Par kuru ventilatoru tu runā? Jo kondiškai darbojoties vajadzetu stradāt vismaz vienam no dzeses radiatora ventilatoriem zem haubes un tad protams ari iekšējam salona ventilatoram un vel arī atbilstošām gaisa kanālu klapēm/aizvariem ...
Varbūt neuzpildīja pietiekami, varbūt kompresors izdilis un nevelk, varbūt devējs nomiris vai ar zaļuma slimību saslimis - man zināmajām mašīnām ventilatoru no "kondicioniera puses" ieslēdz spiediena devējs - t.i. pieaugot gāzes temperatūrai, pieaug tās spiediens, kas var būt nepietiekams vai neizmērīts iepriekšmineto iemeslu dēļ.
Fordam skaties dzinēja massa uz korpusu. Šis vienreiz izstrādāja ļaunu joku ar ventilatoru lielo. Uzspridzināja radiatoru no karstuma un pārspiediena. V6 un automāta dzese korķī uzrava t tik strauji, ka drošības vārsts nepaspēja kompensēt P.
E auto novērojums, praktiski kondišu nelietoju. Dzinējs nekarsē auto un pietiek ar uzskrienošo gaisu vai tikai fan.
NU ja šis Jaguar no Ford ēras, tad mierīgi var būt "savstarpēji aizvietojamas" komponenetes un līdzīgas problēmas. Bet nu Jag vēsturiski ir daudz savu idiotisku kasjaku ar ...
Ja viss strādā nav ko kašķi meklēt. Savulaik A6 C5 bija problēma ar to, ka neslēdzas iekšā ventilators, rezultātā uzpilde pāris dienās cauri, jo tas devējs fintilatoram slēdzas no spiediena, ja nedzesē pietiekami vārsts vnk lieko spiedienu palaiž kosmosā, lai nesapis radiatoru. Varbūt, ka tam žaguarram tik daudz gāzes un maz silšanas, ka viņam i nevajag to finintilatoru iekšā slēgt ! Vēl kas nav mazsvarīgi - ārā taču nav ne +25, ne vēl vairāk + 30, līdz ar ko slodze tiem kondiķiem LV arī ir maza tajos 3/4 mēnešos kad viņus vispār lieto.
Kondiškas ventilators!
Sveiki, uzpildīju kondišku noplūdes nav, viss ieslēdzas pūš vēsāku bet neiesledzas ventilators? Ventilatoram jāstrādā visu laiku ieslēdzot kondišku?