Pazīstamam Accord kādu brīdi ir aktuāls sekojošs individualitātes manifests:
Uzsilstot (siltā laikā ātrāk, vēsā laikā attiecīgi vēlāk) manuālos ātrumus paliek grūti slēgt. Grūtības vairāk attiecināmas uz 1 un R. Ieslēgt var, bet ir liela pretestība. Pretestība ievērojami mazāka ja slēdz lēnām. Ātrumkastē eļļa nomainīta pagājušajā gadā, kad probza tika piefiksēta. Uzlabojumi izpalika, vaina lēnām progresē.
Nekādi neizdodas izdomāt kur jāskatās, internāts pamatā atbild uz pretēju jautājumu - kāpēc slikti slēdzas aukstā laikā.
Šim aparātam aukstā laikā viss tip-top.
Varbūt forumam kāda idelja ko paraustīt / pagrozīt / apmainīt?
1) sajūgs, karstā laika vai nu šķidrumam mainas viskozitate, vai paša cilindra kas izplešas, un nestradā gluži ka ierasts, man yz FRV nācas vienu cilindriti mainīt lidzigā situācija, tik neatceros kuru, jo vienā brauciena palika ātrumā un sajūga pedālis grīdā, tik ar bija cik aizrāpoju līdz savai mājai, un tad evakuatoru uz servisu aizsutiju. Problēma mani itka nenodarbināja, tik pa reizei uz "tās uzminu" līdz ...
2) ātrumparslēdzeja kloķa mehānismā kaut kur ir lieka kustība, bet tad jālūr visā pilnā garumā no kloķa līdz kārbai, vai kaut kur ir problema.
1. Ir doma, ka ja tur līnijā ir kāda mīkstā šļauka, tā siltumā varētu atmaigt un daļu spiediena ņemt uz sevi staipoties. Droši vien abu cilindru blīves arī varētu radīt kko līdzīgu.....
Būs jāpalūr vai tur nav kāds mīkstais savienojums.
2. OK. Un kāda bija doma kā liekā kustība korelē ar siltumu?
2. nav bijis joks uz Hondam, bet uz Celica, tur bija plastmasa bukses visās trosu savienojuma vietās, un atkaribā kā un kas izdilst, daži atrumi slēdzas sūdīgi, un joks var būt gan karstam, gan gluži pretēji izteikti aukstā laikā. Ja plastmasa vieta izvirpo misiņa bukses vai ieliek jaunas plastmasa, problēma pazūd, bet nu tas ir 300K + automašinas, kam tādi joki bija.
Domā pašķīdušas plastmasas bukses, kas karstumā paliek mīkstas? Jeb kas cits jāskatās? Es saprotu tur siltuma korelācija ir tieši ar zemhaubes siltumu - ilgāku laiku braukalējot arī vēsā laikā sākas šis pats
Man nav ne jausmas kāds tehniskais risinājums ir izmantots tam japāņu brīnumam, bet noteikti ka pie vainas ir kaut kas no plastmasas un dilstošs. Man golfā 020-tās kārbas stiepņu kulise, kas padilusi uzvedas nejauki un prasa īpašas iemaņas, karstā laikā mēdza piedevām palikt neprognozējama - pāreja uz gultņiem un normāliem lodveida savienojumiem to visu novērsa...
dažiem fordiemm tā ir tipiska kaite - motoram uzkarstot, izplešās kaut kāda plastmasas detaļa, kas montējas uz kārbas, kas savieno kārbu ar vadības trosēm - sāk ķīlēties/ļoti smagi slēgties.
palīdzēja iztīrīt/paurbt nedaudz lielākus caurumus
Bet aukstā laikā slēdzas lieliski. Grūtības parādās reizē ar siltumu zem haubes. Kas principā nozīmē ka neeļļošanas vai netīras smērvielas dēļ šis nenotiek.
Ar Hondu Accord nobraucu padsmit gadus, problēmas ar 1 un R parādījās pirms sajūga un izspiedējgultņa maiņas nepieciešamības. Vidēji maiņa ik katrus 120tkm. Ja eļļa kārbā nav mainīta padsmit gadus, tad diez vai novēlota maiņa ko līdzēs. Te drīzāk izklausās pēc kārbas pēdējiem metriem.
Nav taisnība par t. Pie izslēgta un ieslēgta dzinēja ir liela starpība. Pie izslēgta viss slēdzas tip top ar nodilušu sajūgu un izspiedējgultni, pie ieslēgta parādās problēma ar 1un R. Pie kam pie krietni nodilušiem elementiem, ja startē dzinēju ar izspiestu sajūgu ātrumā ir jūtams neliels rāviens uz priekšu. Nedomāju, ka mana Honda Accord bija unikāla.
Probza izrādījās lēta sajūga kurvja uzstādīšana, kuru izveicis iepriekšējais īpašnieks. Kurvis strādāja draņķīgi un pēc laika vēl sāka nogurt. Siltums motortelpā deformāciju vēl palielināja.
Resp. lieliski ietaupīts risinājums. Jāatzīst, ka no lietotāja puses iemeslu saprast bija ļoti grūti.
Accord uzkarstot smagi slēdzas manuālie ātrumi
Pazīstamam Accord kādu brīdi ir aktuāls sekojošs individualitātes manifests:
Uzsilstot (siltā laikā ātrāk, vēsā laikā attiecīgi vēlāk) manuālos ātrumus paliek grūti slēgt. Grūtības vairāk attiecināmas uz 1 un R. Ieslēgt var, bet ir liela pretestība. Pretestība ievērojami mazāka ja slēdz lēnām. Ātrumkastē eļļa nomainīta pagājušajā gadā, kad probza tika piefiksēta. Uzlabojumi izpalika, vaina lēnām progresē.
Nekādi neizdodas izdomāt kur jāskatās, internāts pamatā atbild uz pretēju jautājumu - kāpēc slikti slēdzas aukstā laikā.
Šim aparātam aukstā laikā viss tip-top.
Varbūt forumam kāda idelja ko paraustīt / pagrozīt / apmainīt?