Sveiki! Ir pieredze? Man ir Passat b6, 2,0 dīzelis, motors BMP. Eļļošana ir ar seškanti. Seškantis ir aprauts, balansieris izļurkāts. Lietotu normālu balansieri dabūt navar, jauns ir baigi dārgs. Vai kāds ir darījis/dzirdējis, ka dara šādu lietu - uz kloķenes uzliek zobratu, nomaina eļļas sūkni, kuru piedzen ar ķēdi. Vai eļļošanas problēma ir atrisināta sādā veidā? Vai ir kādi blakus (d)efekti?
Jā, to es arī biju domājis. Balnsieris nost, uz kloķenes zobrats. No cita modeļa sūknis un ķēde. Bet nevienu nevaru dabūt, kurš to būtu izdarījis. Dzirdējuši daudzi...
Passat B6 2.0 TD, motors BMP
Sveiki! Ir pieredze? Man ir Passat b6, 2,0 dīzelis, motors BMP. Eļļošana ir ar seškanti. Seškantis ir aprauts, balansieris izļurkāts. Lietotu normālu balansieri dabūt navar, jauns ir baigi dārgs. Vai kāds ir darījis/dzirdējis, ka dara šādu lietu - uz kloķenes uzliek zobratu, nomaina eļļas sūkni, kuru piedzen ar ķēdi. Vai eļļošanas problēma ir atrisināta sādā veidā? Vai ir kādi blakus (d)efekti?