nomiks rakstīja: pēc pieredzes varu teikt, ka līdz 110 km/h neviens Subaru nekad nav uz Jelgavas šosejas turējis. Jāuzmanās ir Jaunolainē, un virzienā uz Rīgu arī pie mežniecības, kur bieži atrodas fotoradari.
Tomēr pēc būtības 107 km/h pretī Baložu purvam ir lielāks grēks (pārkāpums ar lielāku sabiedrisko bīstamību) nekā 63 km/h Jaunolainē. Nezin kāpēc vairāk drāž par tiem 63 km/h...
sito gan nav rakstijis fans. lidz sim (un joprojam) man skiet ka vardu drazt saja konteksta vins neiedomatos lietot. nepiedienigi kaut ka...
no sitiem 2x esmu sutijis. ir ok. laicigi atnak. visi izdevumi skaidri zinami. vienigais kurjers bija FedEx kam uz to bridi tikai lidosta bija parstavnieciba. pasam vajadzeja atmuitot.
Bet konkrētā brīdī pie pirkšanas/kaulēšanās parasti pārdevējam saku - tik un tik lati - tad šis pagrābj kaulkulatoru saspaida un saka OK. Darījums notiek latos...
ir gadījies redzēt kad pie gāzes uzpildes piebrauc otrais golfs un pa 1Ls gāzi iepilda
vienreiz vajadzēja busu lai kravu 7km tālak aizvestu ko vieglajā salikt nevarēja. Paņēmu no rada busu. bāka gandrīz sausa. pa divīti ielēju lai turp atpakaļ tiek. no malas arī noteikti skats labs. bet nu vienkārši vairāk navajadzēja.
bet busa saimnieks nākamajā dienā uz darbu braucot pa dienesta karti pilnu bāku sagāza.
nomainīts spogulis (15ls), spārns saskrāpēts bet ne iespiests. Pēc mēneša viņi pārskaitīja 112Ls.
Visumā biju pārsteigts. Apmierināts.
Starpība starp citiem kantoriem ar kuriem bijusi darīšana - visapkārt runā krieviski, ja tu latviski, tad viņi tomēr ar. Izmaksu daļas telpas šauras. Baigā spiešanās toties auto var noparkot labāk kā parexa stārķu ielā.
Bet tas ir tikai viens (man vienīgais) gadījums ar viņiem.
Atbraucām pēc auto kas ar divu nedēļu kavēšanos bija gatavs. Auto pieņemšanas brīdī novērtējām padarīto. Aizmugure viss skaisi sataisīts. Dodamies uz a/m priekšu - nekas nav darīts - reste joprojām lupatās, lukturis kā sadauzīts tā arī stāv, spārns un haube nerunājot nemaz par v/n - nekas nav remontēts. Apdrošinātājs APSTIPRINĀJA VIŅU PIESTĀDĪTO TĀMI kur arī priekšas remonts bija iekļauts. Izcēlās jezga servisā. Kāds it kā dabūja pa biksēm un PĒC MĒNEŠA auto bija jau kārtībā. darba kvalitātes ziņā kā nespeciālistam kur piesieties nebija.
Jasis rakstīja: kas tur tik gigantisks tajaa noskreejienaa?Man tiko dieselam uz tablo uzgriezaas 300 000,diesels gan 2.5 audi bet nejuutu nekaadas probzas.
Tev vēl augt un augt līdz viņa noskrējienam. Pēc reklāmas taču 2 300 000 km....
vecakiem auto parasti uz ziemu arī sekoju lai kvēlsveces, akumulators, degviela būtu kārtībā. un lielākos mīnusos ap 20 un zemāk parasti pirms iedarbināšanas kvēlsveces sildiju divas vai trīs reizes. vai tas ko mainīja nezinu - bet auto vienmēr varēja piedarbināt.
pareksā pie kasko gadījuma prasīju ka auto remontēšu servisā kam arī šiem nauda jāpārskaita. Pēc pāris nedēļām man zvana no parekss kases un saka lai nāku naudai pakaļ???? kāpēc nauda netika pārskaitīta servisam kā parasti, kasē man neviens nespēja atbildēt.
Uzrakstīju darbā pilnvaru un gāju pakaļ skaidrai naudai. Tur pat personu apliecinošu dokumentu nepaprasīja tik naudu atdeva...
Velomens rakstīja: ... lampiņas tika nomainītas iekš Hansa auto ....
Un labi vien ir ka nedarīju pats. Labās puses lampiņas nomaiņai tika iesaistīti divi servisa cilvēki kuri krietni vien izjauca auto.
vai nu pats no mušas ziloni pūt vai servisā visi āmuri. lb. pusē vajag noraut gaisa filtram trubu nost, bet kr. releju bloku no klipšiem nocelt. Visa pamatīgā auto izjaukšana. Pat lietotāja pamācībā, ko pērkot auto dod līdzi viss smuki aprakstīts...
fishki.net/...