Jaunie Škoda Vagonka elektriskie vilcieni

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Kas ar tiem notiek? Atsauksmes. Varbūt kādam ir info par patieso iemeslu, kāpēc neiet ŠKoda Vagonka vilcieni?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

“Škoda Vagonka”: Latvijā nenotika tādi testi kā citur (+ VIDEO) iauto.lv/zinas/latvija/46807-koda-vagonka-latvij-nenotika-tdi-testi-k-citur-video via @iAutolv

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Ļoti interesē slēptā info, ir kādam pieeja, kas tur ir ar tiem Škoda vilcieniem par problēmu?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

“Škoda Vagonka”: Latvijā nenotika tādi testi kā citur (+ VIDEO) iauto.lv/zinas/latvija/46807-koda-vagonka-latvij-nenotika-tdi-testi-k-citur-video

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Tas feiss pēc kieģeļa prasās un no rijamās atveres tikai sūdi birst, cik nācies dzirdēt. Negruzīšos un neskatīšos.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 0 Atbildēt

D|omāju ,ka viens no iemesliem ,kapēc nedienas ar jauniem vilcieniem ir PSRS laiku infrostruktūra. Vecie vilcieni ir daudz pielaidīgāki pret spriegumu svārstībām. Cik dzird'ēts, tad arī vecajiem vilcieniem brīžam bija problemātiski tikt līdz Tukums 2 ,sakarā ar līnijas galā lieliem sprieguma kritumiem. Mūsu kaimiņi ee,lt vispirms uztaisīja infrostruktūru un tad iegādājās vilcienus. Tagad sanāk ,ka vilciens ražots pec EN prasībām ,bet infrostruktūra CCCP.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti