izmaksas ar būt ļoti dažādas konkrētam auto. ir gadījies redzēt diezgan bēdīgus eksemplārus. man ir diezgan gara citroen lietošanas pieredze - tāpēc izmaksas arī mazākas nekā ja brauktu remontēt uz Auto Status. manuprāt, auto ir savas sarežģītības vērts. uz ceļa tev ir gan komforts, gan sportiskums; vasarā kopā ar klimatkontroli un automātu vidēji 7l/100km. iesaku, ja jābrauc lieli attālumi![addsig]
Uz kuru servi ieteiktu vest pārbaudīt, un uz ko jāvērš uzmanība pie pirkšanas? Es cik atradu, viskauko salasījos par to h-piekari, bet nu viedokļu ir pārāk daudz, un galvenais, ka katrs savādāks.[addsig]
Kaneeli, vai uz Liepāju netaisies braukt? tad varētu sīkāk papļāpāt, arī notestēt, kas un kā darbojas. Man rodas domas , ka vajadzētu varbūt savu XM pārdot...
Ar Liepāju ir tā. ka ik pa laikam tur aizbraucu, jo tur vis;adi radi un draugi ir, bet kad nākamreiz sanāks braukšana, toch nezinu. Ja saki, ka sāc domāt par XM tirgošanu, tad pastāsti drusku kāds vinjsh Tev ir!
XM 2.1td 91.g. beigas, tumši zaļa metālika, lietie diski, ziemas riepas 195/65/15 gislaved nf3 1 ziemu brauktas, samta salons pelēks ar melnu, koka apdare, el. spoguļi ar apsildi, el priekš. sēdekļi, el. logi, centr. atsl., signalizācija ar distances iedarbināšanu, klimatkontrole ar digitālo paneli, automāts, pioneer tumbas... pietiks pagaidām
Tā jau viss būtu ljoti labi, bet nu tas automaats.... Kaadreiz bija A 80 ar automātu, un visvisādas klapatas ar vinju bija. Lai gan braukt ar vinju man patika. Un, ja nau noslēpums, cik par vinju gribētu?[addsig]
nezinu, kādas tagad cenas - negribu nosaukt nepamatotu ciparu; zinu tikai, ka esmu daudz ieguldījis (kā priekš sevis, nevis pārdošanas). Gan jau kaut kad atbrauksi (uz svētkiem būs čupa ar brīvdienām), labprāt pakavēšu Tev laiku).
par automātu nebēdā - bija salūzis sūknis, saremontēja, pieregulēja - var brauk tar baudu un vēl ilgi!
Visiem Peugeot un Citroen īpāšniekiem no savas rūgtās pieredzes silti iesaku nelabot mašīnu pie Jurija Ujutova servisā Slokas ielā 69. Varu padalīties pieredzē alldis@inbox.lv
vairaak var uzzinaat 93'gada Auto Moto marta numuraa. katraa zinjaa 2,1l diizelis nav sliktaakaa izveele, jo sliktaakais ir viss paareejais - galvenais ka nav ticiibas vai kas nenoklaasies taa vienkaarshi. cena vareetu buut ap 2500 USD, ja viss cikiniekaa
Taisos vienu tādu iepirkt, pēc 95 gada modeli ar 2,5td.
Uz ko var iekrist, ja nav noslēpums? Par hidrauliku viss būtu skaidrs - 7 gadus braucu ar bx un zinu uz ko jāskatās. Interesē tieši XM raksturīgie defekti.
Čomam ir balts XM TD. Mehāniskā kārba. Viņš uzskata, ka amortiņi rulz. Krutais vāģis esot. Ekonomisks arī.
Bet - hidraulika ir vājais punkts - pa šo gadu taisīta jau reizes 3. Remonts dārgs. Ņefiga tas verķis neiet. Dizains savdabīgs. Mēs to saucam par 'Skurdrulāci'. Iekšā arī tā kā ērti, bet nu nepatika. Regulāri viņam klājas nost elektrība kaut kur kādos logu pacēlājos utt, mistisku iemeslu dēļ motors karst augšā. Termostats mainīts, radiators un ūdens sūknis arī. HVZ, kas tur par vainu.
Citroen XM 2.1 TD
Kādam nav bijusi saskare ar šo mašīnu, un ja ir bijusi, tad - kā gāja, un vispār, kā vinjai ar lietošanas izmaksām??[addsig]