaiņa uzsākās, arīdzan var kādam kaut kur iebāzt.
Kaut kad modernajām slotām biju mēģinājis mainīt pašas gumijas, bet rezultāts neiepriecināja. It kā uz aci viss kārtībā, bet uz stikla nebija pārāk izcili. Noņēmu - neredzu problēmu, viss it kā tā, kā vajadzētu būt, bet kaut kā stikla tīrīšanas kvalitāte neuzrunāja. Tiesa, aizmugurē, kur slotiņa īsāka un arī ne tik kritiski var novērtēt rezultātu, viss sanāca gluži veiksmīgi.
Tiem priekšējiem tad nu kādu reizi gadā piemājas Depo nopērku jaunas slotas ar visu korpusu no kaut kāda +/- lētā gala un ir OK. Vienreiz gan dabūju diezgan lielu draņķi - kautkāda bieza un cieta gumija, nelāgi švīkstēja. Pēc 3h brauciena lietū blakussēdētājs, gluži lādzīgs un mierīgs cilvēks, teica - nomainit tos draņķus
Esmu mainījis arī bezrāmja slotiņai. Tas gan bija tādā piespiedu kārtā. Priecīgs iepirku savam auto uz atlaidēm Bosch. Tik izrādījās, ka tās domātas prefeisliftam, kam bijis uz āķiem, bet man jau ar feisliftu (ne jauns modelis) jau taisnie gali.
Nu neko, čeku jau arī biju saņurcījis, ņēmu un pārliku gumijas.
Es pilnīg pārdzīvoju par Jums.Nuinafig tās slotas pērkat tankos, nevarat kādā normālā vietā vai vietnē? Tur, kur vismāz kāds jauns modelis un skaidrs, ka no kautkurienes to svaigu atved? Nevis ka taj tankā kkur tur pie atejas durīm pašā kaktā pa 3 gadi karājas. Plus skaties vēl,ka tik tie nav kaut kādi kaut kur pa pusvelti iepirkti jau sākotnēji veci pāarpalikumi iekš kādas noliktavas tīrīšanas.
Nu šodien gan, ja ne apsildāmie rokturi, tad apsildāmas logu slotas gan būtu noderējušas
Kā pēc trim gadiem, tagad jau vispār nav īsti kur nopirkt slotas? Manuprāt autoaksesuāru veikali paliek aizvien "nejēdzīgāki", t.i., ja tur kaut ko arī var nopirkt, tad kreizī ir gan kvalitāte, gan cenas aizvien kosmiskākas.
Slotiņas pasūtu trodo.lv. Ļoti plašs piedāvājums visās cenu kategorijās. Nu vismaz maniem auto. Priekš Seat Leon mk2 vispār nevienā benzīntankā nevar dabūt.
Aizpagāšziem Polijā lietū, busam naktī vecā slota izbesīja, bija pa garu, slikti tīrīja, raustījās, panēmu tuvākajā tankā to kas bija, kaut kāda zilā iepakojumā tas brends arī pie mums tirgojās, visādi pa lielam nekam nederīgi auto sūdiņi.
No sākuma bija tīri neko, un tad vienā brīdī hlops, kaut kas aizlidoja un palika tikai pa logu šļukājošs dzelzis ar kaut kādu plastmasas klucīti virsū.
Izrādījās ka atdalījās slota no tās plastmasas, kas liekās uz āķa. Un līdz nākamajam tankam labs gabals....
Man līdzīgi Austrijā, ziemā, naktī snigšanas laikā, uz serpentīna notika renault trafic. Arā mīnusi, auto stikls liels un tā apsilde sāk pūst tam stiklam uz 1/4 no sakuma. Kamēr ātri brauc sniegs iet pāri, pagriezienos jāsamazina ātrums un sniegs jau krīt uz stikla un kūst, bet slotiņas piesalst, jo stāv neapsildītajā stikla zonā Un kad slēdz iekšā praktiski katru reizi atraujās no ledus gūsta. Mēģināju neslēgt ārā...tad ik pa brītiņam ieslēgt...Nu un vienreiz šitām manipulācijām pienāca gals, brīdī kad slotiņas atrāvās no ledus gūsta, galvenā lielākā, vadītāja puses, atrāvās un aizlidoja tumsā nezināmā virzienā Nācās izlīdzēties ar aizmugures īso un izolācijas lentu
Kamēr bija rāmju slotas, centos tikt pie īstajām Bosch (tur - Rietumos), jo Latvijā ar Bosch logo tirgo kaut ko citu. Kopš ir parādījušās bezrāmju, ir puslīdz OK ar kaut kādām poļu, kas nav pavisam lētā gala.
Bet vispār, laiks sākt pārņemt Eiropas praksi - slotas ir sertificēta auto detaļa, kā nepareiza izvēle un uzstādīšana apdraud satiksmes drošību un tās pēc grafika (2x gadā) jāmaina autorizētā servisā, to darot kvalificētiem speciālistiem.
Ir laiks aptvert, ka tikai "sovoki" negrib citu drošības interesēs 2x gadā nolocīt 50EUR par slotu maiņu. Jāmaina domāšana!
Nepiekritīšu nemaz. Manā skatījumā slotas veikuma kvalitāti var novērtēt kurš katrs tirliņš ar kaut cik sakarīgu redzi, kas ir spējīgs piedalīties satiksmē.
Man vislabākā pieredze ar depiķī pirktajām ~6-7 eur slotiņām. Tīrīja kvalitatīvi un kalpoja diezgan ilgi. Pēc tam pazuda un nācās eksperimentēt. Visādas ir bijušas, arī dārgāki Boschi, bet kam bija nelāgas skaņas, kam ilgi nekalpoja, kas tīrīja ne tik labi.
Tā ka absolūti neredzu jēgu nolocīt 50 eur, ja to pašu var izdarīt par 10 eur, ar nosacījumu, ja atrod tādu sakarīgu variantu.
Un par to grafiku arī nepiekritīšu - jāmaina tad, kad redz, ka vajag. Tas var būt pēc gada, var būt pēc mēneša, kā nu sanāk. Analogi ar logu šķidrumu - pielejam, kad vajag.
Saprotams, ar nosacījumu, ja saimniekam ir kaut cik kritiska attieksme pret to tīrīšanas kvalitāti.
"tās pēc grafika (2x gadā) jāmaina autorizētā servisā, to darot kvalificētiem speciālistiem."
Kas tikai vēl nebūs. Slotiņu nomaiņa tagad ir tik vienkārša, ka tās var nomainīt arī "blondīne". Neapšaubāmi tāpēc, lai tās vajadzības gadījumā varētu mainīt uz ceļa, nevis tikai kaut kādos servisos, autorizētos vai ne.
Vispār pēdējā laika ir neveicies ar slotiņām. VW liek šobrīd tādas, kas derīgas ne vairāk par gadu. Sāk kaut kādā brīdī trīcēt, tīrot. Darbā busam uzlika Bosch, arī pēc pāris mēnešiem kaut kas nav riktīgi ar tīrīšanu, bet buss gadā nobrauc tikai 4k. Sajūta, ka gadus 10 atpakaļ bija labāka kvalitāte slotiņām.
Nav kāds super duper brends, ko pamēģināt?... cenai pat nebūtu nozīme, kā kvalitātei.
Nu, kā jau Bradypus rakstīja, pie mums pirktais Bosch nebūs īstais. Ja reiz Elektrolux taisa Polijā, tad skaidrs, ka brendi sen vairs nekaunas savu produkciju, vismaz Austrumeiropā tirgoto, ražot visur kur.
It kā teorētiski, jā. Tomēr, man vajadzēja mazjaudīgu siltumventilatoru, nopirku īstu lētuci, tomēr Electrolux, ražots Krievijā, kā ieslēdz, tā smird pēc karstas plastmasas. Whirpool ( poļu ) ledusskapis, nodrošina normālu aukstumu tikai, kad uzstādīts gandrīz uz maksimālo režīmu. Nu, saprotams, nevis kur, bet kā ražo, ir svarīgi, tomēr tas "kā" ir atkarīgs no tirgus, kuram prece domāta.
to nosaka cena. Izvēlies Bang&Olufsen un nebūs jāčīkst. Ja $ tomēr vēlies tērēt uzmanīgāk un esi gatavs kompromisiem, Sony būs vienādi performējoš gan no Malaizijas, gan Japānas
Izvēlējos Yamaha, jo visi tēmu zinošie teica, lai no Sony turas pa gabalu. Cena kā Sony, bet būs vienādi "performejošs" ar ķīniešu mēsliem. Nez kur tev čīkstesana, ja vienkārši pasaku, ka Sony tiešām kvalitāte neatšķiras, jo ir vienlīdz zema.
Tak tā formula ir visai zināma. Kvalitāte = cena - marketinga izdevumi. Attiecīgi tā Sony savādāks nemaz nevar būt. Attiecīgi norādes uz kvalitāti dēļ tā IR čīkstēšana.
Turklāt attiecībā uz Ķīnu: man ir bijuši tur ražoti izstrādājumi, kuru pareiza dzīvotspēja tālu pārsniedz Eiropas analogus. Secīgi: nav tādu ķīniešu mēslu, ir santīma intīmistu pasūtītas preces ar apzināti iegūtu cenu uz kvalitātes rēķina.
Viss atkarīgs par kuru preču kategoriju tu runā, industriālā tehnika, traktori, auto utml. ir pa lielu gabalu astē no ES, nemaz nerunājot par Japānu. Un par ĶTR elektroniku ar nemaz tādā sajūsmā neesmu pērc pa kādu cenu gribi !
Par Sony - man ir bijis dažādi, ir kas labs un ir kas sūc, visvairāk laikam nokaitinàja "boombox" kura disku lasītāja lēca sāka dzeltēt un nelaist normāli lāzeru cauri ...
Ko tu tagad gvelz? Kāda čīkstēšana pasakot, ka Sony cenu sastāda pārāk lieli mārketinga izdevumi un kvalitāte atbilst ķīniešu mēsliem. Un tālāk vienā teikumā pasaki, ka nav ķīniešu mēslu, bet tādi ir. Neviens taču tev neapgalvoja, ka viss Ķīnā ražotais ir mēsli. Liela atšķirība starp "apzināti iegūtu cenu uz kvalitātes rēķina" un Sony ir tā, ka to labo cenu iegūt nevar. Tikai "kvalitāti".
Trīcēšana saistīta ar pārāk vaļīgu savienojuma eņģi. Raksturīga kaktu ražotāja pazīme. Jo ja šie uztaisīs par mazu to cohumu, iesi uz veikalu sūdzēties. Tāpēc par lielu ir labāk. Ja ir iedvesma, var mēģināt to slotu nostiprināt. Jo man ar aftermarket slotām vislabākā pieredze. Kamēr neiepirkās ar pārāk lielu caurumu.
Ar smalku brendu produktiem slikta pieredze - kalpo max 1/2 gadu.
Trodo atrodu pašas dārgākās SWF brenda. Laikam pamēģināšu tās.
20k km gadā. Es pamatā lieku tikai automātisko un pieregulēju tīrīšanas intensitāti pēc nepieciešamības. Nedomāju, ka tam ir nozīme, jo lietus gadījumā rēžīms darbosies biežāk, kā automāts. Tobiš, pieregulējams automāts manuprāt ir slotiņu saudzējošāks, ja par to runa.
Bieži palīdz ar atšķaidītājā samitrinātu drāniņu pārvilkt gumijām. Tur visādi lielceļu ūdi sakrājās. Nu un stiklu arī vajag kopt. Tas trīceklis un rīboņa bieži ir stikla vaina. Īpaši patreiz pēc visādiem ceļu apstrādes reaģentiem un nano stiklu ūdeņiem...
...pavēroju sīkāk trīcēšanu. VW OEM slotiņām pēc gada sāk trīcēt aukšpuse. Stiprinājuma vietā turas stipri. Kaut gan zinu, ka pirmās, kuras bija no rūpnīcas uz auto, izļurkājās tieši stiprinājuma vietā un tā bija tāda pamatīga drebēšana. Un stikls nav pie vainas, jo ieliekot jaunas slotiņas vismaz 9mēn. netrīc. Minēšu, ka varbūt gumija paliek cietāka. Lietots tiek Nestes uzpildāmais logu šķidrums.
Esmu dzirdējis, ka petroleja nedaudz atjauno gumiju.
Plastmasas slotiņas - kāpēc!??
Otro reizi dzīvē nolohojos un atkal nopirku slotiņas ilgi nepētot - un atkal trāpijās kaut kāda plastmasas [cenzēts]. Respektīvi gumijotā daļa ir no plastmasas, izdomājat paši cik labi tāda tīra stiklu. Es nesaprotu kā tādu sūdu vispār var ražot un tirgot, kam viņš ir domāts? Ko ar viņu var darīt, izņemot pa taisno izmest miskastē? [cenzēts], šitā bija pēdējā reize, nekad vairs dzīvē nepirkšu neko citu kā bošu.