Vai ES aizliegs vecu auto remontu?

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
5 1 Atbildēt

Nevarēju pat iedomāties šādu iespējamo notikumu attīstību.

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 3 Atbildēt

Iedomāties jau nav sevišķi grūti, bet gluži tāpat kā mūsu ceļu satiksmes drošības "rūpala" sargiem nepietiek smadzeņu padomāt par to cik reizēm bezjēdzīgas ir viņu veidotās izmaiņas tāpat arī šeit - ir bezjēdzīgi izdot šādus likumus - piem. tepat LV apskati ar metinātām papildrāmja konstrukcijām utml. nemaz nevar iziet ir 3 uzreiz utml. Taču tam pašam auto motoram lielā daļā gadījumu jau nemaz nav vairs virsū ne virsbūves koda, nekā ... 

Tāpat - profesionālu auto restaurācijas biznesu nevienam neviens likumdevējs sūdabrālis nespēs aizliegt, lai kā arī censtos ...

Un pati galvenā lieta - tas ka auto nevar piedalīties ceļu satiksmē vēl nenozīmē, ka to kāds neizmanto kā piemājas "traktoru" ...

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 2 Atbildēt

"Un pati galvenā lieta - tas ka auto nevar piedalīties ceļu satiksmē vēl nenozīmē, ka to kāds neizmanto kā piemājas "traktoru" ..."

Te ir tāds kā atspēkojums, ka ES jau nekonfiscēs un nenodos lūžņos jūsu auto, bet daudz kas no pārējā ir taisnība: cita starpā, vēlas novērst ES auto nelikumīgu eksportu, respektīvi jūsu auto tiek uzskatīts par vērtīgu lūžņu resursu un vienlaicīgi ir potenciāls dabas piesārņotājs, tāpēc ES vēlas turēt uzskaitē jūsu auto visā tā dzīves garumā. Ir ideja ieviest auto "aprites pases": “Šī ir aprites pase, kas attiecas uz aprites ekonomiku. Mērķis ir nodrošināt transportlīdzekļa izejvielu apriti: lai mēs tās izmantotu atkārtoti un veiktu labāku darbu to pārstrādē, ”viņš piebilda.

Kā aprakstīts 13. pantā, transportlīdzekļa aprites pase būs “digitāls rīks, ko izmantos, lai uzlabotu informācijas sniegšanu par drošu transportlīdzekļa daļu un sastāvdaļu noņemšanu un nomaiņu tādā veidā, kas atbilst citiem jau esošajiem digitālās informācijas rīkiem un platformām vai turpina attīstīties automobiļu nozarē”.

citāti no:

europeannewsroom.com/eu-not-working-on-law-to-seize-and-scrap-cars/

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

imzz rakstīja: "Un pati galvenā lieta - tas ka auto nevar piedalīties ceļu satiksmē vēl nenozīmē, ka to kāds neizmanto kā piemājas "traktoru" ..."

Te ir tāds kā atspēkojums, ka ES jau nekonfiscēs un nenodos lūžņos jūsu auto, bet daudz kas no pārējā ir taisnība: cita starpā, vēlas novērst ES auto nelikumīgu eksportu, respektīvi jūsu auto tiek uzskatīts par vērtīgu lūžņu resursu un vienlaicīgi ir potenciāls dabas piesārņotājs, tāpēc ES vēlas turēt uzskaitē jūsu auto visā tā dzīves garumā. Ir ideja ieviest auto "aprites pases": “Šī ir aprites pase, kas attiecas uz aprites ekonomiku. Mērķis ir nodrošināt transportlīdzekļa izejvielu apriti: lai mēs tās izmantotu atkārtoti un veiktu labāku darbu to pārstrādē, ”viņš piebilda.

Kā aprakstīts 13. pantā, transportlīdzekļa aprites pase būs “digitāls rīks, ko izmantos, lai uzlabotu informācijas sniegšanu par drošu transportlīdzekļa daļu un sastāvdaļu noņemšanu un nomaiņu tādā veidā, kas atbilst citiem jau esošajiem digitālās informācijas rīkiem un platformām vai turpina attīstīties automobiļu nozarē”.

citāti no:

europeannewsroom.com/eu-not-working-on-law-to-seize-and-scrap-cars/

Nu visas zemes elektrifikācijai un sekojošam komunismam vajag daudz krāsainā metāla - tad nu sāk laizīties gar veciem lūžņiem.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti