Esmu smagas izvēles priekšā.Ir vēlme iegādāties jaunu auto,
bet naudiņas ir tik cik ir. No lētajām jaunajām atradu,Lada Kalina ,Lada Kalina Cross,Lada Kalina Wagon. Ladas mājas lapā jau apraksts ir superīgs,bet nedaudz svārstos,vai ir vērts pirkt. Varbūt kādam ir tieši manis uzrakstītie auto Ladas modeļi.Lūdzu atsaucieties,un uzrakstiet,kas un kā.No pieredzes.
Lada Kalniņa ir vēl krievu konstrukcijas autiņš bez (ļoti maz) renaut-nissan tehnoloģijas. Labāk nopirkt Dacia, būs vieglāk ar remontiem, detaļām un apkopi un Daci zin katrā servisā. No Lādām vērts pirkt tikai Ņivu,
Visam tam par pamatu joprojām ir krievu 80to gadu vidus nošpikoti nozagtais izstrādājums- vaz2108/09.Totāli bīstams bezpieredzes un bezatbildības periodā taPis priekšpiedziņas draņķis, kurš jebkurā sarežģītā situācijā top nevadāms un neprognozējams.Spējīgs gan aizbraukt tupa taisni, gan pēkšņi to pašu izdarīt jau ar pakaļu pa priekšu.Neticu, ka tēmas Autors tiešām to gribētu iegūt.
Nevajag pārspīlēt. Man reiz bija 21099 un nemaz tik slikta nevija, tikai tā rūsa ēd kopā visu. Ar pakaļu pa priekšu? Nu nē, viņai bija stipri izteikta nepietiekamā pagriežamība. Protams, kad pārsēdos uz vācu vāģi, atpakaļ vairs negribējās. Kamēr vēl nebiju pārdevis, reizēm izbraucu pēc kravas un tad jau bija sajūta, kā braucot ar kādu ZILu. Vai es šodien pirktu krievu mašīnu? Viennozīmīgi nē.
Nezin kāpēc man ir sajūta, ka tēmas autors izveidojis šo tēmu, lai reklamētu Ladu.
Bet ja tomēr ne - iesaku parunāt ar jebkuru šoferi, kas agrāk braucis ar jelkādu PSRS ražotu auto un pēcāk pārsēdies sapuvušajos Rietumos ražotā auto. Vai viņš izvēlētos PSRS ražojumu?
Paskatoties youtubi, var redzēt, ka arī mūsdienu krievu auto neko diži neatpaliek no priekštečiem.
Man viens labs draugs 93jā bij atdzinis no De kāreiz otro golfu,parastu,nejaunu.Apmazgāšanas procesā iedeva izbraukt.Man,es uz to brīdi biju krietnus 300k paspējis pieveikt ar diviem vaz09 un uzskatīju, ka itin visu zinu.Kaut kāds priekšziemas vakars, uz ielas bija slapja sniega pļura trīs pirkstu biezumā,kā šodien atceros.Pletj, ka jūs zinātu, nu Kāaa tas golfs salīdzinoši gāja pa to visu suudu un kā viņš klausīja un uzvedās vispār kā tāds....
Granāta vēl būvēta uz pagājušas paudzes Kalinas bāzes kā vienkāršots un lētaks Kalinas analogs, drošības un komforta 0 lētuma uzturēšanā Latvijā arī nav. Otrās/aktuālas paaudzes kalina kautkā visi aspektos ir labāka par grantu.
Nevaru iedomāties kad kāds grib piedalītties azartspēlē ar krievu tehniku. Bija Žigulis. Pirmais kas radīja problēmas bija bremzes. Ne velti ārzemēs nonākušiem auto tās nomainīja pret Boch sistēmas bremzēm! Espat paliku ar vienu strādājošu bremžu cilindru, pārējie noķīlējuši. Degvielas patēriņš, kosmoss! Par Ņivu daudz kardāna krustiņu tie visi bez smēres, ja gribas tādu rotaļlietu, ko nemitīgi skrūvēt, īstā.
Šodien līzingā paņemams jebkurš tādas klases auto un bēdu nezināsi. Palūkojies uz degvielas patēriņu! Man ir Passats B7 degvielas patēriņš vidēji zem 5 litri dīzelis. Tūre pa Eiropu 4,2 litri. Nezinu par ko kašķējas izmešu uzraugi!
O jā! Bremžu cilindri puva kā sūdi. 2 reizes pa riņķi nomainīju. Iespējams tādēļ, ka pēc manuāla bremžu šķidrumu bija jāmaina reizi 4 nevis 2 gados, bet viņš ir ļoti higroskopisks.
Man tagad daudz pazinju Krievijas krievu, ne bagaatnieku - neviens no vinjiem tuvaakaa laikaa negrasaas iegaadaaties ladu vai zhiguli. Jebkursh kjiinietis esot 100 punktu priekshaa krutaakajaam ladaam.
Ja tu gribi jaunu bet lētu, izvēlies dacia vai kādu citu lētu brendu.
Lada tā ir lēta dacia krievu stilā un vēl lētāka ( nekvalitatīvāka).
Man viena pazīstama ģimene iedomājās pirkt lada xray. jo saskatījušies vatņiku kanālus iedomājās, ka tas ir kruts auto. Aizbrauca uz Rīgu, vai Lietuvu ( neatceros) un atbrauca ar vecu vācieti. Kad paprasīju - kur xray, izvairīgi atbildēja, ka paskatījās un pārdomāja....
Itin bieži uz Konkeses šosejas un arī Granīta ielas var redzēt krievu autovedējus piekrautus ar dažāda kalibra jaunām Ņivām. Kaut kā šaubos, ka tās te Rīgā realizē, bet citos virzienos šie sastāvi nav manīti. Diez šos te kaut kur krāmē uz kuģa un ved uz veco Eiropu?
Ir arī citas valstis, kur tās var realizēt. Piemēram Kuba, Venecuēla...
Arī Eiropā - Dienvidslāvija, Moldova...
Lūk par Ladas pārdošanas datiem Eiropā. 5325 eksmplāri gadā. Tas ir ļoti maz. No visiem auto brendiem, kurus tirgo Eiropā 29.tā vieta ir autokompānijai DS
Tik tāds sīkums ka tos DS visdrīzāk tirgo tie paši egles dīleri, līdz ar to tie dīvaiņi, kas grib nopirkt jaunu egli, pie viena nejauši uzzina arī par DS, un varbūt nopērk.
Viss jau būtu labi,sakarā ar tām automašīnām,ko sauc par Dacīti.Bet tām lētajām Dacītēm ir 0,9 cm3 dzinēji,ar 3 cilindriem. Domāju,ka pārāk vārgas tās ir,un nav domātas
tālākiem ceļiem. Nu tad jau es varu jautāt tālāk,tiem ieteicējiem,kas iesaka Ladu nepirkt,bet labāk Dacia.
Uzrakstat tad no pieredzes,tie kam ir Dacia.Cik ilgi jau braucat,un kā kalpo.
Lietoju Dacia Lodgy 1,6 benzīns/LPG 7vietīgā. Auto vajadzēja uzņēmumam, un ģimenes izbraucieniem (6 cilvēki). Paņēmu jaunu Mūsa Motors. Es nevaru teikt, ka būtu sajūsmināts, bet ļoti apmierināts tiešām esmu. 6,7 vietā ar savu 1,91 m augumu mierīgi varu sēdēt. Sīkie ir sajūsmā par CV stila 3 rindas atveramajiem logiem. 12V ligzdas, glāžu turētāji, galdiņi ir pa visu mašīnu pietiekoši. 6,7 sēdeklis elementāri izņemas, nolaižas, atvāžas. Gaismas: tuvās OK, tālās ekselentas. Aizmugures parktroniks strādā super. Iebūvētā BT brīzroku sistēma strādā ļoti labi. Kruīzs vienkāršs, bet labi izdomāts. AC, 4 elektriskie logi, momentāni uzsilstoši sēdekļi, ESC, EPS, EBD, Start/stop darbojas labi. Audio vadība uz stūres. Kapots uz amortizatoriem.
+/- ir trokšņu izolācija, bet uz 110 balss nav jāpaceļ. Piekare stingra, necaursitama, bet braucot vienam kā ar kartingu. Stūre kā PC spēlēm, bez viduspunkta, neinformatīva. Virsbūve gara un augsta, sānvējā visu laiku jāpiestūrē. Žiguļu durvju slēdzenes un bagāznieka poga. Gara ārējā antena. Salona apdare visa no plastmasas (pēc sīkajiem, tiesa, ir viegli nokopt). Virsbūves svārstības straujos pagriezienos pārliecina braukt mierīgi.
dacia logan dīzelis no 2007. gada. kalpoja kā 'bulku vāģis', tad, no kāda 2012. gada - kā ģimenes 2. auto. Kopā nobraucis gandrīz 300000 km. Pirms 2 gadi uzmetās rūsa uz durvju apakšām, Iztrinies cauruks kondicioniera trubai. Nestrādā ABS. mainīti rata gultņi, aizm. atsperes un amorti, Izsēdēts salons.
dacia lodgy dīzelis no 2017. gada. Nekādu piezīmju pagaidām. Tiek lietota Krown antijkorozija, ņemot vērā pieredzi ar iepriekšējo.
Это всё ради аэродиналики!!!! Она при скорости меняет форму под поток ветра для более динамичной езды
Кредит на 5 лет....А она сгниёт через 3 года...Машина на свалку а ты ещё 2года платить будеш
У меня приора на домкрате стоит и двери прикусывает и капот играет с крылом по зазору ,когда руль крутишь.У ОТЦА шестерка 30 лет и все норм.Товарищи -это конец нашему автопрому .
Lielākai daļai mūsdienu autiņu ārējie bleķi plāni. Chrysler 300c pats brīnijos kā folija, renim un citronam ne labāk, bet galvenais ka mūsdienu autiņš ar plānākiem blekiem daudz reiz drošāks par bieži bļekaino žiguli. Jo mūsdienās nesošoie elementi izgatavoti no ļoti laba metāla un plus vēl deformācijas zonas.
Ja ir vēlme daudz braukāt pa bezceļiem, tad NIVA vēl ir saprotama izvēle, bet ikdienai pirkt VAZ neredzu iemeslu. Pēc tam pārdot būs nereāli. Ar Dacia būs noteikti vieglāk. Bračkam ir darbā dažreiz jābraukā ar Duster, sajūsmā nav, bet īpaši jau arī nekas neplīst!
Jaunās Ladas
Esmu smagas izvēles priekšā.Ir vēlme iegādāties jaunu auto,
bet naudiņas ir tik cik ir. No lētajām jaunajām atradu,Lada Kalina ,Lada Kalina Cross,Lada Kalina Wagon. Ladas mājas lapā jau apraksts ir superīgs,bet nedaudz svārstos,vai ir vērts pirkt. Varbūt kādam ir tieši manis uzrakstītie auto Ladas modeļi.Lūdzu atsaucieties,un uzrakstiet,kas un kā.No pieredzes.