Lieta sekojoša Opel Zafira 1.9 dīzelis 2000 gads. Laku pa laikam pazūd apgriezieni un mašīnai zūd jauda panelī iedegas motora lampiņa. Noņemot akmulatora klemmi uz 10-15 min viss atkal aiziet. Vai pie vainas varētu būt kāds no sensoriem?
Auto aiziet avārijas režīmā. Noņemot klemmi tiek nodzēsta kļūda, tādēļ līdz tās atkārtotas parādīšanās brīdim auto iet normāli. Jāslēdz pie kompja, citādi neko neizzīlēsi.
secība otrāda - motors aiziet avārijas režīmā/ieslēdzas lampiņa, tāpēc samazinās apgriezieni un jauda.
pie vainas var būt gan jebkas no elektronikas, gan problēmas ar kādu mehānisku daļu, kuras elektronika pareizi detektē un pārslēdz darbu saudzējošākā režīmā.
VAG b6 2008, šāda parādība signalizēja par nepieciešamību nomainīt turbīnas aktuatoru. Pēc dzinēja izslēgšanas/ iedarbināšanas normāla darbība atjaunojās līdz bija nepieciešams palielināt slodzi dzinējam (paātrināties). Tad jaudas samazinājums atkal atkārtojās, bet ne ar pirmo paātrinājumu. Pēc aktuatora nomaiņas tikai normāla dzinēja darbība, nu jau gandrīz 3 gadus.
Ir vienkārši jāpārstāj vandīties pa kafijas biezumiem un jānolasa kļūdas. Dīzeļiem ar VNT turbīnām diezgan tipiska problēma ir ar kvēpiem aizdirsta turbīnas ģeometrija dēļ kā iestājas pārpūtiens un no tā izrietošs avārijas režīms...
Jaudas zudums
Lieta sekojoša Opel Zafira 1.9 dīzelis 2000 gads. Laku pa laikam pazūd apgriezieni un mašīnai zūd jauda panelī iedegas motora lampiņa. Noņemot akmulatora klemmi uz 10-15 min viss atkal aiziet. Vai pie vainas varētu būt kāds no sensoriem?