Lieta tāda Opel Astra coupe 2000.gada 2.2 benzīns ievelkot var pielaist bet ar aizdedzi nevar un mirgo lampiņa ar mašīnu kam pāri atslega kas varētu būt par vainu
Sākt var ar tik elementārām lietām kā degvielas filtrs, sveces. Pārbaudīt kompresiju. Vai nav aizaudzis katalizators? Un tā uz priekšu - da jebkas tur var būt.
Nestāsti pasakas! Kāds vēl degvielas filtrs un sveces? Varbūt vienīgi ja oriģinālais vēl no 2000. gada, tad iespējams. Tur būs lielāka vaina! Autoram - slēdz pie kompja un skaties! Varbūt starteris nosprādzis vai kaut kāds drošības sistēmas gļuks! Kurš to te var uzminēt..
Nezinu kā šim konkrētam auto bet redzēts pilns nets ar to ka Opeļiem problēmas ar imobilaizeriem mēdzot būt, tiesa dīvaini ka pielec ar "striķi". Dažam uz laiku palīdzējis pat tik stulbs variants kā likt atslēgu otrādi.
Bet vispār no citu auto pieredzes man ir bijis tā, ka vienā gadījumā Toyota Avensis kloķvārsptas apgriezienu devējs bija pussprādzis - kā silts tā nelec, atdzesē drusku - var piedarbināt. Otrs bija 3 litru un bračkas 2 litru Forc kad akumlators par švaku jams - tipa starter puslīdz vēl griež bet vairāk nekam nepietiek, tipa pat dzirsktele švaka, ja vispār ir.
Vispār es esmu pats pieredzējis dabā uz vairākiem opeļiem ka ar starteri nelec bet stumjot vai velkot lec bez problēmām. Man, bez iedziļināšanās opeļu īpatnībās, liekas ka tur pie vainas varētu būt elektrības padeves problēmas vadības blokam; starta brīdī pārāk zems spriegums...
Un tieši šo kā reizi izraisa nepietiekoša degvielas padeve. Ar aizkakātu filtru no startera nelec, ievelkot kaut kā izrauj to degvielu cauri un lec. No savas pieredzes stāstu.
Es nekad nepiesienos, bet šis ir kāds 5 posts šī mēneša laikā, kas sākas ar Lieta tāda. Parasti vēl komatu ieliek aiz šī. Tiešām nav nekādu iespēju ziņu uzsākt savādāk?
Cik es tā uz ātro atceros, tad degoša Check Engine lampiņa norāda uz nesaņemtu vai kļūdainu signālu no kāda sensora/ devēja, mirgojoša vairāk tieši uz aizdedzes problēmām.
Nē, check engine nozīmē, ka auto ir konstatējis problēmu, kas var negatīvi ietekmēt degvielas patēriņu vai atgāzes un ar šādu auto teorētiski nevar veikt tehnisko apskati(izņemot banānvalstis). Check engine var iedegties arī ja visi sensori kartībā, bet vienalga ir konstatēta problēma.
darklight rakstīja: Un tieši šo kā reizi izraisa nepietiekoša degvielas padeve. Ar aizkakātu filtru no startera nelec, ievelkot kaut kā izrauj to degvielu cauri un lec. No savas pieredzes stāstu.
Pat ja ir tā, kā tu saki, tas joprojām ir pārāk liels sprieguma kritums - startējot sūknim pietrūkst sprieguma lai sapumpētu to spiedienu, iestumjot spriegums augstāks.
Bertone85 rakstīja: Kur meklēt vainu? Mašīnas kompis nenolasa imobilaizeru un pazuda arī kompresija.
Ja beidzot esi konstatējis, ka nav kompresijas (ko es ieteicu pārbaudīt jau pašā pirmajā postā), tad tur arī ir visa vaina. Vari likt to imobilaizeru mierā!
Nu nav tas imo, kas mirgo, bet Check Engine, kas var nozīmēt visu ko. Arī to, ka kāds cilindrs vispār nedarbojas. Tādas atsevišķas imo lampas tam auto nav vispār. Un tur nav modernais imobilaizers ar raidītāju un bateriju, bet tups atslēgā iekausēts čips, kurš gan arī kādreiz mēdz nosprāgt.
Opel Astra coupe
Lieta tāda Opel Astra coupe 2000.gada 2.2 benzīns ievelkot var pielaist bet ar aizdedzi nevar un mirgo lampiņa ar mašīnu kam pāri atslega kas varētu būt par vainu